JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120613/200132-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Baranów Sandomierski: Poprawa estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej strefy usług turystycznych Baranowa Sandomierskiego poprzez modernizację, adaptację i budowę infrastruktury turystycznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200132 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Baranów Sandomierski , ul. gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie, tel. 015 8118581 w. 112; 8118583, faks 015 8118582.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.baranowsandomierski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej strefy usług turystycznych Baranowa Sandomierskiego poprzez modernizację, adaptację i budowę infrastruktury turystycznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Nadbudowę wieży ratuszowej na budynku Urzędu Miasta i Gminy wraz z remontem dachu i elewacji z elementem ozdobnym (bodącymi się barankami)
2)  Rozbudowę budynku Urzędu miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim.
3) Remont elewacji oraz przebudowa dachu na Ośrodku Zdrowia z przeznaczeniem II piętra na galerię prac lokalnych twórców , a także w celu bezpłatnego wynajmu pomieszczeń dla stowarzyszeń i organizacji z terenu miasta i gminy. Montaż instalacji solarnej.
4) Poprawę estetyki dworca PKS w Baranowie Sandomierskim poprzez montaż ozdobnych attyk, remont elewacji dworca oraz stworzenie punktu informacji turystycznej budynku.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W przypadku uzyskania dodatkowych środków, Zamawiający zamierza udzielić zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 65.00.00.00-3, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 44.22.00.00-8, 45.26.00.00-7, 35.95.33.00-5, 45.22.33.00-9, 22.46.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferent zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wnosząc wadium w wysokości:
1) Część I zamówienia: 8 000,00zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100).
2) Część II zamówienia: 5 000,00zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).
3) Część III zamówienia: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I zamowienia:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku  Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić jego spełnienie przedstawiając następujący dokument:
   wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi o specjalności:
a)	konstrukcyjno - budowlanej, 
b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Część II zamówienia:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku  Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić jego spełnienie przedstawiając następujący dokument:
   wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi o specjalności:
a)	konstrukcyjno - budowlanej, 
b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Część III zamówienia:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku  Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić jego spełnienie przedstawiając następujący dokument:
   wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.90</li>
<li>2 - Gwarancja - 0.10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku:
a) klęski żywiołowej;
b) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
c) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne;
d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych;
e) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp.,
f) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji;

2. Zmiana zakresu robót w przypadku:
a) ograniczenia zakresu robót wynikające z braku środków finansowych lub z wprowadzenia przez Zamawiającego zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego,
b) zmiany finansowania robót w poszczególnych latach,
c) wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego,
d) likwidacji lub rozwiązania firmy,

3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.

4. Inne:
a) zmiana harmonogramu w zakresie rzeczowo - finansowym z uwzględnieniem zapisów j/w,
c) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych,
d) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach,
e) zmiany w dokumentacji projektowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.baranowsandomierski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim, 39-450 Baranów Sandomierski, ul. Okulickiego 1, pokój nr 9..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim, 39-450 Baranów Sandomierski, ul. Okulickiego 1, pokój nr 5 (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 2013 oraz z Budżetu państwa..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Nadbudowa wieży ratuszowej na budynku Urzędu Miasta i Gminy wraz z remontem dachu i elewacji z elementem ozdobnym (bodącymi się barankami).
Rozbudowa budynku Urzędu miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Nadbudowa wieży ratuszowej na budynku Urzędu Miasta i Gminy wraz z remontem dachu i elewacji z elementem ozdobnym (bodącymi się barankami, obejmujące: 
1.1	Nadbudowę  wieży ratuszowej na budynku urzędu, wyposażonej w zegar wieżowy oraz element ozdobny z mechanizmem bodących się baranków ( zgodnie z specyfikacją techniczną opracowaną przez firmę ELEMIK).    
1.2	Remont dachu  budynku urzędu poprzez wymianę konstrukcji i pokrycia na nowe wraz z obróbkami blacharskimi, orynnowaniem i kominami, remontem  instalacji odgromowej.
1.3	Remont elewacji  naprawę elewacji budynku poprzez wyrównanie powierzchni, nałożenie siatki na kleju i  wykonaniu faktury zewnętrznej, z wymianą parapetów. Na całej elewacji będą wykonane ozdobne gzymsy i boniowania oraz cokołem z płytek klinkierowych zgodnie z projektem.
1.4	Wykonanie ozdobnych wejść do budynku urzędu  poprzez wykonanie filarów z okładziną kamienną i  ozdobnymi portalami wraz z przebudową okna.
1.5	Odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej na chodnikach przy ścianach Urzędu  po zakończeniu robót.   
2. Zadanie: Rozbudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim.
2.1	Podbicie fundamentów pod  istniejącymi ścianami parteru budynku, 
2.2	Nadbudowę piętra nad częścią  parterową  budynku Urzędu ( referat rolnictwa ) wraz z montażem stolarki okiennej, na piętrze
2.3	Dobudowa klatki schodowej do budynku, 
2.4	Wykonanie nowego dachu nad nadbudowaną częścią budynku, 
2.5	Wykonanie elewacji na nowej części budynku,
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót   oraz przedmiar robót.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 65.00.00.00-3, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 44.22.00.00-8, 45.26.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.90</li>
<li>2. Gwarancja - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont elewacji oraz przebudowa dachu na Ośrodku Zdrowia z przeznaczeniem II piętra na galerię prac lokalnych twórców , a także w celu bezpłatnego wynajmu pomieszczeń dla stowarzyszeń i organizacji z terenu miasta i gminy. Montaż instalacji solarnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje : 
1.1	Rozbiórkę:  komina wolnostojącego przy kotłowni, nieczynnych schodów  betonowych od strony ulicy Zamkowej, przełożenie urządzeń i anten na dachu budynku,
1.2	Demontaż i ponowny montaż krat okiennych, 
1.3	Rozbiórka części okładziny klinkierowej ściany piwnic od strony zachodniej,
1.4	Naprawę pęknięć murów i filarów, 
1.5	Naprawę schodów zewnętrznych od strony Dymitrowa Małego,
1.6	Wykonanie nowego dachu wielospadowego o konstrukcji drewnianej krytej blachą stalową powlekaną dachówkopodobną na całym ośrodku zdrowia, wraz z orynnowaniem 
1.7	Podmurowanie kominów ponad nowy dach,
1.8	Wykonanie podsiębitki pod  okapem dachu, z boazerii, 
1.9	Wykonanie nowej instalacji odgromowej na budynku,
1.10	Wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z konstrukcją drewnianą nad wysuniętą częścią piwnicy,
1.11	Wykonanie  docieplenia budynku Ośrodka Zdrowia styropianem gr. 14 cm  wraz z wyprawą elewacyjną na części ścian,
1.12	Wykonanie boazerii poziomej na ścianach zewnętrznych budynku, 
1.13	Wykonanie siatki  stalowej do podtrzymywania pnączy na ścianie budynku, oraz montaż linek  do pnączy na pilastrach od strony  ul. Zamkowej,  
1.14	Wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV w budynku,
1.15	Wymiana wszystkich parapetów z blachy stalowej powlekanej, 
1.16	Wzmocnienie filarków międzyokiennych,
1.17	Remont ślusarki okiennej w piwnicy - kotłowni,
1.18	Obłożenie ścian piwnic okładziną kamienną ( konglomerat piaskowca), 
1.19	Wykonanie nowej barierki stalowej schodowej w miejsce  rozebranej ściany z klinkieru od strony Dymitrowa Małego,
1.20	Wywóz gruzu terenu robót.      
1.21	Montaż  kompletnej instalacji solarnej na dachu budynku ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 65.00.00.00-3, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 44.22.00.00-8, 45.26.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.90</li>
<li>2. Gwarancja - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Poprawa estetyki dworca PKS w Baranowie Sandomierskim poprzez montaż ozdobnych attyk, remont elewacji dworca oraz stworzenie punktu informacji turystycznej budynku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje: 
3.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
a)	Czyszczenie stalowej konstrukcji zadaszenia wiaty dworca PKS
b)	Czyszczenie blachy stalowej trapezowej na zadaszeniu wiaty dworca
c)	Rozbiórka zniszczonych obróbek blacharskich 
d)	Rozbiórka posadzki betonowej za budynkiem 
e)	Demontaż krat okiennych i drzwiowych
f)	Rozbiórka stopnia schodowego betonowego przed wejściem 
g)	Zaniżenie krawężnika drogowego od strony zajezdni dworca na szerokości około 6m. 
h)	Wywiezienie gruzu z rozbiórki
3.2  Wykonanie i montaż ozdobnej attyki na dachu zadaszenia dworca PKS wraz z obudową słupów nośnych 
a)   Przygotowanie konstrukcji stalowej wsporczej pod  montaż attyk  na zadaszeniu dworca PKS z kształtowników stalowych zabezpieczonych farbami antykorozyjnymi i nawierzchniowymi,
b)  Wykonanie i montaż na gotowej konstrukcji attyk ozdobnych z nadrukiem kolorowym przedstawiającym zdjęcia panoramiczne Zespołu  Zamkowo Parkowego w Baranowie Sandomierskim. Attyki wykonać na blachach stalowych ocynkowanych oklejonych folią z nadrukiem i zabezpieczoną specjalną powłoką przed wpływem warunków atmosferycznych i promieni UV, oraz osłon z blachy powlekanej  imitującej  łuki pomiędzy słupami.
c) Wykonanie i montaż okładziny 8 szt słupów nośnych wiaty zadaszenia dworca PKS z obłożeniem płytami wodoodpornymi OSB na konstrukcji stalowej z okładziną tynkarską na siatce PCV.  
3.3  Remont elewacji budynku  dworca PKS w Baranowie Sandomierskim
a) Pomalowanie konstrukcji i zadaszenia wiaty dachu dworca PKS z  blachy stalowej  trapezowej farbami antykorozyjnymi i nawierzchniowymi,   
b) Wykonanie remontu elewacji budynku poprzez nałożenie cienkowarstwowego tynku mineralnego na siatce PCV  z wcześniejszym przygotowaniu i zagruntowaniu powierzchni o fakturze rustykalnej   w kolorze ustalonym z inwestorem.
c)   Wykonanie remontu tynku kominów wraz z czapkami kominowymi ponad dachem budynku. 
d)   Pomalowanie krat okiennych i drzwiowych oraz ponowny montaż,  
e)  Naprawa uszkodzonej instalacji odgromowej z wykonaniem pomiarów skuteczności uziemienia,
f)   Wykonanie posadzki  oraz schodka  pod wiatą dworca PKS kostki klinkierowej  na powierzchni 189 m2
3.4  Wykonanie utwardzenia miejsc postojowych na samochody osobowe   z kostki
a)  Utwardzenie  nawierzchni miejsc postojowych na samochody osobowe z kostki brukowej klinkierowej na podbudowie z kruszywa kamiennego na powierzchni 115m2,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 65.00.00.00-3, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.26.00.00-7, 34.95.33.00-5, 45.22.33.00-9, 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.90</li>
<li>2. Gwarancja - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com